Joulukuun jorinat

Ihania lapsia sulla! Ja kyllä, sen tekemiseen tarvitaan kaksi! Miehet on kyllä välillä niin perseestä. Huoh!
Älä muuta virka!
Me ollaan lasteni kanssa niin yhteen hiouduttuja, kun syksystä 2011 ollaan kolmisin oltu. Ne on niin isoja jo, vaikuttavatkin ikäisiään vanhemmilta välillä.. haluavat auttaa, kun tietävät, etten ole kunnossa.. masennuksesta heidän kanssaan olen keskustellut..

Elea, kuulostaa siltä että sun on parempi ilman. Voisin salaisella puolella kertoa yhden uusperhekokemuksen, joka ei ole hyvä. Jos lapsella on liikaa valtaa, siitä ei seuraa mitään hyvää. Voimia ja tsemppiä! Ihanaa että sulla on oma äiti ja muut tukiverkot!

Elea, kuulostaa siltä että sun on parempi ilman. Voisin salaisella puolella kertoa yhden uusperhekokemuksen, joka ei ole hyvä. Jos lapsella on liikaa valtaa, siitä ei seuraa mitään hyvää. Voimia ja tsemppiä! Ihanaa että sulla on oma äiti ja muut tukiverkot!
Odotan pääsyä sinne. Voin siellä avata myös omaa tilannetta lisää. Onneks on tää foorumi, missä pääsee avautumaan...

Voi Elea. Kurja kuulla, mutta uskon et teidän on parempi näin. Onneks sun omat lapset on ottaneet vauva uutisen postiivisesti. Ja sulla on ihana äiti joka jaksaa olla sun tukena.

Täytyy kyllä nostaa hattua tolle sun asenteelle "takas en ota"! Moni ei siihen pystyisi. Mut ihanaa et uskallat sen päätöksen tehdä. Se on vaam hyväksi sulle, vauvalle ja teidän perheelle. :)

Mun mielestä on kans Elea ihan tosi hienoa, että aiot pitää nyt oman pääsi, että takasin et tuollasta huoli! :)

Elea, onpa kurja tilanne kun miehesi käyttäytyy noin. Mutta ihana huomata ettet masennu tilanteesta vaan jatkat eteenpäin. [emoji106]
Itsellä polvi turvoksissa ja älyttömän kipeä. Ei oikein tykännyt kun olin polvillani hetken tuossa ennen joulua. Särkylääkkeellä (panadolia) ja polvitukea pitämällä olen koittanut selvitä joulun yli mutta kyllä se pitää huomenna käydä näyttämässä lääkärille polvea kun kipu on välillä niin sietämätön. Että näin meidän joulu sujui.. :-\

Odotan pääsyä sinne. Voin siellä avata myös omaa tilannetta lisää. Onneks on tää foorumi, missä pääsee avautumaan...
Mun oli pakko käydä laskemassa, niin oothan laittanu Vargynjalle jo pyynnön salaiselle puolelle? Kriteerit täyttyy sulla jo. :)

Voisko joku käydä kattoon mun postausten määrän? En joko osaa tai pääse puhelimen sovelluksella kattomaan. Ehkä jos kirjautuisin puhelimen nettiselaimella?

Jokohan mä kirjotin sen kolmannenkymmenennen postaukseni... No tässä se tai sit jo 31.! :D

Aamusta tuntu mahassa vihlontaa, mentiin pilatestunnille ja tein siellä aika kevyesti. Ei pahentunu tuntemukset. Sit mentiin altaalle ottamaan aurinkoa (reissun viimenen päivä, niin pakkohan se oli!) ja meno lounaalle veny. Lounasta tilatessa tuntu etovaa oloa, mut se pikku hiljaa helpotti ruuan jälkeen. Nyt on ollu loppupäivän hyvä olo, mitä nyt jalat ihan särki, ku käytiin reilu 7km kävelemäss tuolla vuoristoteillä :D

Huomenna lumisiin kotimaisemiin, ei paljo nappais!

Voimia Elea. Miehesi on kyllä oikeassa siinä, ettei hänen lapsensa reaktio ole ollenkaan hyvästä vauvaa ajatellen. Vauvasi on parempi kasvaa ilman pelottavaa sisarusta. Ongelmallinen lapsi pitäisi saada asiantuntijoiden arvioitavaksi, ja miettiä sen jälkeen mahdollinen hoito. Mutta jos ei tunnusteta ongelman olemassaoloa, ei hoitoa voi saada.

Voimia sinulle, sinulla on hyvät lapset ja tukiverkot. :Heartred

Huh huh mikä tilanne sulla Elea.. todella hurjaa että miehen lapsi saa noin käyttäytyä. Onneksi sulla on hyvä tukiverkko. Ja ihanat lapset! <3 tsemppiä sulle hurjasti!

Mä odotan sen alkuraskauden ultran tulokset ennenku salaiselle puolelle pyrin.

Takaisin