Joulukuun jorinat

Mä oon niiiiiiiiiin tyytyväinen että tää toinen epeli on syntymässä kesäaikaan. Helpompi löytää äitiysvaatteita ku voi mennä mekoissa jne. Varmaan Henkka&Hömppä ja Lindex taas ne kaupat mistä vaatteita hommaan. Sitä vaan rupesin tänään murehtimaan että kukahan mun kintut ajelee sit kesällä jos en enää itse taivu siihen :po_O
 
Mulla mies lupautu viime raskaudessa ajelemaan, mutta onneksi taivuin ite vielä joten kuten :D

Oletteko vältelleet raskausaikana myös Hesen, Mäkin, Subin yms. ruokia, kun niissä kuitenkin on majoneesia?
 
En mä viime kierroksella ainakaan Mäkkäriä kauheesti vältelly :rolleyes:

Onkohan 100 vuoden päästä se "Älä syö näitä raskaana"-lista niin pitkä, että eivät odottavat äitiparat saa syödä mitään... :woot:
 
Kyl mä oon majoneeseja syönyt. Ne kuitenkin pääasiassa säilytetään asianmukaisesti. En nyt välttämättä mistään katu kioskista Thaimaassa menis ottamaan majoneesia. Mut suomessa pikaruoka ravintolassa ni uskallan luottaa:)
Nimimerkki: just eilen subilla:D
 
Kirppu, leivontaukinahan menee uuniin, niin siinä ei varmaan pitäisi olla mitään vaaraa?
 
Subi kuulostaa just nyt niiiiiin hyvältä! Mutta en oo voinut syödä subilla oikein mitään, kun niiden herne-maissi-paprika-vegepihvi on niin ala-arvoinen

Tänään hain falafelpitan Fafa’silta ja olisin voinut syödä niitä vaikka 2. Falafeleissa nyt on seesaminsiemeniä, mutta ei mitenkään niin paljon että rupeisin varomaan.

Mäkkäriin tuli tänään myyntiin vegaanihamppari, jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa, mutta ei kyllä yhtään tee mieli mitään rasvamättöä. Majoneeseja en jaksa varoa, mutta en niitä kyllä hirveästi käytäkään.
 
Jos majoneesin käyttö arveluttaa, Hesessä on myös kananmunaton majoneesi, johon saa pyydettäessä ja lisämaksusta vaihdettua kananmunallisen majoneesin :) Samoin Subissa osa kastikkeista on kananmunattomia. Mäkkäristä en tiedä, mutta olettaisin, että uuden vegaanihampurilaisen majoneesi on kananmunaton, muuten ko. tuotetta ei voisi myydä vegaanisena.
 
Jos majoneesin käyttö arveluttaa, Hesessä on myös kananmunaton majoneesi, johon saa pyydettäessä ja lisämaksusta vaihdettua kananmunallisen majoneesin :) Samoin Subissa osa kastikkeista on kananmunattomia. Mäkkäristä en tiedä, mutta olettaisin, että uuden vegaanihampurilaisen majoneesi on kananmunaton, muuten ko. tuotetta ei voisi myydä vegaanisena.

Kiitos vinkistä :)
 
Onko teillä antaa hyviä vinkkejä raskauden aikaiseen matkustamiseen? Reissu on tiedossa ja vähän jännittää, että mitä sitä uskaltaa matkalla syödä ja miten pahoinvoinnin kanssa pärjää reissussa. Kaikki hyvät vinkit otetaan vastaan! :)
 
Ajattelin, että laivalla on välipäivinä väljää. Unen näin. Sairaasti porukkaa. :'D mehut loppu aamupalalla välillä jne.

Nooh, nyt jo kotimatkalla. Kivaa on ollu. ^^,

Ja miten pieni maailma on. Ystävän äiti tuli laivalla vastaan!! Näinköhän näki turvotuksesta, että oon raskaana. Toivottavasti ei, tai et ei kerro sille ystävälle. Haluan ite kertoa varhaisultran jälkeen.
 
Jos majoneesin käyttö arveluttaa, Hesessä on myös kananmunaton majoneesi, johon saa pyydettäessä ja lisämaksusta vaihdettua kananmunallisen majoneesin :) Samoin Subissa osa kastikkeista on kananmunattomia. Mäkkäristä en tiedä, mutta olettaisin, että uuden vegaanihampurilaisen majoneesi on kananmunaton, muuten ko. tuotetta ei voisi myydä vegaanisena.

Huutelen tuolta kesäkuisista, että hesen majoneesissä käytetty kananmuna on pastöroitu. Samoin cheddarjuusto.:)
 
Takaisin
Top