Joulukuun jorinat

Joku taisi mainita jotain mammavaatteista! Tietääkö kukaan, mistä voisi saada napakan masutuubin? Edellisessä raskaudessa en pärjännyt ilman, mutta pelkään silloisten olevan niin venyneitä, ettei ainakaan alkuun käy...
 
Raskauskeiju.fistä saa tuplapakkauksen, jossa on musta ja valkoinen. Ostin ne esikoista oottaessa ja käytin kaikissa kolmessa raskaudessa. Tosi napakat ja tiukat tuubit!! Harmittaa kun menin myymään ne...

Ostin huuto.netistä uudenveroisen carriwellin masutuubin/tukivyön, ei oo tullut vielä. Vaikutti napakalta, katotaan.....
 
AuMa84 joko polvikipu helpottanut?

Eipä ole helpottanut. Tässä nyt odottelen että pääsen käymään lääkärissä. Oiskohan tämä jo niin akuutti tapaus tämä minun polvi että voisi marssia päivystykseen? Ei kestä yhtään varata painoa ja on todella kipeä.
 
Mun kaks tuubia on tilattu pienten parhaaksi -verkkokaupasta. Täytyy kaivaa ne esiin vielä ennen kuin uutta lähden tilaamaan. Jospa ne sitten oiskin vielä hyvät, vaikka epäilin?
 
Oottekos muuten jo rasvailleet ihoa tai onko ylipäätään ajatuksena? Onko teillä joku ehdotonsuosikki, jota tykkäätte käyttää raskausarpien ehkäisyyn?
 
Mä aion hankkia weledan raskausajan öljyä, I love it:Heartred

Masutuubia voi käyttää lyhyempien (tavallisten) paitojen alla, helmaa "pidentämässä" tai vaan vatsaa tukemassa. Synnytyksen jälkeen etenkin napakka tuubi tukee vatsaa. Tai sen voi vetää rintojen korkeudelle ja antaa vauvan pötköttää sen alla ihokontaktissa. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Mä rasvasin esikoisesta sillon tällön perusvoiteella eikä tulöu yhtään arpia. Veikkaan et en jaksa nytkään panostaa mihinkään sen ihmeellisempiin voiteisiin.. :D
 
Masutuubin sijasta olen käyttänyt vero modan hihattomia toppeja. Ostaa vaan koon liian ison niin se venyy hyvin mahan yli. Menee vielä imetysaikanakin kätevästi, vetää toppia alaspäin ja paitaa ylöspäin.
 
Minä tapasin viime raskaudessa käyttää perusvoidetta dopplerin alla, ja sitten kun olin valmis niin levittelin voiteet koko vatsalle. Kätevää.
 
Toi toppivinkki onkin hyvä! Pitää vaan löytää toppeja, joissa ei olkaimet ole liian pitkät :D
 
Mä käytin loppuraskaudesta sitä bio-oilia. Viimeisellä viikolla kuitenkin sain kunnon arvet navan ylä ja alapuolelle.
 
Minä olen pitkään hommannut kaikki äitiysvaatteet henkkamaukan verkkosivuilta. Olen laiska lähtemään kauppoihin, varsinkin kun tuntuu et meidän putiikissa on huonosti värejä ja kokoja tarjolla. Äitiysvaatteet ovat yleensä niin joustavia, että jokakoko sopii. Ainoastaan legginssien ja farkkujen kanssa olen ollut varovainen, kun olen varsin reitevä (vaikka olen normaalipainoinen), joten mukavia housuja on hankala löytää. Vihaankin tätä pillifarkkumuotia, eivät ole käyttäneet minun kinttuja mallina kun ovat mallia suunnitelleet.
 
Takaisin
Top