Minttulainen
Jostain jotain jo tietävä
MITÄ IHMEEN "LAISKOJA" ÄITEJÄ!!! :O Itse en päässyt koskaan imettämään kunnolla, ensimmäisen vuorokauden tissillä lupsuttelua lukuun ottamatta ja yritystä ja yritystä sen jälkeen. Kaiholla oon lueskellut noita imetyaketjuja ja alkuun oli tosi kova paikka! Mutta nyt ystävää seuranneena ja juuri noita imetyaketjuja lueskelleena oon saanut vakaan käsityksen ettei se olekaan ihan läpi huutojuttu et kun maitoa vaan tulee niin vauva vaan syö jne. Siis suuri kunnia ja todella hatun nosto kaikille imettämisessä onnistuneille ja moni tuntuu vaikeuksista huolimatta menneen läpi vähän hankalammatkin ajat imetyksessä lannistumatta. Siis ihanaa että on myös äitejä ja vauvoja jotka ovat pystyneet toimimaan juuri vauvaa kuunnellen ja niin kuin hyvältä tuntuu, niin monilla kuitenkin on syystä tai toisesta esimerkiksi kasvun turvaamiseksi, oma maito ei ole enää riittänyt tai muuta vastaavaa. Niin hienoa että meillä on täällä myös niitä äitejä jotka pystyneet imettämään näin pitkälle ja voivat siirtyä sitten just esimerkiksi suoraan sormiruokailuun. Jokaiselle lämpimästi suosittelen toimimaan juuri niin kuin itsestä ja vauvasta hyvältä tuntuu, eikä lähteä sotkemaan omaa toimivaa tilannetta minkään ohjeen mukaan, ne ajat, esim tuo 6kk ikä, niin en usko että se on päivästä kiinni miten lähteä maistelemaan ja ruokaa tutkimaan Eli siis tsempit kaikille ja toimitaan just niin kuin tuntuu oikealta eikä paineilla turhia :)
Juurikin näin! Ihanasti laitettu :)