Joulukuun Jodlailut!

Mieki harrastan tota et paketoin isoon pakettiin ja hirveesti paperii ymsyms :D
 
Mun mies käy aina avaamassa lahjat salaa ja käärii ne uudestaan paperiin, nyt se arvas mitä oon ostanu sille!! Perkele jos se on käyny niitä kurkkimassa! Saa sit luvan esittää yllättynyttä :D
 
Meillä lähti vähän lapasesta, aattelin et tytölle vaan yks tai kaks lahjaa ku eihän se tajua vielä mitään. Ni tuli noita nyt varmaan kymmenen pakettia.. Hups. No, eipähän tolla ollukaan enää isojen tyttöjen leluja oikeen, samat melkeen ku ihan pikkuvauvasta saakka ollu ni johan hän kaipaski uusia virikkeitä, sillä verukkeella mennään :p
 
Meillä miehellä oli vatsatauti maanantaina ja eilen illalla rupes 4v poika oksentaa ja nyt aamulla 4,5kk vauva oksenteli muutamaan otteeseen :sad001 nyt minä ja 6v tyttö vielä odotellaan et koska iskee meihin.. pidetään peukut pystyssä.. tuo vauveli huolettaa, toivottavasti ei kestäis kauan tauti.
 
Me miehen kanssa yleensä sovitaan, mitä ostetaan toisillemme. Viime vuonna sain lahjaksi uudet silmälasit (sain toki itse valita :) ja tänä vuonna kännykän, miehelle ostin radio-ohjattavan panssarivaunun kun semmoisen halusi leikkikaluksi itselleen :D sitten jotain pientä yllätystä ostetaan lisäksi. Lapsille ei ostettu itse lahjaksi kuin muutama pikku juttu, koska heille tulee sukulaisilta ja kummeilta hirmu määrä paketteja joka tapauksessa.

Nopeasti on mennyt tämä joulukuu, huomenna jo aatto... Hyvää joulua kaikille!
 
Me avattiin nyt toistemme lahjat ukon kanssa ni mitä!!! Ne mun ostamat bluetooth kuulokkeet menee palautukseen ku eivät lähde lataamaan, kosketushäikkä!!! Hyvää joulua ukolle..:sad001 oli jo niin innoissaan niistä kun avasi paketin! :arghh:
 
Höh SeEnsimmäinen :sad001
ei oo menny putkeen täälläkään! Ensinnäkin, perunalaatikko ei imeltymyt, porkkanalaatikosta tuli ohut lätty vuoan pohjalle, kinkkumittarin hajotin %^?!#%#^ ni tuolla töröttää nyt ilman mittaria ja paistuu epätasasesti paskauunissa! En ees muistaa tarkkaa painoa, muistan vaan et 3 kiloa jotain, toivottavasti oli lähemmäs 3 ku neljä koska meinasin kohta ottaa poikke sen, nyt sen 3 tuntia ollu. Huoh. Mies nukahti sänkyyn ilman lakanoita, jes. Saas nähä kelpaako mun kinkut huomenna :D
 
Voi mun ukkoa! Aivan meni kyllä mahottomaks sen antamat joululahjat mulle...:hilarious: ja koko ajan voivotellut ettei ei oo mulle mitää erityystä... noh lahjapaketti:
1.emäntä käsi- ja jalkavoide, sekä toffifeeta (sitte sano ettei oo muuta)
2. (Kummiski paketteja tuli lisää) metallinen kippo, kuorima veitsi,omenapora ja pari veistä ja jtn pieniä silikonimuotteja.
3. 4kpl fazerin boxeja
4. Reinot
5. Tehosekoitin ( tämän arvasin, koska mies on koko ajna estänyt mua ostamasta)
6. Puhelin!!:eek:
Itkuhan siinä tuli, kun ei osannut yhtään odottaa että ostaa puhelimenkin! Oon kyllä moittinut entistä puhelinta... mutta... huh... meni aivan veteläks jalat... :woot:

Vähän tuli huono omatunto kun miehelle ostin vain yhden lahjan tai oli jo itse sen hankkinut niin päätin sit maksaa sen..
 
Määki sain reinot! :grin anopilta tosin. Ukko osti guessin huivin, on kaunis :) sain myös puman collegeasun ja cubukselta myös, oikein sellasen vaaleen possunpunasen samettisen :hilarious: kampaamotuotteita ja jäätävän kasan suklaata yms.

Tyttö sai hirrrmusesti lahjoja (ylläri) :joyful: mm. Pyytämämme mobilen, eläin- ja tuutulaulu äänikirjat (jälkimmäistä kaks kappaletta), 74cm vaatteita, semmosen 'kävelykärryn' jne :)

Jouluruuasta en tykkää, kinkkua söin ja maksalaatikkoa . Ja punaviiniä, nams :rolleyes:
 
Juotiin miehen kanssa pullo valkkaria ruualla, tyttö oli kiltti ja nukkui aterian ajan. :-) käytiin vaunuilemassa ja samalla reissulla kirkossa. Onpa nyt imetetty sielläkin. :-D Oli hassua huomata sieltä pois lähtiessä kun ihmiset kuiskuttelivat toisillensa ja tuijottelivat vauvaa. Itse olin samanlainen joskus. :-) vauva sai marjapuuron värisen syöttötuolin, vaatetta, ruokailuvälineitä,lampaantaljan,potan ja leluja. Itse sain mieheltä kaulakoruun helan, jossa on vaaleanpunainen kivi, joka kuvaa tyttöämme ja toivomani pizze - kirjan. Miehelle annoin työkalupakin täynnä karkkia,sukkia, yms. :-) Vietettiin ekaa kertaa omaa joulua. Oli kyllä mukavaa ja ruoka hyvää. :-)
 
Hyvin se kinkku sitte onnistu :)! Laatikoita en kehdannut viedä, tarjoan pojille kohta illallisella (täällä on joululounas se juttu) Sain mieheltä joululahjaksi mm kengät, jotka on kokoa 41 :') mun koko siis 37... Hih!

Tyttö oli ihan sekaisin kun oli niin paljon lahjoja! Ja se paperi! Voi NAM :hilarious:
 
Keksinpä äsken, kun riisuin tytöltä joulumekon ja nauroin miehellle, että tän voi nyt sit kehystää, sen elinikä oli tässä, että olipa hyvä idea. Kehystän kotiintulovaatteen, jouluvaatteen ja ekan symttärimekon! Parit söpöt sukat siihen ehkä lisäks, hmm :)
 
Kehystäminen ei olekaan tullut mieleen, oon vaan ajatellut säästää joitakin vaatteita jälkipolville. :) Meidän tytöllä on ollut käytössä potkupuku, joka on ollut joskus mulla. En oo varma onko se äitiyspakkkauksesta. :) Vieläkin on ihan ehjä, ehkä sitä joku käyttää taas 30 vuoden päästä. :D
 
Ostettiin meijän neidille hymynaamahelistin lahjaksi ja tarkoitus olisi se kehystää ekan mekon kanssa tai jonku muun kivan vaatteen kans :) siis sutten aikanaan!
 
Mie meinaan tehdä peiton joistain vaatteista. Netis on paljo hienoja kuvia.. Baby clothes blanket tai keepsake sanoilla
 
Ja siis just noita äp vaatteita säästän laatikkoon ni voin antaa tytölle niinku äitinok miulle antanu nyt miun vaatteita
 
Tänään oli jouluruuan rääppiäiset ja juustoja sekä tietenki punaviiniä :joyful: en oo ikinä ennen tykännyt punaisesta, äitiys opettaa :hilarious:
 
Tänään oli jouluruuan rääppiäiset ja juustoja sekä tietenki punaviiniä :joyful: en oo ikinä ennen tykännyt punaisesta, äitiys opettaa :hilarious:
Meinasin sanoo, et senki mamma mut pata kattilaa soimaa. Joko mä täällä oon sanonu, et mä en enää oikein nauti viinistä samalla tavalla kun ennen, koska se kuitenkin tarkoittaa, että mun lapsoseni saa sen (vaikkakin harmittoman) pienen määrän alkoholia.. Morkkis tulloo! Äitini mies aikoinaan sano, että siitä tietää oevansa vanha, kun kännissäkään ei oo enää hauskaa :D
(Herrajestas just muistin, et nehän meni 23. päivä naimisiin enkä oo onnitellu!)
 
Takaisin
Top