Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jessii, tääl toinen tokaa odottava jolla paha olo 24/7 :( ja tajusin äsken etten oo öllöttyksen takia pahemmin D-vitamiinilisää ja foolihappoa ottanut.. Täytyy vaan kovasti toivoa että kesän jälkeen säännöllisesti koko syksyn syödyt foolihapot on pysyny varastossa tätä jatkuva yrjöömistä ajatellen..

Jessii, tääl toinen tokaa odottava jolla paha olo 24/7 :( ja tajusin äsken etten oo öllöttyksen takia pahemmin D-vitamiinilisää ja foolihappoa ottanut.. Täytyy vaan kovasti toivoa että kesän jälkeen säännöllisesti koko syksyn syödyt foolihapot on pysyny varastossa tätä jatkuva yrjöömistä ajatellen..
Mäkään en ole pystynyt syömään niitä. Maistuu niin pahalle et okennus tulee heti ku laittaa pillerin suuhun. Ja mä en ees oo syöny varastoo niitä :( pitää toivoo ettei pienelle tuu siitä mitää. Huomenna kyllä pakko taas rupee syömää niit iha väkisin. Ja jotenki tosi kamlaa ku esikko jää iha kakkoseks ku en pysty kunnolla keskisttyy häneen :(

Kiitos Onnika!

Joo mä voin niin samaistua Jessii noihin fiiliksiin :( meil esikoinen viel aloitti sopivasti kovat uhmakiukut samoihin aikoihin tän pahoinvoinnin kaa ja alan olla aika väsynyt tässä vaiheessa. Toivon vaan sitä päivää et alkais helpottaa, mut täl viikol tuli arviolt 10+ täyteen ja oksuilin edellisestäkin rv 20 asti. Silloin tosin syöminen auttoi eikä se ollut näin piinaavaa pitkin päivää, vaikka välillä yölläkin heräsin oksentamaan

Kiitos Onnika!

Joo mä voin niin samaistua Jessii noihin fiiliksiin :( meil esikoinen viel aloitti sopivasti kovat uhmakiukut samoihin aikoihin tän pahoinvoinnin kaa ja alan olla aika väsynyt tässä vaiheessa. Toivon vaan sitä päivää et alkais helpottaa, mut täl viikol tuli arviolt 10+ täyteen ja oksuilin edellisestäkin rv 20 asti. Silloin tosin syöminen auttoi eikä se ollut näin piinaavaa pitkin päivää, vaikka välillä yölläkin heräsin oksentamaan
Oivoi jotenki on ees vähä lohduttavaa et tietää että jollain on samallailla ku mulla. :/ vaik tää kamalaa onki. :o mul tuli vasta 7+4

Heräsin jo puoli kuudelta, kun en malttanu nukkuu enää. Jänskään sitä ultraa. Tunnin päästä selviää!!!! Väsyttääki , iltavuoro pitäs viel töissä jaksaa :rolleyes:

Täällä yöllä ikävä herätys! Tuli runsaasti verta, siteen läpi. Heräsin vasta kun sänky alkoi tuntuun märältä. Ei kipuja! Tänään rv 11+5

Ja täällä tuo 9 kuukauden ikäinen tyttö vaihtoi unirytminsä silloin kun kelloja siirrettiin, yleensä herätys 4.40 eikä sitä saa enään millään takaisin nukkuun ennen aamu 8 jolloin esikoinen jo heräilee...

Hui moonuli! Toivotaan tosiaan ettei mitään vakavaa! Ootko neuvolaan soitellut tuosta?

Hui moonuli! Toivotaan tosiaan ettei mitään vakavaa! Ootko neuvolaan soitellut tuosta?
Juu, kotona seuraillen! Jos vuoto runsaantuu eikä lopu, tai kivut alkaa niin uusi soitto! :( ja onhan tässä 2 raskautta takana jossa vuotoja vaikka kuinka, mutta kun kaikki raskaudet niin erilaisia että huolettaa tietenkin! Ei tässäkään raskaudessa eka vuoto, mutta nyt niin runsas! Ensi maanantain ultraa odotellessa!!

Miten noita vuotoja voi tulla raskaana? Siis eikö siinä oo se joku limatulppa? Mä vuosin sillon haaleeta verta, kun ekojen menkkojen piti olla, mut sekin kesti vaan päivän.

Miten noita vuotoja voi tulla raskaana? Siis eikö siinä oo se joku limatulppa? Mä vuosin sillon haaleeta verta, kun ekojen menkkojen piti olla, mut sekin kesti vaan päivän.
Mulla oli viime raskaudessa hematooma, eli mustelma kohdussa johon kerääntynyt verta ja vuotelee itsestään pois.. Tuolloin vuoto kesti 7 viikkoa ja oli piinaavaa, kun tietenkin isompi keskenmenon riski!

Merivesiväri: mä kuulun niihin geneettisesti heikkoihin ja laiskoihin. mä en osaa kehittyä siinä että laittaisin painavempaa painoo tankoon, tosin nyt ei kovin kannata lähteä haastamaan itteään tonne ku kokemattomana vielä sattuu jotai...jos nyt ees yrittäisi ylläpitää tätä olemassa olevaa kuntoa ja sit ku synnärin jälkeen valmis ni sit räjähtää :D

Asutko siellä honkkarissa vai vaan lomalla :D Kylläpä lämmin tekis hyvää :)

Ei kukaan oo geneettisesti heikko ja laiska eikä myöskään vahva ja ahkera :D Kyllä se aina on työn takana.

Ihan vaan parin viikon reissu Hongkongissa. Valo- ja lämpöhoito tehnyt kyllä hyvää :) En asuis täällä smogin takia. Ei hyvä mulle, vauvoille eikä kenellekään.

Takaisin