Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nukkuminen ois ihan jees juttu! Oli ed. raskaudessa sama. että heräilin yöllä ja näköjään jatkuu sama homma. Nyt on vaan se, että tuo 1v heräsi melkein samoihin aikoihin kahden aikaan yöllä ja nukkumaan päästiin vasta puoli kuuden aikaan aamulla..Vähän on ollut väsynyttä menoa meillä tänään. Muutenkin raskaus väsyttää.
Heräily on kyllä ihme juttu! Mäkin herään lähes joka yö neljän maissa, ja uni tulee vasta parin tunnin kuluttua, aaaargh! Sittenpä zombiena uuteen päivään, aijai... Ihan noin pitkiä pätkiä en sentään oon valvonut kun sä Satru, sympatiaa!

Merivesiväri : vedätkö sä jotain kiinalaisen turisti jumppaa? Meikäläisen mielikuvitus lähti lentää... päässä pyörii vaan kiinalaiset ja japanilaiset turistit jotka vaan ottaa kuvia jos jonkimoista susta ja kaihistuneena kattoo ku sä hillut jonku 80 kg painon kans. Hyvä ku jaksaavat ees kameraansa kantaa :D

Ostin tänään ekat äitiyspöksyt :D laskeskelin, että ne mahtuu aika pitkälle ja ostan sitten myöhemmin toiset kun nuo alkaa kiristää. On aika perusfarkkulegginsin oloiset, en sellaisia ookaan koskaan omistanut :) omatkin housut mahtuu kyllä vielä jalkaan, mut onpahan valmiina :D

Onks joku muu kerennyt tekee ostoksia?

Tänään kävin katteleen et oisin ostanu housut ja jonkun hienomman paidan ku on juhlia ens vuoden puolella tulossa mut eipä löytyny mitään niin pitää vissiin turvautua netto kauppoihin...

Tänään kävin katteleen et oisin ostanu housut ja jonkun hienomman paidan ku on juhlia ens vuoden puolella tulossa mut eipä löytyny mitään niin pitää vissiin turvautua netto kauppoihin...

Mä kävin myös tänään ostamassa ekat äitiyshousut. Tuntuivat kyllä hyvältä jalassa ja vatsalla, ei kiristänyt :) omat kiristää jo, farkuista on pidettävä ylintä nappia auki. Kun on vatsalla pikkuisen ylimääräistä + turvotus, niin uudet housut tarvittiin jo. Toisaalta kai se kohtu työntää kaikkea muuta tieltään, vaikka itse vauvamaha ei vielä pitäisi näkyä. Tänään 10+4.

Lucky: haha, ei kyllä mä olin ihan tossa salilla :D Mut nää on oikeesti heikkoja nää aasialaiset. Yks väitti, että suomalaiset on geneettisesti vahvoja, mut en mä ihan sitäkään niele :D

Tomu, ostin yhdet äippäleggarit ja -sukkikset että voi jotain vetää hameen alle sitten kun nykyiset housut ei enää mene. Suurin osa housuistani on kyllä niin joustavia,että pitäisi pärjäillä jonkin aikaa.

Kolme aamua joululomaan... Silti tekee mukamas tiukkaa jaksaa sinne asti!:bag:

Minulla on ollut äitiysfarkut ja olohousut käytössä jo liki kuukauden. Vaikkei viikkoja kauheasti ole, niin toista lasta odottavan vatsa pompahti jo saman tien esiin, kun alkoi turvotus. Pitkillä paidoilla ja äitiyshousuilla pääsee aika pitkälle. Villapaitaan saa toistaiseksi piilotettua masun alun, kun ei vielä halua julistaa asiaa kaikille.

Tomu, ostin yhdet äippäleggarit ja -sukkikset että voi jotain vetää hameen alle sitten kun nykyiset housut ei enää mene. Suurin osa housuistani on kyllä niin joustavia,että pitäisi pärjäillä jonkin aikaa.

Kolme aamua joululomaan... Silti tekee mukamas tiukkaa jaksaa sinne asti!:bag:

Jaksaa jaksaa, miullakinon joululomaa ja sitä on kyl odotettu. Meillä mieski tsempittää, että jaksaa jaksaa, kun oon yrittäny käydä töissä tämän pahoinvoinnin, väsymyksen ja kipujen kanssa.

Sukkahousut on ollu aika pop :D

Mullakin täytyy kai pikkuhiljaa suunnitella jotain vaateostoksia.. Ei puhettakaan että farkut menis jalkaan :D pahoinvointi on onneksi väistynyt mutta tää väsymys on edelleen jotain aivan käsittämätöntä..

Täällä tuli yrjö tänään kylään. Tiedä sitten onko tautia vai raskauspahoinvointia, kutta viimeset kaks päivää ollu järkky olo. Tänään kestona. Huhhuh onneks vapaapäivä koulusta. Huomenna ois tärkee päivä koulussa, peukut pystyyn et tää on vaan tänään..

Toivotaan RiiaBalle parempia vointeja,että pääset opiskeluhommat tekemään!

Ja tietty kaikille muillekin. :grin

Tapasin eilen yhden äidin,joka oli juuri saanut viidennen lapsensa ja vanhinkin on vielä alaluokilla. Pakko oli nostaa hattua,itsellä jo tämä kolmas tuntuu siltä että mitenköhän ehtii kolmen kanssa touhuamaan kun on vain kaksi kättä... eikä nuo kaksi isompaa ole edes kovin pieniä saatika hankalia :hilarious:

Mä saan parilta kaverilta äitiysvaatteita, nyt oon täältä Hongkongista ostellut lähinnä löysiä paitoja, että turvotus ei näkyisi. Sitten saa näkyä, kun näytän siltä, että oon raskaana, enkä siltä, että oon vahingossa kaiken :D

Hyi että sauna tekee pahaa. Pyörryttää ja oksettaa, vaikken ollu varmaan kuin 5 minuuttia.

Vielä ois kaksi työpäivää ennen joululomaa...huh huh! Kyl tää tästä!

Oi mul on taas koko ajan kauhee hinku saunaan ja normaalisti inhoon saunomista :o mut toki varmaa johtuu siit et mul on koko ajan niin kylmä ku nää pahoinvoinnit on iha järkyttävät. Mikään ei meinaa pysyy sisällä kaikki tulee ulos ja se et olis ees aamupahoinvointii ni ei olis nii paha mutta kun yölläkin täytyy oksentaa eli ihan 24/7 pahoinvointii :( no ehkä se tästä sit joskus keväällä helpottaa. Esikosta tää kesti vaan viikolle 25 saakka :(

Takaisin