Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
RiiaBa Ja mulle neuvottiin just viime viikolla apteekissa että ei saa käyttää mitään suun kautta otettavaa hiivalääkettä, vain paikallishoitoa. Ja pitää asettaa sormin eikä asetinta käyttäen.

Kiitos teille. Onko muille koskaan käymyt niin että olette yksin kotona, ovikello soi, ei tiedä kuka siellä on eikä uskalla mennä avaamaan? :D

Mie kyllä kurkkaan aina ovisilmästä, jos en odota ketään. Kaikenmaailman rahankerääjille ja kaupustelijoille ei aina jaksa pahimmassa olossa avata ovea. Mut ei kyllä hirvitä, vaikka on siellä oventakana odotellut joskus vähän ikävämpiäkin vieraita.

Tuli tossa pahimmissa oloissa oven avaamisesta mieleen, että mä konttasin yks päivä avaan mun parhaalle ystävälle oven vaan, että se pääsi piteleen mun hiuksia. Oli kuulemma halunnu tulla varmistaa, että mä pärjään <3 siinä sit vessan lattialla kysyin sitä toisen vauvan kummitädiksi :D

Meillä maalla ei ole ovikelloa ja ovikin auki kun ollaan kotona. Että ei taida hirvittää. Kylähulluista pääsee juttelemalla eroon. Pari kertaa on naapuri istuskellut sohvalla jo kun itse tulee toisesta huoneesta. Enemmän mietityttää lähialueen kesyyntyneet susilaumat,naapureiden pihassa on jo käyty. :bored:

Mut hei,ennemmin sudet kuin spurgut naapurina oli meidän valinta.

Meillä ei ole tuossa ikkunaa eikä ovisilmää, kerrostalossa kun asutaan. Noh jäi ovi avaamatta ja mieskin tuli pian :D

Riiaba: mulla oli kerran netti kirpparilla myynnissä tavaraa ja sit odotin ostajaa saapuvaksi vähän myöhempään. No olin yökkärissä ja tukkapystyssä kun ovi kello soi. Poika juos avaamaan oven ihan innoissaan ja pakko se oli mennä tarkistaa kuka siellä oli ni se ostaja... sen jälkee kyllä pojalle saarnannu ettei ovea saa mennä avaamaan suinpäin. Ja pelkään tosiaan jos ovikello soi. Enkä tykkää yllätys vieraista. No oma kaveri nyt saa tulla vaikka olisin minkä näkönen vaan... :D

mää en pelkää vieraita. Kotona myös koiria ettei meille ees hirvittävästi tuu vieraita.
Ja muutin kerrostalosta pois kun en kestänyt katuvaloja ja taloja vierivieressä. Nyt lähin naapuri (jos ei omia porukoita ota lukuun) puolen kilometrin päässä. Nautin siitä että on pimeetä yöllä ja siitä että on kunnon piha ja metsä lähellä.
Auto on pakollinen että pääsee kauppaan kun matkaa sinnekin on 15km.
eipä tuu turhia herkku ostoi tehtyy

Meillä kanssa mettää niin paljon ympärillä ja lähin naapuri parin kilsan päässä että omaa rauhaa löytyy. Meillä myös isoja koiria ja aina ovet auki. Aika rohkea kulkija saa olla että noiden ohi tänne kämppään tulee :D

Ja niin se flunssa vaan kaatoi pedin pohjalle ja sairaslomalle. Pientä lepotaukoa onkin kaivannut työstä, kun uhkaa välillä olla vähän raskasta mennä hunttasta vilkkaiden taaperoiden perässä ja samalla vielä johtaa sitä päiväkotia :D oon vaikuttanut varmaan joltain zombiedementikolta tän väsymykseni kanssa.

Onko kellään muulla melko tuoretta työsuhdetta alla?

Itse aloitin päiväkodinjohtajana elokuun alussa ja hirvittää kamalasti kertoa esimiehelle ja työkavereille/henkilökunnalle, että raskaana ollaan. Työnlaatu on kuitenkin aika pitkäjänteistä ja katkokset työssä eivät ole yleensä työtä rikastavia. Toisaalta voisi ajatella, että tälläinen katkos työssä juuri rikastaisi omaa työn tekoa ja ajatusmaailmaa, vaikka aikamoinen emppaaja osaan olla nytkin ilman omakohtaisia kokemuksia vanhemmuudesta.

Ite oon palannut tammikuussa takaisin työelämään hoitovapaan jälkeen, eikä pomo sanonu raskaudesta mitään negatiivista vaikka olen hoitoalalla ja sijaisia on vaikea saada. Pomo kuitenkin on nainen jolla itsellään on myös lapsia niin ymmärtää lapsien hankkimisen :-D

Olipa ärsyttävää kun tuli kylään vieras kelle en todellakaan halua kertoa vielä pitkään pitkään aikaan raskaudesta... sai piilotella vauvalappuset ja siivota tietokoneenkin kun piti hänen sivuja päivittää :D about 20 vauva aiheista nettisivua auki... jospa taas kaivelis kaikki esille :D

Minjelmiina, tuo on niin ärsyttävää ku tekee omia salahommia koneella ja joku tulee keskeyttää :D

Sori mut nyt on pakko hehkuttaa: mä pystyin treenaan ekaa kertaa varmaan viikkoon ilman, että se oli hirveetä räpellystä.

Nää on niin heikkoja nää aasialaiset, että mun varovainen 80kg maastaveto 3x10 sai kaikki lopettaan reeninsä ja tuijottaan mua. Yks tuli kysyyn, kisaanko mä. Mua huvitti, ei noilla raudoilla kisata, ei ees mun normaalilla 120kilon mavella :D

Mutta pointti oli, että tuntu Niin Hyvältä reenata.

Nukkuminen ois ihan jees juttu! Oli ed. raskaudessa sama. että heräilin yöllä ja näköjään jatkuu sama homma. Nyt on vaan se, että tuo 1v heräsi melkein samoihin aikoihin kahden aikaan yöllä ja nukkumaan päästiin vasta puoli kuuden aikaan aamulla..Vähän on ollut väsynyttä menoa meillä tänään. Muutenkin raskaus väsyttää.

Takaisin