Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me käydään juurikin tuon ultraus mahdollisuuden takia toisella puolen Oulua neuvolassa, lähin olis 3km päässä. Me muutettiin isompaan asuntoon esikoisen raskauden aikana ja käyn edellisen asuinalueen mukaan neuvolassa :)

Lilyee: omakoira ei ehkä niinkään oo reagoinut vaikkakin vahtii mua koko aika muutenki, eikä kyllä nyt kaverin koirakaan. Kaverin koira on niissä km haistellut eikä oo hyppinyt päälle. Nyt ei ollu mitään rajaa hyppimisellä... olisko sit oman koiran juoksut villinny sitä.

-PikkuPaapu- en minäkään ole saanut vielä soitettua neuvolaan ja olen sentään viikoilla 6+1. Se soittoaika on niiiin hankalaan aikaan töiden kannalta, että osana päivistä en ole ehtinyt ja osana en ole muistanut kun on kiirettä ollut. Huomenna aion yrittää taas. ;) Takaraivossa osin on tosin ollut myös se, että edellisestä raskaudesta ehdin juuri soitella ajan ja siitä alle viikon päästä piti soitella että perutaas se aika kun tää meni kesken. :( Nyt en halunnut kiirehtiäkään heti, mutta pitäis silti soittaa kun joulu alkaa olla jo niin lähellä. Tosin ei mulle ole väliä milloin se eka käynti on kun jotenkin koen sen aika turhana kun asiat on kuitenkin pääasiassa hyvin muistissa/tiedossa.

Kuinkahan moni pääsee jo tuonne suljettuun ryhmään? Minä en vielä vähään aikaan kun pitää olla kuulunut sen kuukauden tähän foorumiin ja itse loin vasta n.viikko sitten tämän tunnuksen kun löysin tämän ryhmän.

Mistä sinne voi koittaa pääseekö?

kirjotin jo tonne oireet-ketjuunkin, että vaikea aatella ettei monet edes tunne olevansa raskaana. Mulla oli taas päivällä n.11-14 välillä inhottavin olo. Ei siis mikään mahdoton, mutta tavallaan särkyä mikä heijastaa alamahaan/ takapuolen päälle/reisiin ja on vaan yleisesti tosi inhottava olla. Mutta hetkessä se on taas ohi eikä enää mitään :) rinnat yhä kipeät ja kihelmöi ja tänään oli myös tosi kylmä.
4+4

Muokattu viimeksi:
Mistä sinne voi koittaa pääseekö?

kirjotin jo tonne oireet-ketjuunkin, että vaikea aatella ettei monet edes tunne olevansa raskaana. Mulla oli taas päivällä n.11-14 välillä inhottavin olo. Ei siis mikään mahdoton, mutta tavallaan särkyä mikä heijastaa alamahaan/ rakapuolen päälle/reisiin ja on vaan yleisesti tosi inhottava olla. Mutta hetkessä se on taas ohi eikä enää mitään :) rinnat yhä kipeät ja kihelmöi ja tänään oli myös tosi kylmä.
4+4

Mulla ainaki puhelimen apilla tulee tuonne ylimmäksi viestiketjussa YPn aloittama viestiketju siitä salaisesta ryhmästä, kannattaa lukasta läpi. Sitte vaan sille yplle viestiä ja hän sitte lisäilee virastoaikoina ma,ke ja pe :)

Mulla ei tosiaan oo enää mitää oireita. Pakko oli hakee toinen testi ja kyllä se näytti 3+ :)

Sjoella ultrataan ekalla käynnillä, ainakin mun ekassa raskaudessa. En toki oo vielä aikaa varannut ku ma soitin nlaan että lääkäriajan saa peruuttaa koska raskauduin. Nlatäti sano vaan että soittele myöhemmin aikaa. Nii koska myöhemmin soitan? :D Nyt oon 5+3.

Mulla ainaki puhelimen apilla tulee tuonne ylimmäksi viestiketjussa YPn aloittama viestiketju siitä salaisesta ryhmästä, kannattaa lukasta läpi. Sitte vaan sille yplle viestiä ja hän sitte lisäilee virastoaikoina ma,ke ja pe :)
Mä en kyllä sellasta näe :(

Nuska83 meillä kanssa soittoaika nlaan 8-9 ja vaikka olen lapsen kanssa kotona niin aina tuo aika hurahtaa mun ohi :grin Sitähän puhutaan raskausajan/synnytyksen jälkeisestä dementiasta ja minä kyllä allekirjoitan kohdallani kaikki :rolleyes:

Oonko mie muka siellä jo?! :O ei näy salaista ryhmää, eikä oo tullu viestiäkään....

Pikkupaapu, mä soitin neuvolaan aikaisin sen takia kun työn takia on vähän haastavaa sopia neuvola-aikaa aamuksi/iltapäiväksi ja mulla on yks lääkitys jonka annostusta piti tarkistaa. Viimeksi soitin vasta jotain 6 viikolla ja Vasta sen soiton jälkeen nostin lääkeannosta kun en tiennyt että hyvä olis ollu heti nostaa...

Nyt luin noi säännöt, niin siellä kehoitettiin poistamaan ja asentamaan appi uudestaan jos ei näy.. ja nyt näkyy :)

Siis pitikö tässä nyt olla joku kuukausi että pääsee tonne ryhmään? Mulla ei näy mitään vaikka poistaa ja laittaa uudestaan :D

Kyfi: ootko lähettänyt liittymispyynnön? Salaiseen ryhmään saa liittyä kun on oma nimimerkki ja se on ollut voimassa kuukauden. Ja olikohan lisäksi vielä se, että kk aikana piti olla kirjoittanut la-ryhmään 10 kommenttia :)

Takaisin