Mariianen
Puuhakas puhuja
Mariianen mä pohdin ihan samaa, mulla tosin olisi 3kk oltava töissä. poikaa en halua laittaa hoitoon vielä kuitenkaan niin joutuisin tekeen pelkkää iltaa/viikonloppua. mietin miten jaksan raskaana kun esikoisesta jäin saikulle jo huhtikuun puolivälissä. esikoinen syntynyt siis elokuussa -14.
Eiköhän ne kirjoita sulle neuvolasta sairaslomaa, jos pyydät Mekään ei haluta laittaa hoitoon vielä ja siksi just tuossa mieskin itseasiassa sanoi, että hän vaikka tekee muutaman ylimääräisen työkeikan ja kuittaa mun palkan sillä, jos minä vaan jaksan olla kotona esikoisen kanssa :)
Meillä esikoinen syntynyt lokakuussa -14 ja ei kyllä ole valmis vielä hoitoon jätettäväksi, vaikka mulla välillä onki olo, että olis kiva käydä vähän tekemässä töitäkin jo välillä :) Meillä mies tekee vuorotyötä, jonka takia mun on taas ihan mahdoton käydä säännöllisessä työssä ilman, että poikaa ei tarvitsisi hoitoon laittaa. Siksi ollaan päädytty tähän, että minä oon kotona niin pitkään kuin vain voin ja sitten vähän isompana mietitään niitä tarhahommia ja meille tämä on ollut oikea ratkaisu :)