Joulukuun höpinät

Hyvää joulua kaikille ☺ mulle kans pitäs laittaa tuo googlettamis kielto.. eilen oli selkä alhaalta aika kipiä ja säteili välillä vasempaan jalkaan ja sit alamaha kipeenä. Kokoajan pelkään et menee kesken. Ja tietenki nuo heti googlettelin et voiko liittyä keskenmenoon. Nyt jo parempi olo ☺ illalla aina semmonen niinkö kova paine alamahassa. Onko tää kaikki aivan normaalia??

Millon teillä yleensä loppunut pahoinvointi? Mulla päiviä ettei oo yhtää paha olo, välillä vaan kuvottava olo. Nyt viikkoja 9+2 ☺
 
Hyvää joulua kaikille :Heartred täällä olis tarkoitus pitää uutinen vielä salassa, saa nähdä onnistuuko kun sunnuntaihin saakka ollaan mummolassa. Täytyy toivoa hyviä päiviä. :)
 
Tänään pitäisi vissiin kertoa miehen vanhemmille raskaudesta. Tulisi kyllä varmaan kertomattakin selväksi kun vähän väliä oon pää pöntössä... :sad001

Hyvää joulua kaikille! :)
 
HahahOon tässä hetken aikaa miettinyt että hitsi kun mullakin on tätä alkuraskauden turvotusta vatsassa oikein urakalla. Sitten heräsin todellisuuteen että ehei, liikkumattomuus ja roskaruokahan siellä painaa I just got fat
 
Autumn16: Sama täällä, kun eihän siellä oikeesti mitään vielä tässä vaiheessa voi näkyä:D mutta nyt tuntuu kyl jotenki extrainhottavalta ku farkut painaa..
 
Huhtikuisista pakko huudella hyvät joulut ja mulla oli muistaakseni viikolle 12 asti hirvee turvotus ihan kun oisin ollu ainakin puolessavälissä :D mutta kyl se siit si :)
 
Sepäse, turvottaa, eikä liikkumattomuus kyllä auta asiaan. Jos ois normi olo ni varmasti olisin lenkillä ja salilla niinkun normaalisti, nyt ei vaan ole jaksanut :sad001 jospa pian taas :) se voisi jopa helpottaa oloa, kun vaan pääsis liikkeelle asti...
 
Muokattu viimeksi:
Turvotus meni muutamassa viikossa onneksi ohi. Mutta nämä joulusuklaat!! Hirveetä olla näin joulun aikaan raskaana kun mitenkään ei saa pidettyä näppejään erossa noista suklaarasioista! Sanokaa nyt, että joku muukin on ahminut melkein kaksin käsin suklaata napaansa?! :/
 
Maikuska, mie vain haaveilin siitä että söisin kaksin käsin suklaata, niin paha olo ett oon vissiin koko joulun aikana syöny 4 konvehtia :sad001 harmittaa niin paljon ett toivon siun nauttivan miunkin puolesta suklaasta! :)
 
Lupaan nenna nauttia sunkin puolesta, hyvä syy napsaista taas yksi suuhun! Mutta inhottavaa tuo sun olotila, toivotaan että pian helppais ja pääsisit taas nauttimaan herkuista :)
 
Kyllä mulla on ihan turvotusta ainakin vaan eikä mitään ylimääräisiä kiloja. Päivisin vatsa ihan litteä ja vatsalihakset näkyvissä ja iltaisin näytän kuin olisin jo ihan reippaasti raskaana. Varmasti vaikuttaa tietysti sekin että tämä on meille jo toinen lapsi, ensimmäistä odottaessa ei ollut ihan näin pahat turvotukset, vaikka kyllä silloinkin näkyi melko aikaisin, pienikokoinen kun olen.
 
Mrs. L - mulla sama juttu, olen aina ollut hoikka ja pieni kokoinen sekä tiedän että ei kyllä ole mitään liikakiloja vaan ihan hormooniturvotusta.. Myös aamuisin litteä vatsa mutta iltaisin ei kyllä edes alapäätä nää mahan yli :D
 
Täälläkin on turvotusta, välillä näyttää siltä, että olisi jo reilusti pidemmälläkin... Ehkä vaikuttaa myös se, että edellisestä raskaudesta on alle 10kk aikaa vaikka en päässytkään paljon yli puolenvälin. Mutta kai se voi silti näkyä nopeammin?

Vähän aiheen vierestä, mutta saako noita hymiöitä yms. laitettua kun käyttää puhelimessa forumin sovellusta? Osaako joku? Kiitos.
 
Miulla ei näy hymiöistä kuin ☺ tämä. Kun siis laittaa oman puhelimen hymiöitä... noilla foorumin omilla taitaa kyllä olla jotkut koodit(?) millä saisi ehkä näkymään...
 
Hymiöitä saa vissiin laitettua vaan tietokoneella suoraan. Muuten niiden koodit on aika pitkiäkin, ainki jotkut. Iteki oon aina kännykän selaimella, ni en siks saa hymiöitä. Ne ois kyllä kivoja :P
 
Annnika, jos kirjaudut joskus tietokoneella niin näät ne miljoonat hymiöt ja samalla voit opetella niiden koodeja ja sit laittaa niitä myös kännykällä. Mä oon kans kännykällä enkä muista ulkoo ku :) ja :P

Jee, mä vihdoin uskalsin tehdä mun toisen digin! Ja tulihan sieltä se 3+ mitä toivoinkin. Lisäks tein yhden niitä parjattuja rfsu:n testejä kokeilumielessä eikä vieläkään näytä tasavahvaa viivaa.
WP_20151227_002.jpg

Voi kun tämä ois hyvä merkki että kaikki ois kunnossa. Viikon päästä ultra!

Miten muuten meinaatte uuttavuotta juhlistaa? Alkoholitonta skumppaa? Meillä on vähän vielä suunnitelmat auki mut ei ois tarkotus kavereille paljastaa vielä. Että salamyhkäistä juhlintaa sitten. :)

Maggie rv 5+5
 
Je, tai ehkä miun vaan tyytyy tähän yhteen, minkä saan puhelimella ☺️♥️.
Mennään juhlista uutta vuotta kavereille ja oon keksiny jo toisen pätevän syyn, miksi en juo ☺️.
 
Takaisin
Top