Joulukuisten plussatestien kuvia

Mun arvioitu 4+1. Ekassakin raskaudessa viiva vahvistui hitaasti. Mä arvon pitäisikö tänään käydä hakemassa vielä digi, mutta en oo koskaan ostanut muita kuin näitä halvimpia liuskatestejä 😂 toinen vaihtoehto on, että teen ensi viikon torstaina uuden liuskatestin vielä, jotta saan ne leffaviivat näkyviin.

IMG_6770.jpeg

Miten hitaasti @Pikkuvarpunen viivat vahvistui ekassa raskaudessasi? Menikö kaikki silti ihan hyvin? Kun on lukenut keskusteluja niin tuntuu että suurin osa saa tosi vahvat viivat aikaisin, niin mietityttää onko ihan ennenkuulumatonta, että omat testini olivat niin haaleita pitkään. Tässä tämänpäiväinen testi joka on onneksi tummin tähän asti. 😊 Ei malttaisi enää odottaa ultraa, että näkee mikä tilanne on. 🙏🏼

Liitteet

• IMG_20250417_084232.jpg
    IMG_20250417_084232.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 66
Mä tein ekassa raskaudessa kaksi testiä 😄 ekan aamuna, kun kuukautiset oli yhden päivän myöhässä ja se muistaakseni oli vähän vahvempi kuin tossa mun postaamassa kuvassa. Seuraavan testin tein siitä viikon päästä ja siinä plussaviiva pärähti ruutuun samaan aikaan kontrolliviivan kanssa. Eli ne testit on olleet 4+1 ja 5+1. Mä oon aina käyttänyt noita vähemmän herkkiä testejä.

Silloin muistan olleeni huolissani, kun musta tuntui, että kaikilla on 4+päivillä tosi vahvat viivat. Nyt en oikeastaan ole huolissani, vaikka kyllä mä jonkinlaisen uskonvahvistuksen tässä vielä tarviin. Mä luulen, että mulla se hcg:n tuplaantuminen on siellä aikaikkunan loppupäässä. Raskaus itsessään sujui tosi hyvin, alkuraskaudesta oli maltillista pahoinvointia, ja poika syntyi täysiaikaisena vajaana nelikiloisena.

Minkä vahvuisia testejä olette tehneet?
Mun ekat kolme oli herkkiä testejä 10mIU, niitä ei enää ollut joten tein nyt 25mIU (Sofi-merkkinen) testin ja siitä tulikin todella haalea viiva. Nyt hieman huolestuttaa..

1000048659.jpg

Mä en ole kemisti, mutta mun mielestä toi ero dpo 14 ja 10-herkkyyden ja dpo 15 25-herkkyyden kanssa näyttää ihan realistiselta. En olisi huolissani, jos mä saisin tuollaisen tuloksen 🤔

Tässä @Betta oma viivasuorani. En huolestuisi viivastasi. Nämä kaikki 25-vahvuisia. Tikutin siis ovulaation, joka muutenkin osui normaaliin kohtaan, joten määrästä näkee, että olin ensin varma kemiallisesta ja sitten kohdunulkoisesta. Mutta viiva on vahvistunut ja verikokeessa hcg oli aika normaalilla tasolla viitaten siihen, että ovulaatio tai hedelmöitys tapahtui ehkä kuitenkin luultua myöhemmin. Tein myös kaksi digitestiä, ekassa viikkoja oli 1-2 ja toisessa 2-3. Ehkä hellitän tämän testailun kanssa ja yritän luottaa. 🙏🏼

Liitteet

• IMG_20250417_093140.jpg
    IMG_20250417_093140.jpg
    342 KB · Katsottu: 99
Tässä @Betta oma viivasuorani. En huolestuisi viivastasi. Nämä kaikki 25-vahvuisia. Tikutin siis ovulaation, joka muutenkin osui normaaliin kohtaan, joten määrästä näkee, että olin ensin varma kemiallisesta ja sitten kohdunulkoisesta. Mutta viiva on vahvistunut ja verikokeessa hcg oli aika normaalilla tasolla viitaten siihen, että ovulaatio tai hedelmöitys tapahtui ehkä kuitenkin luultua myöhemmin. Tein myös kaksi digitestiä, ekassa viikkoja oli 1-2 ja toisessa 2-3. Ehkä hellitän tämän testailun kanssa ja yritän luottaa. 🙏🏼
Kiitos, tää vähän kyllä rauhoitti mieltä 😊🙏🏻

Kiitos! Tää oli tosi havainnollistava 😍 mun ~ dpo 15 -testi on ihan linjassa.

Alkaako nää olla ne kuuluisat leffaviivat 🥹 tänään 4+4 (dpo 18)

IMG_20250420_064229.jpg

Tässä vielä viivan kehitystä samalla testillä:

IMG_20250420_064245.jpg
Ylin dpo 14 ilta, siitä alaspäin dpo 15, 16, 17 ja 18 aamut. Jokohan malttas lopettaa testailun? viikkodigiin haluaisin kyllä vielä sen 3+.

Dpo27 / rv 5+6, tähän lopetan testaamisen.

Tämän aamun testit CB digi raskaana 3+ ja ylin sininen pregcheck merkiltä. Viikon päästä varhaisultra. Jännittää onko siellä kaikki hyvin. Aikaisemman varhaisen keskenmenon vuoksi olen seuraillut viivojen kehittymistä, vaikka toki tiedostan että se ei takaa mitään.

Liitteet

• IMG_2107.jpeg
    IMG_2107.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 61
Takaisin