Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä @Sanu80 ja @Kaino-Vieno . Onneksi pääset Sanu ultraan tarkistamaan tilanteen. Pääsisinkö sinäkin Kaino-Vieno? Tuo epätietoisuus on tosiaan pahinta.
Voi kurjuus Balina useinhan pieni vuoto raskausaikana on ihan normaalia, mutta ymmärrän kyllä hyvin, kuinka paljon huolta vuotelu herättää. Onneksi pääset noin pian kuitenkin ultraan kurkkaamaan tilanteen. Pidetään peukkuja, että pienellä on kaikki hyvin!
Muistan kysyneeni tätä jo vuonna 2018 odottaessani perheen toista lasta, mutta aina tämä jaksaa pohdituttaa. Aiotteko juoda vappuna simaa Mä rakastan simaa ja nyt mietin uskallanko juoda kotisimaa lasillisen... kotisimahan sisältää varmasti jonkin verran alkoholia, mutta tuskin paljon. Ainahan voin toki ostaa sitä lasten täysin alkoholitonta simaa, mutta eihän se sama ole. Joten nyt kanssaodottajat, kuinka te aiotte toimia?
Mä pelaan varman päälle ja ostin Mehukatti simaa. Ei yhtään niin hyvää kun muut mutta kyllä se menee Oon nössö ja en uskalla juoda ollenkaan mitään missä alkoholia
Saattaapi olla, että myös meidän ostoskoriin eksynee tänäkin vuonna sitä tuttua Mehukatin simaa. Eikä tätä onneksi nössöydeksi voi kutsua (tai vaikka voisikin, niin olen sitten ihan ylpeästi nössö )
Mulla sama. Ensimmäisen keskenmenon jälkeen mietin paljon omia tekemisiä, koska raskaus selvisi vasta rv 5+4 ja olin juonut sitä ennen kahdesti lasillisen viiniä, syönyt ison pussin lakua ja kahdesti sushia, niin en voinut olla ajattelematta noiden vaikutusta keskenmenoon. Mieluummin otan tiukan linjan, niin ei tarvitse miettiä.Nössö oli ehkä huono sanavalinta
Itse olen todella tarkka suosituksista/rajoituksista. Viime syksyn kkm jätti jälkensä, vaikka sillonkin olin tarkka, niin nyt entistä tarkempi. Tiedän, etten itse voinut aiheuttaa keskenmenoa, mutta silti tuntui aluksi siltä. Kävin silloin ennen testin tekoa terassilla ja join yhden siiderin, joten tietysti sitä mietin, että aiheutin sen itse juomalla sen typerän siiderin.. Vaikka en edes tiennyt koko raskaudesta silloin! Mieli vain ajatteli niin ja yritin löytää syytä keskenmenolle.
Verenvuoto ainakin toistaiseksi loppunut, olen käynyt ultrassa ja seurantaultra ensi viikolla jotta nähdään tapahtuuko kasvua. Kohdussa näkyi ruskuaispussi mutta ei sikiötä. Voi olla että ollaankin aikaisemmilla viikoilla kuin luulin tai sitten kasvu on pysähtynyt jo aiemmin.