Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ajattelin, että tästä vapusta selviääkin helpolla, kun ei voi juhlia kenenkään kanssa eikä tarvitse selitellä juomattomuutta, mutta miten ollakaan naapurit pyysivät juuri skumpalla heidän terassille. Mies on onneksi lähdössä käymään kaverillaan, niin saatiin väistettyä. Mutta ehdottivat, että ehkä huomenna jos on kaunis sää. Mä melkein toivon, että ei ole kaunis sää . En haluaisi heille kertoa, kun raskaus on niin alussa.
Tervetuloa mukaan Untuvaiset! Ihana kuulla, että ultrassa löytyi sykkivä sydän toivottavasti saat apuja ja vinkkejä migreenin hoitoon! Ehkä neuvolassa osataan myös neuvoa..?
Tervetuloa Untuvaiset! Itsellä myös aurallinen migreeni, ja estolääkitys nyt raskauden takia tauolla. Vähän on jännittänyt, sillä mulla kohtaukset saattaa jäädä päälle ja kestää kaksikin viikkoa. Mutta toistaiseksi pysynyt poissa! Pari kertaa on aurat tulleet, mutta särkyä ei onneksi. Oon yrittänyt nyt pitää erityisen hyvää huolta niskasta, ettei mikään lihasjumi laukaise migreeniä. Stressiä myös yrittänyt välttää, mutta aika mahdotontahan se on. Rentoutuminen on tärkeää.
Voimia kaino-vieno, balina ja sanu80 teidän rankkoihin tilanteisiin!
Ja kiva että saadaan uusia mukaan, tervetuloa
Onko teillä kellään kokemuksia siitä, kuinka paha merkki on jos raskausoireet tuntuu aika nopeasti katoavan? Tänään rv 7+4, oon ollut viime aikoina hyvillä ja luottavaisella mielellä, mutta eilen ja tänään olo on tuntunut jotenkin "liian normaalilta". Keskenmenon pelko siis palasi rytinällä. Ei oo kipuja eikä vuotoja, mutta selkeät raskausoireet on hiipuneet, siis yhtäkkiä pystyn syömään jopa makeaa ihan hyvällä ruokahalulla vaikka aiemmin se ällötti tosi paljon, pahoinvointia ei juuri tunnu ja tuntuu että rintojenkin arkuus on hellittänyt. Väsyttää kyllä edelleen.
Onko kokeneemmilla tietoa onko tää ihan normaalia et raskauaoireet välillä katoaa, vai voiko tää kertoa keskenmenosta? Yritän olla maalailematta ja malttaa odottaa varhaisultraan joka on ens viikon keskiviikkona, mut on vaan aika huolestunut olo
Voimia kaino-vieno, balina ja sanu80 teidän rankkoihin tilanteisiin!
Ja kiva että saadaan uusia mukaan, tervetuloa
Onko teillä kellään kokemuksia siitä, kuinka paha merkki on jos raskausoireet tuntuu aika nopeasti katoavan? Tänään rv 7+4, oon ollut viime aikoina hyvillä ja luottavaisella mielellä, mutta eilen ja tänään olo on tuntunut jotenkin "liian normaalilta". Keskenmenon pelko siis palasi rytinällä. Ei oo kipuja eikä vuotoja, mutta selkeät raskausoireet on hiipuneet, siis yhtäkkiä pystyn syömään jopa makeaa ihan hyvällä ruokahalulla vaikka aiemmin se ällötti tosi paljon, pahoinvointia ei juuri tunnu ja tuntuu että rintojenkin arkuus on hellittänyt. Väsyttää kyllä edelleen.
Onko kokeneemmilla tietoa onko tää ihan normaalia et raskauaoireet välillä katoaa, vai voiko tää kertoa keskenmenosta? Yritän olla maalailematta ja malttaa odottaa varhaisultraan joka on ens viikon keskiviikkona, mut on vaan aika huolestunut olo
Oireet voi vaihdella päivittäin ja jopa päivänkin sisällä. Mullakin on välillä oireettomampia päiviä ja sitten taas tuleekin huono olo, pyörryttää, hengästyttää jne eli oireet palaa. Itse en aio tressata lainkaan, koska tressaaminen on pahasta. Niin kauan, kun ei ole kovia kipuja tai suuria vuotoja on syytä olettaa, että kaikki on hyvin.
Joo, ei voi syödä isoja annoksia, koska tulee nopeasti ähky. Mulla ainakin vatsa on ollut turvonnut plussasta saakka ja se jotenkin vaikuttaa myös siihen, että täysi olo tulee todella nopeasti.Josta tulikin mieleen, että onko muut huomanneet, että ruoasta täyttyy nopeammin kuin normaalisti? Lämmin ruoka ei tahdo upota kunnolla ja oon kuitenkin normaalisti varustettu hyvällä ruokahalulla. Ja ei siis tule huono olo välttämättä, vaan ei vaan jaksa enää syödä.
On tää alku jotain uskomattoman piinaavaa, kun ei mistään tiedä mitään ja pitää vain odottaa ja odottaa. Nää on pahempia piinaviikkoja kuin ovisplussasta plussatestiin/menkkoihin. En osaa uskoa että olisin oikeasti ja kunnolla raskaana, vaikka testit niin näyttääkin. Oireita ei oikein ole ja tuntuu että nekin vähät mitä oli, on hävinneet. Varasin huomiselle gynelle ajan, että saan jotain selvyyttä tähän, edes verikokeen hcglle, kun digitestin viikot on jämähtänyt 1-2 viikkoon, vaikka pitäis olla jo 3+ reilusti.
On tää alku jotain uskomattoman piinaavaa, kun ei mistään tiedä mitään ja pitää vain odottaa ja odottaa. Nää on pahempia piinaviikkoja kuin ovisplussasta plussatestiin/menkkoihin. En osaa uskoa että olisin oikeasti ja kunnolla raskaana, vaikka testit niin näyttääkin. Oireita ei oikein ole ja tuntuu että nekin vähät mitä oli, on hävinneet. Varasin huomiselle gynelle ajan, että saan jotain selvyyttä tähän, edes verikokeen hcglle, kun digitestin viikot on jämähtänyt 1-2 viikkoon, vaikka pitäis olla jo 3+ reilusti.