Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koko ajan jos vaikka nt-ultran jälkeen helpottaisHei. Onko muilla pelkoa keskeytyneestä keskenmenosta? Jotenki tää on nyt alkanu hirvittää
@Mirkkku. Minulla oli molemmat keskenmenot nimenomaan keskeytyneet. Tällä kertaa meille oli tulossa kaksoset, mutta toinen meni kesken, siitä tosin oli oireena pieni verenvuoto. Kaksosista saatiin tietää vasta jälkikäteen, kun mentiin tarkistamaan verenvuodon jälkeen onko siellä vielä elämää ja toisesta oli jäljellä vain jotakin jämiä alkiopussissa.Hei. Onko muilla pelkoa keskeytyneestä keskenmenosta? Jotenki tää on nyt alkanu hirvittää
Pelottaa kokoajan ku oon vuotanut nyt 4 pv.Hei. Onko muilla pelkoa keskeytyneestä keskenmenosta? Jotenki tää on nyt alkanu hirvittää
Onko vuodon voimakkuudessa eroja tai miten paljon ylipäätään vuotaa?Pelottaa kokoajan ku oon vuotanut nyt 4 pv.
Pari ekaa päivää tuli aamulla hyytymää ja seuraavat päivät tasaisesti verta, mutta ei mitenkää voimakkaasti vaan pikku hiljaa tasaisesti. Hämmentävää tämä ku ei tiedä mitä tapahtuu.Onko vuodon voimakkuudessa eroja tai miten paljon ylipäätään vuotaa?
Täällä kans huomenna vu! Jännittää kyllä ihan sikana Onneks on suht aamusta niin ei joudu koko päivää kärvistelemään.Huh kun jännittää! Huomenna olisi sitten varhaisultra. Joudun menee yksin, koska isommat lapset ei tietenkään voi tulla mukaan niin mies jää niiden kanssa