Joulukuisten höpinät

Tätä meidän 1v4kk ikäistä odotellessa näin usein vikalla kolmanneksella unta että synnytin baby born nuken, se oli kauhea uni!
 
Mä en oo jaksanut kirjoitella tänne, kun hermot niin kireällä tuon tahtotaaperon kanssa 🙄 täällä janotus on hellittänyt, mutta sekavat unet jatkuu joka yö 😄 välillä melkein unohdan olevani raskaana kun ei oo oireita. Viikon päästä olis eka neuvola, jännittävää 🤩
 
Meillä myös normaalisti niin hyväntuulisella 3 -vuotiaalla nyt ollut aikamoista känkkäränkkä aikaa muutaman päivän... Täällä myös nyt viikolla 6+2 tosi vähän muita oireita kun kaaamea väsymys. Vois vaan nukkua!
 
Ohhoh, edelleen vapun jöljiltä tosi väsynyt kun oltiin kaks päivää neljävuotiaan kanssa menossa ja oltiin vieläpä otettu eilinen lomaa toipumiseen 😂 tänään pitäis jaksaa töitäkin tehdä mutta raajat ja koko vartalo tuntuvat edelleen painavilta…
 
@Mirkkku täällä 😞 toki kun on yksi sellainen jo taustalla niin ei varmaan tarvitse ihmekään. Ja mulla oli just se, että ei ollut raskausoireet loppuneet, oli vaan tunne että kaikki ei oo hyvin . Nyt on myös se tunne, mutta toivon että johtuu vaan tosta edellisestä raskaudesta eikä oo mitään oikeaa 🙏🏻🙏🏻
 
Hei. Onko muilla pelkoa keskeytyneestä keskenmenosta? Jotenki tää on nyt alkanu hirvittää🙃
@Mirkkku. Minulla oli molemmat keskenmenot nimenomaan keskeytyneet. Tällä kertaa meille oli tulossa kaksoset, mutta toinen meni kesken, siitä tosin oli oireena pieni verenvuoto. Kaksosista saatiin tietää vasta jälkikäteen, kun mentiin tarkistamaan verenvuodon jälkeen onko siellä vielä elämää ja toisesta oli jäljellä vain jotakin jämiä alkiopussissa.

Eli tiedän varsin hyvin miten julmaa on kun itse siinä jalat levällään tutkimuspenkillä maaten saa kuulla, että ei siellä nyt elämää ole.

Minulla ei ollut juurikaan raskausoireita raskauksissa, jotka menivät kesken, joten vaikka onkin ihan karmeaa elää jatkuvan pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa, mieskin naureskeli että joka kerta kun olen oksentamassa, hän tuulettaa kuin onnistumisesta iloitseva maalin tehnyt jalkapalloilija :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Eli niin kauan kun minulla on oireita, haluan ajatella että kaikki on hyvin.
 
Mulla myös yksi keskeytynyt keskenmeno takana. Enkä osannut ollenkaan aavistaa vaan menin onneni kukkuloilla viikon 12 ultraan, jossa todettiin et on keskeytynyt viikolla 7. Oli ihan kamala kokemus kyllä, ja siitä seuraavassa raskaudessa pelkäsin kyllä alussa kovasti. Sen jälkeen onkin ollut monta hyvin sujunutta raskautta joista tuloksena hyvinvoivia terveitä lapsia :red-heart:
Nyt on luottavainen olo, että asiat menee kuten on tarkoitettu. Mennään päivä kerrallaan :red-heart:
 
@Monni92 tsemppiä huomiseen ! 😊 Aika samoilla viikoilla mennään. Mulla on kyllä vasta iltapäivällä, et joudun nimenomaan kärvisteleen koko päivän 🙊
 
Ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia! :red-heart: vähän tulee sellanen olo et pitäiskö itekkin mut viikon päästä vois jo saada dopplerilla sydänäänet kuuluviin, tai olen ennen ainaki saanu:Slightly Smiling Face:
 
Takaisin
Top