Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuun huutelee vieraisiin pöytiin. Kopsasin kilpirauhasliiton sivuilta seuraavat viitearvot:Jossain ketjussa tais olla joskus puhetta kilpirauhasesta. Nyt en löydä. Kävin tänään labrassa, otettiin seulontanäytteet ja kilpparinäytteet. Kilppareista tuli tekstarilla tulokset. Soitan huomenna neuvolaan ellei sieltä ehditä ensin, mut sitä ootellessa, tietääkö joku näistä? T4v 15,7 ja tsh 3,5. Itse tulkitsen että t4v on ok ja tsh koholla. Muistaakseni esikoisen raskaudessa oli sama homma, tarkkoja arvoja en muista mut sain tyroksiinilääkityksen. Ilman raskautta arvot on ollu aina normaalit.
Mä olen muutaman, tai ehkä 15, sushirullaakin jo syönyt kypsennetyllä kalalla tai kasvistäytteellä, ja osa oli myös merileväkääreessä. Jos tarkistaa että kala on tuoretta, niin silloin pitäisi uskaltaa huoletta syödä raakaakin. Oon myös ymmärtänyt että susheissa käytettävässä merilevävalmisteessa (norissa) ei olisi niin paljon edes jodia, että päivän suositusrajat menisivät rikki edes tuosta määrästä mitä itse söin. En jaksa muutenkaan kokea huonoa omatuntoa, sillä se saattoi hyvinkin olla ainoa kerta, vaikka niin hyviä ovatkin.
Mikä tilanne? Pääsetkö tarkistuttamaan?Täällä eilen lorahti verta pönnttöön kuin pissaa... sairaalan mukaan on varmasti ihan harmiton vuoto kun ei kovia kipuja ole.. no yön aikana on nyt alkanut "menkkakivut" ei kovina mutta kuitenkin... vissiin pitäis uudestaan naistenklinikalle soitellatoivon vaan että pikkusella on kaikki hyvin <3