mohomaha
Kommentoinnin ninja
Kyllä me ollaan miehen kanssa ihmetelty tosissamme mikä on (meinattiin jo että se on koiran ympärille tollanen makuupussi että voi kantaa koiraa kainalossa niinku paris hilton :DD) ja nyt kun selvis niin ihmetellään vieläkin
Ei tartte sohvalla enää vilttiä kun vetäsee ton kaulaan ja harteille :D Ei mulla nimittäin oo sellasta takkia minne mahtuis joku tollanen sisään.
Voivoi... mitähän se pukki vielä keksii :D No, ollaanpahan taas muodissa mukana niinku AinoL sanokin, jos ei oo villapaitaa nii on ainaki kaulus
Ei tartte sohvalla enää vilttiä kun vetäsee ton kaulaan ja harteille :D Ei mulla nimittäin oo sellasta takkia minne mahtuis joku tollanen sisään. Voivoi... mitähän se pukki vielä keksii :D No, ollaanpahan taas muodissa mukana niinku AinoL sanokin, jos ei oo villapaitaa nii on ainaki kaulus

mulla kun välillä iskee huono äiti-ahistus ja mietin että rakastanko tota muksua riittävästi niin ei tarvi kun häivähtää mielessä ajatus siitä että pojalle sattuis jotain tai joku tekis sille pahaa niin iskee niin armoton kipu jonnekki sydämeen että tajuaa kuin tärkee se on..yhyy, ny alko vollotuttaa, on vähän herkkis mieli tänään muutenkin, tasan vuosi sitten yks läheinen kaveri kuoli yllättäen, oltiin vielä synnytty samana päivänä, pistää niin miettimään näitä elämän ja kuoleman kysymyksiä...ja sopivasti jouluna, mutta tällasina juhlina tulee itellä muutenki muisteltua kaikkia läheisiä ja sukulasia ja jo poismenneitä...
) mut eikun oikkeen hyviä ja ihania jouluja kaikille mammoille ja pikkutontuille