Se ilokaasu on myös mulle mysteeri. Ei auttanut kipuun mulla ollenkaan. Tuntui vaan, että naamalla oli maski, joka esti hengittämästä. Mutta tulipahan kokeiltua.
Täällä elellään nyt vauvan kanssa kaksistaan, kun isukki on palannut töihin lomansa jälkeen. Ja täytyy sanoa, että hurjaa on meno välillä, kun ei saisi pissalla käydä tai jääkaapilta ruokaa hakea. Tyttö haluaisi vain asua rinnalla ja kamala parku pääsee jos/kun tissi ei ole suussa heti kun herää.
Mulla on tosi ristiriitaiset fiilikset tuon imetyksen suhteen. Mä haluan imettää ja ruokkia kaikin mahdollisin keinoin maidontuloa, mutta neuvolasta patistetaan korvikkeen pariin, kun tytön paino ei tahdo nousta. Pituutta neiti kyllä kasvaa koko ajan plussakäyrillä ja on tosi pitkäraajainen. Pissaa ja kakkaa tulee niin paljon kuin vaippoja vain kerkiää vaihtamaan. Kakkavaippoja ainakin 3-4 vuorokaudessa. Pissavaippoja ainakin toinen mokoma. Summa summarum: Tyttö venyy koko ajan pituutta, mutta ei pulsistu.
Ja neuvolantäti onb sitä mieltä, että lasta täytyisi lihottaa korvikkeilla. Imetystukihenkilöt ovat sitä mieltä, että koska noin paljon tavaraa tulee ulos, niin sitä on mentävä sisällekin ja että ei pidä antaa periksi. Argh. Hemmetti soikoon kun osaisi tehdä oikein. Harmittaa, että taidan olla ainoa, jolla on tällaisia ongelmia. En siis toivo näitä murheita kenellekään muulle, mutta vertaistuki tekisi terää tässäkin asiassa. *syvä huokaus*