Jos ei jaksakaan intoilla

Mietin tässä imetyspaitojen hankkimista, mutta
eipä taida raaskia. Ovat uutena ihan perhanan kalliita
ja huuto.netistä ei löytyny mitään fiksua...

Aargh, mä oon niin tylsistyny. Istun vaan perse homees
täs koneella... Säälittävää. Tarvis jotain tehdä, mutta
mikään ei kiinnosta.

^ootko kattonut H&M:stä? MUlla alkaa ole vähän samat, on ihan helvetin puuduttavaa olla vaan kotona kun ei minnekkään kauemmaskaan uskalla lähteä. Kovasti on kyllä harkinnassa jos menis viikonloppuna turkuun koira kanssa taakanvetokisoihin

Mulla on osin taloudellisista syistä ja osin sitten ehkä saamattomuudesta jääny noi imetysvaatteet liivejä lukuunottamatta ostamatta. Paidan helmaa nostamalla saa hinkit esille kuitenkin X) Ehkä nyt voisi alkaa taas käyttää noita napitettavia paitoja. Ne on ollu koskematta kaapissa kesästä asti kun ei ole mahtunu päälle.

rocks, sulla on koira? Voi ku ihanaa, minkä rotunen? Mä RAKASTAN koiria.
Valkkasin vaan niin surkeesti miehen, ku on allerginen. Alkuvaiheessa
oikeesti mietin, että voinko jatkaa sen kanssa, koska koirat on niin tärkeitä.
Mutta tässä sitä nyt sitte ollaan. Hyvän miehen vaimo ilman koiraa ja
maha pitkällä. Kun oliskin just nyt koissuli, jota halata ja joka pitäis seuraa.
Lisää vellontaa itsesäälissä...

Kävin postilaatikolla. Oli tullu kutsu Tayssiin. Sekin perkeleen aika on
vasta ens viikon perjantaina, eli 12.3!!! Eli silloin mulla on 42+0.
Vittu ja sekin alko vituttaan. Ei sitte niinku yhtään päivää aikasemmin vois olla.

Mä alan oleen ihan helisemäs. Lähettelen katkeria tekstareita kavereille ja siskolle.

rocks, ei sulla sitte tullu vielä lähtö? Menikö supistukset ohi?

rocks mulla supistukset tuli nimenomaan selänpuolelle. loppuakohden vaan voimistu selkään, että meinas välillä jalat pettää alta. 

corolla: Mulla meni viimeset viikot raskaudesta seilaten sohvan ja koneen väliä. Ja hyvin pitkälti samalla tavalla menee nytkin aika sillon kun lapsi nukkuu. Pelasin tunti tolkulla pasianssia ja roikuin netissä ja yritin kattoa telkkaria mutta mikään ei kiinnostanu. Nukkumaankaan ei pystyny. Nyt sentään saa unta helpommin. Mutta keskittymiskyky on toistaiseksi edelleen kateissa. Kai se joskus palaa.
Mulla tuli muuten laiminlyötyä omaa koiraa myös ton viimeisen kuukauden ajan. Oli niin tukala olo itellä ettei kyenny edes poimimaan palloa lattialta ja heittämään koiralle. Yritän sitä hyvitellä nyt kun on maha pois tieltä. Usein vaan koiraparka saa odottaa vuoroaan kun pikkuihminen vaatii huomion.

Heips taas kerran. Vielä yhdessä kasassa. supistuksia tulee ja menee mutta eivät ole vieläkään kipeitä, muutama on vaan ollut
kipeempi.

Corolla: Mulla on tollanen reilu1,5vuotta vanha amstaffi (rodun ei pitäisi allergisoida kauheasti, nimittäin näitä on monella astmaatikollakin). Tässä on linkki meidä hienosta pojasta ja tyyli näyte taakanvedsta. http://www.youtube.com/watch?v=A1GBlXyWenw
Niin pitää yt viel sen verran kehua että mä pääsenki jo ens keskiviikkona sinne yliaika kontrolliin[;)], ja mun tuurilla ne ei ala sillon edes käynnisämään.

Heitin eilen kaukosäätimen tuhannen pillun päreiks seinään.
Helpotti aggressioita jossain määrin.
No nyt sentään ihan suht rauhallinen olo, ettei tarvii heti
näin aamusta alkaa palastelemaan kämppää. Mutta on se
jännä mitä nuo hormonit saa aikaan.

Väsyny tosin oon, että olis varmaan parempi mennä takasin
maate...

rocks, komee koira sulla. Ja aika mahtava taakka. En edes uskalla
arvata paljonko siinä oli painoo...

Mä yritän nyt parhaani mukaan asennoitua niin, etten turhaan
odottaisi sitä lähtöö synnärille. Olishan se tietty aika jännä jos se vaikka
syntyis samana päivänä ku äitinsä 13.3...

Heips! Täälläkin viel yhes koos,nyt 40+4...En edes odota enää et joko tulis lähtö,vaan oon alkanu täyttää päiviä kaikilla eri tapahtumilla,esim. eilen olin  koko illan vaatekutsuilla,huomenna ajattelin mennä hiusmalliksi,tietysti sillä varauksella et jos pitää lähtee,ni sitten jää.. Se huominen hiusmallijuttu kestää 11-19.30 et siinä menis sekin päivä mukavasti =)Onko muuten teillä muilla odottajilla lisätty neuvolakäyntejä nyt kun la on ohitettu? Mulla oli tiistaina neuvola ja nyt meen taas perjantaina ja ens tiistaina on yliaikakontrolli äitiyspolilla jos ei mitään tapahdu..

MUlla oli tänään vika neuvola, seuraavan kerran menen viikonpäästä äippäpolille. Saan menä kyllä alkuviikosta käymään neuvolassa jos tuntuu siltä. Mä olen jo ihan asennoitunut siihen että ens viikolla vasta syntyy kun käynnistetään. Niin ja hyvät uutiset pyllerö on kääntyny RT:hen

Hitto nyt on supistellut jo yli 12tuntia välillä kipeemmin välillä vähemmän kipeesti mutta kun ei nää muutu säännöllisiksi.

suvimaria, oot oikeessa. Hullukshan tässä tulee jos jää vaan odottaan...
Mulla on vaan ongelma keksiä mitään. Ei oo autookaan käytössä. Kävellen
on liian pitkä matka "sivistyksen" pariin. Ja kaikki asiat mitä olen jo tyyliin
vuosia suunnitellut tekeväni, on tehty. Kämppä on suht siisti. Ja television
vahtaaminenkin on jotenki hirveen masentavaa. Tää netissä roikkuminen
on ainut lohtu, vaikkakin sekin jotenkin säälittävää. No ei auta itku markkinoilla.
Kaippa sitä ens viikolla voi sanoa itteensä äitiksi...

Huomenna neuvola ja sitte viikon päästä se tays.

rocks, sulla sentään supistelee, mulla ei mitään toivoakaan. Ootteks muuten
rocks ja suvimaria huomannu limatulpan irtoamista? Mulla ei hajuakaan moisesta.

Moon, jaksamista valvomiseen. En voi tosin sanoa että "been there, done that".

Mä odotan NIIN kovasti Corollan ja Rocksin vauvauutisia. Tsemppiä naiset!!! [:D]

Moon: Täällä valvotaan myös. Ollaan yritetty kääntää vauvan päivärytmiä (nukkuisi yöllä ja olisi aktiivisempi päivällä) mutta siinä on käynyt niin, että vanhempien rytmi on kääntynyt vauvalle mieluisaksi. Jos vaikka söisi vähän aamupalaa ja sen jälkeen aamutorkut...

H&M:n imetyspaidoista mulla on yksi pitkähihainen L-koon paita. On ihan ok. Mutta yhtä hyviä ovat kaikki väljät paidat, joista saa tissin plumpsautettua esiin. V-kaula-aukot on hyviä. Suosittelen myös Ruskovillan rinnanlämmittimiä. Olen käyttänyt sisälläkin, kun meillä vetää ikkunoista. Lievittävät myös rintojen arkuutta ja tietysti etenkin ulkoillessa ovat kultaakin kalliimmat. Hyvä tässä puhua ulkoilusta, kun vasta yksi 30 minuutin lenkki tehty. Mutta jostakinhan se on aloitettava. Ruskovillan vauvanvaatteet ovat myös hyviä, joskin hiukan kalliita.

Ei ollut tarkoitus mennä tuotemainonnan puolelle. Mutta noista on ollut apua mun aroille rinnoille ja itkuiselle vauvalle.
[/align][/align]

Corolla: Mulla lähti limatulppa irtoo jo noin 2viikkoa sitten ja nyt tänään/viime yönä irtoillut loputkin. Mutta me voidaan nyt vaan todeta että meidän tytöt on vaan muodikkaasi myöhässä. (tai sitten niillä on vaan niin huno suuntavaisto etteivät löydä ulos)[:D]
No ens viikolla meillä on sitten viimeistään vaavit sylissä.

Hitto että alkaa ottaa äähän tää supistelu kun ei ala kuitenkaan tapahtuu mitään, ja välillä tulee ihan helvetin kipeita vihlasuja alakertaan. Mutta mistä mä tiedän että koska lähtee sinne kättärille jos nää ei tästä säännöllisty (onkohan toi edes oikee sana) ja vedet mene

corolla: Mulla se limatulppa irtosi vasta synnytyksessä. Kaikki mahdollinen "oirehdinta" tuli siis vasta sillon yhdellä kertaa ihan ilman ennakkovarotuksia.
Ja tosiaan, toivottavasti jaksat roikkua täällä netissä myös lapsen syntymän jälkeen!

Maippi: Meillä toistaseksi on mennyt yöt vähän päiviä paremmin eli muksu nukkuu 2-4h pätkissä mutta päivät se käytännössä valvoo putkeen ja on sitten erityisen itkuinen kun yliväsy pukkaa päälle. Ja epäilen että noi d-vitamiinitipat aiheuttaa ankaria vatsanväänteitä kun niiden alottamisen jälkeen on lapsi ollu tuskainen.

Älyttömästi jaksamista teille rocks, corolla ja suvimaria!

Moon:  Meillä ainaki d-vitamiini tipat aiheutti vatsanväänteitä ja kovin, pulauttelu myös lisääntyi... Vaihdoin Jekoviteista --> devitoleihin... ja auttoi, yleensä on toisinpäin et devitolit aiheuttais ku on öljypohjaisia, mut meillä erikoisesti toisinpäin... :)

Maippi selkeä päivärytmi muodostuu yleensä 2-3kk iässä, että tsemppiä jaksamiseen!

41+0 ja hyvä olla. Ensimmäistä kertaa viikkoon ei kiristäny vanne päätä ku heräsin.

Kuulemma muuten jossain määrin perintötekijöistä kiinni tuo koska synnyttää...
Mä itse tulin kaks viikkoo lasketun ajan jälkeen, hätäsektiolla, ku meinas happi loppua ja olin vielä keskonen! Painoin jotain 2,5 kiloo...

Huomenta kaikille
käytiin sitten viime yönä synnärillä ottamassa vähän käyriä. Supistukset alkoi klo 18 aikaa tulemaan max8min välein ja olivat kipeitä no soitin synnärille ja sanovat että tule kun et enään kestä kipua. No  lähettiin sinne sitten klo23 kun supparit tuli 3-4min välein, sielä ne sitten otti eka 30min sydän käyrää ja tutkivat kohdun suun tilanteen, olin väljästi yhdelle sormelle auki, eli ei ollut kunnolla synnytys käynnissä. No mutta halusivat kuitenkin ottaa vielä tunnin ajan sydän käyrää koska pyllerön syke tipahteli reilusti supistuksen aikana. No sitten kun jättiin siihen käyrällä niin supistukset tuli 3-8min välein ja oli muuten ihan helvetin kipeitä. no mutta koska kohdunsuun tilanne ei ollut muuttunut antoivat särkylääkettä ja rentouttavaa ja sanoivat että voin lähtee kotiin jos haluan. No oltiin kotona noin klo 4 oon tähän mennessä saanut nukkua noin 1h koska supistelee niin helvetisti, mutta en nyt ainakaan vielä jaksa lähtee akas sinne. otin nyt vaan särkylääkkeen joka käskettiin otta 6tuntia edellisestä jos sattuu JA NYT KYLLÄ SATTUU[:@] Toivottavasti tää nyt syntyy tänään. 
Ai niin pakko vielä tähän tokasta että kiva kun mentii sinne odotushuoneseen ennen kuin ne ehti alkaa tutkia niin se huone oli täynnä neekereitä (sorry olen rasisti) ja se haju siel [:'(] oli mukavaa istua siellä

Takaisin