joko nyt onnistaisi

Nipsu86 Mulla oli kans samanlaista oiretta ennen näitä menkkoja. Paleli, väsytti jne oli raskautunut olo. Toivotaan että sulla on nyt oikeasta syystä nuo oireet [:)] Malttia odotella vielä sen testin kanssa!

Fuyu Omanapaisuus täysin sallitua! Voimia hirmusesti! Otat vaan yhteyttä sinne neuvolantätiin jo yhtään tuntuu! Toivotaan että kroppa palautuu nopeasti!

Pakko kirjottaa tänne ja päästellä vähän höyryjä!!!! Olen kyllä lukenut teiän juttuja täällä joten olen jotenkin mukana näissä meiningeissä [:)] Lopetin pillerit keväällä 2009 ja yrittämistä viime syksystä. Ikää on 29 ja avopuolisolla 31. Ollaan aktiivisesti yritetty viime syksystä asti, mutta mitään ei ole kuulunu [:(] Kesästä asti olen myös käyttänyt ovistestejä jotka kyllä toimineet mutta en ole kuitenkaan raskaantunut vaikka kaikki on osunu kohdalleen... Gynekologilla kävin syyskuussa ja kaikki näytti hyvältä mutta sain kuitenkin lähetteen sairaalan poliklinikalle jatkotutkimuksia varten... Sairaalasta lähettivät kirjeen että ovat saaneet lähetteen ja ilmoittavat sitten kun saan ajan, n. 6 kk voi joutua odottamaan aikaa... Avopuolisokin saa varmaan antaa pienen näytteen, hän sanoi että on valmis tekemään mitä vaan jotta meille tulisi vauva [:D] Tuntuu välillä turhauttavalta koko homma ja sit kun kaikki muut sanoo et kyllä se sieltä tulee kun vähiten osaa odottaa niin tekis mieli huutaa päin naamaa!!! Oon ollu ihan maassa kun menkat alkanu, sitä kuvittelee kaiken maailman raskausoireet jos on vähänkin jotain tuntemuksia siellä täällä...

Oli pakko saada purkaa sydäntä tänne...täällä sentään löytyy kanssasiskoja jotka ymmärtää mitä mieltä painaa [:)]

Mutta tsemppiä kaikille ja onnea yrittämiselle!!! Kyllä me joku kaunis päivä plussataan koko porukka [:D]

kp 5/30-31

tervetuloa mixuliini ymmärrän täysin nuo tilanteet. Ihmiset ei ymmärrä kysellessään kuinka arkaan paikkaan osuvat, ihan tyhmää udella muiden asioita, vaikka tietämättään toisen mielen pahoittaaki!

Tsempit nyt vaan sinnekki ja plussatuulia odotellessa [:)]

w.astis: Joo, todellakin toivon, että oireet lakkais pian. Kiitos tuesta! Kyllä täällä pärjätään, päivä kerrallansa! [:)]

peppilotta: Kiitos tuesta! Toivottavasti tämän kylän (ainut) neuvolatäti ei joudu mun jatkuvan puhelinpommituksen kohteeksi jatkossa. [:D]

mixuliini: Tervetuloa! [:)] Tiedän ton tunteen mikä tulee muiden kommenteista. Vaikka tottakai ihmiset tarkoittavat vain hyvää. Muiden on hirveän vaikeata tajuta, miltä tuntuu kun yrittää ja yrittää. Epäonnistumisen tunne on aivan kamala! Mulle tästä palstasta on ollut ihan älyttömästi apua. Ihania ihmisiä ja turvallinen kanava purkaa tuntojaan. Paljon onnea tähän kiertoon! Tähdätään tonne heinäkuisiin. [;)]

Omaa: Vuoto loppu tänään. Kesti siis suunnilleen sen viisi päivää mitä muutenkin. Oli ihan normaalit menkat, lukuun ottamatta niitä kahta kamalaa klimppiä mitkä tulivat ekana päivänä. [:(] Laskenko mä nyt sit ihan normaalisti, että eka vuotopäivä on kp 1? Nyt siis kp 6/28-30? Vai mistä mä sen lasken? Jos tässä kierrossa on vielä raskaushormonia kehossa, voinko ovuloida normaalisti? [:-] (Just näiden kysymysten takia epäilen, että neuvolatäti saa vastaanottaa mun puheluita vielä moooonta kertaa. [:D])

Edit// Niin, piti vielä sanoa KIITOS kaikille tuestanne! Olette ihania ihmisiä. Ette tiedä kuinka tärkeitä teistä on tullu mulle. [:)] Toivon että voin osaltani tukea myös teitä vaikeassa paikassa.

peppilotta: kiitos tuesta! Eiköhän se plussa tule sieltä sit kun on tullakseen, vaik sitä toivoo joka kerta että tällä kertaa se onnistuu... Tsemppiä sullekin![:)]

Fuyu: Kiitos tuesta! Ja tsemppiä sullekin! Yritetään tällä kierrolla taas jos vaikka onnistuisikin[:)] Kesävauva olis ihan kiva...

Haleja kaikille!!!!

Kerroin aikaisemmin täällä että mulla terojen tyhjennysvuoto alkoi 23.10 ja tässä näyttäis olevan että se on jo nytten lopuillaan, ei vuoda enään kuin ihan vähäisen eli alkaa toivottavasti nytten olemaan säännöllisemmät tädit, toivottavasti.. [:)] Eli täällä nytten sitten olen ihan hirmu hyvällä tuulella kun ei tarvitse kestää montaa päivää tätä vuotoa [:D]

YK10

KP 5/56

Jes, Minnuska, ihanaa että vuoto on loppumassa! [:)] Yritän kaapata osan sun hyvästä mielestä tännekkin. Koko talo on aivan kaaoksessa ja äiti tulee pikkuveljen kanssa viikonlopuksi tänne. Pitäisi siis siivota, mutta EI JAKSA. [>:]

Minnuska: ihanaa lukea kun joku on hyvällä tuulella, omakin mieli muuttuu paremmaksi[:)]

Täällä palelun ja väsymyksen syyksi taisi osoittautuu miniflunssa.[&:] Ei kuumetta, ei yskää, ei nuhaa, mut ääni on painuksissa ja pää tuntuu vähän tohelolta. Jos viikonloppuna kuitenksi oli ovulaatio, ni luulen et lauantaina testaan, jos kuitenkin...[:)]

Hei ihanaiset naiset!

Täällä kans hiukkasen hyvää tuulta. Koko päivä on mennyt touhutessa. Ensimmäinen vapaapäivä tällä viikolla ja se on kyllä hyödynnetty erinomaisesti. Aamulla herätty ajoissa, koiran kanssa käyty lenkillä, sitten miehekkeen kanssa shoppailtiin halloween juttuja ja käytiin iiiisosti ruokakaupassa. Ruokakaupasta sitten, ikään kuin ei rahaa olisi vielä mennyt tarpeeksi, suuntasimme lounaalle. Lounaalta minun äidin luokse kylään. Siellä sisaruksia ja mummoa myös pääsi jututtamaan. Vielä päivän päätteeksi lisää shoppailua ihan vain Citymarketissa ja taas lenkille koiran kanssa. Mahtava päivä. Energiaa ja hyvää mieltä löytyy vaikka muille jakaa!

Toki tämä pimeys väsyttää ja huomenna aamulla taas varmasti vaikea herätä töihin. Täällä ilmaantui uusi "oirei" näiden palelujen, viikon kestäneiden alavatsakramppien, lämpöilyn ja kipeiden tissien lisäksi.... EI TEE MIELI SEKSIÄ JA MINUN ON ERITTÄIN VAIKEA SAADA ORGASMIA. Ennen kuulumatonta. Yleensä olen erittäin halukas ja viriili riippumatta kuukautiskierrosta. Joka päivä pitäisi saada seksiä tai vähintään joka toinen. Jos en mieheni kanssa puuhaile, niin sitten yksin. Tulen joka kerta ja helposti ja yleensä ennen miestäni. Mutta nyt on mennyt muutama päivä. En ole edes ajatellut seksiä, mutta tänään mies teki aloitteen ja en innostunut ollenkaan. No joka tapauksessa ajattelin, että no, olenhan ennenkin saanut ideasta kiinni ja innostunut seksiin, kun on hiukan esileikitty ym. No, odottelin tuota innostusta koko aktin ajan, ja eipä sitä tullut. Olin itsekin aivan ymmälläni, ei näin ole käynyt koskaan. Että semmoinen oire. Ja kaikista hauskinta; minua ei edes haittaa?! Rakastan miestäni yli kaiken ja haluan häntä ja haluan tyydyttää hänet, mutta nyt vain ei tee mieli hakea omaa nautintoa... Olisinki, voisinko olla, OLISINPA!

Plussatuulia meille kaikille +++!

Heippahei taas ^^

Fuyu
Voi ei [:o] Oon niin pahoillani sun keskenmenosta. Olin niin onnessani kun kävin lukemassa plussauutiset ja sitten kävikin näin [&o] Tsemppiä ja jaksuja sinne iiiiison halin kera [:)]
Keskenmeno on aina kova paikka, oli se raskaus kuinka alussa tahansa... Tiedän kokemuksesta. Tuntuu ettei koskaan tuu mahdollisuutta saada sitä omaa nyyttiä syliin, ja pahalle tuntuu... Itse kuitenkin tuppaan keskenmenoistani ajattelemaan niin, että nyt nähtiin, että jotain on mahdollista tapahtua, jos sitten ensi kerralla nappais kunnolla kiinni [:)] Ja tietääpä ainakin, että sulla kun oli noinkin voimakkaat oireet, että yritys oli kova. Nyt vaan isot jaksuhalit sinne ja tietty ollaan tukena [:)]

Plussanneille paljon onnea raskauteen <3 Tarrapukuja lähetän [:D]

uusille tervetuloa [:D]

Nia,
testailes jo [;)] Sullakin noin oudot oireet, veikkaisin että tasan muuten on salamatkustaja matkassa, nyt vaan se matkustajan olemassaolo pitää testata [;)] Plussia lähetän sinne [:)] Ja sitten plussan lisäksi tarrapuku matkaan mukaan [8D]

Omanapa
Oon ollu nyt vähän aikaa taustalla. Niin paljon tekemistä ja niin vähän aikaa päivässä. Aattelin ens oottaa että tulisin tänne iloisten uutisten kera, että olisin saanut tavarani eksältä. Nyt niitä ei oo kuitenkaan kohta 3 viikkoon näkyny. Täytynee tässä ens maanantaina käydä tekees rikosilmoitus, jos niitä ei viikon loppuun mennessä ala näkymään. Nytpä on sitten ns. "luonnollinen" loppu meidän suhteelle. Sillon 3 vuotta sitten ei koskaan erottukaan, ainoastaan itse lakkasin vastaamasta viesteihin ja puheluihin ja en suostunut näkemään koko tyyppiä. Nytpä sitten voin haistattaa pitkät ja heittää hyvästit kun laukku tulee käsiini. Jos tulee...

Miehen kanssa ollaan pupuiltu, mutta pidettiin mun kierron 14 päivää ennen vähän taukoa sessyilystä, mutta mieskin sanoi ettei pahakseen pistäis vaikka tärppäiskin [:D] Toisaalta tunsin ovulaation vissiin kai ehkä eilen, oli ihme kipuilua oikealla alavatsassa koko päivän. Liikkuessa tuntui varsinkin. Kaippa se sitten ovulaatio olis voinu olla?
 ja ollaan kyllä sessyilty kohtuullisen aikaa sitten. Alle 3 päivää [:-] No, voipi kuitenkin ootella tätiä saapuvaksi tässä parin viikon sisällä. [:-]

Ja tää aamu ei menny putkeen ei... [:@] Olin lähdössä kymmentä vaille kahdeksan kouluun sillä tuulella, että voi ei oon myöhässä. Kunnes tajusin, että hetkinen... Kouluhan alkaa vasta klo 9... Palasin sit kotiin ja kohta pitää taas lähtee kipittään... [:-] Ei jaksais... Onneks huomenna on vapaapäivä. Jonka joudun senkin viettämään yksin, kun mies lähtee risteilylle kavereidensa kanssa. [:@][:@] Eikä silloin ilmoittaessaan vaivautunut edes kysymään käykö se mulle. Kaverit on menossa baariin, mut mä en voi, kun pitää hoitaa Tobya. Koskakohan mäkin pääsisin vähän ottamaan irtiottoa arjesta. [&:]

Kp21/28-80, Yk3(?) epävirallisesti, vuoden alusta lähtee laskut 2 eteenpäin.

Nia, nyt hirveesti plussaonnea matkaan! [:)]

Dark, joo, no kyllä tää tästä. [:)] Kaikkein eniten tässä sattuu se, että edellinen keskenmeno oli tasan vuosi sitten. Huoh. [8|] Mut kyl mä nyt vaan pyrin eteenpäin, vaikkakin sitte joulua kohti jos ei muuta. :D

Omaa, huh, heräsin vasta äsken. Väsyttää niin hitosti. Nyt pitäis alkaa siivoomaan, mut keitänpä "aamu"kahvit ensin!

Mukavaa torstaipäivää kaikille! [:)]

Moikkelis kaikillle!!!

Ajattelin piipahtaa täällä ja kattella onko mitään uutta tapahtunu[:)] Plussaonnea matkaan Nialle[:)]
Omaan ei mitään kummempia, sain kirjeen tänään naistentautien polikliniikalta että olis aika sinne joulukuussa, mutta toivon tietenkin ettei sinne tarvitsisi mennä...[:)] Kaikkkea ehtii tapahtua ennen sitä ja todella toivon että tärppäis tällä kertaa!! Sen näkee sitte ens viikonlopun jälkeen, pitäis kuulemma olla ovis parhaimmillaan silloin laskurin mukaan mutta taidanpa ottaa ovistestin jälleen kerran käyttöön ja katsoa mikä päivä se oikeestaan on...[:)] ettei se vaan mene ohi[:D]

Mutta tsemppiä meille kaikille ja happy halloweenia!!!! Kurkkaan tänne taas joku päivä[:D]

Hyvää Perjantai iltaa! [:D]

Oompa taas jokusen päivän ollu ihan jossain muualla ku Vau.fi keskustelupalstalla! Niin kiire töissä ettei paljoa muuta kerkii päivisin ajatteleen, muutaku et kerkiikö tekeen kaikki työt mitä pitäis ehtiä.. Töitten jälkee oon ollu niiin väsyksissä etten oo yksinkertasesti jaksanu tehä yhtään mitään.. Noh. nyt on perjantai ja ihanaa 2 vapaapäivää tiedossa, eli viikonloppu <3 Huomenna aamulla nokka kohti Lahtea isosiskoa tapaamaan! Päivän oon siellä ja illalla sit takas kotiin.. JEE jotain muutaki ku pelkkää himas istumista! Mun rakas avomieheni sai amiksen ohelle ilta/viikonlopputöitä!! JEEEEE!! Oon aivan happy hänen puolestaan <3 Miekkonen meneeki huomenna aamuun töihin.

Pupuiltu ollaan jonkin verran.. tädin aika olis ens viikolla, mutta ei kyllä mitään hajua missä vaiheessa.. mun mielestä ens viikonloppuna.. KAIT [:D] Ku en sitä ovista siihen tikkuun asti saanu ja nettilaskurin mukainen ovispäivä ei ollukaan ovispäivä ja niin.. Kierto siis pitenis tässä kierros jos siis täti perjantaiksi tulossa semmoset 4 päivää.. O_o tai no 3.. Saas nyt nähdä.. Valkovuotoa vieläkin tulee runsaasti?!?!?!?! WTF, ihan outo juttu mulle kyllä, ei siis normaalia mun kehossani.

Tervetuloa uusille!

Dark, Ei voi oikee muuta sanoo ku et mikä kusipää äijjä, siis eksä.. Ei sun auta muu ku mennä tekeen rikosilmotus sun tavaroista.. :S Jos sä sillä saisit sit sun tavarat takasin.. Jaksamisia sinne!

Eipä kai tässä sit muuta ku et kaikille plussaonnea!!!!

YK n. 20, KP 31/33-34-39

Hyvää maanantaita kaikille!!![:D]
En oikee saanut nukutuksi viime yönä, päässä pyöri kaikenmaailman asiat. Hyvä jos oon nukkunut 4 tuntia...ja töihin täytyis jaksaa mennä...[8|] Ei muuta uutta omalla rintamalla, loppu viikolla täytyis tikuttaa se ovis ja yrittää napata se otollisin hetki[:D] varmuuden vuoksi on ehkä parempi puuhailla joka päivä...[;)] Mun seksihalut on jotenki muuttuneet tädin lähdettyä viime viikolla, en oo mielestäni saanut tarpeeksi vaikka ollaan puuhailtu viime perjantaista asti...ehkä se on tää pimeä syksy joka saa mun hormoonit hyrräämään[:D] Ei mua oo aikaisemmin haluttanu tällä tavalla, mutta ehkä ihan hyvä asia, en oo kuullu mieheni valittavan[:D]
Eipä tässä sitten muuta, onnea matkaan kaikille!!![:D]

kp 11/30-31
YK 14

Heippa vaan kaikille. Olen aloitteleva foorumilainen täällä. Yritetään miehen kanssa lasta nyt toinen kierto.

Mulla oli just ovulaatio ja nyt vaan odotellaan miten kävi (jos huonosti niin menkkojen pitäis alkaa 12.11 tienoilla). Tää on tosi rankkaa, tuntuu ettei mies voi ymmärtää tällästä. Ensin odotetaan ovista ja sitten odotetan että alkaakohan menkat vai ei. Vaikka yrittää olla rauhallinen ja ei sais stressata...
Kokoajan tulee kuunneltua omaa kehoa. Milloin mistäkin kohtaa nipistää ja aristaa. Sitä toivoo niin paljon, että varmasti osa on kuviteltujakin.

Toivotan kaikille kovasti onnea!

Saakeli tervetuloa iloiseen joukkoomme [:)] Ja onnea matkaan sullekin, pidetään peukkuja ja varpaita pystyssä että olisitte onnistuneet. Ei pitäis stressata ei mutta tiedän tunteen...itselläni on vuosi yritystä takana ja joka kerta toivon että joko se nyt tärppäis... Nyt on taas uusi mahdollisuus tärppiin kunhan saa kaiken jälleen kerran ajoitettua oikein...[8|] kyllähän sen joku kerta pitäis onnistua [:D] Tsemppiä sulle!!!

kp 11/30-31
YK 14

Terveppä terve!

Täällä onkin ollut taas vähän hiljaista. Oisko porukka syyslomilla vai... [:)]

Tervetuloa mukaan Saakeli! Tiedän hyvin ton tunteen, yrittää olla stressaamatta mutta kyttää silti itseään kokoajan. Pääasia ettei saa kehoaan sellaiseen stressitilaan, ettei ruoka enää maita tai uni tule. En vielä tiedä ketään joka olisi pystynyt olemaan ajattelematta asiaa. Kun jotain oiken toivoo niin vaikea sitä on mielestä pyyhkäistä. Täälläkin on peukut pystyssä, että nyt ois tärpänny! [;)] Huomasin muuten, että ootte menny just naimisiin. ONNEA siis teille! [:)]

Meillä täällä ei oo tapahtunu vauvarintamalla vielä mitään uutta. Ovulaatiota odotellaan kylään n. 5 päivän päästä. Mä laskin nyt ihan normaalikierroksi tän alkaneen, kun vuoto alko just sillon ku piti (VAIKKA testi näyttikin edellisenä päivänä VAHVAA plussaa) ja kesti suunnilleen normaalit 5 päivää. Täytyy muistaa taas hakea greippimehua kaupasta. [:D] Raskausoireet on jo kadonneet, joten HcG varmaankin normaaleissa jo...

Iltaa.

Täällä ei mitään uutta.. Tällä viikolla olis tätiviikko.. eli siis jos ei oo tärpännyt niin tädin pitäs viimeistään loppuviikosta pärähtää paikalle.. aattelin ens viikkoon odotella ennenku sitä raskaustestiä kaivan laatikosta esiin.. [:)] tietysti en tahdo, että se täti sieltä pyrähtäis.. PRKL.. Ei huvittais lähtä YK 21:seen!! [:@][:(][&:][>:][:o][X(][8|][&o]

Toi tikkeriki vetää häränpyllyä ja on siis ihan väärässä [:D]

Tsemppiä kaikille!!!

YK 20, KP 34/33-34-39
(tää kierto tais venyy tohon 39, ainaki oletetun oviksen mukaan)

Miplis, täällä on peukut pystyssä teille, että nyt tärppäisi! [:)]

Omaa, voiskohan se olla, että ovis oliski päällä jo nyt. Eilen panetti niin prkeleesti ja tänään kans. Tuntuu et vois olla kokoajan housut kintuissa. [:D] Alavatsassa on ollu kans lieviä tuntemuksia, että vois nyt hyvinki sit olla se ovis kylässä. Täytynee tänään siis peuhata oikein olan (tai jalan) takaa. [:D]

Takaisin