joko nyt onnistaisi

miplis !!!! pistä mulle privana osottees ja nimes niin pistän sulle ovistestejä postissa tulemaan ! Niitä aikaisemminkin kaupittelin täällä, että haluaako joku. Niin saat ne ihan mielellään[;)][:)][:)]

Noniin, testi tehty... JA RASKAANA OLLAAN! Näytti vahvaa plussaa, vaikka tein keskellä päivää, kahden kahvikupin jälkeen. [:D] Tosi epätodellinen olo. Mut ihanaa, että kerrankin EN ole kuvitellut oireita ja selitty tällä ne kauheet mahakrampitki.

Kai mun pitää siirtyy tonne odottajien puolelle. Mut mielelläni kävisin täällä seuraamassa teijän juttuja ja kommentoimassakin välillä, jos vaan sen sallitte. [:)] Oon varma, että tää on greippimehun ja teijän palstalaisten ansiota tää. [:)]

Onnea RiikkaJ! Ja tulkaa nyt pian hei perässä, pliis pliis pliis.

onnea paaaaljon ja tarrasukkia fuyu !!!![:)][:)][:)]

iiihanaa, jonkinasteinen plussa-aalto menossa.
Tehkääpä siitä oikeen kunnon tsunami !!

Fuyu, Oikein paljon onnea plussasta!!!! Tarrasukkia ny matkaan! jejeje.. Kunnon plussa-aalto menossa [;)] HYVÄ NÄIN!

Älkää ny pliis mua yksin tänne jättäkö! [;)]

Onnea kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia ja ihmisliimaa matkallenne! [:)]

Et jää Miplis tänne yksin, oon itekki täällä vielä ja en varmaan täältä edes koskaan siirry odottajien puolelle [:(][&o] 

Kauanko yleensä kestää terojen jälkeen että alkaa se tyhjennysvuoto?? [8|]

YK9

KP 31/23

[:)][:)] IHANIA UUTISIA TÄÄLLÄ [:)][:)]

FUYU: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!!!!!!!!

RIIKKAJ: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA KAIKILLE TEILLE MUILLEKIN LÄHETÄN TAIKAPUHALLUKSIA,ETTÄ PÄÄSETTE PLUSSANNEIDEN MUKAAN ODOTUSPUOLELLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 23+2

Minnuska89: Täällä ihan samanlaiset tuntemukset. Ei paljo naurata. Terojen jälkeen pitäs ihan muutamassa päivässä alkaa se tyhjennysvuoto. Mulla alkoi yleensä jopa pari pilleriä ennen loppua. Ja kannattais yrittää spottailla sitä ovulaatiota ja unohtaa ne lääkärin määräämät kiertopäivät, että ala tällön ja tällön syömään. Terot auttaa raskautumaan, jos niitä aletaan syömään ovulaation jälkeen. Näin olen jostain lukenut ja itellä ne ei ainakaan raskautumaan auttaneet, koska söin niitä juuri niin kuin lääkäri määräsi ja mulla on luonnostaan pidempi pierto, kuin 28päivää. 

Onnea kamalasti teille, jotka olette plussanneet!

Nia, ai se pitäis alkaa niin nopeesti kuurin jälkeen vuoto. No mulla on huomenna tasan viikko kun otin viimeisen terolut tabletin ja tyhjennysvuotoa ei näy missään edelleenkään. [8|][&o] eli kierto pitenee jälleen. Viimeksi menkat ollu 29.8 ja loppui silloin 24.9 ja sen jälkeen ei menkoista ole näkyny jälkeäkään saati sitten tästä tyhjennysvuodosta ei ole tietoakaan missä viipyy. [8|]

Vähän meinaa väsyttää ja palelataa, aamulämpö oli: 37,3 ja normaali mulla on: 36,6.. Soitin kyllä terveydenhoitajalle ja kysyin tästä kun ei ole huomenna viikkoon tullut tyhjennysvuotoa niin terkkari sanoi että pitäisi tehdä raskaustesti että yleensä jos ei ole raskaana niin se tyhjennysvuoto tulee ja sanoi että jos meillä onkin nytten tullut semmoinen iloinen asia että olisinkin raskaana, kerroin että ollaan yritetty toista lasta uudelleen, eli pitäisi testi tehdä ja sitten soittaa uudelleen terkkarille ja kertoa mitä testi näytti. Mutta nyt on ongelma että koskahan pääsisin ostamaan sen testin kun ei ole rahaa [&o] pitää joltain lainata että pystyy aamulla tekemään testin.

YK9

KP 31/23

Oikein paljon onnea Fuyulle! [:D] Oikein ihania uutisia synkkään päivään! Ja onnea RiikkaJllekin vielä tätäkin kautta! [:D] Hieno juttu kummallakin! Toivottavasti ite pääsen teän mukaan plussanneisiin, jännitys tiivistyy..! [;)]

Kiitoksia onnitteluista =)

Ja FUYU:lle kanssa onnea =) Me ollaan ihan samoilla viivoilla sitten menossa! Sanra mukaan kanssa =)

Olo on pikkuhiljaa todellisempi jo, uskalsin siskolle ja vanhemmille kertoa, muut saa kyllä odotella vielä siihen että vähän varmempaa tämä eteneminen. Nyt pitää tarkastaa ruokavalio vielä kunnolla läpi että ei tuu syötyä mitään haitallisia...

Mutta JEE =) Ihan huikeeta! Kyllä mä täällä varmasti käyn kuikuilemassa miten teillä menee.

Plussatuulia tasapuolisesti!

Kiitos paljon onnitteluista!

Ihan hassu olo, että miten se nyt tärppäs kun kuitenkin luomuna oltu yli 7 kuukautta. Taidetaan joutua hääpäivää siirtämään eteenpäin. Vähän epäilen, että en ole ihan huippukunnossa 2 vko (oletetun) synnytyspäivän jälkeen. [:D]

Nyt tsemppiä Sanra, täällä on peukut sulle pystyssä! [:)]

Onnea paljon plussanneille!!!!! [:)][:)][:)][:)][:)]

....ja älkää surko, täällä ollaan ja varmaan pitkään... Itsellä meni ihan sekaisin kierto ja kun luulin että olis ovis niin alkoikin menkat...No luojan kiitos ne menkat ees tuli!!!! Mutta kierto taas ihan niin mutkassa kun olla ja voi... Nyt on  menossa kp4 ja en tiiä että onko kiertopäiviä 28 vai 41...plääääähhhh...elämä menee nyt ihan päin mäntyä kaiken muunkin suhteen niin nyt vielä tällainen sotku... [:(][:(][:(] ehkä vaan tällaistä syysmasennuksen poikaa täällä poden...

FUYU Onnea paljon!! [:)]

Minnuska
Minulla on se käsitys, että Terojen jälkeen pitäis vuodon alkaa kahden viikon kuluessa. Näin oon ainakin itselleni kalenteriin jo aikaisemmin merkkaillut, saa nähdä.. itselläkin juuri kuuri päällä.

Nia Tuota en ole kuullutkaan, että teroja voisi ottaa muunakin päivänä kuin juuri noina 15.-24. kiertopäivinä jotka lääkäri on määrännyt. Mulla ei varmastikaan kerkee ovista tapahtua ennen 15. päivää... mutta en oo uskaltanut rueta enempää sorkkimaan omaa kiertoani... [:-]

Mulla oli noista teroista sen verran hyötyä, että sain niillä normalisoitua kierron, joka oli yli puoli vuotta heitellyt miten sattuu. Pääasiassa kuukautisia ei tullut ollenkaan. Sitten söin sen puoli vuotta teroja ja kun resepti loppui ja hukkasin uuden jätin syömättä ja kierto oli normalisoitunut. Nyt on kierto pyöriny siinä 30-38 kieppeillä, että suurin piirtein neljä kuukautta ollut nyt suht tasainen. Mutta Minnuska89:n tilanne kyllä kuulostaa siltä, että teroissa on liian pieni annostus, tai on aloittanut väärässä kohti kiertoa niitä syömään. Ei kaikilla voi olla se lääkäreiden määrittelemä maaginen 28 päivän kierto.

Onko kellään clomeista kokemusta? Itse ajattelin ne pyytää sitten avuksi kun marraskuussa menen käymään kontrollissa naistentautien polilla. Täällä Oulussa lapsettomuushoitoihinkin on nykyään painoindeksi raja (ÄLYTÖNTÄ). On niin paljon hoitoihin tulossa potilaita, että enää ei riitä, että vuoteen ei lasta kuulu vaan painoindeksin pitää olla sen lisäksi alle 35. Eli lihavilla ei ilmeisesti ole oikeutta saada lapsia.

Omaa napaa: Täällä on ihan järjetön päänsärky ja mahakramppeja satunnaisesti. Tissit painaa varmaan satakiloa ja illalla ku liivit ottaa pois, niin tuntuu, että ne putoaa. Väsymystä on ollut ilmassa, kun tuolla ulkona alkaa jo olla niin pimeää ja aamuisin on sen takia vaikea herätä. Ei sen kummempaa tänne.

kp 24/30-38

Täällä uusi vauvahaaveilija! Mitenhän tuo vaun laskuri pitäisi laittaa, kun ei kiertoväli ole ihan päivälleen sama joka kierrossa. Päivitellä joka kuukausi...

Täällä ihmetellään alkaako ne menkat vai mitä tapahtuu, kun kierrot ollu pillereiden lopettamisen jälkeen 24 ja 27, nyt kp 29 menossa ja menkkaoireita, eli mahan kipristelyä ilmassa, negan tein aamulla... (tiedän, turhaa hätäilin sen kanssa [:)] )

Noni, meikä palaa sitte tänne. Vuoto alko eilen illalla, on runsasta eikä ota loppuakseen. Olipa lyhyt ilo taas. Ei auta kun jatkaa eteenpäin. Sain vaan NIIN vahvan plussan, että ajattelin et nyt se on ainaki kunnolla kiinnittyny. Mut ei se näköjään kerro mitään. [:(]

omaa, ei mitään uutta. kipeenä oon ollu koko viikon huoh. Alkaa jo toivo hiipuu koko vauvan suhteen [&o] ajatuksia yrittäny siirtää muihin asioihin. Kuivaa ku tulee mietittyy kaikkee ku on kipeenä :// paljon onnea kaikille plussanneille :) ihanaa raskautta <3

Voi ei Fuyu! Olipas kurjia uutisia =/ Noh, jos kuitenkin pystyy järkevästi ajattelemaan, niin syystähän se homma keskeytyy, jos ei ole solutasolla kaikki kunnossa niin parempi vaan nin =( Voimia sinne kovasti!

fuyu, pahoittelut sinne ja voimahalitus. Kurjaa ku noin kävi[&o] ensikierrolla aivan varmasti tulee, ainaki pidän siihen peukkuja [:)]

Takaisin