Osama, toivotaan että menkat ei tulis sun luo ollenkaan! [:)]
Kitty80, oon pahoillani. [&o] Ite saan voimaa siitä, että menkkojen alettua teen suunnilleen ovulaatioon asti asioita jotka vievät ajatukset muualle. Luen kirjallisuutta, tutkin, yms. Ja tietysti vuodatan miehelle päiväkausia. Tässä vaiheessa mikään ei varmaankaan tosin saa sinua kovin paljon paremmalle tuulelle. Tahdon vain sanoa, että myrskynkin jälkeen paistaa taas aurinko. Jos ei heti, niin vähän ajan päästä kuitenkin. Kyllä teille se pieni rakas käärö vielä suodaan. Niinkuin meille jokaiselle. Ainakin lapsemme saavat äidit ja isät, jotka ovat heitä odottaneet ja rakastaneet jo ennen kuin heitä oli edes olemassa. [:)] Voimia sulle, jaksamista ja aurinkoisia alkutalven päiviä!
Omaa, täällä on aivan jumalaton väsytys menossa toista päivää. A-P-U-A. Kattelin leffaa tossa klo 20 aikoihin ja silmät oli menossa kiinni jo silloin! Mies nukkuu tossa sohvalla. "Pärjääthän kulta iltatallin yksin, mua väsyttää?" Ihan ku mua ei väsyttäis ikinä. Hemmetti. No, tunti sitten menin tohon ulos tupakalle, piti siitä lampsia talliin mut en jaksanu. Tulin tähän keräämään voimia. [:D] Tuolla on niin älyttömän pimeetäki ja meijän toinen pihavalo sammu tänään. Ties mitä villipetoja tuolla hiipii just ku oon menossa pihan poikki. [>:]
Kuinkahan todennäköstä se muuten on, että tulee raskaaksi heti varhaisen KM jälkeen? Oon lukenu, että monet on tullu kerrasta, toisilla taas menny kauemmin tai vielä kauemmin. En mä oikeestaan kyllä usko että oisin nyt raskaana, mutta tulipahan mieleen tommonenki kysymys. [:)]