joko nyt onnistaisi

Onneksi olkoon Nappuliini ! Joskus malttamattomuus palkitaan ;)

Minä tuolta odottajien puolelta tiuhaan seuraan teitä.

Tärppäysonnea teille kaikille sydämen kyllyydestä [:)]

Kiitos paljon hannaton [:)] Olemme avopuolisoni kanssa niin onnellisia vuoden yrittämisen jälkeen ja nyt se palkitaan.
Toivottavasti pysyy pienoinen matkassa [:)]

Onnea Nappuliini!

Pahoittelut niille, jotka saivat ferrarin! Sitä tännekin odotellaan saapuvaksi, vaikkei vielä ole mitään oireita mihinkään suuntaan.

Tsemppiä meille kaikille!

Nappuliini:
onnea [:)]

OVISTESTEISTÄ:
Sen varmaan täällä olevista muutkin ovat osanneet kertoa, mutta jos tekee tommosia liuskamallisia testejä, niin sen tuloksen tulkitsemisen kanssa on aika jännää. Itse en ihan kauhean montaa kiertoa ehtinyt tikuttaa, mutta sen voin sanoa, että koskaan en saanut tasavahvoja viivoja testiin. Käytin jotain mitä tilasin netistä ja sitten Citymarketista saatavia PregCheckeja (joista tykkäsin enemmän). E kokeillut koskaan sitä kaikkein luotettavinta, eli digitestiä.
Ihan aina - myös todistettavasti juuri ovulaation aikaan - se testiviiva jäi aina melkoisesti haaleammaksi. Mutta niin... mitä ilmeisimmin se ovis sitten kuitenkin tapahtui, tilanteesta päätellen. [8D]
Kropan merkit on kyllä vielä testiäkin tärkeämpi lähde bongailuun, mutta tietysti kaikki ei niin selvästi sitä oviksen aikaa tunne.

Joulun kunniaksi kun punaista väriä on muutenkin runsain mitoin joka puolella, ni lähetetääs nyt yksissätuumin ne epätoivotut punaisuudet vaikka helevettilähän!

Hyviä vointeja ja helliä hetkiä kullekin! [:)]

kiitosta paljon, toivottavasti papu pysyy matkassa [:)]

ja tsemppia kaikille muille, toivottavasti on paljon plussatuulta [:)]

Paljon onnea Nappuliini, ihania uutisia! [:)]

Minäkin täällä kuumeilijoiden puolella joka päivä edelleen hengailen [:D]

[:)] HEIPPA PITKÄSTÄ AIKAA [:)]

NAPPULIINI: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]
Paljon Enkeleitä sekä tarrasukkia lähetän matkallenne mukaan!!!!!!!

JA PITKÄSTÄ AIKAA LÄHETÄN TEILLE MUILLE SUUREN LASTIN NIITÄ TAIKAPUHALLUKSIA +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Olette aina mielessäni,mutten viitsi täällä enään kauheesti roikkua teidän riesananne [:D]

Yönsäde ja Mini rv 25+6

Aurinkoista päivää kaikille pitkästä aikaa![:)]
PALJON ONNEA nappuliinille plussasta!!! Ja tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat!
Tänne täti saapui kylään ja nyt on kp4/26-29 ja yk taitaapi olla 7, huoh[&o] Ja tämän kuukauden päätös on etten enää mieti tätä vauva-asiaa, kun stressaan sitä näköjään koko ajan. Jätin raskausmultivitamiinit ja greippimehun ja nyt alkaa elämä ilman tämän asian miettimistä joka päivä. Jos joskus plussaa raskaustestissä mulle suodaan, niin sitten otan vitamiinit yms. uudelleen kehiin mukaan.

Onnea Nappuliini!! [:)]

Yönsäde on jo hurjan pitkällä!! [:)]

Täällä on täti saateltu ovesta ulos... Sitten vaan odottelemaan taas 15.-24. kiertopäiviä että saa Teroja popsia nassuun... Kuka kertoi aiemmin ja mitä liittyen noihin Teroihin, että niitä ei ottaisikaan juuri noina 15.-24. kiertopäivinä? Voiko niin tehdä? Mulla ei ainakaan kerkeä ovista tapahtua ennen ekan pillerin ottoa, joten jos vielä kaksi kuukautta syön noita (kun oon ne kuitenkin jo ostanut) niin on kyllä takuu varma juttu, että ei ainakaan tärppää... Ei oikein pysty tärppää jos ei kerkee ovuloida... Niin että jos niitä ottaiskin vasta oviksen jälkeen...?! Mutta voiko niitä mennä nappailemaan omin päin? [:-]

Nelisen päivää menkkojen alkuun, mutta muutaman päivän ajan ollut jo menkkakivut. Onkohan menkat alkamassa ennen aikojaan vai jokohan se pienokainen siellä kasvais?

Mä en uskalla tehä vielä testiä.

Tätin prkl kurvas paikalle[:(] ei jaksa enää, auttakaa[:(] mistä te saatte voimia ainaisiin pettymyksiin? Huoh.

Osama, toivotaan että menkat ei tulis sun luo ollenkaan! [:)]

Kitty80, oon pahoillani. [&o] Ite saan voimaa siitä, että menkkojen alettua teen suunnilleen ovulaatioon asti asioita jotka vievät ajatukset muualle. Luen kirjallisuutta, tutkin, yms. Ja tietysti vuodatan miehelle päiväkausia. Tässä vaiheessa mikään ei varmaankaan tosin saa sinua kovin paljon paremmalle tuulelle. Tahdon vain sanoa, että myrskynkin jälkeen paistaa taas aurinko. Jos ei heti, niin vähän ajan päästä kuitenkin. Kyllä teille se pieni rakas käärö vielä suodaan. Niinkuin meille jokaiselle. Ainakin lapsemme saavat äidit ja isät, jotka ovat heitä odottaneet ja rakastaneet jo ennen kuin heitä oli edes olemassa. [:)] Voimia sulle, jaksamista ja aurinkoisia alkutalven päiviä!

Omaa, täällä on aivan jumalaton väsytys menossa toista päivää. A-P-U-A. Kattelin leffaa tossa klo 20 aikoihin ja silmät oli menossa kiinni jo silloin! Mies nukkuu tossa sohvalla. "Pärjääthän kulta iltatallin yksin, mua väsyttää?" Ihan ku mua ei väsyttäis ikinä. Hemmetti. No, tunti sitten menin tohon ulos tupakalle, piti siitä lampsia talliin mut en jaksanu. Tulin tähän keräämään voimia. [:D] Tuolla on niin älyttömän pimeetäki ja meijän toinen pihavalo sammu tänään. Ties mitä villipetoja tuolla hiipii just ku oon menossa pihan poikki. [>:]

Kuinkahan todennäköstä se muuten on, että tulee raskaaksi heti varhaisen KM jälkeen? Oon lukenu, että monet on tullu kerrasta, toisilla taas menny kauemmin tai vielä kauemmin. En mä oikeestaan kyllä usko että oisin nyt raskaana, mutta tulipahan mieleen tommonenki kysymys. [:)]

Kcatri, tiedätkö että ovuloit varmasti niissä kierroissa joissa et oo ottanut Teroja? Ideahan niissä napeissa on juurikin säännöllistää kiertoa ja ikäänkuin herättää oma kroppa tekemään jutut 'normaalissa' aikataulussa -> kun kierrot pakotetaan siihen n kolmeenkymmeneen tai vähän alle, oletetaan et oviskin alkaisi tulemaan terojen jälkeen sen uuden lyhyemmän kierron puolivälissä. Mut ellei sulla Terot toimi ihan toivotusti (eikö sulla ollut joskus ainakin ongelmana et edes terojen jälkeen ei täti halunnut tulla aikataulussa? Vai muistelenko väärin?), ja tiedät et ovis tulee kyllä myöhemmin, niin toinen tapahan ottaa Teroja on ovulaatiosta seuraavana päivänä alkaen. Itse muutin omin päin aikataulua näin kun oma ovis oli ilman lääkkeitä vasta kp 20 tienoilla, silloin kun oli ollenkaan, ja tiesin et muuten jäisi yk väliin kun ovista ei kerkeä tulla - näin jälkeenpäin ajateltuna onhan noita kyllä ollut riittämiin jo, oli Teroja tai ei [8D] Mut jos sulla ei tule ovis normaalisti (ollenkaan tai ennen kp25:tä), onko järkevin sitten kuitenkin koittaa tasata kiertoa Teroilla, ja toivoa että oviskin siirtyisi aiemmaksi seuraaviin kiertoihin? Teilläkin on yk:ita takana jo ihan kiitettävästi, eikö lääkärit oo ajatelleet kokeilla mitään muuta lääkitystä/keinoa kuin noita ainaisia Teroja? Esim. jos ongelmana on ovuloimattomuus niin luulisi että esim. Clomit voisi olla toimiva keino jos terolutit ei ole?

Kitty80, täällä alkoi ykk11 niin suunnattomalla pettymyksellä, etten ois ikinä osannut edes kuvitella sellaista olotilaa. Pahaa oloa on kestänyt jo kolmatta viikkoa, joku päivä on helpompi ja toinen taas huonompi. Usko alkaa loppua ja tekis mieli jättää yritys kokonaan, seksikin on tuntunut nyt oviksen aikaan todelliselta pakkopullalta. Yritän välillä keskittyä ens syksyisiin häihimme, et sais vähän muuta ajateltavaa. Yritä jaksaa ja toivoa, eiköhän se olo ala pikkuhiljaa helpottumaan. Päivä kerrallaan[:)]

Kcatri,
oon samaa mieltä Bandidan kanssa. Itse söin keväällä teroja 3kk ja tiesin, et mun ovis ei tapahdu ennen sitä 15kp, niin testailin pari kuukautta ovista ja aloitin terot oviksesta seuraavana päivän. Nyt sain kuukaus sitten Clomit käyttöön, kun en oo tän vuoden aikana saanut testeillä kuin 3krt oviksen. 3,5 vuoden seurannan aikana, mulla ei joka kuukaus ees tapahdu ovista. Lievä pco-epäily.

Nyt on siis eka clomikierto meneillään ja oviksen piti olla sunnuntaina, mut vasta eilen tuli testiin vähän tummempi viiva. Huomenna olis sit testien mukaan ovis. Pari viikkoo sit ootellaan toivoen parasta ja peläten pahinta. [:)]

Kuinkahan todennäköstä se muuten on, että tulee raskaaksi heti varhaisen KM jälkeen? Oon lukenu, että monet on tullu kerrasta, toisilla taas menny kauemmin tai vielä kauemmin. En mä oikeestaan kyllä usko että oisin nyt raskaana, mutta tulipahan mieleen tommonenki kysymys. [:)]

Moikka Fuyu!

Mä tulin raskaaksi heti keskenmenon jälkeen kun ovulaatio oli. Mulla ei ollut siis kuukautisiakaan välissä! Nyt olen raskaana n.4+4 [;)]

Kiitos :) piristi oloa kun tietää, että on muitakin saman asian kanssa. Ja sekin, että lunta sataa. Meillä alkoi yk6, vähänhän niitä vielä on mut miten se pettymys voi olla joka kerta vaan niin iso [&o] ihan epäreilua ku miehet ei asiaa niin hirveesti joudu pohtii.. plaah. Töissäki kaikki tuntuu puulta välillä, ku mitää ei jaksais tehä. Pyöräilykin jäi ku lunta satoi mitähän sitä oikeen keksis.. anteeks oma napa, mut toivon silti kaikille sitä plussaa, kyllä me viimeiset villahousutki vielä se plussa saadaan [:)]

Heippatirallaa!!! [:D]
Täällähän on ehtinyt tapahtua vaikka mitä kun viimeksi kävin täällä...[:)]

Onnea minunkin puolesta nappuliini [:)] Toivottavasti kaikki sujuu hyvin [:)]

Kitty80 oon pahoillani...[&o] Omasta kokemuksesta voin sanoa että ensimmäinen päivä menee itkiessä, seuraavana päivänä on mieli jo vähän parempi... Mies lohduttaa parhaansa mukaan kun saan kaiken maailman raivarit ja syyllisyyden tunteita. Monta kertaa oon huutanutkin että mikä mussa on vikana kun en voi raskautua... Mutta ne tunteet menee kyllä nopeasti ohi, ainakin mun kohdallani, me ollaan aina siinä toisiamme varten ja se riittää mulle että rauhotun ja saan ajatukset taas kasaan... Inhottavaa sanoa mutta sitä jotenkin "tottuu" ainaisiin pettymyksiin...eihän sen pitäis olla niin... Sillä ei oo mitään väliä kuinka kauan on yrittänyt lasta, pettymys on aina suuri kun menkat alkaa...ittelläni on yli vuosi yrittämistä...

Omaa ei mitään erikoista... Ovis tais sitten olla viime viikolla ja se hyödynnettiin kyllä kunnolla [:D] Oli aika jännää että Vau.fi laskurin mukaan mulla ois ollu ovis 7.11 mutta mulla ei ollu minkäänlaisia tuntemuksia siitä, joten uskon että kroppani (ja testit) oli oikeassa ja että mulla oli ovis keskiviikkona... [:)] Pikkusen aikaseen se tuli mutta niin voi tietenkin käydä joskus.

Nyt olen yrittänyt saada ajatukset muualle, olen alkanut suunnitella joulua ja lahjoja ja kaikkea muuta kivaa... Aion tänä jouluna tarjota jouluruoan lähimmäisille sukulaisilleni. Oon jo tehnyt listan mitä kaikkea tarvitsen ja mitä jouluruokia aion tehdä, oon kyllä sanonut muutamille että mä pysyn perinteisellä tiellä ja aion laittaa sitä mitä mä lapsuudestani muistan että oli joulupöydässä...[:D] Mä en kaiken maailman pöperöitä aio laittaa, ei kukaan kuitenkaan syö kaikkea[:-] On se ihan kiva että saa muutakin ajateltavaa ettei ne vauva-asiat koko ajan pyöri päässä, ainakaan vähään aikaan [:D] Joskus se pieni ajatus sieltä pulpahtaa mutta ei se mitään, en jaksa enää stressata mistään...

Mutta jotain meidän täytyy keksiä että saatais se punainen ferrari häädettyä pois meistä!!! [:D]

Onnea ja tsemppiä meille kaikille!!!!! [:)]

kp 20/30-31
YK 14

Takaisin