Miplis
Vauhtiin päässyt keskustelija
VOI EI Fuyu!! Oon todella pahoillani.. [:(][:(][:(]
Tänää ihme nippailuja tuntunu alamahassa.. kipristelyä.. Ja just sellain tunne et kohta alkaa menkat vaikka onki puoles välis kiertoa! [:D] ja valkovuotoa enempi ku laki sallii.. Se ovis taitaa olla täällä??? Noh, ainaki se on todella hyvin käytetty!!
Huomenna olis ns. pihatalkoot. Miekkosen isä tulee käymään ja me siivotaan piha noista lehdistä, ja putsataan rännit! [:)] Noh sit EHKÄ miekkosen isukki pisukki tarjoo meille juominkeja! [:D] Varmaan ihan kiva päivä tulossa huomenna. Saa ulkoilmaa ja liikuntaa.. ja pihanki siistin näköseks [:)]
Eipä kai tässä muuta erikoista.. Odotellaan jännäpäiviä!
YK n. 20, KP 24/33-34-39
Tänää ihme nippailuja tuntunu alamahassa.. kipristelyä.. Ja just sellain tunne et kohta alkaa menkat vaikka onki puoles välis kiertoa! [:D] ja valkovuotoa enempi ku laki sallii.. Se ovis taitaa olla täällä??? Noh, ainaki se on todella hyvin käytetty!!
Huomenna olis ns. pihatalkoot. Miekkosen isä tulee käymään ja me siivotaan piha noista lehdistä, ja putsataan rännit! [:)] Noh sit EHKÄ miekkosen isukki pisukki tarjoo meille juominkeja! [:D] Varmaan ihan kiva päivä tulossa huomenna. Saa ulkoilmaa ja liikuntaa.. ja pihanki siistin näköseks [:)]
Eipä kai tässä muuta erikoista.. Odotellaan jännäpäiviä!
YK n. 20, KP 24/33-34-39
Oon niin monet kerrat menny sinne itkemään eläimille. Ne kuuntelee, eikä sano mitään älyttömiä "lohdutuksia", joten sieltä löytyy mun parhaat ystävät.
Eli kierto oli viimeksi heinä-elokuussa 34 ja nytten tuli kierroksi 56.päivää. Mää en ala, miten voi olla niin kauheen vaikeeta tää raskautuminen.