Heippahei taas ^^
Fuyu
Voi ei [:o] Oon niin pahoillani sun keskenmenosta. Olin niin onnessani kun kävin lukemassa plussauutiset ja sitten kävikin näin [&o] Tsemppiä ja jaksuja sinne iiiiison halin kera [:)]
Keskenmeno on aina kova paikka, oli se raskaus kuinka alussa tahansa... Tiedän kokemuksesta. Tuntuu ettei koskaan tuu mahdollisuutta saada sitä omaa nyyttiä syliin, ja pahalle tuntuu... Itse kuitenkin tuppaan keskenmenoistani ajattelemaan niin, että nyt nähtiin, että jotain on mahdollista tapahtua, jos sitten ensi kerralla nappais kunnolla kiinni [:)] Ja tietääpä ainakin, että sulla kun oli noinkin voimakkaat oireet, että yritys oli kova. Nyt vaan isot jaksuhalit sinne ja tietty ollaan tukena [:)]
Plussanneille paljon onnea raskauteen <3 Tarrapukuja lähetän [:D]
uusille tervetuloa [:D]
Nia,
testailes jo [;)] Sullakin noin oudot oireet, veikkaisin että tasan muuten on salamatkustaja matkassa, nyt vaan se matkustajan olemassaolo pitää testata [;)] Plussia lähetän sinne [:)] Ja sitten plussan lisäksi tarrapuku matkaan mukaan [8D]
Omanapa
Oon ollu nyt vähän aikaa taustalla. Niin paljon tekemistä ja niin vähän aikaa päivässä. Aattelin ens oottaa että tulisin tänne iloisten uutisten kera, että olisin saanut tavarani eksältä. Nyt niitä ei oo kuitenkaan kohta 3 viikkoon näkyny. Täytynee tässä ens maanantaina käydä tekees rikosilmoitus, jos niitä ei viikon loppuun mennessä ala näkymään. Nytpä on sitten ns. "luonnollinen" loppu meidän suhteelle. Sillon 3 vuotta sitten ei koskaan erottukaan, ainoastaan itse lakkasin vastaamasta viesteihin ja puheluihin ja en suostunut näkemään koko tyyppiä. Nytpä sitten voin haistattaa pitkät ja heittää hyvästit kun laukku tulee käsiini. Jos tulee...
Miehen kanssa ollaan pupuiltu, mutta pidettiin mun kierron 14 päivää ennen vähän taukoa sessyilystä, mutta mieskin sanoi ettei pahakseen pistäis vaikka tärppäiskin [:D] Toisaalta tunsin ovulaation vissiin kai ehkä eilen, oli ihme kipuilua oikealla alavatsassa koko päivän. Liikkuessa tuntui varsinkin. Kaippa se sitten ovulaatio olis voinu olla?
ja ollaan kyllä sessyilty kohtuullisen aikaa sitten. Alle 3 päivää [:-] No, voipi kuitenkin ootella tätiä saapuvaksi tässä parin viikon sisällä. [:-]
Ja tää aamu ei menny putkeen ei... [:@] Olin lähdössä kymmentä vaille kahdeksan kouluun sillä tuulella, että voi ei oon myöhässä. Kunnes tajusin, että hetkinen... Kouluhan alkaa vasta klo 9... Palasin sit kotiin ja kohta pitää taas lähtee kipittään... [:-] Ei jaksais... Onneks huomenna on vapaapäivä. Jonka joudun senkin viettämään yksin, kun mies lähtee risteilylle kavereidensa kanssa. [:@][:@] Eikä silloin ilmoittaessaan vaivautunut edes kysymään käykö se mulle. Kaverit on menossa baariin, mut mä en voi, kun pitää hoitaa Tobya. Koskakohan mäkin pääsisin vähän ottamaan irtiottoa arjesta. [&:]
Kp21/28-80, Yk3(?) epävirallisesti, vuoden alusta lähtee laskut 2 eteenpäin.