joko nyt onnistaisi

Simpsalle PALJON PALJON onnea!! [:)][:)]

Kaikki oireet on hävinnyt ja tilalle on tullut typeristä typerin flunssa. Eli lieköhän ollut väsymys vaan orastavasta flunssasta johtuvaa. Pahaolokin häipyi muutama päivä sit. Tais olla väärä hälytys siis.
Tätiä odotellaan (tai no ei tietty odotella!!) kylään viikonlopun aikana. Maanantaina testaillaan, jos ei ala kuulumaan.

- Bamboo

simpsa Paljon Onnea plussan johdosta!! [:)]

Omaa: Täällä menossa kp 34, odottelen tätiä tuohon 40 päivään asti ja sitten vasta testailen.. Jotain ihme oireita oon taas kuvitellut, iltaisin paleltaa tosin paljon, töissä lapsia nostaessa on tuntunut outoja vihlaisuja vatsassa ja välillä meinaa huipata ihan maatessa... Mutta hyvin epätodennäköistä on että olis plussannut ja oon lopettanut jo suurimmat toiveet, tulee jos on tullakseen... Siispä katsellaan.

Mä vihaan näitä menkkoja! Ihan vitun kipeet, hyvä ku pystyy suorassa kävelemää.. Ei ookkaa pariin vuoteen tällasia ollu! Pahaolo, kuvottaa. mahaa sattuu KOKO AJAN.. töistäkä ei meinaa taas mitää tulla.. istuminen sattuu eniten.. Makuultaa on kaikkein paras ku makaa mahalleen.. HUOH. loppuis jo!!!! 500 panadol auttaa sen tunnin jos ees sitäkä.. Eikä niitäkä saa koko aika vedellä.. VITTU, sanon suoraan.

Anteeks omanapaisuus. Vituttaa ja väsyttää ja känkkäränkkää!!! perkele.. Nyt ei kiinnosta muita kommentoida.. HUONO PÄIVÄ.

Milla ja vitutus YK n. 20, KP 2/33-34-39

Fuyu, oi, itse haaveilen maatilasta, ja et joskus olis vaikka ihan joku suomenhevonenkin... [:D] Pitänee ostaa tässä seuraavan kerran kun kauppaan menee, niin sitä greippimehuu, josko sais jonku energiaboostin... [:)]

Bamboo, pidän peukut ja kaikki mahdolliset ristissä, että täti ei tuukkaan sinne ollenkaan! Ja että testiin ilmestyiskin toivottu ja vahva tulos [:)]

Kcatri, minkämittanen kierto sulla normaalisti on? Noi voi tosiaan johtuu raskaudestakin, tai sitten jostain muusta, mut kyl sit kp40 testaat, etkä pidä meitä muita täällä jännityksessä [;)]

Miplis, testasitko jo sen puhtaan negan? Testaa ihmeessä, jos noinkin hurja täti on tullut kylään [&:] Ja jos plussaa tulee minkäännäköistä, meet suoraan sit lääkäriin! Toivottavasti helpottais sullakin, huomenna olis parempi päivä. [:)]

Omanapa:
Väsyttää... Mies ei oo tullut kotiin vieläkään, lähti kavereidensa kanssa johonkin ja eipä oo siitä taas kuulunu että onko yöksi ees kotiin tulossa. No täytynee itse mennä tästä sitten pikkuhiljaa nukkumaankin, että jaksaa huomenna koulussa.... Hyvää yötä... <3
Joo no en mä ihan näin tätä jättäny, ihmisethän jännää täällä mun puolesta [;)]
No, mutta mitään mullistavaa kerrottavaa mulla ei kai oo.. [&o] Tein kaverin valvonnassa tänään sen testin, pidätin pissiä kahdesta asti kahdeksaan, joten no, iltapissi mikä iltapissi toisaalta. Ja sen oli tuloskin näköinen. HELKUTTI MÄ VIHAAN RASKAUSTESTEJÄ! Kaverillakin oli siinä ihmettelemistä. Viivahan siinä oli. Joku värillinen töhräys, joka näkyy hyvässä valossa... PRKL... [:@] En tiiä mitä helkuttia tässä pitäis nyt sit ajatella, kai sitä muka ollaan raskaana, digi kuitenkin väittää negaa ja liuskat molemmat plussaa... [:@] Huoh...[&o]

Dark, onnea liuskatestin plussista ja toivottavasti se digitestikin muuttuu positiiviseksi, pidän peukkuja! [:)]

Omaa, tänään menossa kp 11 laskettuna tyhjennysvuodon alkamisesta,tosiaan kuivia päiviä elellään, onneksi  ja 5.10 pitäis aloittaa viimeinen terolut pakkaus kp 15 ja syödä tosiaan kp 25 asti, alavatsassa välillä tulee nipistyksiä, rinnat on välistä kipeet ja nipistelee, menkkamaisia kipuja tulee silloin tällöin, v-vuoto on runsaampaa, välillä painon tunne alavatsassa, nenä tukossa (ihan kuin olisi flunssa) mutta sitä se ei ole. Pitää katella tässä tuleeko se prkl:een täti tänne edelleen. [8|] En kyllä tiiä edes koska sen pitäs tulla mutta katsellaan [:)] Toivottavasti se on päättänyt häipyä jo kokonaan täältä, mutta mun tuurilla se kuitenkin tulee tänne [&o]

Soitin äsken äippäpolille ja kyselin klamyn tuloksia ja puhdas tuloshan se oli niinkuin tiesinkin jo etukäteen. Hoitaja soittaa mulle jossakin vaiheessa kun kyselen siltä tuota mun kiertoa että osaisko se sanoa mikä kierto mulla nyt on kun pitäis tuo uus terolut pakkaus aloittaa kp 15, etten mene liian aikaisin aloittamaan sitä tai liian myöhään. [:)][:D]

YK 9

KP 11/23

Eikös sulla Dark ollu se eka testi herkkä eli 10mitälieyksikköä jolla sait haamun, sit digitestihän on yleensä sen 20mitälieyksikköä ja nyt on jo mennyt taas päiviä siitä diginegasta? Itse varmaan odottelisin taas joitakin päiviä ja testaisin uudelleen digillä tai jos koitat vaikka kasettitestillä, ne on aika halpoja kans mutta paikka johon tulos tulee on selkeästi merkitty. Et sattunu kuvaa ottamaan siitä liuskasta? Laita tänne niin voidaan yhdessä pähkäillä?

Huutelee Simppu odottajien puolelta [:)]

Samaa mieltä Simpun kanssa kokeile Dark digitestiä uudelleen! Vaikka onhan ne hintavia...jaiks...niitä ei kyllä huvita ostella ihan huvin vuoksi ---> tosin sullahan jo 2 plussaa tullu [;)] oot kyllä aika sikiävä jos nyt jo taasen raskaana!!!![:)] olisinpa mäkin...Heti kertomaan sitten meille[:D][:D]Jännään sun puolesta niiiiin paljon!

Itse jännään täällä kotona lähteekö meillä yk3 käyntiin...Mitään menkkamaisia kipuja ei ole, mutta toisaalta mitään raskausoireitakaan ei ole...huoh...joten sitä tätiä ootellaan huomenna kylään siinä neljän paikkeilla...[:(]
Kipeänä olen nyt viimeiset kolme päivää ollut joten sillä tavalla ei ehkä oo jaksanutkaan keskittyä mihinkään oireisiin...

Minnuska hyvä että oot päässyt taas laskuissa mukaan, ovislakuri helpottaa ainakin mun arkea kun en oo vielä kokeillu niitä ovistikkuja...JA toivottavasti se täti on lähtenyt huitsin nevadaan, me ei sitä kylään haluta [;)] Miplis yritä jaksaa! Kyllä ne menkat kohta ohi menevät ja sen jälkeen on uudet kujeet mielessä [;)] Toivottavasti sulla tärppäis pian! Bamboo toivottavasti täti ei tuu kylään! Joko oot testannu vai meinaatko odottaa maanantaihin?Kcatri myös...joko tetasit????? Jännäilen vaan muiden puolesta ja iloitsen niin en kerkiä omia testipäiviä miettiä [:D][:D][:D][:D]

Suurimmat onnittelut Simpsalle!!!!!!!!!!!! Tarrasukkia, enkeleitä, ihmisliimaa ja kaikkea mahdollista mitä tarvitset toivon sinulle![:)][:)][:)]

Toivottavasti tämä tauti kohta lähtisi poies...38 asteen kuume aikuisella ei oikein tunnu hyvältä, varsinkin jos ruumiinlämpö normaalisti on se 36 tasan...[:@][:@]

Miplis, tiedän tunteen, mulla kanssa nyt ollu tätii ennen ja tätin aikana massu tooossii kipee ja arka, eikä särkylääkkeet auta :/ 2:lla lääkärilläki kävin eikä mitää muuta syytä löytyny, huoh. Olis pare tulla pian raskaaks niin hävis sekin kipu! [:)] omaa nassuu, ei mitää uutta, kp12 ja mahaan siis sattuu hyvä ku pystyy istuu, yöllä sattu niin et taju meinas lähtee[:@] tätä kestää nyt sitte taas tätin tuloon ja tätin loppuun. Argh!! 

[:)] HELLOUTA KAIKILLE [:)]

SIMPSA: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)][:)][:)]
Paljon niitä Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!!!!!

MIPLIS: Voi ei..Suuret pahoittelut siitä per**keen tädistä [:(][:@]
Todella ikäviltä nuo sinun kipusi kuulostavat [&:]
Koitahan jaksella ystävä [:)]

JA KAIKILLE TEILLE TOIVON SYDÄMESTÄNI SITÄ PLUSSAA [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
LAITAN TEILLE NYT SUUREN TAIKAPUHALLUKSEN,JOKA TOIVOTTAVASTI LÖYTÄÄ JOKAISEN LUOKSE +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 20+3

Minnuska89, mä oon noista teroista lukenu nyt sen verran, että aiheuttaa kuulemma just tommosia oireita et ihan kun olis raskaana tai vahvempia menkkaoireita yms. Sit mä en ainakaan kuuntele mun kroppaa, jos se digi ei negasta miksikään muutu ja saankin terot lokakuun lopussa, sit en luota kroppaan, taikka raskaustesteihin! [:D] No ei, terolutien jälkeen vuodon vissiin pitäis viikon sisässä alkaa? [8|]

Simppu, aiempi liuska (viime viikon) oli herkkyydeltään se 10mIU/ml, digi on herkkyyttä 25mIU/ml, ja eilen tehty liuska olis vissiin herkkyydeltään hmm... se oli rfsu:n 20mIU/ml tai se 25mIU/ml. [:-] Kuvia en saanu siitä herkästä, voinee olla kaatopaikalla jo, kun raivostuin koko tilanteeseen ja heitin sen roskiin, eilisen testin kaveri vei mukanaan tohon mein pihan roskakuiluun, etten zoomailisi sitä enempää [:D] Vähän ehkä harmittaa, sillä sen verran vahva oli että olis näkyny kuvassakin varmaan. [:)] Ne mun haaleet plussat viime raskaudessa oli semmosia että niitä ei saanu kuvattua sitten niin millään... Mut vimppa olikin sitten vahvempi [:D]
Kaveri oli sitä mieltä että plussaa näyttää, mutta jos lokakuun loppuun mennessä ei menkkoja kuulu niin sit tekisin uuden. Saas nyt nähdä... [:D]

Toisaalta!
Tein herkän vissiin keskiviikko vai torstaiaamuko se oli... [:D] Eli viikko sitten.
Herkkä näytti vahvahkoa aamupissistä, mutta kuitenkin plussaa (se oli selvä plussa mulle, vaikka vaaleampi olikin) ja digi sillon negaa...
Ja jos nyt eilen iltapissistä (pidätin n 4 tuntia, mutta en usko että on silti tarpeeks tehoa) rfsu hailakka plussa niin digin pitäis sit viikon päästä näyttää viimestään plussaa [:D]

Paapi, niinhän ne on hintavia, mä varmaan ostan Cittarin pregcheckin ja sit ton digin siinä vaiheessa, kun tulee lisää rahaa eli varmaan lokakuun puolessa välissä... [:)] Sitten pitäis viivan olla vahva ja digin näyttää plussaa, ellen mä nyt sit oikeesti oo yks niistä, joilla sitä hormonia erittyy vähemmän virtsaan tjtn.[:D] Ei voi tietää.

Ainoona vaan, en tiiä miten mun pitäis ajatella, että oon raskaana, vai että en oo... [8|]
plussahan toisaalta on aina plussa, mitenpäin sen aina vaan ajattelee, näissä viivoissa testiajan sisällä kuitenkin tulleet ja värikkäät olleet. Eli siis periaatteessa tosiaan oon raskaana, mut en tiiä miten mun pitäis tää ajatella... [:)]
Kertokaa mulle !! ! ! [:D][:D][:D]

Kyllä kerron sit heti kaiken aina. Miehelle en oo vielä kertonu, se pitää vielä digiä oikeena ja mä haluun vahvan plussan näyttää sille sitten [:)] Mäkin jännäilen aina muiden puolesta ja päivittäin pyrin täällä käymään jotain kirjottelees. [:D]
Nojoo mahtaa olla kumma juttu ku pillerien jälkeen ilman luomumenkkoja raskaaks ja sit keskenmenovuodon jälkeen ei menkkoja lainkaan ja taas raskaana... HUI! [:o]

Kitty80, onko endoo suljettu pois? Sekin aiheuttaa tommosia vissiin [:-]

Yönsäde, mitäs rakenneultrakuulumisia ??? [:D][:D] Sä oot jo yli puolenvälin, vau [:)] Miten aika meneekin loppujen lopuks niin nopeesti[:D] Jännittävää... [:)]

Omanapa:
Ollu ihan hirmuusen väsy tänään [&o] Ja paleltaa!
Nännit on toooooooosi arat, kun vähänkin koskee, sattuu... [:)]
Etomisii ei oo ollu, onneks ainakaan nyt pariin päivään. [:D] Aivastelin tänä aamuna 17 kertaa putkeen. Luokkakaverit lähti loitommas samantien. [:D] Yksikin sanoi että lähde nyt kotiin jos oot kipeenä [;)] Ja lämmöt on ollu koholla, jonku 37 lähellä se pyörii kokoajan. normi mulla on vissiin jotain 36,2/36,3... Ja Pissittää useemmin ! Heh. Mut en pidä noitakaan niin vahvoina oireina, voihan mun mielikin tehä tepposensa.

Tänään lipes vähän lavaa purkaessa: huuli on halki ja turvonnut. [&:] Löin itseäni siis vasaralla naamaan [:D]
No mutku se oli vahinko[&o]

No, täytyypä kiirehtiä, tänään juhlitaan kaverin 20-vuotisia [:D] Mahtavaa perjantaita kaikille!

Dark Mähän siis lopetin e-pillerit yli vuosi sitten, sen jälkeen kierto vaihteli 44-106 päivän välillä... Tuon suurimman kiertopäivän katkaisi Terolut-kuuri. Kolmen kuukauden kuurin aikana kierto oli 24-36... Ja nyt on menossa sitten kolmas kierto kuurin jälkeen, ja nyt on siis kierrot olleet 40-37... joten en uskalla vielä toivoakaan mitään, mutta en ole kuitenkaan ihan täysin luovuttanutkaan... Nyt on ollut pitkästä aikaa semmoinen olo, että ei oo niin justiinsa vaikkei tuliskaan vielä... olis laihdutuskuuria tässä alla ja kaikkea, mutta eihän sitä koskaan tiedä... [;)] Ja niin, joko oot tehnyt digitestin?? Toivottavasti plussa tulis ja matkalainen pysyis mukana kyydissä! Ja mulla alkoi Terojen vikan pillerin jälkeen menkat aina kahden viikon päästä. Siinä oli muistaakseni että kahden viikon sisällä pitäis alkaa, ja mä sain jännätä aina ihan loppuun asti. [:-] Paitsi yhden kerran mulla alkoi menkat samana päivänä kun otin vikan pillerin, että vaihtelua siinäkin...

Paapi Mä odottelen tosiaan ainakin tuonne ensi keskiviikkoon asti, 40 kiertopäivää... En kyllä jaksa uskoa että testi mitään näyttää... [:'(] Mutta pääseepähän jännäilemään ainakin muiden puolesta!

Yönsäde Voi vitsit, että sulla onkin jo raskaus pitkällä! Puolivälissä! Miten on mennyt, onko ollut pahoja mielitekoja tai mitään vaivoja?! Mukavaa kuulla sinustakin aina välillä. [:)]

Omanapa: Täällä siis menossa kp 35/ 40 jotain... vähän vielä hakusessa nämä kierrot.. Katsellaan sitten ens viikolla mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään... kummasti vaan väsyttää ja iltalämmöt on olleet koholla, 37,3 oli toissapäivänäkin nukkumaan mennessä, kun yleensä mulla on normilämpö siinä 36,5... tää vaan ihmettelee?! Maanantaisin mulla on säännölliset, just aloitetut salitreenit ja sen lisäksi oli tavoite käydä loppuviikosta itsekseen, mutta ei vaan nyt yhtään oo jaksanut... vaikka flunssaa ja poskiontelotulehdusta vasta sairastin, niin tuskin se on sitäkään. Mutta eipäs nyt innostuta, elän normaalisti ja otan illalla saunasiiderin, kun ei ole muutakaan vielä todistettu... Hyvää viikonloppua kaikille! [:)]

Kcatri,
Aijaa, oho, onpas sullakin ollut paljon vaihtelua noissa kierroissa. [:-]
Mulle lääkäri sano että keskenmenon jälkeen ei pitäisi sinänsä enää pillerien vaikuttaa siihen kiertoon ollenkaan, muttei kertonut sitten mitään muuta, kuin sen, että uuden raskauden mahdollisuus on kovinkin suuri. Näköjään, koska eilen tehdyssä testissä, joka ei enää ollut niitä mun herkkiä testejä, näkyi toinen viiva [:D] Mutta siis digiä sen jälkeen en oo tehnyt... Digin tein viime viikolla, niinku varmaan tiesitkin jo, mutta sillon se oli nega. Ja herkkä oli sillon plussa. Ylemmässä vastauksessani onkin sen pintaan pikkusen analysointia... [:D]

Mulla nyt menossa se joku kp 74 vissiin kai [:D] Huoh...
Mullakin just tullu semmonen olo nyt, että ei sillä tärppäämisellä niin väliä, että on tässä aikaa vielä runsaasti, mutta kivahan se on jos vaikka oonkin oikeesti raskaana. Kaks liuskaplussaa niin nyt kyllä väittää... [:D]

Omaa analysointia vielä:
Entä jos oikeesti onkin niin että oon raskaana, niin oon varmaan vielä aika alussa. Jos mun kierto lähti silleen "alusta" stressin päättymisen jälkeen (ultra.. ) Niin sit olis menossa rv 4+4-5 [:)] Olishan se itseasiassa mahdollistakin.

JA: kaiken lisäksi löysin 13.9 oman kirjotukseni, ja tää olis ollu varmaan hedelmöittymisaika tai ovisaika mahdollisesti:
*Mulla ei oo mitään kummallisii oireita, mitä nyt tänään tuntu mahassa semmoselle et nyt se täti taitaa tulla, tosin oudompana ku ennen, kipu oli nimittäin tosi outoa. Tuskanhikikin melkeen nous pintaan, eikä ollu mitään paksusuolenkipua tai ilmavaivoja se kipu, ei.
Laitoin sit siteen varmuuden vuoksi, että jos se täti nyt sit tulisi.
No joo, sidettä katoin, pari pikkupikku vaaleenruskeeta tuhrua oli ilmestyny, ja siihenkö se nyt sit muka jää?*

Ja jos ovis oli 13.päivä ja hedelmöitys 14.päivä niin sit nyt olis 4+3 ja sillon tulis niin, ettäää O_O
Hui! Herkällä sain plussan 22.päivä vissiin. Niin siitä oli just viikko ja 1 päivä tms. kun sit sain sen plussan, et olis ehtiny kiinnittyäkkin O_O

Viimeksi vahvemman plussan sain vasta (joka sekään liuskassa ei ollut siis erittäin vahva sekään) 5+1 muistaakseni, joten jos teen sen vasta lokakuun puolivälissä... [:D]
Ei nyt mä kyllä haluun ton tickerin, mutta yksi kysymys, vaikka esitinkin sen jo,
voinko mä ajatella oikeesti olevani raskaana kahden plussan perusteella?[:)]

edit. ihan pakko oli laittaa nyt kyl sit se tickerikin [&o] hui...

Dark, kyllä mää varmaan vielä vähän yrittäisin jarrutella mieltäni ja miettisin tickereitä ja muita sit vasta sen digiplussan jälkeen. Mieli tekee niin helposti tepposet ja kehittää oireet ja muut ja sit tippuu korkeelta jos se viiva ei vahvistukaan. En nyt halua mitenkänä lannistaa tai maalata piruja seinille mutta jos sait viikko sitten sen ensimmäisen viivan niin luulisi sen jo vahvistuneen ihan kunnolla tähän mennessä?

Simppu,
Niin se eka testi oli herkin mahdollinen ja se vois selittää sen digin negan, ja nyt digin herkkyisellä testillä eilen plussa... [:)] Emmä tiiä, laitoin ton tickerin nyt ihan muuten vaan, vai pitäiskö se ottaa pois xP Emmä tiiä, on jotenkin hyvin hyvin sekainen olo.

Soita Dark maanantaina TK:hon ja sano että oot plussannu noilla testeillä niin tekevät siellä sulle raskaustestin![:)] Sittenpä ei tarvitse analysoida...[:D] Minä ainakin olen sen verran vauvakuumeinen että saan itselleni kuvitellut raskausoireet tuosta noin vain vaikka menkat olisi täydessä käynnissä [&o] mutta sellasita se on se haaveilu [;)]

Sulla on ollut niin oudot testit että vielä en juhlisi, koska sitten jos oletkin raskaana saat juhlia isommin [:D] tai jos et ole niin pettymys ei tule niin voimakkaana!

Mutta toivottavasti olet raskaana! [:D][:D][:D][:D][:D]

Dark: Jos se 25mIU/ml vahvuinen antoi 2 viivaa, niin digi kyllä sitten kans pitäisi olla 'Gravid - raskaana'. Jos ei oo, niin sitte varmaan tk:hon varmistuttamaan asia..
Jännityksellä odotetaan...

Täti vetäny tänää viimisiään :O Lyhyehköt jos huomenna täti meinaa jo kokonaan häippästä normaalisti kun saan tädin seuraks 4-6 päiväks!

Dark, En oo kerinny/muistanu/jaksanut testata.. Aika menny joko töissä, päikkäreillä.. ja sit huomaaki et on jo ilta ja pitäny taas nukkuun mennä et seuraavana päivänä jaksanu noussa ylös..

Tänää ollu hetkittäisiä kipuja.. Niin kauheita vihlaisuja/kipuja et on pakko käydä kyykyyn! HUOH. jos tää tästä menis ohi.. Jos sitä huomenna vielä testais sen puhtaan negan ni ei tarvis enää miettiä, muutaku et nää on vaan taas näitä menkkoja, joista menee järki..

Uuteen kiertoon ja uusiin kujeisiin. Ens viikolla soittelen sitä neuvolalääkärin puhelinaikaa ja saan sit tietää tulokset. Saas nähä milloin sil on aikoja! =)

Eipä kai nyt mitää. Tää menee unille.. Raskas työviikko takana ja väsyttää ihan himona.. :S

Miplis kuittaa tältä erää YK n. 20, KP 4/33-34-39

Paljon onnea ja enkeieitä Simpsalle! Ihanaa!! [:D]

Miplis
, sä voit huoletta ottaa 1g Panadolia, eli 2x500mg kerralla, jos olet perusterve ja normaalipainoinen. 500mg on ihan lapsen annos, eikä vaikutus kestä sen vuoksi pitkään. Voit ottaa gramman 3, ehdoton max 4 kertaa päivässä, kunhan huolehdit että lääkkeenottoväli on vähintään 6 tuntia.

Jos olet käyttänyt Buranaa tai muuta ibuprofeiinia, voit tehostaa Panadolin vaikutusta ottamalla 400-600mg tabletin yhtäaikaa.

Nämä annokset ovat turvallisia, tiedän kun toimin sairaanhoitajana, ja esim. leikkauspotilaille aloitetaan yleensä 1g Panadolia + 600mg Buranaa kolmesti päivässä ensimmäisien vuorokausien ajan.

Lisäys: Dark, jospa se digi näytti negaa, kun testasit iltapissistä, ja silloinhan näyte on laimeampi? Soitahan sinne TK:een ja kerro plussista. Pidetään peukkuja ja ukkovarpaita pystyssä et olisit jo raskaana! [:D][:D]

Dark, soita sinne terveyskeskukseen. [:)] Kyllä niiden pitäis sut sinne testiin päästää ku kerran oot saanu plussia luiskoista.

Miplis, toivottavasti sulla helpottaa kohta noi menkkakivut! [:@] Onneks nyt on viikonloppu, niin pystyt (toivottavasti) lepäämään.

Omaa, ihan järkyttävä päänsärky ja pahoinvointi nyt toista päivää! Hyi kamala sentään. Koko eilinen päivä reissattiin autolla, joka ei todellakaan ole mukavaa huonovointisena. Onneksi päästiin vihdoin kotiin. Tuntuu että ovis olis nyt tai ainakin lähellä limoista päätellen. (Huomaan muutoksen greippimehukuurin jälkeen) Eipä olla paljon päästy pupuilemaan viimeisten päivien aikana, mutta mutta. Yritetään nyt kovasti sitten kerralla. [:D]

Takaisin