joko nyt onnistaisi

Paapi, oot ihan oikeessa [:)] Enkä mä vielä juhlikaan, enkä usko oireisiinkaan, pidän asiaa vain mahdollisena. Nyt tarkemmin ajatellen poistankin ton tickerin samantien, ja laitan sen vasta sitten ku on oikeesti totta tää homma, jos tulee olemaan [:D] Ite kans epäilly oireiden olevan psykosomaattisia, mutta tarkemmin ajatellen mahdollisuus raskauteen on iso, plus sit ku miettii et oon mä sitä plussaa saanutkin... [:D]
Mä en tiiä soittaisko vielä TK:hon vai oottaisko vielä vähän. Mulle kuitenkin sanottiin jo viime viikolla, että pitäis oottaa sinne lokakuun loppuun menkkoja, toisaalta plussista piti soittaa suoraan neuvolaan, mutta sinne en halua soittaa. Ajattelin nyt kuitenkin ootella sen verran, että teen lokakuun puolivälissä testin, ja jos se näyttää positiivista, niin eipä tartte sit stressata. Ja jos ehtiikin tulla menkat ennen sitä, olipa sitten joku kemiallinen tms. En jaksa vaan sinällään stressata asiaa, on kiva jos oon raskaana, ja jos en oo niin ei sekään mikään pettymys ole [:D] Onneksi. [:-]

jokos sä oot testaillu? [;)] PLUSSAPUHALLUKSET! +++++++ phuuuuh.... ++++++++++

Tatjuska, taidan tossa viikon parin päästä hakee sen digin sitten, ja sit katon uudelleen mitä se näyttää [:D]

hannaton, joo, niin se varmaan näyttäis jo, mut mä nyt haluun vielä oottaa asian kanssa. [:)] Ehkä enemmän senkin takia, että rahaa ei digiin tällä hetkellä oo [:D]

Miplis, joko oot testannut?

Paapero,
digihän näytti negaa aamupissistä, mutta sillon herkkä testi 10mIU antoi selkeen haalean viivan. [:D]

Fuyu, oot kyllä toisaalta ihan oikeessa. Täytynee varmaan vaatia pääsyä sinne verikoetestiin, mitään pissinäytteitä mä en todellakaan mee antamaan, se on ihan yhtä hyödytöntä kuin kotitestienkin teko... [:D] Verikoe sen asian kertoo.[:)] Saa nähdä soittelenko jo maanantaina vai oottelenko mä vielä. Mulla kun on niin kauheen iso kynnys soitella mihinkään, pelko siitä et tyrmätään täysin tai ei kuunnella tai jotain muuta vastaavaa on jostain kumman syystä muodostunut...[>:]

Johtuiskohan sekin siitä että kukaan uskonut kun liikunnan jälkeen valittelin hengenahdistusta[8|] Nyt sit vasta tänä kesänä diagnosoitiin rasitusastma,vihdoinki joku usko mua... ja kerran jouduin menemään kuumeessa kouluun, kun äiti ei uskonu että oon kipeenä kun en näyttäny siltä. [>:] Ja sit toi ultralääkärikäynti sillon elokuussa... Ei kasvata luottamustani siihen et mut otettais tosissaan [:-]

Omanapa...
[&o] voihan kettu. otin nyt sit eilen muutaman (iik.. alkoholipitosen) juotavan ja olinkin aika hiprakassa loppuillasta eilen. (voi älkää tuomitko mua tästä... [&o]) En niinkään paljoa juonut että olisi krapulaa tullut, taikka olis huono olo tullut... Mut nyt ennen ku tää koko asia selviää niin en juo tippaakaan, lupaan sen. [&o]

Täti tunnin päästä virallisesti 1 päivän myöhässä [:)][:)][:)][:)][:)] Tänään tosin olen häntä odotellut hartaasti ja vessassa juostu alvariinsa tarkastamassa tilannetta... Menkkamaisia mahakipuja löytyy joten oottelen jos vain flunssani heittelehti kiertoa...

Fuyu: testasitko viime kierrosta? Tsemppiä näihin uusiin ovispäiviin [:D]

Miplis: oot ihan oikeutettu huilimiseen työviikon jäljiltä! Miltä tuntuu olla taasen töissä? Itse en ees jaksa läteä juhlimaan työviikon jälkeen [&o] tekee vaan mieli olla kotona, saunoa ja kattoa leffoja!

Dark: alkoholia huuuuuiiiiiii....[:o] Entäs jos ootkin raskaana! Kuitenkin sait ne 2 plussaa joten pitää alkaa käyttäytyä myös sillee tsop tsop! Ettei sitten omilla valinnoilla (jotka olis voinu tehdä toisin) niin ala sotkee tätä niin hyvin jo alkanutta tilannetta!....Tosin vielähän se alkoholi ei vauvaan vaikuta, vai mites se oli?
Kyllä sun kannattaa soittaa sinne neuvolaan, jouduthan sinne soittamaan joka tapauksessa tässä ajan saatossa jos ajattelin vauvaa lykätä [;)][:D] Niiden tehtävä on kohdella sua reilusti, oli tilanne sitten mikä tahansa! Älä anna urpojen lannistaa ja VAADI itsellesi oikeutta![:)][:)][:)][:)]

Kaveri teki harjoittelun sairaalassa sellaisella osastolla, missä oli niitä päihdevauvoja...[:(][:(][:(] Sanoi että oli niin kauheeta katsottavaa että teki mieli hakea haulikko ja ampua ne äidit...aika karua, eikö?

Mutta tämä lähtee tästä nyt köllöttelemään ja kahtelemaan tulisiko sitä tätiä kylään huomenissa, hope not!!!!! Öitä! [:)]

Paapi,
nojoo niinpä, mulla iski aamulla kauhea morkkis, just senkin takia kun en yleensäkään juo paljon koskaan... Toisaalta, jos oon raskaana, niin en varmaan oo vielä rv7 joten ei vielä oo vaikutusta, jos en nyt koko ajan tietosesti juopottele... [&o]
Mitään päihdevauvaa en kyllä itselleni sitten taas halua, että kyllä voitte kaikki olla täysin varmoja, ettei mulla alkoholia mene tippaakaan ennen kun asiaan saa selvyyden, ja jos oon raskaana niin sittenpä ei ennen ens kesää... [:)]

Niin mäkin ajattelin, se oma neuvolatäti onkin aivan mahtavan kiva toisaalta, että ehkä jos sinne soitan, saankin vähän parempaa palvelua. Voisinhan mä pyytää ihan keskenmenon varjolla sitten sitä HCG-määritystä, etten tiiä kuinka pitkällä ja haluan tietää onko se normaalisti koholla, vai pitääkö oottaa toista keskenmenoa. Ja täytynee samalla anella pääsyä varhaisultraan mikäli oon raskaana... [:D][:D] Kuulemma semmosen saa kunnallisella jos on ollu keskenmeno, ja muutenkin kun seula miehen kanssa halutaan niin siitä näkee sen lasketun ajan tarkemmin sitten... Toivottavasti nyt olisinkin...[:D]

Mies toisaalta ei ookkaan hirveen innoissaan, kerroin tossa pizzan hakureissulla... Se vaan ajattelee ettei koiraa voi tulla ja häätkin menee mönkään... [&o]

[:)] HYVÄÄ SUNNUNTAITA KAIKILLE [:)]

DARK: Moikka
Mulla ei vieläkään ole ollut rakenneultraa [:'(]..siis tää on ihan järkyttävää,kun joutuu odottamaan ja odottamaan [:D] *missä mun pitkäjänteisyys oikein on* [;)]
Mulle oli varattu rakenneultra tuohon oman sairaalan ä-polille 11.10. ( rv 21+6 ),mutta perjantaina mulle sitten tulikin Taysin ä-polilta lappuja,että joudunkin sinne nyt rakenneultraan ja se on vasta 15.10. [:'(]
Mullahan on tämä raskausdiabetes ja sen takia joudun käydä koko raskauden ajan säännöllisin väliajoin ä-polilla kätilön+synnytys-ja naistetentautien erikoislääkärin kontrolleissa.

Sulla on siellä todella kinkkinen ja jännä tilanne päällä [:-]..
En ole kunnolla kerennyt perehtymään teidän juttuihinne,mutta oletko saanut siis plussan liuskatesteillä ja negan digitesteillä?
Todella inhottavaa,jos toiset testit lupaavat ja toiset sitten eivät [&:]
Mulla on ainakin tuo Mammaksilta tilaama r-testi näyttänyt ihan oikein raskauden.Tässä raskaudessa näytti ihan himmeetä haamua ja sitten CB:n digitestillä vielä varmistin raskauden ja digitesti kyllä näytti heti,että RASKAANA [:)]
Pidän sulle ihan hirmuisesti peukkuja,että saat nyt sen PLUSSAN [:)][:)][:)][:)][:)]
Kannattaa varmaan vielä testata sillä digillä tai sitten mennä terkkariin veritestiin1
Eikös tuo terkkarin veritesti ole yhtä tarkka kuin tuo digitesti?

KCATRI: Moikka moi
KIITOS kysymästä [:)]..Alkuraskaus tuonne rv 17 asti oli yhtä pahoinvointia ja väsymystä.Nyt on tuo pahoinvointi ja oksentelu kokonaan loppunut..jee!
Mulla alkoi keväällä ennen raskautta jo hengenahdistus ja hengästyminen rasituksessa ja nyt se vain paheni,joten jouduin sitten astmalääkityksenkin tässä aloittamaan.
Ja sitten tuo minun vanha kakkapolvenikin alkoi vihoittelemaan [:D].Eli se kipeytyi jälleen ja siihen on ilmaantunut kova patti tuonne polvilumpion alle sääriluun viereen.
Tuota kakkapolvea on leikattu 5 kertaa;2 suurempaa leikkausta ja 3 tähystysleikkausta.Eli tuo patti voi olla jotain rustoutumaa.
Muuten on nyt hyvät fiilikset [:)]..kova odottaminen on vain rakenneultraan [:)][;)]
Vauva potkii ja liikuskelee vilkkaasti päivittäin

JEE..siellähän kuulostaa todella lupaavalta [:)][:)][:)][:)] *peukuttaa peukuttaa'
Tuo väsymys ja noi lämmöt ovat kyllä hyviä merkkejä!!
Pidän sinulle miljoonasti peukkuja ja varpuja pystyssä,että saat sen PLUSSAN [:)][:)][:)]

JA SITTEN JÄLLEEN PUHALTELEN TEILLE KAIKILLE MUILLEKIN NIITÄ TAIKAPUHALLUKSIA ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Toivottavasti teistä jokainen saa nyt sen plussan [:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 20+5

Anteeksi omanapaisuus, mutta tulin vain ihmettelemään viimeöistä. Oltiin sessyilty miehen kanssa ja alkoi vuotaa ihan kirkasta verta. Ei tosin paljoa, nytkin pikkuhousunsuoja riittää. Menkat pitäisi alkaa vasta ensi viikon loppupuolella, kun suht säännölliset ovat yleensä olleet parin päivän heitolla. Whaaat? O_o

Huomenia kaikille! Tätiä ei yön aikana kuulunut kylään, mutta vielä ootellaan...[8|] Alan tulkitsemaan "oireita" taas yli. Äsken olin aivan varma että nyt tämä mahakipu on menkkakipuja, mutta paljastuikin että mulla oli vaan nälkä. Just.[:D][:D][:D] Toisaalta mitään muita raskausoireita ei olekkaan kuin tämä menkkojen puuttuminen. Noh, ootellaan ja kahtellaan...[:)]

Paapero: mitäköhän tuo vuoto on...Olisiko menkat tulleet extra ajoissa...? Ei kyllä mitään hajua?!?! Ootko saanu selvyyttä niihin?

Dark: Mites se sun miehes ei oo innoissaan?!?! Ihan hölömöhän se on!!!!![:'(] Iloinen asiahan tää plussien saaminen oo, eikö?[:)] Eihän se koira nyt mikään este vauvalle ole. Meillä täällä kotona asutelee 1-vuotias villakoira ja kovasti kasvattaja haluaisi meille toisen...Ja se toinen muuttaisi meille jo muutaman viikon päästä! Mä haluaisin kovasti tolle meidän sessulle kaverin, mutta pitää yrittää puhua vielä miestä vähän ympäri [;)] Tosin se ei ole hirveä haaste, koska kuka nyt osaisi sanoa koiranpennulle ei...hah[8D] Mutta en ajattelut että nuo koirat mitenkään este vauvalle! Oliko pitsan hakureissu sattumoisin illan päätteksi[;)] koska silloinhan saattaa suustaan päästää ihan mitä tahansa, myös sellaista mitä ei tarkoita...!!! Ootteko jutelleet uudemman kerran?

PLUSSATUULIA KAIKILLE PPPPUUUUUUUUUHHHHHH++++++++++++++++[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Huomenta kaikille![:)]
Oon pysytellyt tässä vähän aikaa taka-alalla, niin ei koko ajan miettis tätä vauvakuumeilua, vaikka kokoajanhan se siellä takaraivoissa silti pyörii. En kommentoi jokaista erikseen, joten plussaneille suuret onnittelut!!![:)] Toivottavasti me muut tullaan niin pian kuin suinkin perässä sinne odottajien puolelle. Täällä on nyt menossa kp 22/25 eli ens torstaina vois alkaa tikuttelemaan. Mulla on joka kuukausi tullu oireet, jotka oon aina toiveikkaasti aatellu raskausoireiksi, mutta puolukkapäivät on aina alkanu[:(] Ja nyt taas samat, väsyttää, etoo vähän ja rinnat on turvoksissa. Näyttää nämä olevan minun tätioireita. Niin oon ottanut nyt rauhallisen asenteen näiden oireiden suhteen, etten ylireagoi niihin. Katotaan sitten ens viikon loppupuolella miten tässä kuussa kävi. Digitesti odottelee kaapissa, mutta oon nyt päättäny, että ootan muutaman päivän pidempää, niin ei tartte testata negaa, jos ei oo onnistanu, se on niin kurjaa.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!![:)][:)]

Omanapaisuutta: Täällä ei edelleenkään näy tätiä, mutta sillä on kyllä keskiviikkoon aikaa tulla jos meinaa tulla... Sen jälkeen ei tarvii tulla... [;)] Nyt menossa kp 37/40... Täällä tosi väsynyt fiilis, vaikka ei sen kummempia ole tarvinnutkaan tehdä. Edelleen lämmöt koholla ja koko ajan paleltaa, nuha on taas tullut takaisin... ja ihan normi 21 on sisälämpötila että ei voi siitäkään johtua... Ja vasta viime viikolla söin antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen... Kummaa... Äsken mies paistoi pihvit ja kun rupesin siivoamaan niin semmonen Cif- lasipesuaine haisi ihan yököttävän pahalle, ihan ihmettelin voiko se oikeesti haista niin kamalan pahalle vai tekeekö mieli taas minulle tepposiaan... Tänään on kyllä tehnyt ihan kamalasti mieli makeaa, meinasin suuttua miehelle kaupassa kun en saanut ostaa karkkia. [:@] Eilen syötiin just viinerit ja omenapaistosta anoppilassa, niin eihän se ehkä ollut järin hyvä idea... mutta järkyttävän makeanhimoinen ja kiukkuinen olo... Mies lähti kalaan äsken, ja jos olisin hyvin ovela niin kävisin kioskilla ostamassa pussillisen namia... [;)] mutta nyt on niin laiska olo että ei jaksa hievahtaakaan... [:'(] Joten olkoot, huomenna on sitten taas maanantai ja salitreenit. Ärsyttäisi vaan sitten jälkeenpäin kun sortusi taas herkkuihin... Pöh ja pöh.

Yönsäde,
No voihan höh [>:] No, hyvää kannattaa odottaa, vai mitä [;)] Jos nyt yritetään etsiä positiivisia puolia... [:D]
Mut erittäin ihanaa, että oot jo noin pitkällä <3
Sillon ku mäkin tänne töpsähdin kesällä niin sulla oli just ylittyny rv12 tai jotain... Ja nyt oot jo puolivälissä [:D]

Erittäin kinkkinen, enkä pidä tästä tilanteesta jälleen yhtään![&:]
Siis viikko sitten, 22.9 sain liuskatestillä, (10herkkyys) plussan ja digitestillä (25herkkyys) negan. Nyt sitten to 30.9 sain plussan toisella liuskalla (20/25herkkyys)... joten digin nega voi olla liian "aikaisesta testaamisesta" tai jotain. Ja tää toka plussa toisella liuskalla oli iltapissistä [:D] Digi ja toinen aamulla sillon 22.9...

Siihen tulokseen oon nyt kyllä tullut, että meen veritestiin. Soitan neuvolaan ja pyydän sitä, koska jos oonkin raskaana, niin moinen testi varmaan olis järkevää tehdä, kun enhän mä tiedä millä rv:llä mennään [:D]
Huomenna aion nyt sit varmaankin soittaa sinne neuvolaan, ja jos ne ei nyt muka sieltä sitten voi sitä lähetettä antaa niin sit tk:hon. [:)] Voihan olla et noikin plussat on sit jotain kemiallisesta viestivää, ettei ookkaan koholla tarpeeks, mut en nyt spekuloi ennen tuloksia. Jos en oo, niin en oo ja jos oon niin oon [:)] piste [:D]

Paapero,
Onko sulla raskausoireita ilmenny?
No semmosta mä oon ainakin jostain kuullu, että raskauden aikana limakalvot voi olla niin herkät, että sen takia limakalvot vuotaa. Ja jos se oli ihan kirkasta verta, suoraan sessyilyn jälkeen, niin voinee johtua limakalvoista. En nyt mee sanomaan suuntaan enkä toiseen, voihan olla et johtuu jostain muustakin kuin raskaudesta [;)] Tai jos olikin kiinnittymisvuotoo [;)] Heh, no peukut pysyy täällä suunnalla pystyssä plussalle, ja sille että saatte kesävauvan [:)]

Paapi,
Mikäs nyt sit on testailupäivä? [:D]
Vaikuttaa lupaavalta [:)] Ja voihan raskaus olla täysin oireeton - tai oireet alkaa todenteolla vasta myöhemmin [;)]

En mä tajua miks se ei oo innoissaan... [&o] pizzanhakureissu oli eilen - eli päivä jälkeen sen, kun se oli juonut [&:]
Onhan mun mielestä plussien saaminen iloinen juttu, mies sanoi sitä, että se heittäisi elämän niin ympäri... [:-] Toisaalta jos kerta ehkäsyä ei oo käytetty niin eiköhän sillon olla valmiita siihen elämän ympäri heittämiseen... Voi olla että sillä tulee jokaisesta plussasta paniikki... [8|]
Sanoi vaan niin mahdottoman ilkeesti sen, että häätkin menee ihan mönkään... Jos LA sijottuu kesäkuun alkuun, ja häät olis 11.6.11 [:(] Sen kanssa täytynee miettiä SITTEN ku on varmistunut tää raskaus, jos sitä nyt raskaana ollaan ylipäätään. Luottopa raskaustesteihin ei sit ainakaan kasva [>:]
Uudemman kerran ei olla vielä juteltu, mutta aion esittää sille sitten mikäli plussa tosissaan varmistuu asiat monelta eri kantilta! sanoin sille, että ei stressais pätkääkään ennen varmistunutta plussaa... [:-]

tyttis
ihan hyvä asenne sulla [:)] Mä en kuuntele kroppaani silläviissiin ku ennen, koska raskausoireet voi tulla psykosomaattisenakin, joten luotan vasta sitten, kun menkat on muutaman päivän myöhässä ja sitten testi kädessä näyttäis plussaa... [:)]
Tosin hyvähän nyt on sanoo, koska mun menkat on myöhässä rutkasti rutkasti, vaan en tiiä onko oikeesti.[>:]
Plussaa lähetän sinne <3

Kcatri,
Kuulostaa äärimmäisen lupaavalle! [;)] Mulla kans välillä niin väsynyt olo, että ei mitään rajaa... Eilenkin pitkään nukuttua oli pakko mennä hakemaan pizzaa kun ei jaksanut sit niin millään tehdä ruokaa... ja sit aikasin nukkumaan ja tänään heräsin vasta klo16! [8|] pitkästi yli kellon ympäri tuli nukuttua...
Nyt kyllä peukutan, ettei tätiä näy ollenkaan, ja testi näyttääkin jotain ihanaa <3
Plussaa sinnekin lähetän [:D]

Omanapa:
osaapa muuten nyt etoa vietävästi[:'(]
Ja nännit niin kipeet ettei voi liikkua kohta [>:]
Saavat luvan olla tätioireita, jos en raskaana oo. [:D]
Huomenna soittoa siis neuvolaan, ja toivottavasti saiskin lähetettä niin vois ehkä saada tiistaina koulun jälkeen käytyä verikokeessa [:D]
hui! [:D] Mitenkäs pitkään tossa määrityksen tuloksissa mahtaapi mennä? [:)]

Tein eilen illalla jännän päätöksen... [:D]
En viihdy tuolla nykysessä koulussani, jossa oon lukion jälkeen. En sit niin yhtään viihdy [:'(] Luokkahenki on p*ska ja opettajat ei osaa opettaa, huitelee missä sattuu... Ja tuolla tutkinnolla työllisty mihinkään, joten päätin sitten hakea muualle [:)]
Kesän aikana totesin, että haluun oikeesti kätilöksi. [:D] Kätilö olis haussa Turun Amk:ssa vasta ens keväänä[:-]
Siihen kätilön koulutukseen sisältyy myös 3,5 vuotinen sairaanhoitajakoulutus, joten tämä tyttö päätti tosissaan hakee nyt sairaanhoitajakoulutukseen, saispa sitten ainakin niitä opintoja sitten hyväksiluettua kätilötutkinnossa sitten jos ja kun sinne pääsee + pääsis pois tuolta koulusta ja mahdollisimman pian! [:D] En nyt anna mahdollisen raskauden estää itseäni tekemästä mitään muuta kuin sen, että liuotinaineista koulussa ainakin pysyn kaukana siihen asti, että asia varmistuu... [:D] Ja senkin jälkeen tietty jos oon raskaana OIKEASTI! Ja jos en niin onpa jotain oman elämän nautinnollisemmaksi muuttamisen eteen tehty [:)]

Ensialkuun onnittelut minunkin puolesta plussanneille! Ihana kuulla hyviä uutisia plussien ja muidenkin hyvien asioden johdosta, kuten Mipliksen työpaikka. Onnea!

Dark,
ei ole ollut mitään raskausoireita paitsi että rinnat ovat turpeat ja arat. Niin on ollut kyllä joka kuukausi viikko ennen menkkoja, mutta tällä kertaa rinnat turposivat jo viikko sitten, enkä muista milloin viimeksi olisivat ollet näin kipeät. Ja edelleen samalla pikkuhousunsuojalla mennään, ja vuoto näyttäisi lakkaavan, hope so!! Nyt olisi kulunut muutamaa päivää yli viikko oletetusta ovulaatiosta.[:-] Olen lukenut jostain, että kiinnittymisaikaan saattaisi tulla vuotoa, mutta en edes uskalla ajatella vielä niin.

Hyvältä kuulostaa nuo siun opiskelusuunnitelmat. Tällä alalla on nimittäin töitä. Ja jos asustelet eteläsuomessa päin, palkkauskin on ok. Kuulemma PK-seudulla pystyy neuvottelemaan itselleen palkan ja työvuorot mitä haluaa tehdä, näin olen kuullut, on sen verran kova pula osaajista. [;)] Jos lähdet lukemaan ensin sh:ksi, saat vasmasti helpommin opiskelupaikan myös kätilöksi. Vaikka ammattina tämä ei olekaan kevyimmästä päästä, itse kyllä tykkään todella paljon työstäni, ja valinnanvaraa löytyy paljon!

Fuyu, toivottavasti ehditte pupuilemaan ja olisi lähtenyt kyytiläinen matkaan teille tästä kierrosta! Päästäisiin tuonne kesäkuun vauveleihin! [:D]

Paapi, onnea tädin eksytykseen, toivottavasti ymmärtää pysyä nyt poissa. Murrr tädille, niin pelästyy ja luikkii tiehensä!

Meillä onkin Tyttiksen kanssa sama kierto. [:)] Minäkin ajattelin tikuttaa kaikessa rauhassa vasta ensiviikonloppuna, niin ei kulu testejä turhiin negoihin. Tuolla onkin pari puikkoa odottamassa, toinen Clear Bluen. Jos tätiä ei nyt kuuluisikaan ja testien kanssa tulisi jotain epäselvyyttä, niin ostan sitten viikonlopun jälkeen digin. Hui, mitenköhän sitä malttaa, kun olen vielä lomalla ensi viikon, eikä ole edes mitään kummempia suunnitelmia. Paitsi että pieniä sukkia aion neuloa <3 <3 <3

Täällähän on jänniä hetkiä muutamalla [:)]

Omaa, oon pysyny nytten jokusen päivän taka-alalla täältä etten ajattele liikaa raskautumista yms. Mutta tänne on tosiaan tullut jo muutamana päivänä välillä menkkamaisia kipuiluja ja nippailuja alavatsassa, eilen illalla kun mentiin miehen kanssa nukkumaan niin nippaili aika kivasti alavatsaa ja välillä niin nipisteli. Tiedä sitten mitä se on, pientä kuvotusta välillä on ja toissapäivänä oli pieniä vilun väreitä [8|][&o] 5.10 pitäis aloittaa viimeinen terolut pakkaus.. Varmistin perjantaina mun kierron ja perjantaina mulla oli kp 11 meneillään, eli tänään on sitten kp 13 meneillään. Toivottavasti täti ei tänne tule enään, mutta senhän näkee sitten kun on sen aika. [>:]

Plussatuulia kaikille +++++++ [:)]

YK9

Kp 13/23

minnuska onko siula b vitamiini arvot kohilla? sehän kanssa vaikuttaa raskautumiseen... itelläni ei ollu nyt toden näkösesti on ku oon saanu pistoksina sitä ja syön lisäks viel tabuina

dark kyllähän se elämän muutos helposti pelottaa. Ihan minäkin ollu myös ihan kauhuissani plussista, riippumatta siitä, että tähänkin meni liki 2 vuotta ja 2km enne tätä tärppiä. Silti pelottaa ihan sikana tuleva vaikka sitä haluaakin niin kovin. Ei ne miehet vaan osaa aatella sitä niin, huomaa ihan omastakin ukosta[;)]
Toivottavasti sun plussas varmistuis[:)]

Kaikille toivon ihan hirveesti niitä plussia, voikaahan hyvin[:)]

Paapero,
jos säkin saisit nyt plussan, oltais varmaan molemmat kesämasuja [:D] se olis kivaa. [:)] Voihan siitä aina haaveilla... [8|] Heh... [:D]
Tässä nyt vähän tosiaan jännittää koko asia... [:D]
No, siis jos oletetusta oviksesta on pikkasen päälle viikko niin sehän voi ollakin kiinnittymisvuotoo, tai sit seksin aiheuttamaa limakalvon vuotoa [:)] Voi voi, nyt on kyllä peukutukset suuret täällä sinne päin [:)]

ootko amk-ssa opiskellu, mitäköhän pääsykokeissa mahtaa olla [:)] Jos vaikka kaikkensa tekis, että pääsis opiskelemaan... [:D] lukis kemiaa ja matikkaa ja sit harjottelis haastikseen etukäteen, jos sit oikeesti vaikka pääsiskin (jee sit pääsis pois tuolta koulusta [:D])
Vähän jänskättää, mutta ihan hyvillä mielin mennään[:D]

w.astis
niinpä, ja varmaan sitten kun plussa varmistuu, (jos varmistuu) niin sitten varmaan osataan taas miettiä asiaa enemmän, mut mä luulen että suunnittelu alkaa vasta sitten ku on se 12viikkoo yli menny.. [:)] Ei uskalla luottaa, viimeksikin kun meni niin yhtäkkiä kesken... [>:]

simpsa, juu kyllä on vitamiinit käytössä eli kyllä kait ne on kohilla [:)]

Unohdin eilen mainita että mulla on todella runsas v-vuoto nytten ollu jo useamman päivän, niin nipistelee tälläkin hetkellä alavatsasta että huhhuh. [8|] Laskurin mukaan mulla ovis on ollu 30.9 ja nyt olis 4 pv oviksesta aikaa ja huomenna pitäis aloittaa viimeinen terolut pakkaus ja syödä sinne kp 25 asti, saa nähä onko tässäkään kuussa tulossa tärppäys mahdollisuutta tai auttoko viime terojen tyhjennysvuodon jälkeinen pupuilu miehen kanssa, meinaan joka päiväinen. Aika jännää mutta mulla pikkusisko tuli raskaaksi muutama päinä menkkojen jälkeen heti ja esikoinen sillä on tulossa ja nytten sillä on jo kait rv 13+ jotain menossa [:)] Tänään pitää klo: 17.00 lähtä kouluun ensimmäistä päivää siis tänään mennään opiskelun parissa sitten. [:)]

YK9

KP 14/23

Sori Minnuska89, et huutelen tuolta pidemmän kaavan -ketjusta, mutta mä veikkaisin vahvasti että sulla on OVIS! Noilla teroillahan pakotetaan kiertoa kaavaansa, joten sanoisin ettei laskureihin ole niinkään luottamista kuin noihin "oireisiin". Tsemppiä teillepäin!!

Dark, juu, amk:ssa. Pääsykokeista en hirveästi muista, siitä 7 vuotta aikaa, hui! Mut matikasta voi olla hyötyä pääsykokeissa, kemiasta ei niinkään. Muistan, että pääsykokeissa oli joitain lauseentäydentämistehtäviä ja kuvantäydentämistehtäviä aikarajalla, varmaan katsoivat että pystyy saamaan jotain järkevää aikaan hätääntymättä, ja että hakija on tasapainoinen ihminen.  Oli myös ryhmäkeskustelutilanne ja haastattelu. Ei ollut vaikeaa, kunhan osasti perustella hyvin, miksi haluaa alalle. Siinä vissiin katsoivat, että on suht realistiset käsitykset alan suhteen eikä turhaa romantisointia [:D]

Voi kun minäkin toivon ja hiljaa sisälläni uskon, että päästäis tuonne kesäkuisiin (kuiskaten, ettei täti kuule) [:)]

no täytyypä sitten tosissaan miettiä asioita etukäteen ^^

no just... Alan tosissaan raivostua tälle terveyskeskusjutulle... Soitin ens äitiyshuollon neuvontaan ja siellä oli ihan hyvä vastaanotto, sanoi että varmaan voisin hoitajalta saada lähetteen siihen verikokeeseen mut et neuvolaan ei kannata soittaa... Joten siis soitin terveyskeskukseen... Argh ...

"tänne on merkattu että lokakuun lopussa otat yhteyden jos ei todettavaa raskautta tai kuukautiset eivät ole alkaneet. Verikokeeseen en nyt kyllä sulle lähetettä laita katsotaan sitten lokakuun lopussa. Voin mä laittaa sulle sitten tuon virtsatestilähetteen et käyt aamupissin viemässä sitten jos tuntuu siltä. Jos vaikka se on luotettavampi kuin kotona tehty testi "

eli siis nyt odottelen sitten ;<
varmaan kyl tossa kun rahaa saapuu niin teen testin puolessa välissä tätä kuuta mut mikäs kiire tässä muka on ;< OLIS VAAN KIVA TIETÄÄ ...

Dark, no voi hemmetii soikoon niitä siellä terveyskeskuksessa! Voi että mua harmittaa sun puolesta! Ärsyttää toi asenne siellä, että nyt on päätetty näin ja näin, siitä ei poiketa. Ja potilas ei AINAKAAN voi olla oikeassa. [:@] Ärhh!
Ainiin, piti siitä miehen suhtautumisesta sanoa.. Kyllä meilläkin mies selvästi stressaantuu jos liikaa höpötän vauvajuttuja. On kyllä mukana jutussa, eikä käytetä ehkäisyä yms. Meillä ainakin mies kokee olevansa vastuussa minusta, taloudesta ja muusta perheeseen liittyvästä. Vauva taas tuo sitä lisävastuuta ja mies saattaa ajatella että nyt on elämä totaalisesti ohi. Yleensä nuo on kuitenkin hetkellisiä tuntemuksia. On ihan normaalia että ajatukset heittelee ja sitä miettii kaikenlaista. Voimia. [:)]

Paapero, nyt toivotaan sulle kovasti plussaa niin ehkä se sieltä pärähtää! [;)] Miten on vuodon laita nyt, onko loppunut?

Tyttis, mä oon kanssa yrittäny olla stressaamatta oireita yms. Oon alkanu vaan kattoa päivämäärää, milloin menkkojen pitäis alkaa ja sit jos on myöhässä niin sitten alan "huolestua" [:D] Toivon sulle plussaa sormet ja varpaat ristissä! [:)]

Paapi, mitä testaamista tarkoitit? Greippimehukuurin aloitin tän kierron alussa. [:)] Ovistestejä en oo käyttäny ja tässä kierrossa tulikin aika voimakkaat ovisoireet.

Omaa, ovis taitaa olla ohi. Kauheesti ei ehditty puuhailemaan. Oikeastaan vaan pari kertaa. Eli ihan hirveen korkeella ei ole odotukset tän kierron suhteen. [>:] Mut en oo kokonaan toivoakaan menettäny. [:)] Kauniit ilmat ja loppukierto aikaa keskittyä arjen askareisiin. Lähdenkin tästä rakentamaan koiratarhaa!

PLUSSATUULIA! +++

Takaisin