Kcatri,
Aijaa, oho, onpas sullakin ollut paljon vaihtelua noissa kierroissa. [:-]
Mulle lääkäri sano että keskenmenon jälkeen ei pitäisi sinänsä enää pillerien vaikuttaa siihen kiertoon ollenkaan, muttei kertonut sitten mitään muuta, kuin sen, että uuden raskauden mahdollisuus on kovinkin suuri. Näköjään, koska eilen tehdyssä testissä, joka ei enää ollut niitä mun herkkiä testejä, näkyi toinen viiva [:D] Mutta siis digiä sen jälkeen en oo tehnyt... Digin tein viime viikolla, niinku varmaan tiesitkin jo, mutta sillon se oli nega. Ja herkkä oli sillon plussa. Ylemmässä vastauksessani onkin sen pintaan pikkusen analysointia... [:D]
Mulla nyt menossa se joku kp 74 vissiin kai [:D] Huoh...
Mullakin just tullu semmonen olo nyt, että ei sillä tärppäämisellä niin väliä, että on tässä aikaa vielä runsaasti, mutta kivahan se on jos vaikka oonkin oikeesti raskaana. Kaks liuskaplussaa niin nyt kyllä väittää... [:D]
Omaa analysointia vielä:
Entä jos oikeesti onkin niin että oon raskaana, niin oon varmaan vielä aika alussa. Jos mun kierto lähti silleen "alusta" stressin päättymisen jälkeen (ultra.. ) Niin sit olis menossa rv 4+4-5 [:)] Olishan se itseasiassa mahdollistakin.
JA: kaiken lisäksi löysin 13.9 oman kirjotukseni, ja tää olis ollu varmaan hedelmöittymisaika tai ovisaika mahdollisesti:
*Mulla ei oo mitään kummallisii oireita, mitä nyt tänään tuntu mahassa semmoselle et nyt se täti taitaa tulla, tosin oudompana ku ennen, kipu oli nimittäin tosi outoa. Tuskanhikikin melkeen nous pintaan, eikä ollu mitään paksusuolenkipua tai ilmavaivoja se kipu, ei.
Laitoin sit siteen varmuuden vuoksi, että jos se täti nyt sit tulisi.
No joo, sidettä katoin, pari pikkupikku vaaleenruskeeta tuhrua oli ilmestyny, ja siihenkö se nyt sit muka jää?*
Ja jos ovis oli 13.päivä ja hedelmöitys 14.päivä niin sit nyt olis 4+3 ja sillon tulis niin, ettäää O_O
Hui! Herkällä sain plussan 22.päivä vissiin. Niin siitä oli just viikko ja 1 päivä tms. kun sit sain sen plussan, et olis ehtiny kiinnittyäkkin O_O
Viimeksi vahvemman plussan sain vasta (joka sekään liuskassa ei ollut siis erittäin vahva sekään) 5+1 muistaakseni, joten jos teen sen vasta lokakuun puolivälissä... [:D]
Ei nyt mä kyllä haluun ton tickerin, mutta yksi kysymys, vaikka esitinkin sen jo,
voinko mä ajatella oikeesti olevani raskaana kahden plussan perusteella?[:)]
edit. ihan pakko oli laittaa nyt kyl sit se tickerikin [&o] hui...