Fuyu,
Joo, tää tilanne tosissaan pistää vihaksi sen puoleen, että jokatapauksessa multa joudutaan se ottamaan, niin miksei nytten! [:@]
Ja sit se kans, että miksei ne alunperin laittaneet lähetteitä mulle vaikka kahden viikon välein siihen testiin, siihen asti jos menkat alkaa, tai sitten jos nouseekin se arvo... [8|]
No, miehet on ilmeisesti miehiä, stressaavat tommosesta, kun eivät osaa ajatella asiaa niin pitkälle eteenpäin, että ei se nyt KAMALAA sen lapsen kanssa oo... Tai että siitä asiasta vois nauttiakin... [:D] No, saas nyt nähä mitä se sit sanoo kun se plussa varmistuu ja ollaan nähty mein pikkunen, jos nähdään... [&o]
Voi, nyt pidän sulle peukut, nyt vedän sut (tai nostan, jos en ookkaan oikeesti raskaana) tonne plussanneisiin mukaan [;)]
Manque,
Mun testissä oli samanlainen viiva! [:)]
Vaikka omasta puolestani en ookkaan niin varma, kun se on omin silmin katsottu sitä testiä, niin tosta sanoisin kyllä plussaa [:)] Onnea (vielä kai sitten kuiskaten, ettei täti oikeesti rymistä paikalle heti... Tai plussa lähde karkuun <33)[:)]
Ja sitäpaitsi, plussahan on aina plussa, eikö?[;)] (sanoo se, joka ei omaan testiinsä jälleen luota... [&o])
Herranjesta nyt eletään jänskää aikaa! :D Kaikki katoo täältä kohta [;)]
Yönsäde,
et yhäkään häiriköi [:)] Ihanaa kuulla välillä sinustakin ja muista jotka jo siirtyneet onnellisesti odottajiin [:)]
Paapero,
Mä en tiiä itselläni, kun luomukierrostani en tiiä... [:D]
Mutta siis mulla ainakin yks päivä ihan yhtäkkii lämpö nous 37,1 ja nyt on pysyny 37 lähettyvillä koko ajan... [8|]
Jos nyt pitänee paikkansa, että olisinkin raskaana, niin toivottavasti sinäkin <33
omanapa.
Yöllä oli pakko nousta pissalle.... Olin tosi ihmeissäni, koska heräsin siihen että hytkyttelin itseäni. Nukahdin uudelleen ja paristi vielä heräsin siihen hytkyttelyyn, kunnes tajusin että ahaa, mullahan on pissahätä [:D]
Mielialat heitelleet häränpyllyä, mies mökötti tänään jonkinaikaa kun välillä äksyilin sille ihan urakalla, kun rakensin pentuaitausta [:D]
Ja nyt taas väsyttää... ja mietityttää koko tilanne, mutta eipä se miettimällä miksikään muutu...
Eikö muka yhteen (mun tapauksessa siis kahteen) plussaan voi luottaa, vaikka haaleahkoja ovatkin? (Tää on yks asia mitä en ymmärrä vielä, enkä tajua, joten älkää ottako tätä pahalla[&o])
Miksi aina puhutaan viivan tummumisesta ja uudelleen testaamisesta? Onko vääriä haamupositiivisia tullut useinkin vai mistä se johtuu? itse kuitenkin moneen otteeseen tarkistin ja tiirailin, josko se väri olisikin harmaa, vaan ei, vaaleanpunainen se siinä viivassa oli, kunnes kaveri nappas ja vei sen mukanaan... [>:] sori, en halua nyt suututtaa ketään [&o] tai muuten vaan leikkiä tyhmää...