joko nyt onnistaisi

Fuyu,
Mielenkiintoinen tieto tosta Macasta [:D]
Joo, musta kans se kohdunnapukan kokeilu kuulostaa kauheen vaikeelta, ja kun meistä kukaan ei oo ammattilaisia, niin ei sitä koskaan osaa oikein niistä muutoksista sanoo mitä on tapahtunu, plus sit siinä sekin, että tulehdusriski on, jos sattuu jotain pöpöjä pääsemään sinne, joten ite oon jättäny sen sörkkimisen sikseen... [:D]

Pöppis, niin totta, onhan se hyvä kuulla jos on jotain tehtävissä, ettei tarvii kauaan ootella. Toivon kyllä enemmän et ennen tutkimuksii tärppäiskin [;)]

Miplis,
Joo, kuumeilen ja pahasti omasta pienestä, ja jos ei nyt muualle tuu merkittyä kaikkia oireitaan (menkkaoireita, joita vois seurailla niin tietää sitten) niin ainakin täällä sit on, plus ainakin juttuseuraa, ja kivoja uutisia aina välillä [;)]
Pidä huoli että kirjotatte nopeesti sopparin sit ! [:D]

Bandida, joo okei, hyvä kun joku tuli kertomaan miten asiat oikeesti menee! [:D] Täytyy tosissaan alkaa pitämään kirjaa kierrosta, heti kun tää täti malttaa tulla kylään... [>:]

Minnuska89, lääkärit harmi vaan ei useinkaan luota potilaan sanaan siinä ettei oo klamya esim. munkaan sanaan luoteta ja otettiin hepatiitti ja hiv-testit. Ja just sen takia, että varmasti klamy poissuljetaan, testi uusitaan niin reliabiliteetti nousee... [:D] eli nega kahdesti on tod näkösempi negatiivinen kuin yks negatiivinen. Vaikka sulla ei ookkaan klamya varmaankaan, niinku ei mullakaan sitä hepatiittii tai hiviä [:D] Niin mikäs hääpäivä teillä muuten olikaan?

Kcatri, älä nyt kuitenkaan toivoa menetä... [:)] tsemppiä, ja jaksamista <3

Omaanapaa: tädin poissaolo ottaa koville aika-ajoin... Kissakin nyt sit aamusta alko oksennella, kaiken mitä syö, oksentaa hetken päästä kaiken pois. Ja muutenkin tekemisen puute iskee jälleen kun on taas vapaata... [:D]

Meillä on tosiaankin Minnuska89:n kanssa sama hääpäivä! [:D] Hauska sattuma, todellakin! Me asumme Mikkelissä, mutta juhlimme Kotkassa. [:)] Onnittelut tulevan avioitumisen johdosta! 

Dark, no se voi olla että ne ei enään tee mitään[:)]  Meillä on 9.7.2011 lauantai päivä [:)]

Fuyu, Niin on kyllä todella hauska sattuma[:)] Me asutaan Keminmaassa ja pietetään ihan täällä omalla paikkakunnalla häätkin [:)] Kiitoksia ja onnittelut sinne myös avioitumisen johdosta! [:)]

Omaa, vitsi oon niin onnellinen, tänään tiiättekö vuoto on loppunu kokonaan ja tuossa joku aika sitten pupuiltiin miehen kanssa pitkästä aikaa ja oli se ihanaa. [:D][:)] kyllä se melkein kuukausi tuntuu tuskalliselta [:)]  Eli vihdoin päästiin yrittämään sitä vauvaa mutta siis ihan normaalisti mennään eikä ajatella koko asiaa jos vaikka lykästäis. [:)] Löysin toissapäivänä muuten porukoitten terassilta sydämen muotoisen koivunlehden, toivotaan että sillä oli tarkoitus mulle, tosiaan pikkusisko ei sitä huomannut vaan minä yksinään kun nostin lehtiä pois penkiltä. [:)] Jos vaikka se sydämen muotoinen lehti toisi vaikka onnea meille tässä vauva hommassa[:D][:)]

YK9

Hei vaan naiset! [:)]

Nyt on töissä niiiiiin jännät kuviot meneillään, etten oo vähään aikaan kerennyt kirjoittelemaan.. Oon kyllä käynyt lukemassa teidän kuulumiset päivittäin!

Ovis tuli ja meni, muttei ihan tärppipäivinä päästy kyllä hommiin. [&:]
Toisaalta.. Jos noi työkuviot menee niinku haluisin, niin meidän on ehkä otettava pari kuukautta vähän "vähemmän kuumeillen" [:D] Ihan vaan työmäärän lisääntymisen vuoksi. Mutta katellaan nyt, mihin suuntaan nää tuulet alkaa puhaltelemaan [;)]

Miplis PALJON ONNEA TYÖPAIKAN JOHDOSTA!! Mahtava homma![:)] Onko ihan vakkaripaikka?

Minnuskalle toivotan PALJON onnea tulevaan kiertoon! Jospa se nyt sit tärppäis!!

Fuyu Mäkin oon vedellyt greippimehua päivittäin! [:D] Mä tosin tykkään sen mausta, joten ihan mielellään hörpin sitä! En ees tiedä, että mihin se vaikuttaa/vaikuttaako ollenkaan.. Jostain vaan sivusilmällä olin lukevinani, että sitä suositellaan lasta yrittäville. Tietääkö joku, mihin sen vaikutus perustuu?

Pöppikselle kovasti tsemppiä ensi viikon tutkimuksiin! Toivotaan, että mitään erikoista ei ilmene. Ja jos ilmenee, niin saapahan asian kuntoon!

Darkille kovasti voimia. Ei sua nyt helpolla päästetä. Toivottavasti se täti kaahais pian sinne. Harvemmin sitä kai toivotaan, joten vois nyt tulla, kun kerrankin olis tervetullu [:D][:D]

Mukavaa lauantai-illan jatkoa!

- Bamboo

Minnuska89, meillä on 11.6.11 hääpäivä tän mun miehen kans, pitäisköhän sitä jo alkaa suunnittelemaankin, oikeesti [:D]
Meinaattekos ottaa ihan kirkollisen vihkimisen? Me miehen kanssa kumpikaan kuuluta enää kirkkoon, mut ajateltiin maistraattivihkimisestä muokata semmonen vähän pidempi toimitus... [:D]

Bamboo, mä en nyt ihan tarkalleen muista, mut olisko ollut niin, että sen greippimehun vaikutus perustuis siihen, että se parantaa limakalvoja, eli siis samalla myös kohdun limakalvoa vastaanottavaisemmaks. [8|] Näin mä muistaakseni oon lukenu. Samaa kuulemma tekee lasi punaviiniä tädin vierailun päätyttyä kerran päivässä johonki asti, mutten muista mihin asti [:D]
Joo on se nyt kumma ku se on se täti niin tervetullu, leipoisin sille vaikka toscakakun jos tulisi! [:D] hah. Ei kun oottelen sitä kuin kuuta nousevaa, enkä kyl tiiä ketään, kuka olis oottanu näinkin paljon ja hartaasti tädin kylään tuloa... [:D]

omanapaisuus:
Vauvakuume pahenee! [&o] Tultiin miehen äidin luo kylään, ja täällä oli sitten miehen isäpuolen lapsenlapsi, 7,5kk kylässä ! [:)] Heti ensimmäisenä konttas mun syliin ja mua ei sitten päästetty silmistä mihinkään, vessassa kävin - heti alkoi huuto! [:)] Mies kattelikin just sen näkösenä et ai että, miten sulosen näköstä kun mulla oli tää lapsi sylissä [:)] Pitikin sitten syöttää ja vaihtaa vaippaa ja vaatteet, ei antanu papankaan tehdä tätä kun mä olin maisemissa... [:D] Jännittävää...[:)] Tässä huomasin, etten oo mikään kauheen huono hoitamaan pienempääkään lasta... [:)]
Vauvakuume tosissaan paheni tästä kyllä [&o]

Huomenna kattelemaan meidän pikku pentua! [:D] Ajellaan aurasta muurameen ja takasin yhen päivän aikana, siinäpä taas tulee ajamista... [:D] Mut, kai se on sen arvoista [:)]
Saispa muuta ajateltavaa ku raskauden tai vauvankaipuu... [:D]

Hyvää yötä <3

Bamboo, Dark - Joo näin mäkin oon ymmärtäny, että parantaa limakalvoja. Jossain puhuttiin myös jostain solujen happamuusasteen muuttumisesta (?). Monet kuitenki sanonu että on toiminu. :) Itse mietiskelen vaan, että mitä tekee hampaille? Siis jos joka päivä juo tuoremehua pidemmän aikaa?

Minnuska - Tsemppiä tulevaan kiertoon! Plussatuulia! [:)]

ON - Menkat loppu tänään. Jes! [:D] Satuin eilen katsomaan Oprahin jakson jossa käsiteltiin skitsofrenikkolapsen arkea. Tai lähinnä koko perheen arkea. Oli ihan älyttömän ahdistava. Illalla mietin pitkään, mitä jos synnyttäisin sairaan lapsen. Kaikkia kauhukuvia tuli mieleen. Hirveätä ajatella, että oma lapsi syntyisi sairaana, tai sairastuisi vakavasti.   Välillä mietin että uskaltaako sitä edes lasta tehdä kun pikkuiselle voi tapahtua niin paljon kaikkea pahaa. [:(] Normaaleja tuntemuksia kai nämä... [&:]

dark ja nehän voi tulla vihkimään teidän maistraatista muuallakin. Me ei tahottu aikoinaan kirkkovihkimistä vaikka kirkkoon kuulutaankin, eikä maistraatissa koska se on oikeasti 2min suoritus. Niin meille tuli juhlapaikalle vihkimään niin saatiin tehtyä kiva pieni tilaisuus, se vihkijä luki siinä sitten pidemmät jututkin ja muuta. Tosin se maksaa muistaakseni 200e plus matkakulut jos vihkijä tulee maistraatista ulos. Itse maistraatissahan se on ilmaista. Tuli vaan mieleen, että noinkin saa vaikka kuinka kivan tilaisuuden[:)]

Minnuska89, Minulle sanoi lääkäri Teroluteista, että useimmilla aiheuttavat kipua/arkuutta rintoihin. Itse huomasin sellaisen oireen vasta viimeisessä terokierrossa ja päättelinkin, että olisiko ollut merkkinä oman hormonitoiminnan käynnistymisestä vahvistettuna lääkkeillä. Aiemmin kun vastaavaa ei ole ikinä ollut kierron ollessa normaalikaan. Hienoa, että vuoto on nyt loppu. Toivottavasti nuo terolutit saavat nyt välivuodot yms kummallisuudet loppumaan kokonaan.

Dark, En tiedä millaiset raskautumismahdollisuudet pitkissä kierroissa on, mutta itse sain edellisessä kierrossa ovisplussan testiin kp 46 tms eli nähtävästi pitkässäkin kierrossa voi ovuloida. Pienen lapsen/vauvan kanssa ollessa kyllä vauvakuume nousee aina ihan huippuunsa! Joskus olen lukenut jostakin, että vauvojen kanssa oleminen voisi jopa helpottaa raskautumista, koska lisääntymisikäisillä naisilla vauvan hoivaaminen/näkeminen saa hormonit lisääntymään ;)

Omaa, Täällä edelleen odotellaan ja testaillaan ovista.. Menossa kp jonkun verran alle 30. Ei jaksa eikä halua seurata päivän tarkkuudella, tarkistan sitten jos ovisplussaan saan, että mikä päivä oli menossa. Lääkärillä kävin avautumassa, kun ei terolutien jälkeenkään kiertoa ole oikeastaan tullut (tai no tuli se kestoltaan 60päiväinen), mutta hänen mukaansa nyt sitten odottelemme 2-3kk millaiseksi kierto muuttuu vai muuttuuko. Ärsyttää suunnattomasti, koska yritystä takana reilu vuosi ja nyt vasta seitsemäs kierto menossa, joista kolme on saatu teroluteilla aikaiseksi ja ikinä aiemmin ei ole kierron kanssa ollut ongelmia.

Hei kaikille!
Oon jo pidemmän aikaa ollut täällä äänettömänä osapuolena, kun tuo vauvakuumeilu on ollu viime aikoina suurta. Mutta vihdoin ja viimein rohkenin liittyä seuraan. Eli ite oon 20v. ja mieheni on 23v. Molemmat on ollu jo jonkin aikaa vauvakuumeen orjina, mut asialle ei olla tehty vielä mitää. Lopulta päätettiin, että pillerit saa jäädä pois ens viikolla, kun liuska muutenki loppuu, joten siitä sitten alkaa jännä odotus, että koska meille lapsi suotaisiin.. [:)]

Kiitoksia paljon Bamboo! [:)]

Dark, Juu kyllähän me meinataan ottaa ihan kirkollinen vihkiminen [:)] No voin ainakin sen sanoa että me ollaan alettu jo suunnittelemaan paljonkin tulevia häitä ja laadittu valmiiksi jo kaikki ja koristus tarvikkeitakin ollaan tilailtu ja myös postista olen hakenu jo tilaamani kahvi-ja ruokailuservetit, mulla on semmoinen laatikko mihin kerätään kaikki ostetut/tilatut hää hommat [:)] Hyvä aloittaa ajoissa niin ei tule sitten kiire hankkia [:)]

Fuyu, sinulle myös tsemppiä ja plussatuulia! [:)]

Aphrael, No vuoto on loppunut kokonaan nytten ja ollaan vihdoin päästy pupuilemaan miehen kanssa [:)]

Omaa, täällä tosiaan lauantaina loppui vuoto ja pupuiltiin miehen kanssa ja tänään on tuntunu välillä semmoisia kipuja että ihan kuin ovulaatio olis täällä kohta [:)]

Plussatuulia ++++++

YK9

Helou ja iltaa [:)]

Miplis: Aijai, huomenna sitten eka duunipäivä! Tulepa heti kertoilemaan millaista oli ja miten meni [:)] Tsemppiä!

Minnuska: Loistavaa et ootte päässeet puuhailemaan! Plussapuhallukset tähän kiertoon, kyllä se pikkukakkonen nyt sais matkaan jo tarttua! [:)] Ihanan paljon oot jaksanut jo hääjuttuja järkkäillä! Itellä h-hetki jo tammikuussa ja järjestelyt vieläkin ihan alkutekijöissään [:-]

Dark: Oi teillekin tulee pentu! [:)] Omalla kohdalla ainakin tuo meidän pennun tulo hetkellisesti vauvakuumetta helpotti. Nyt tuo rötkäle täytti eilen 4kk ja vauvalla painoa lähes 15kg [:D]
Mekään ei mennä kirkossa naimisiin, ei kuuluta kirkkoon (eikä tuu sit joskus lapsikaan alkuun kuulumaan, päättäkööt itse kun kasvaa [:)]) Mut ollaan kyllä mietitty et ei itsessään maistraatissa mennä, järkätään meidän näköinen tilaisuus jonne pyydetään se vihkijä [:)]

Aphrael: Meillä näköjään pikkuisen samoissa mennään. Odottelen itekin ovista ja kp on jotain päälle 25 varmaan. Turhauttaa laskea, joten katson vasta sitten jos/kun sen oviksen bongaan. Ja taitaa olla myöskin yk 7 meneillään. Turhan pitkistä kierroista oot joutunut kärsimään. Toivotaan et se ovisplussa hetipian ilmaantuu ja tärppi käy! [:)]

Jenskbar: Tervetuloa mukaan! Ihan kuin oisin bongannut joskus sun nickin tuolta onlinessa olijoista, kiva kun uskaltauduit myös kirjoittelemaan [:)] Pikaista plussaa toivon teille!

Omaa:
Kiirettä pitää opiskelujen ja töiden lomassa. Ovista ei näköpiirissä, kp ehkä jotain 24-29 välillä, ei jaksa laskea.
Ihan hullua, mut tädin ja negailun ohelle pettymyksen lähteeksi on tullut myös lämpömittari [:D] Helkutin ruumiinlämpö pysyy siinä 36,4 tienoilla. Mittaan ens kerralla saunassa jos vaikka vähän heilahtais ylöspäin [:D]

Fuyu,
sehän se mullakin välillä pyörii mielessä, että mitä jos lapsi sairastuukin vakavasti, tai entä jos synnyttäisikin sitten sairaan lapsen, millaista se elämä sille lapselle olisi? Enkä ollenkaan mieti sitä, että kuinka vaikeaa esim. kehitysvammaisen lapsen kanssa olisi pärjätä, vaan sitä, kuinka paljon lapsi joutuu kärsimään, kuinka vaikeaa se tulee olemaan lapselle... Ihan normaalia ajatella tämmösiä, luulisin [8|]

Bamboo,
Welsh Corgi Pembroke meille tulee näillä näkymin 15.10 [:)]

w.astis,
Niin me mietittiin kans, ei mitään 2min vihkimistä halua, se kuitenkin näillä näkymin on ainoa kyseinen tapahtuma meidän elämässä, niin tekee siitä oman näköisensä, mutta messua siitä en halua, ja mitään semmosta, kun kuitenkaan olla mitään himouskovaisia (enkä sano tätä ketään loukatakseni) [:D] Joo maksaahan se sen 200 plus matkakulut, ja niitä tuskin tarttee maksaa, koska aina löytyy joku, joka sen vihkijän voisi hakea Nuuksioon [:)]

Meillä teema-väreinä on verenpunanen, pikimusta ja lumivalkoinen [:D] Kakku onkin sitten metsäteeman mukainen, ainakin haluaisin kolmikerroksisen koivuklapikakun, johon on sitten tehty semmonen kaiverrus, mis on meidän hääpäivä ja nimikirjaimet, silleen oikeen kliseinen kaiverrus [:D] Varmaan jollain elintarvikeväreillä saa maalattua sokerikuorrutteen päälle [:D] Joo ja häämatkalle haluttais varmaan 2 viikon reissuun malediiveille [:D] Onneks vanhemmat lupas sen kustantaa meille, saa nähdä mitä mieltä ne on [:D]

Aphrael, voi olla mahdollistakin, että naisessa vauvan kanssa touhuuminen nostaa hirmuisen hormoniryöpyn, jos sekin auttais raskautumista [:D] Tosin, nyt kun on menossa jo kp68 vissiin [:-] niin tuskin on tässä "kierrossa" mahdollistakaan ovulointiin tai raskautumiseen, ellei jotain oo kummasti tapahtunu, mihinkä en usko [>:] Mut se vauvakuume kyllä sai todella suuren boostin! [:D]

Jenskbar, tervetuloa [:D] Mulla ainakin pillereiden lopetuksen jälkeen tuli eka se tyhjennysvuoto, ja ekasta kierrosta tärppäs [;)] tsemppiä [:D]

Minnuska89,
Teillä onkin nyt pupuilukuumetta sen kuukauden aikana kasattu varastoon ihan rutkasti, niin nyt kyllä tärppi tulee [:D] Tai ainakin toivon, että pikkukakkonen hyppää kyytiin ja pysyy kyydissä [:)] Ootte kyllä sen ansainneet <3
Toi onkin hyvä idea, täytynee itekkin alottaa [:D] Jänskää....!

manque, oii... [:)] Toivottavasti helpottaa hetkeks ainakin tätä kuumeilua, kun vähän väliä ajatuksissa oman lapsen kanssa touhuaminen... [:D] meidän poika tulee painamaan vaan joku 10-12kg [:D] Nyt se oli vähän alle puolikilonen <33 Rakkauspakkaus, natusti meidän käsiä vaan ja yritti vetää mua hameesta, ja kauhee sydäntensärkijä, kun koko ajan muakin pusutteli [:D]

OMANAPA:
HUIIIII!!! [:)] Meidän koiravauva oli erittäin lutuinen! <3 Pieni kun mikäkin, painokin alle puolikkaan kilon [:D] Pieni touhus ihan kauheesti, ja tuli sitä meillekin ajamista: 560km tälleen yhdelle päivälle. Nyt sit enää täytyy oottaa ja hakea pikkuinen kotiin [:D]

Joo ja kauheet nippailut ja valkovuoto on ihan tajuttoman runsasta... Päänsärky ja ihmekiukuttelut [>:] Kävin kolmesti vessassa tarkistaas, kun tuntu ihan että jotain valahti housuun, että joko se täti tuli, mut ei, prkl se oli valkovuotoa! [:o] 

Kenelläkään ideoita, mitä vois tehdä 3vuotispäivänä, kun kohta miehen kanssa tulee se 3 vuotta täyteen [:D] Ollaan aateltu 21.-23.1.11 juhlistaa, mutta mieheni kun ei ole mikään idearikkain ihminen niin vähän apuja jos joku keksii jotain hauskaa, tai mitä ootte omilla vuosipäivillänne tehneet?[:D]

Nyt on lomailut lomailtu ja tänään pitäs mennä töihin [:D] Väsyttää niiiiin vietävästi.. [:@] Mikä siinä on et ku on lomalla ni nousee pirteenä ylös aikasin, mut sitku pitäs töihin tms lähtee ni ei millään jaksais tuolta sängynpohjalta nousta. [8D]

Dark, Jep työsoppari tulee kirjotettua heti tänä aamuna ennen töitten tekoa klo 9 [:D] Tulee se heti hoidettua!

Bamboo, Kiitos työpaikkaonnitteluista. Ihan vakkariduuniin pääsin [:)] Mikä sinänsä helpottaa kummasti, kun tiedossa on pitkäkestoinen työ eikä mikään pätkätyö.

manque, En taida olla ainoo joka jännittää MUN töihinmenosta.. [:D][:D] Jännittää ihan sikana!! Kaikkein eniten ärsyttää ettei mitään tietoo vielä mistään. No kyl ne tänää selviää [:D]

Anteeks tää kauhia omanapaisuus. Jotenki nyt ei pysty keskittyyn ku tähän päivään ja omaan työhönmenoon. Lukenu oon kaikkien kuulumiset ja sillain <3
Edelleenki mua mietityttää se et kauan noissa labrakokeissa kestää et niist tulee tulokset.. ei kellää olis tietoa?? Pitäs soittaa sinne neuvolaan ja varata se puhelinaika johonki siihen kieppeille milloin ne tulokset on valmistunu [:)] Saas nähä mitä niistä labroista ja papasta löytyy.. Tuskin mitää kauheen vakavaa, niin mä ainaki toivon! [:D]

Mä alan väsäämään mun isosiskolle kastajaismekkoa ja villahousuja! =) Siis sen tulevalle lapselle [:D] Lapsi syntynee joulukuussa ja JEEE musta tulee TÄTI! [:)] Saas nähä osaanko kutoon noin isoja juttuja, vaik oon mä kerran tehny aikuisen kokoselle villapaidan [8D] Meneepähä syysillat kutoillessa nopeemmin!

Tuun kirjotteleen työkuulumisia (ku muitaka kuulumisia tuskin on täl hetkellä tulossa) sitten ku palaudun tuolta töistä.. EHkä jo tänään tuun kirjotteleen [;)]

BTW, 2 päivän päästä pitäs tulla täti.. Saas nähä mitä mieltä mun keho on, et ollaanko tässä kierrossa kellontarkkoja vai ei [:D] ja KP 34 vai KP 39?? [:D]

MIPLIS kuittaa hetkeksi YK n. 19, KP 32/34(-39)

manque, kiitoksia paljon plussapuhalluksistasi,niitä tarvitsenkin tässä kierrossa [:)] Niin, olen ihan täpinöissä näistä hääjutuista [:)] Sulla ei olekkaan enään pitkä aika, huhhuh, jokos alkaa jännittämään jo? [:)] Oikein paljon onnea teille avioitumisen johdosta! [:)]

Dark, Niin taitaa olla ja ihan hyvä vaan. Jos vaikka tosiaan tärppäisi nytten paremmin kun melkein kuukausi on ollut taukoa pupuilusta [:)] Kiitoksia ystävä rakas [:)] Tekin olette ansainneet jo uudelleen pienokaisen kyytiin ja täälläkin toivotaan niin mahdottoman paljon että teille tulis se oma pieni nyytti <3 [:)][:)] muut hommat kuten morsiamen kampaus ja meikki pitää sitten varata lähempänä h-hetkeä [:)]
Kannattaahan häiden suunnittelu ja tarvikkeitten ostelu nytten jo aloittaakin niin ei tule sitten kova kiire kun h-hetki lähenee ja näin aikaisin on todella hyvä kun ei tarvi pitää kiirettä ja voi ihan rauhassa katsella ja suunnitella, meillä on kyllä kaikki suunniteltu ja kirkko varattu ja juhlapaikka.

Omaa, en siis tajua mikä tässä nyt taas on, mulla on nytten laskelmien mukaan kp3 menossa, siis vuodon loppumisen jälkeen. Eli mulla perjantaina illalla loppui vuoto ja lauantaina ei vuotoa ollu ollenkaan, eli kait se sitten on nytten menossa kp3, vai?? Niin mulla välillä on tuntunu menkkamaisia kipuja ja ne on vaan ihan hetkellisesti ja menee pois ja vähän ajan päästä saattaa tulla uudelleen, kivut ovat suunnilleen sellaisia nippailun tyylisiä. En tiiä sitten mikä on homman nimi.. Tuntuu että ovis olis ollu tai tulossa, kun v-vuoto on aika runsasta. Eilen tuntui aivan kuin olisi ovis ollu päivällä kun vähän tuolla alavatsassa vasemmalla puolella nippaili/nipisteli, mutta saa nyt nähdä.

YK9

Täällä ollaan muuttosuunnitelmia saatu eteenpäin ja toukokuussa se sitte on edessä[:)] muutan mieheni luo hyvinkäälle. Ihanaa saada kunnon rivarikämppä <3 tänne ei mitään uutta, raskaustestejä odottaa kaapissa vinopino tulevaa[:D] plussaa kaikille ja darkille ja minnuskalle paljon onnea hääsuunnitelmista.

Täällä jännät päivät menossa! Täti voisi mennä kylään muille maille vierahille [;)]......mutta aika varmasti tulee tällä kierrolla kuitenkin kylään kun mies oli lenssussa just oviksen kanssa yhtä aikaa ja silloin ei siis kauheesti pupuiltu [&o]

Viime yönä näin ihanan unen, nimittäin VAUVA unen![:)][:)][:)][:)] Se oli niin ihanaa...huoh, hetken aikaa kun aamulla heräsin muistelin vielä unessa ollutta tunnelmaa! kyllä lähti päivä hyvin käyntiin [:D] ja päällimmäisenä unesta jäi vain mieleen että olin vissiin synnyttänyt unessa (niinku elokuvissa, eli ilman kipua [;)]) ja vauva oli tyttö ja pituutta oli 50cm. Hahahaha, olipahan uni, toivon mukaan enneuni!

Plussa tuulia kaikille puuuuuuuh +++++++++++++

Ohhoh, onpa jännää!
Viikonloppuna tuntui, että mikään ruoka ei oikein maistu ja söinkin koko viikonlopun pääasiassa hedelmiä, ja jätskiä tietty [:D]
Tänään olo on jatkunut. En oo töissä ollessa voinu kuvitellakkaan, että söisin noita meidän eväitä.. En mitään niistä. Joten tääkin päivä on mennyt jäätelöllä [:D]
Öisin ravaan vessassa ja iltaisin vedän sikeitä ennen kasia.. Jos en paremmin tietäis, niin voisin melkein veikata raskausoireiksi.
Mutta oon siis lähes varma, että missattiin parhaat päivät, joten aika epätodennäköstä, että olisin raskaana. Eikä kai ne oireetkaan näin pian vois tulla?
Viime raskaudessa mulla ei ollut mitään muita oireita kun väsymys.

Nyt tekis mieli testata ihan oman mielenrauhan vuoksi, mutta näkyykö raskaus testissä vielä näillä päivillä? Kiertoa on kuitenkin vielä viikon verran jäljellä..

Hämmentävää [:D]

Iltaa. Eka työpäivä meni hyvin. Soppari tuli tehtyä ja ihan asianmukainen soppari oliki.. [:)] 3 kuukauden koeajalla ja sitten jos hyvin käy ni palkka nousee.. Eli vuoden loppuun.. jes jesh. [:D] Huomenna ekaa kertaa pyörällä töihin. jänskää [:)] Tulee ainaki liikuntaa jos ei muuta! Ensin ravaat rappuja ja sit viel pyöräilet :D Pitää vaa muistaa syödä kunnolla, etten laihdu! muutenki jo alipainonen [&:]

Mulla tänää ihan ihme limoja tullu [:'(] en ymmärrä.. Tädin pitäs torstaina tulla.. Hmm yleensä mulla on tähän aikaan jo tätikipuiluja mut nyt ei oo yhtään mitään. Ja no oviksen mukaan mulla on 34 päivän kierto. hmm.. Saas nähä.. Kummiski oviksen aikoihin me ei onnistuttu pupuilla ku kerran mikä on sinänsä sääli [:@] Siit ei voi syyttää ku papakoetta! [:D] prkl. Pupuilukertojen määrästä mä siis päättelen että varmasti on täti tulossa..

Bamboo, Tuskin näkyy kierron perusteella vielä herkimmässäkä raskaustestissä että oletko raskaana vai et. Ite suosittelen ettet vielä testailis. Ei se oo kiva tehdä niitä turhia negojaka [:@] Tsemppiä ny, yritäs ny jaksaa ootella sinne kierron loppuun asti [;)] JEP tiedän kuinka hemmetin vaikeeta se on! [:D]

Paapi, Itekki joskus nähny vauvva unia. Niihin on kyl tosi mukava herätä [:D] Toivotaan että olis enneunia ja tässä kierrossa tärppäis! [:)] Tsemppiä ja toivoa!

Kitty80, Tervetuloa Hyvinkäälle asustelemaan sitten kun tänne muuttelet! [:)] Itse nyt asunut Hyvinkäällä Kesäkuusta lähtien ja yllätys Avomiehen koulun perässä. HEH. Tsemppiä myös näin kiertoon!

Minnuska89, Kierron ensimmäinen päivä on se päivä, jolloin menkat alko. Eli laskeppas menkkojen ekasta päivästä kiertosi niin oot oikeessa kiertopäivässä! [:)] Tsemppiäää.. Kerros sit et paljon sait kiertopäiviis [;)] Ovis saattaa olla lähempänä ku luuletkaan. hih. tosin vaikea mun sanoa kun en tiedä kauan sulla täti viimeks vieraili ja kuin pitkä kierto normaalisti! TSEMPPIÄ!

Eipä kai mulla nyt täl hetkellä muuta.. Tässä jännäillää et tuleeko täti ajallaan vai ei.. hmmm.. Onneks on työ ni saa ajatuksia päiväks muualle!

Miplis kuittaa plingplong YK n. 19, KP 32/34(-39)

Miplis, okei, eli mulla alko menkat 29.8 ja kesti melkein sen kuukauden, menkat loppui 24.9. Eli en tiiä onko mun kierto sit nytten 27 päivää, vai?? [8|] Heinäkuussa alko menkat 28.7 ja elokuussa tosiaan 29.8 ja heinä-elokuun kiertopäiväksi tuli 34 päivää, aika huimasti tipahti kiertopäivä jos nytten on 27 [:)]

YK9

Takaisin