joko nyt onnistaisi

Iltaapi..

Sama paska jatkuu.. [:@] Kun ei pysty sessyillä ni ei sit vittu pystytä.. HUOH. Rupee jo raastaa. Jos ei kohta oo ohi niin soitan kyl johkuin ja kysyn et onks tää vittu normaalia!!!!!!

örkki, En usko sitä oviskivuks ku kestää näin kauan.. huomenna jos vielä sama tilanne ni viikon kestäny.. :( Ja siis nomaalisti ihan normaalia ja vain sessyilyssä sattuu niin pirukseen ettei pysty edes sessyillä.. [:(]

RiikkaJ, Pahoittelut tädistä [:@] On se piru ku se ämmä aina tulee vaikka kuin sitä häätää pois.. Voimia uuteen kiertoon..

Dark, Saas nähä et tää kierto ei tuottanu tulosta.. En usko siihen et yks sessyilykerta riittää.. [:'(] MUTTA eihän sitä koskaan tiedä. Tätiä odotellessa.. Työttömyys joo ei oo kivaa.. on tullu tässä 4kk aikana huomattua seki asia.. Odottelu on kyllä kaikkein paskinta.. ja sitähän tässä tehdään kaikki tahoillamme, jos ei odotella tätiä ni odotetaan odottamista.. ja sit vielä ku plussa pärähtää on 9kk tiedossa odottelua! [:D] tsemppiä sulle. Toivottavasti asias selviää tuota pikaan!

On mulla ilosempaaki asiaa! :D Uskokaa tai älkää, mut tänään Soittivat sieltä duunista josta tuli viime viikolla kielteinen vastaus ja kysyivät et oisko mulla vielä kiinnostusta tulla niille TÖIHIN!! jippii!!.. Mä alotan työt maanantaina ja arvatkaa vaan odotanko innolla! [:D] Vihdoinki pääsen töihin. Joku varmaan miettii et oon tullu kipeeks ku näin hehkun tääl ja en meinaa pysyy nahoissani [:D] Eihän kukaan TÄYSJÄRKINEN voi innoissaan töihin mennä [;)]

Torstaina pitäs sit sinne labraan lähteä.. 4 lähetettä mua siellä odottelee.. Saas nähä.. en tiiä onko ne 3 joita siis en tiiä ees mitä testei ne on et onko vaan verikokeita.. Mut se klamy ny tietenki on virtsanäyte.. [:)] Mut toiv ne ei enää ronkkis tota alapäätä!!! [:@] Muutenki jo ketuttaa..

YK n. 19, KP 26/34-39

manque, niinhän se on, että järkevintä opiskella sitä, mistä tykkää, eikä sen rahan takia... Mä ainakin ite valitsen mieluummin kivan työn, huonomman palkan ja ihanan perheen, kun paljon rahaa ja surkeutta kun mitään ei oo kun kaikki aika menny rahan keräämiseen [;)]

örkki, jos sitä malttaiskin....

Omaa napaa:
ITKUPOTKURAIVARIT!!!!!![:@][:(][&:][>:][X(][:@]
Ei, ei täti tullut kylään, vaan se eksä ottaa kupoliin ja niin ........ paljon!
(Rumempaa tekstiä tiedossa ruman kielenkäytön kera, voitte hypätä yli jos siltä tuntuuu!)
Perkeleen perkele! Luulin oikeesti saavani tänään velkani takaisin, mutta tää äijä päätti olla vastaamatta puhelimeen! Kihisen raivosta ja sit taas masentaa ja sit oon ihan sekasin ja sit ärsyttää ja sit kuvottaa ja sit taas raivostuttaa.. Tätä sykliä mun tunteet menee tässä koko ajan... [&o] Heh, raskausoire... [:D] ja vitut.
No, seisoin puoltoista tuntia asemalla sateessa ja ootin ettei varmaan pääse luikahtaan ohitte. No ei päässy ku ei tullu! Ja sit ei vastaa puhelimeensakaan! Pelkää varmaan et raivoon sille peräsuoli pitkällä.... Nojoo jos mä jätän tän puheenaiheen tähän, jos tää tästä selviää kun siihen saa yhteyden [>:] Eipä olis eka kerta ku pettyy siihen ihmiseen... Huoh [8|]

Kai sitä pitäis oikeesti huomenaamulla testata sit [:-] oon kyl ihan kuset housus ku jännittää liikaa.. tosin on mulla menkat jo sen verran oikeesti myöhäs et voisin ollakkin raskaana... Varsinkin eilinen juustonaksuhimo [:D] Ja etomiskohtaukset, nippailut... [:-] ja niitä kun en kuitenkaan varmaan oo kuvitellu.... [:)] kai... [&o]
Ärhimys pörhimys kun on pöhlö olo.

Hei kaikille ! ajattelin myös liittyä joukkoon kun olen sivuja jonkun hetken selaillut. Eli yritystä täälläkin jo yli puoli vuotta ilman tuloksia. Kiertopäivät aivan sekasin. Nyt kuitenkin tunsin ovulaation noin 9 päivää sitten ja pientä nippailua alavatsassa päivittäin. toivotaan parasta pelätään pahinta ! [:)]

Onnea plussanneille, toivottavasti pienet matkalaiset pysyvät mukana ja kaikki menee hyvin [:)]

Omaa: Kuvittelenkohan vaan vai mitäköhän tämä on? Tänään on siis kp 19/27-31 ja ihan sellainen tunne kun menkat ois alkamassa ihan koska tahansa. Alavatsaa nippailee ja rinnat on välillä arat, lisäksi kuumeinen olo vaikka lämpöä ei ole.  Tietysti toivon että olisi tärpännyt viikonloppuna mutta en haluaisi ajattella sitä vielä.... ettei tule pahaa pettymystä... [:)]

Huhhuh... Huoh.

Nyt siis testimeiningeissä [8|]
Aamulla siis aamupissistä seuraavat tulokset:
Tein ensin liuskatestin, joka ollessaan nega, en käyttäis digiä.
No, liuskaan tuli sitten testiajan sisällä toinen selkee värillinen viiva, haaleampi kuitenkin kuin toinen. Katoin liuskaa epäuskosesti. Jätin pissin kuppiin sitä varten että testaan mahd. plussan sitten digillä varmistukseks... Digi kuitenkin antoi negan. Purin sen testin, mutta totesin sit etten ymmärrä niistä viivoista mitään, mitä tulee positiiviseen ja mitä negatiiviseen.. [>:]
Ollaanpas täällä taas sekaisin[&:]

dark mäkin purkanu digejä, ja niiden sisällä 2 viivaa on negaa... Tai siis se testi kun ei toimi samoin kuin normit, mulla ollu kaks viivaa siellä ja ihan puhtaasti ollu negaa. Pahoitteluni sulle, josko se olis stressi joka pitää sun menkkoja veke. Toivottavasti pian tulee, että pääsee yritys jatkamaan. Ja onhan sekin,että kun lopettaa pillerit,niin se sekottaa kropan helpostikin. Voimia !

Tämä tyttö menee mehiläiseen massukipujen kanssa 16.45, tuun kertoo sitte mitä siellä sanottiin[:)] on meinaat toosii epämukava olla ku vatsaa sattuu[:@]

tatjuska juu on noita viikkoja salaa hiipiny jo aika kasa, itekki tänään mietein et herrajumala, missä välissä mä näin pitkälle pääsin[:D] Puoliväli on jo ihan nurkan takana[:)] Liikkeitä oon pari tuntenu, en oikeen osaa sanoa mikä on liikettä ja mikä omaa mahan toimintaa, parit selkeet potkut tuntenu kun vähän painaa vastaan, pieni alkaa sillon vastataistoon ja monottaa herkemmin[:D][:D] Kyllä tässä ehtii vielä tuntemaan, eiköhän lähiviikkoina tuu semmosiks selkeemmiks. Siskokin tunsi vasta rv 24 tienoilla. 

w.astis niin siis tein kaks eri testiä : liuskan joka näytti plussaa
ja seuraavaks digin joka näytti negaa...
Ja digin sisällä joka oli viikkonäytöllinen, oli toisessa liuskas kaks vahvaa viivaa ja toisessa toinen viiva oli vahva ja toinen tosi tosi haalea. Neljä viivaa kaiken kaikkiaan digin sisässä.

Jo on kummallista

Örkki Kiitos. Antibiootti jo kummasti helpottaa, mutta toisaalta aiheuttaa etovaa oloa. Poskionteloista valuu räkää nieluun koko ajan... yöks. [:@]
Miplis Onnea työpaikan johdosta! Kyllä sitä saa ja pitääkin olla onnellinen jos on töitä. [:)]
Dark Toivottavasti täti alkaa pian, että pääsette taas yrittämään ja jännäilemään...

Omaa: Täällä oli eilen ovis (kipujen perusteella) mutta vieläkin on valunut vähän väliä semmosta ovislimaa, ihan kun kirkasta liimaa... en muista että aiemmin olis enää oviksen jälkeen tullut... Mutta jospa se siitä vähenisi... Mies on reissussa vielä ylihuomiseen, että ei ole toivetta kyllä pupuilustakaan... Pikku hiljaa on ruennut ärsyttämään jo koko vauvantekohomma, pitäis lopettaa kokonaan itsensä tarkkaileminen ja muu kyttäys, tuntuu että seksistäkin on tullut välillä vain sitä vauvantekohommaa, muuttuu kohta rutiiniksi koko homma... Joo oonpas minä nyt positiivisella tuulella. Ketuttaa kotona nysvätä toista päivää, onneksi huomenna saikku loppuu ja pääsee töihin. Tosin salille ei varmaan uskalla heti lähteä, kun on vielä tuo kuuri päällä... Tiiä sitten jos oiskin nyt tärpännyt, niin tekeekö tuo antibioottikuuri sille mitään... Mutta kun ei sitä voi silleen ajatella, tuskinpa kuitenkaan...

Hei vain!

Täällä "uusi" vauvanyrittäjä ilmoittautuu. Taidan lukeutua ketjun nuorimpaan päähän. Täytän marraskuussa 19 ja mieheni on 21-vuotias. [:D] Historiaa sen verran, että takana yksi keskenmeno melko tasan vuosi sitten. Olemme olleet mieheni kanssa ilman ehkäisyä oikeastaan koko suhteemme ajan. Koskaan en ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Noh, vielä ei ole tärpännyt. Olemme nyt päättäneet alkaa kunnolla yrittämään. [:)] Tossa pari viikkoa sitten kysyin mieheltä et millos aletaan yrittää, niin hän sanoi aivan ihmeissään että "Eikös me sitä olla koko ajan tehty [:-]"

Olen ahkeraan tätä palstaa lukenut, ja toivotankin onnea kaikille joilla vauva jo mahassa on. :) Nimimerkkejä en vielä muista täysin, mutta opittava muistamaan. [;)] Plussatuulia +++ !

Miplis, Onnea duunipaikasta!  Aivan mahtavaa [:)]

teejii ja Fuyu tervetuloa mukaan! Toivotaan että pian saadaan sanoa tervemenoa odottajien puolelle! [:)]

Dark: Kumma kyllä tuo testausjuttu. Digi varmasti varmemmin totuuden kertoo, mut outoa jos viivatesti jonkinmoista plussaa [:-]

wastis: Hui kun raskaus jo pitkällä, puoliväli häämöttää! Milleen tää aika voi näin nopeesti mennä [:D] Ihanaa kuulla et oot jo liikkeitäkin tuntenut! [:)]

Ihanaa Miplis, hienoa ja onnittelut uudesta työpaikasta!

Tervetuloo teejii ja Fuyu!

Pahoittelut negasta Dark!

Dark, ihan mielenkiinnosta piti tulla kysymään, että mikä testi antoi sulle sen plussan? Osaa varoa sitten ostamasta, jos todella digi antaa negaa [:'(].

dark,sinuna ottaisin neuvolaan yhteyttä, että selvitettäis mistä johtuu[:)] Olis ihanaa jos sulla masuasukki <3
omaa, lääkärissä käyty ja labrassa verikoe otettu, joka näytti negaa. masukivut johtunut tädistä, harmittaa mut hyvä kuulla ettei ollu mitää vakavampaa ja voi olla rauhallisinmielin[:)] pääsee vällyjen väliin pupuilee[:D]

Miplis hienoa, että sait kuitenkin sen hakemasi työpaikan![:D]

teejii ja Fuyu
tervetuloa mukaan!

Kcatri mä oon syönyt nyt parin kuukauden aikana pari antibiootti kuuria. Ekan kuurin aikana sanoin lääkärille, että mahdollisesti olen raskaana ja toisen aikana olin just tehnyt testin, mikä näytti negaa, mut lääkäri otti silti "mahdollisen" raskauden huomioon ja valitsi kummallakin kertaa raskauteen sopivan antibiootin.

Mä oon huomannut välillä saman kun Kcatri, et oviksen aikaan seksi tuntuu joskus "pakkopullalta", mut heti kun varmat päivät on ohi, saa touhuun taas uutta puhtia. Tää kierto tosin meni jo vähän rennommin, jospa seuraavakin taas vähän rennommin [;)]

HUAH. Huomenna pitäs sinne labraan mennä. Okei kyl mä muuten mielelläni meen, mut siin on yks sellai pikku juttu et pelottaa et törmään siellä anoppiin [:D] Anoppi on Hyvinkään TK:n Lääkekeskuksessa töissä ja labra on vastapäisellä seinällä Anopin työpaikasta.. Mitä jos se tulee sieltä just vaikka kahville tms ja näkee mut ni mitä mä sit selitän ku se kummiski kysyy et mitä mä siellä teen. HUOH. JA EN TODELLAKAAN halua sanoa sille OIKEETA syytä. Vähänkö syvältä.

Mulla kanssa ollut samaa oviksen tienoilla ku Pöppiksellä ja Kcatrilla. AINA oviksen aikana vieläkin pakkopullalta tuntuva sessyily ahistaa.. Mut sit ku ei oo "varmoja" päiviä tienoillaka ni joha seksi maistuu! [:D] No, tolle miehelle ny maistuis muutenki olkoo sit mikä päivä tahansa, on se sellai durasel x) Sitä AHISTAA jos en jaksa kahteen päivää antaa! [:D] Joka toinen päivä on kuulemma sellanen mahdoton [;)] No, sepä rassaa täl hetkel mua kaikkein eniten ku en oo pystynyt tarjoomaa ja siis kylhän mä jo itekki haluaisin!!!!!! peekele.. ei olla nyt kahteen päivään kokeiltu että onnistuuko.. Musta vaan ei tunnu ajatus hyvältä, pelottaa liikaa se et se sattuu taas ihan vitukseen. [:@]

Dark, pahoitteluni negasta [:(] Ja no ku noin epäselväksi mennyt taas asia ni otas ny se luuri käteen (heti ku kello on vaan sen verran et voi soittaa) vaikka omalääkärille tms asiasta.. Tsemppiä kauheesti nyt sinne!

Pöppis, Joo mulla kyllä kävi nyt todella hyvä säkä ton työpaikan suhteen, ku eka ilmotettiin ettei mua valittu ja sit soitetaan seuraavalla viikolla ja no, kieltämättä se mies kuulosti puhelimessa vähän nolostuneen kuuloselta ku pyyteli mua sittenki sinne töihin. [:D]

Kiitos kaikille onnitteluista. Nyt aion vetää mahdollisimman rennosti nää viimiset 4 päivää (to-su) jotta oon sit voimissani menossa töihin maanantaina! [:)]

Niin sellanen vielä tuli tässä mieleen että laskeskelin että mihkä kiertoon se ovis sopis ni se olis sen 34 päivän kierto. Että tais toi viime kierto olla jotenki vaan niin hassu ku oli sen 39.. Jos se nyt sit ens viikolla täti tulee.. saas nähä tuottiko se yks onnistunu sessyily mitään. (en usko siis ollenka että tuotti)

Nohh, ei kai täs taas vaihteeks muuta.. Tulihan sitä taas raapustettua! [:D]

Unia kaikille YK n. 19, KP 27/34-39

Takaisin