joko nyt onnistaisi

Päivää kaikille...

Täällä ovis oli luultavasti eilen kivuista ja limoista päätellen ja nyt sitten jäädään odottelemaan tuottaako eilinen puuhailu toivotun tuloksen [;)]

Toivon kaikille yrittäjille plussatuulia ja onnea kaikille plussanneille.

hannaton,eilen tein testin näytti negaa, mut tän vau'n laskuri väittää et olisin 4vk raskaana[:-] se testi oli apteekin raskaustesti ei oo varaa niihi digitesteihin :/ täti on ja pysyy (toiv) poissa!! Masu on ollu tooossiii arka ja nippaa vähän välii. En tiiä mitä tää sit on.. ilmoittelen ku se plussa pärähtää[:)] 

iik! Jännää Hannaton [:)] luulen että olet matkalla toukokuisiin. Mulla tuli kans aluksi hädin tuskin nähtävä viiva ja muutaman päivän päästä vahvistui vahvaksi plussaksi.

hannaton: ite sain aikoinaan haamuplussani just tolla sofi one stepillä... Koskaan nähny vahvaa viivaa [;)] uskoin kun menkat ei vaan tulleet ja raskausoireet oli aika vahvat... Vaikka kesken menikin. Eihän se haalee viiva mitään kerro tuleeko menemään kesken, älä ainakaan siitä sitten huolestu [;)] Mut nyt kuiskaten, ettei peloteta vahvaa plussaa pois, kun kerta on kurkkinut jo ovella: onnea... ja vaaviliimat ja lukot, tarrapuvut, enkelit, kaikki matkaan sinne [:)]

Kitty80: hurjaa, testaas uudelleen muutaman päivän kuluttuu! Täällä jännäillään jo sunkin puolesta[:)]
lukot, tarrapuvut, liimat, enkelit, kaikki maholliset sinnekin mukaan, näin kuiskaten niin ei lähe karkuun, kun kerta tätikään ei oo tullut kylään! [:)]<3
mulla itellä oli menkat viikon myöhässä ennenko sain semmosen "tunnistettavan viivan" [;)]

Rouva S, tervetuloa, oltiin maaliskuisissa samaan aikaan [&o] Pahoittelut <3 ja tsemppiä yritykseen...

Omaa:
Taidanpa lakata romaanien kirjottamisen, ku kukaan ei jaksa lukea [:D]
Itellä on outoja nippailuja yms ollu tässä nyt taas jonkun aikaa, ja varsinkin liikkuessa... [:-] ne etomiskohtaukset ja tuo yhdessä mietityttää, mut eipä oo tarpeeks oireita mulle alkaa testaileen [:D]
Ja menkkojen puuttuminen... Nyt jo 2kk ilman menkkoja, olisko nyt ollu menossa se kp62 tai jotain... [&:]

Joo ja torstaina oudoin ilta tähän mennessä mun elämässä... Mä en juo lähes koskaan alkoholia (koska useemmat ei vaan mee alas), ja nyt päätettiin kaverin kans mennä yksille. Olin laittautunu tosi nätiks ja tuntukin siltä [:D]
Sit mentiin Turun Amarilloon ja sit "yhet" venähti, juotiin neljät. Siinä ajassa amarilloon alko lappaa porukkaa ja just ku puhuin mun yhestä eksästä että on tps-fani, "hunajata, hunajata hunajata mulle.." alko soimaan ja sit rupesin puhuun enemmän tästä eksästä, mietin mitä tekee jne... Ja katon tiskin toiselle puolelle, kukas se siellä seisookaan...
Loppujen lopuks ilta meni siihen että löysin itteni sen hotellihuoneesta, (tosin minä, kaveri, eksä ja sen kaveri nelistään) juttelemassa... Sit säikähin omia tunteitani ja sanoin annalle et nyt kotiin... No, tuloksena se, että eksä lupaili maksaa velkansa (300e!) pois ens viikolla (saa vaan nähä jääkö taas puheeksi).... Että huhhuh! [:D]

Hih, jäipä pari juttua sanomati [8|]

Voi juku, joko Vaavi2010:lla on vaavi! Tuntuu kuin vastahan hän odottajien puolelle meni. Niin se aika menee nopeesti (odottavan aika on kyllä pitkä). Mutta onnea paljon Vaavi2010:lle ja koko perheelle!

Tervetuloa RouvaS mukaan!

Onpa Darkilla ollut mielenkiintoinen ilta. Onneks tajusit häippästä hotellihuoneesta ulos ajoissa, ni ei tule kriisejä ;)

Jäädään odottamaan miten haamuilijoille käy - viel en sitte onnittele, mutta odotan tuloksia :)

Noista testeistä kun aina kaikki sanoo ettei oo varaa digitesteihin, että jos te teette kahdesta neljään tavallista testiä, vaikka apteekin joka maksaa vissiin vitosen niin jo kolmannen kohdalla hinta menee yli sen digitestin...(yhden digitestin hinta on n. 13-14eur ja 18,90eur maksaa meidän apteekissa kahden digitestin paketti, toinen viikkonäytöllä ja toinen ilman) mä oon ainakin todennut sen ja kun en noihin viivatesteihin luota enää muutenkaan niin eikös kannattais jättää muutama halpa viivatesti tekemättä ja tehdä vaan yks testi? Ainakin jos on säännöllinen kierto. Koska todnäk jos se digitesti näyttää negaa about menkkojen alkamisaikaan -4+4pv ja jos on nega niin eiköhän se sit oo nega. Ja tosiaan ostamalla kerralla tuplapaketin, tulee yhden digitestin hinnaksi alle kymppi [:D]

Vinkkinä vaan piinaajille, että mulla se digi on aina tienny oikein eli jos oli nega niin saatto ihan rauhassa jäädä odotteleen menkkoja ja sai mielenrauhan. Ei oo ikinä tarvinnu tehdä kahta testiä samassa kierrossa.

Peikko83: Toivotaan että pupuilu tuotti tulosta [:D]

Tami: Todellakin haluaisin toukokuisiin [:)]

Dark: Mullakin oireet viittaa raskauteen, mutta ei sitä vaan meinaa uskoa, että se haamukin voisi olla plussa.

Ja sitten...

Testaan sitten digillä kun on menkat oikeesti myöhässä, eli ens viikon alussa..
Itsellänikin tosiaan jännät paikat on.. Ja ainiin! Katsoin tuota kiinalaista kalenteria ja sen mukaan oisi sitten tyttö tulossa, kai? Jos nyt oikein osasin lukea. Jäädään odottelemaan =)

Tuun taas kertomaan, miten on testin kanssa käynyt.

Tarvii sitä jollain elääkki ja nyt ei ollu varaa laittaa sitä 14e mitä täälä maksaa ne digit eikä meijän apteekis ole 2diginpakettei tai mitää muitakaa :/ tavallinen makso 7e, ti testaan digil ku saan ma rahaa enemmän niin sitte näkee[:)] haluun rauhassa olla ja kattoo nyt. Mut kiitti kuitenki[:)] plussia kaikille puuhh!!

Örkki, sanos muuta... Tosiaan oon harvinaisen tyytyväinen että sieltä lähti sit ajoissa pois... [:D]
Tosin kyllä sitä rupes väsyttäänkin, mutta muuten kun en koskaan juo alkoholia, ja nyt sitten kuitenkin olin juonu jonkun verran... [8|]

Tatjuska, eikös sun pitäs olla odottajien puolella [;)] ei, mut oot iha oikees noitten testien kanssa, koska tosiaan jos tekee sen kolmesta viiteentoista ([;)]) varmistustestiä niin siit tulee paljon kalliimmaks ku yks digitesti, joka kertoo suhteellisen varmana kuitenkin sen + ei tarvi miettiä onko joku heijastus, varjo, viivanpaikka tai jotain muuta [;)] Sofi one step-testeihin luota enää ikinä ku näytti niitä perkeleen haamujaan aina [:D]

hannaton, jännään tosissaan [:)] mut ainakaan nyt ku mulla on ollu raskautumismerkkejä, mut ne on ollu vähäisiä ja ollu muutenkin menkat pois 2kk niin en jotenki usko et yhtäkkii olisin voinukki ovuloida... [8|] Mut ei, tosiaan oottelen uutisia innolla! [:D]

kitty80, rauhassa oleminen on muutenkin hyväksi [;)] eikä kannata stressata liikoja, jos on nega, oottelee tätiä[:D] mä stressasin liikaakin kesällä asiaa, mut mulle vaan on semmonen tapa paras, että joku uus juttu, alkuun pitää stressata jotta pääsee asiaan kiinni kypsemmin ja rauhallisemmin toisel kertaa [:D]

Omaa napaa;
NO ***** JEE! helkutin täti ku ei tuu kylään... [:@]
kitty80, mihin se sun tätis on kadonnu, sähän lähetit sen mulle, se on vissiin jääny johonkin muualle [>:]

No, tänään ihania tuntemuksia taas - nenä tukossa, vuotaa vuotaa ja vielä kerran vuotaa. Mielialat heittää ja yhtäkkisii ALTER-EGO tuntemuksia, perjantaina en ollu ees normaali... Mä olin jostain syystä kovin raivoissani ja välillä sitten taas yli-itsevarma yms... Huh. Ja itku tullu silleen ei niin helposti, mut helpommi ku ennen.. PRKL.
Ja tää nippailu, perjantai-aamuna liikkuessa, ja nyt aivastaessa sattu niin vietävän paljon! [>:] Jooo.... olisinko mä tossa sanonu jossain vaiheessa tännekkin et kp60 mä testaan.. IHAN KU! [>:] en uskalla.

hannaton: Oi kun jännää [:)] Pidän niin peukut pystyssä et ois kyytiläinen matkassa! [:)]

kitty80:
Hui, sielläkin jännät paikat! Peukut on pystyssä täällä! [:)]

Dark:
Kumman kauan se täti nyt karkuteillä ollut [8|] Josko vaan uskaltuisit sen testin tekemään jos oliskin pikkuinen vaikka jo matkassa? [:)] Vaihtoehto sekin [;)]

Omaa: Kp on jotain 15-20, en jaksa laskea [:D] Ovis ehkä reilun viikon kuluttua jos on tullakseen..

Osannut nyt pitää nää raskautumisasiat kohtuullisen hyvin poissa mielestä. Kun alkoi tuo Sm-liiga niin tuli/tulee tän nuoren naisen elämään aika paljon vipinää, oon aivan järjetön Porin Ässien fani [:D] Juuri Rauman ja Porin peleistä kotiuduttu takasin Helsinkiin ja voittojuhlat vain jatkuu! [:)]

Dark: No kyl mä siellä odottajienkin puolella olen, mutta en vaan osaa enkä uskalla vielä luottaa siihen, että mun visiitit täällä ja pidemmän kaavan mukaan yrittäneissä olis ohi... kun kerran yhden vauvan saamiseksi kolmatta kertaa täällä olen ollut.

Mutta tsemppiä kaikille ja onnittelut haamuista kellä niitä on, yritän pysyä poissa [;)]

Terve örkki ja kiitos onnitteluista. Kyllä minustakin tuntuu, että tämä aika on mennyt todella nopeasti. Toivottavasti pian saamme sinultakin kuulla vauva-uutisia. Peukut pystyssä. [:)]

manque, onhan se ollu joo aika kauan... Voishan sitä testin tehdäkkin jossain vaiheessa, vaikka jotenkin sitä odottaa enemmän sitä negaa kun plussaa... [>:] Siis jotenki en usko raskautumiseen, mut toisaalta ku oon miettiny sitäkin, että ei olis kiva äitille soittaa, että joo, meille tulee muuten koira ja sitten muutaman viikon päästä, joo muuten mä oon raskaana... [8|] Tosin nyt nääkin raskautumiset tapahtuu sillon ku sitä vähiten oottaa [:D] *koputtaa puuta*

Tatjuska, joo kyllä mä ymmärrän [:)] Eikä mua se haittaa että oot täällä [;)] On se kuitenkin aina kiva muistaa, että pidemmänkin yrityksen jälkeen voi onnistua [:D]

Omanapaisuutta...
Väsyttää ihan tajuttomasti... Nuutunut olo... Voinee olla että kuvittelen viime öisen tissien arkuuden mut ne tuntuu jotenkin raskaammilta... Pitääköhän sitä tässä tosissaan tehä testiä [>:] Mut ku en uskalla!

Huoh tänään se täti tuli rytinällä[:(] ihan ilman mitään oireita pullahti aamulla. Masu on tosi arka, siitä soitan heti huomenna, ku ei oo ennen ollu ikinä sellainen tätin aikaan. Mut nyt sit alko yk5 toivottavsti tällä kierrolla tärppäis.

öh tuota...[8D] piipahdin täällä esittäytymässä tuossa jokin aika sitten tai oikeastaan palasin takas kesäkuun vauvani jälkeen... Tänään tehtiin testi, joka näytti plussaa!
Laskettu aika näillä näkymin 16.5. niiden ainoiden menkkojen perusteella, jotka ehti tulemaan.
Fiilis aika epäuskoinen ja livästi sanottuna olin aika shokissa kun 2 viivaa testiin tuli... toivottiin heti perään vielä yhtä, mutta että nyt jo...[8|]
Nyt vaan toivotaan, että kaikki menis hyvin...

Hämmentynyt Tyttö Koo& pikku matkalainen 5+6

Plussatuulia teille kaikille!!!!

Nyt on asia varmistettu ja se on PLUSSA! [:)][:D] Toukokuisiin siis mennään [:)]

Onnittelut Tyttö Koo lle!

Pahoittelut tädistä kitty80.

Minunkin puolesta Tatjuska saat täällä vierailla. Minäkin aion ainakin käydä lukemassa täällä muiden kuulumisia [:)]

Ja Dark lle voimia täältä. *hali*

Tänne puhaltelen kaikille onnea pupuiluihin ja valtavasti plussatuulia + !

[:)] IHANAA TYTÖT IHANAA [:)]

TYTTÖ KOO: ..Mieletöntä..päivän paras uutinen [:)][:)][:)]
SUUREMMOISET JA MAHTAVAT ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)][:)][:)]
Kyllä teillä nappasikin tosi nopeeta [:D]
Olen niin onnellinen puolestanne!!!
Niitä Enkeleitä ja tarrasukkia paljon mukaanne!!!!!!!!!!!
Ja tulehan nyt tuonne "isompiin perheisiin" jatkamaan jutustelua [;)]

HANNATON: SYDÄMELLISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)][:)][:)]
Ihanaa,että tekin saitte plussan!!!!!!!!!!!!!
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!!!!!!!
p.s. Meille luvattiin Kiinalaisessa poikaa [;)]

SIIS MIELETÖN PLUSSA-AALTO TÄÄLLÄ ON NYT MENEILLÄÄN [:D][:D][:D][:D][:D]
LISÄÄ LISÄÄ TYTÖT [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
PLUSSATUULIA LÄHETTÄÄ HÄN TEILLE KAIKILLE ++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 18+6

Noniin, jännä päivä meneillään =) Menkkojen pitäis tänään alkaa, mut ei vielä ainakaan ole mitään merkkiä, jos ei kuulu niin huomenna testaan! Jänskättelee hieman =)

Onnea plussanneille, kyllä kelpais tännekkin!!

Nyt mustetta asiakkaan nahkaan niin saa jotain muuta ajateltavaa!

Takaisin