joko nyt onnistaisi

Pahoittelut RiikkaJ tädin tulosta [&o] Toivottavasti tärppää uudessa kierrossa!

Pidän peukkuja Dark että sinulla olisi matkustaja hypännyt salaa kyytiin ja täti pysyy poissa! [:)]

Pahoittelut Pöppis sinullekin tädistä [&o] toivotaan että tässä uudessa kierrossa olisi parempi onni matkassa![:)]

Miplis, oikein paljon onnea työpaikasta [:)] Onneksi sentään jotain iloista asiaa teidänkin hommaan,toivottavasti tärppäisi pian teillä niin sitten kaikki olis avot [:)] pidän hirmu paljon peukkuja pystyssä että saisitte sen oman nyytin piakkoin! [:)]

Oikein kiva että liityit meidän joukkoon ja tervetuloa teejii! [:)]

w.astis,Aika menee kyllä todella kovaa vauhtia kun olet jo noin pitkälle päässyt ja kaikki mennyt hyvin ja menee myös loppu ajan! [:)]

Kcatri, toivottavasti saatte nytten nyytin matkaan [:)] Peukkuja pidellään!

Tervetuloa Fuyu meidän kanssa porisemaan tänne! [:)]

Omaa, pidätte ehkä minua tyhmänä mutta olen todella onnellinen kun sain syötyä ensimmäisen kierron noita Teroja ja nytten sitten alkoi toissapäivänä aamulla se tyhjennysvuoto, huomasin siitä kun oli vetisempää ja punertavampaa. Kipuja ei ollut paljon ollenkaan ja nytten käykin silleen että tyhjennysvuoto on loppumaisillaan, eli tähän päivään mennessä varmaan jo loppunut kokonaan. Vähän oon HAPPY kun pääsee piiitkän tauon jälkeen pupuilemaan miehen kanssa [:D] Tuli kauhee nipistyskin äsken tuonne vasemmalle puolelle alavatsaan munasarjan kohdalle enkä tiedä kuuluuko se asiaan. Saa nähdä koska se ensimmäinen ovulaatio sitten tulee kipuineen päivineen tänne, mutta nytten ainakin nautin tuosta kun vuoto on lopuillaan, johan se saakin loppua kun on kohta kuukauden vuotanu yhtäsoittoa. [>:] JES JES JES!! [:D][8|] Kuuluuko noihin teroihin tämmöinen oire kuin minulla on, eli mulla on rinnat ihan sika kipeet, nännit varsinki. Ensimmäisenä Terolut syöjänä kun en voi tietää [:)] Viiminen Terolutkuuri pitää aloittaa seuraavan kierron 15.päivä ja syödä kierron 25.päivään asti tädin säännöllistämiseen. [:)] Toivottavasti raskaudun ennen sitä ja että se ovis tulis nytten lokakuussa niinkuin raskauduin viimevuonnakin lokakuussa joka meni sitten kesken 3:lla kuukaudella [:(] Kiertoa ei voi nytten laskea pahemmin kun on vuotanut niin pitkään joten helpompi laskea sitten seuraavasta kierrosta ja tuota minun tickeriä ei enään hyövytä seurata kun ei enään pidä paikkaansa. [:)]

YK9 lähtee käyntiin ihan lähipäivinä.

MK81 Sofi one step liuska 10mIU/ml, herkkä raskaustesti. En suosittele muutenkaan, en jotenkin pidä sen haamuilusta.

Mut sillä plussa tuli, ja digillä jonka herkkyys on 25mIU/ml tuli nega, kuitenkin ennemmin uskoisin sitä negaa ainakin toistaseks, niin eipä tuu pettymystä.

Joo ja se digikin oli seonnu sitten, kun lähdin aamulla, se näytti "ei raskaana" ja kotiin tullessa se näytti Raskaana 3+
Siitä oli pakko ottaa kuvakin.... Ei mitään muita symboleja ruudussa, vaan se Raskaana 3+. Mut en mä oo ennen kuullu mitään et se minuutin jälkeen ku tulos on tullut ruutuun, muuttuis!

Voi huoh [&o]
No, nyt uskon negaa siihen asti kunnes oikeesti tulee kunnon oireita lisää tai sit ei menkat ala lokakuun loppuun mennessä, testaan sit vasta uudestaan, vihaan raskaustestejä, vihaan!

kitty80 Muuten ottaisinkin yhteyttä, mutta juuri olin lääkärillä, ja ne sanos että jos negaa tulee niin oottelee, myös tilanteessa jossa toinen näyttää plussaa ja toinen negaa. Ja liuskaplussa nyt on liuskaplussa... [>:] HUOH, mä en usko ennen ku molemmat testit näyttää OIKEAAA plussaa. Lokakuun loppuun asti ootellaan siis.
[&:]

Miplis, oikein paljon onnea uuden työpaikan johdosta! [:)]
Unohin sanoo ku olin taas niin omissa mietteissäni [8|] Joo, no lokakuun loppuun tässä pitää oottaa ja sit vasta kuulemma mahtavat asialle jotain... Sano mulle vielä tossa just ennen mun lähtöö, et jos mä nyt plussan saan ja varmistan sen toisella, niin jos toinen näyttää plussaa ja toinen negaa niin oottelee sinne lokakuun loppuun ja testailee sillon ku siltä tuntuu... [:@] V*TUN ARVAUSKESKUS![:@][:@]

Minnuska89 Mäkin toisaalta toivon sitä että oliskin salamatkustaja, joka nyt selvästi aiheuttaa kovasti päänvaivaa [:D] Mutta kuitenkin uskon enemmän siihen, että mun kroppa on vaan ihan totaalisen sekaisin, ja nyt sen takia sitten ei oo täti tullut kylään. Sit ku menkat on myöhässä ja pitkään niin sit täytyy miettii asiat uudelleen...
Ei, enkä ite pidä sua tyhmänä, mäkin olisin Ûberonnellinen jos saisin teroilla menkat tulemaan [:D]

omanapaisuus ärsyttää testien sekoilu, ylempänä oonkin siitä selittäny. VIHAAN RASKAUSTESTEJÄ *hakkaa päätään seinään*
Kukaan saa mua ajattelemaan toisin ennenko saan sen oikeen plussan ja en tiiä tykkäänkö sillonkaa!

niinjoo, pitihän vielä tulla sanomaan, että mulla on ainakin nuo värkit ultrattu, eteenpäin kallistunut kohtu ja normaalit munasarjat, joten eipä ainakaan oo mitään monirakkulaisuutta... [>:]

Dark, kiitos tiedosta! Täytyy sitten tilailla vaan noita mammaksin herkkiä [:)]. Arvaan ettet ole viimeisten kokemusten perusteella mikään terveyskeskus-fani, mutta jos noin sulla heittelee noi r-testit, niin kannattaisko käydä ottamassa se veritesti? Tuskaahan se on, mutta ainaskin tietää varmana [:D]

Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta! [:)]

Dark
, mulla on kanssa huonoja kokemuksia terveyskeskuksesta. Ja nimenomaan raskausasioissa. Sain varhaisen keskenmenon ja halusin lääkärille, vaikkei se pakollista olekkaan. Noh, lääkäri sanoi minun tulleen hänen ruokatunnillansa (aika varattu) ja että näin voi tapahtua jos harrastaa suojaamatonta seksiä. Kyllä siinä itku tuli. [:(] Tämän jälkeen olen käyttänyt vain yksityistä lääkäriä, oli tapaus mikä tahansa. Arvauskeskus tosiaankin..

Miplis, onneksi olkoon työpaikasta! Voi kun täälläkin kävisi yhtä hyvä tuuri.

ON: Täällä kp 3/28-31, viime yönä heräsin aivan järkyttäviin kuukautiskipuihin. Tuntui kirjaimellisesti siltä, kuin lantion seutua olis revitty väkisin irti muusta kropasta. Sattuu vieläkin, mutta onneksi on parempi jo. 

Muistelen että jollain forumilla puhuttiin Maca-jauhosta ja sen vaikutuksesta. Antaa kuulemma hyvät ovislimat! [;)] Onkohan kukaan kokeillut? Mulla on nykyään ovikset hieman hukassa, tosin en ole niitä edes kovin aktiivisesti yrittänyt bongailla. Haluan kuitenkin yrittää saada ovista "näkymään" voimakkaamin ensin luonnollisin keinoin. Sitten vasta alan tikuttamaan, jos tarvis on. [:)]

MK81
Joo, ite en ainakaan enää koskaan testaa no. testillä. Terveyskeskuksessa lääkärissä kävin ja sanoivat ettei verikokeeseen tehä mulle lähetettä ennenko sitten lokakuun lopussa [>:]

Fuyu
Ei herranjestas... Mulle kans ultralääkäri tiuski ja vähätteli yms, löytynee mun aikaisemmista kirjotuksista joltain tän keskustelun s.311 tjtn.... Vihaan terveyskeskuksia ja raskaustestejä. Miks tästä asiasta on tehty näin vaikeeta?[:(]

Juu kyllä yksityiset lääkärit on niin pelastus ku on olemassa paikka jossa sua kuunnellaan eikä vähätellä oireita. kävin tyttöni kanssa lääkärillä taas mehiläisessä korvatulehduksen takia ja taas oli niin ihana lääkäri ja puhui tytölle mitä tekee jne[:)] itekki yksityisellä alkanu käydä vaik maksaaki mut saapahan kunnon palvelua!

Hyvää torstaita kaikille!

Ihania tällaiset 2päivän työviikot [:D][:D] (Olin siis alkuviikon karmeessa vatsataudissa)

Soittelin tänään yksityiselle gynelle ja varasin meille aikaa ensi viikolle keskusteluun/tutkimuksiin. Mua on sen verran alkanut ahdistaan noi mun kiertohäiriöt, myoomat ja epäilys monirakkulaisista munasarjoista (2sti epäilty ja 2sti ei epäilty), et nyt ei oma pää anna odottaa vielä tammikuuhun, jolloin vuos tulis täyteen. Ikääkin, kun on jo se 31. Olis muutenkin tarkoitus käydä myoomat tarkistuttamassa, niin hoidetaan nyt samalla sit koko touhu.

Sillein helppo mennä, kun oon samalla gynellä käynyt aiemminkin ja kun on vielä lapsettomuuteen suuntautunut. Ilmeisesti täällä meidän kaupungissa, myös julkisen puolen hoidot ohjataan tälle samalle klinikalle. Toivotaan nyt sit ettei olis mitään ihmeitä tapahtunut vuoden aikana. Vähän hirvittää mitä tulee maksamaan, kun pelkkä ultraus ja normikäynti on maksanut siellä sen 180€ (mistä tietty sai vielä kela osuuden pois).

Plussatuulia!!! [:)][:)]

Pientä päivitystä tänne, naistenpolilta äsken soitettiin ja sanottiin että mun pitää huomenna käyä labrassa antamassa raskaustesti verestä ja sitten otetaan klamy taas. Mitä ne sitä kokoajan ottaa ku eihän mulla edes ole. Ja kaikki tuon pitkän vuodon takia pitää ottaa. Ja mikshän ne sen raskaustestinki kattoo ku en voi olla raskaana, olishan se ultrassaki näkyny ku kohtu ultrattiin silloin 7.9, eikä olla voitu sessyillä sen jälkeen  [8|] ja nuo ihmeen nippailutki vasemmalla puolella kohdun kohdalla on varmaan noista Teroista johtuvaa ja sitten tää rintojen nipistely, olis se aika jännää jos labran r-testistä tuliski positiivinen, mutta se ei voi olla mahdollista mitenkään [>:]

Minnusta89: Ootko varma, etteivät ne epäile, että jos sulla olis kohdunulkoinen raskaus? Se kun ei välttämättä ultrassa näy, mutta voi aiheuttaa oireita. Ja ehkä ne ottaa sen klamytestin uudestaan jos epäilevät että ovat sössineet jotain.

Imj, sehän selviää sitte ja voihan se olla että ne epäilee kohdunulkoista raskauttakin tai normaalia raskautta jos olen ollu niin alussa että sitä ei ole edes näkynyt. Kauanhan yleensä siinä verikokeella tehdyssä raskaustestin tuloksissa kestää, saako sen tietää jo samana päivänä.. [8|]

Labrasta selvitty! yhteensä jos muistan oikein ni ottivat 5 putkee verta.. YÖK. En törmänny ees anoppiin [:D] Anopin työkaveri meni kaks kertaa ohi mut ei tainnu huomata mua [:D] Olin niin hianosti istumassa siellä.. Muistoks jäi tosta labrakerrasta punanen piste ja kipee mustelma [:@] Helvetti ku menivät ottaa vasemmasta kädestä. Normaalisti ne ottavat oikeesta.. O_o

Sen mä unohin kysyä siltä että kauan niis tuloksis menee [:@] JA se oli se tärkein juttu prkl.. Onko kellään tietoa et kauan hormoonitesteissä menee? Ku siis se naikkonen puhu jotaa et jahas sulla on näitä hormonijuttuja [:D] meneeköhä niissä viikko vai kaks.. [8D] Pitäs nimittäin sitä puhelinaikaa varata sille neuvolalääkärille.

Minnuska89, Kiitos. Tsemppiä mä nyt taidan tarvitakki. Tuntuu et mikään ei oikee luista. Paitsi nyt toi työjuttu! =) Minnuska, eikö siinä terolut kuurissa tullut pakkauksen mukana pakkausselostetta? Eikö niissä yleensä lue ne tavanomaisimmat "oireet" mitä voi tulla kun jotain lääkettä syö. ns. haittavaikutuksia [:)] Mulla siis ei oo mitää käsitystä terojen paketista yms yms yms mutta yleensähhän kaikissa lääkkeissä on pakkausseloste.. O_o Tsemppiä nyt sitten pitkästä aikaan!!!! nyt toivotaan sunkin kohdalla että asiat järjestyis ja tulis se oma nyytti pian!

Dark, Ei se mitään. Ei kaikkea voi muistaa eikä huomata. Kiitos onnitteluista. [:)] On se kyllä niin paskamaista että laitetaan ihminen tollain odottelemaan! Ja kun ei meillä kaikilla mihkään yksityisille oo varaa [:@] Sulla on kauhea odottaminen edessä JOS ja KUN se täti sieltä tulee ryminällä. Toivon todella että pian se täti sulle tulis ja pääsisit taas normaaliin rytmiin! Mä oisin jo ihan paniikis ja hysteerinen jos mun tätiä ei olis tullu noin pitkään aikaan.. Olinhan mä jo ihan ulapalla ku viime jouluna oli 2 kierron pitunen kierto [:D]

Fuyu, Kiitos sinullekkin onnitteluista. Kyllä toi mun työpaikka niiiin tuli puun takaa et hyvä et ite uskoin että sain sittenki paikan kyseisestä firmasta! Siis kun aluks ne viime viikolla ilmotti ettei mua valittu ja sit tiistain aamulla soittivat et oonko sittenki kiinnostunu tulla niille töihin [:D] Joko joku niistä valituista ei mennykkä tai sit ne vaan tajus et mä oon paras!! [:D] ja HYHHYH omakehu haisee x) Tsemppiä alkavaan kiertoon!

JEEEE.. Tänään kokeiltiin TAAS sessyä ja aihhhhh.. ei sattunu yhtää!! JEEEEEE.. [:D][:D][:D] Niiiin happy.. Tais se vaan repästä se koje jotenki limakalvoja et oli arka viikon siitä papanäytteestä. Ku sen aikanahan ei saa sitä liukastetta laittaa vaan pelkkää vettä. Nohh.. nyt taas sessyillään normaalisti <3 Mut se ei täs kierros kyl paljon enää auta ku se ovis oli ja meni aikoja sitte. [:(] HUONOON aikaan se ovis taas tuli peekele [:D]

Fuyu, mikä tää Maca-jauhe on? [:D] Joo, mäkin oon aatellu, et ens luonnolliset keinot, pitää aamulämmöistä kirjaa jne. Ja limoista. En tiiä sit siitä jostain ku jotkut puhuu kokeilevansa (jollain muulla palstalla) kohdunnapukkaansa ja siitä selvittää missä vaiheessa kiertoo on tai siitä tuntee jos on raskautunut tms. Ite en kyllä siihen meinannu. Ensin pitäis vaan saada se täti tulemaan [>:]

kitty80, joo aikoinaan kans ite keuhkokuumees - arvauskeskuksessa sanoivat että normiflunssa, mee kotiis lepäämään. Yksityiselle mentiin ja saatiin ens mononukleoosiin antibiootit mut sitä ei sit ollu. Sit älysivät kattoo vissiin tulehdusarvot ja sit kuvattiin keuhkot ja sit tadaa! Jotain epämäärästä. 2viikon keuhkokuume kesälukiossa, nams. Mut yksityisellä tekivät sentään jotain! Nyt kun olis rahaa mennä sinne yksityiselle oikeesti tsekkaamaan ultrausjutut ja verikokeet yms, niin hyvä olis. [:-]

Pöppis, toiv. tutkimukset menee hyvin! En nyt tiiä mikä on parempaa ja mikä ei, mut toivottavasti ei ainakaan oo mitään, mikä vaikeuttaa yhtään tän enempää [:)] pidän peukkuja!

Minnuska89, varmaan ne sen klamyn ottaa jos eka testi onkin ollu väärä nega tms. Suljetaan kato kerralla kunnolla pois. Mulle on sanottu et mikä tahansa testi voi näyttää väärin negaa, joten uusimalla toisen tai kolmannenkin negan saa sitten kokonaiskuvan - nega. Varmaan ihan varmistukseks vaan. Samoin se HCG - varmaan ottavat just sulkeakseen pois kohdunulkosen varmaankin. Sehän kun on tappavan vaarallinen... [&:] Onneks sentään sulla testaillaan noita, mulle ei mitään suostuta tekemään... [>:] Saitko jo tänään tietää, vai meneekö huomiselle, vai maanantaille se testitulos? Jänskään! [:)]

omaanapaa... miehen kanssa puhuttu nyt sit... ehkäsystä [:(]
Se oli nyt sitä mieltä, että vois koittaa kortsujen kanssa pelailla siihen asti, että mun kierto menee normaaliin, niin varmistetaan ainakin sit se, et vois varmemmin pysyy kyydissä kun otetaan taas ehkäsy pois. Vähän harmittaa, mutta miettimisen tuloksena oon ite samaa mieltä. Tosin kuitenkin, jos ketään ei haittaa jäisin tänne kuitenkin kuumeilemaan vaikka yritys onkin pikkuisella tauolla... [&o]

Miplis,
Loistavaa, ettei sessy sattunu enää [:D]
Toi on kyl tosi hassu toi työpaikkajuttu, mut hyväpä että sait sen ! [:D] Kun saat jotain rytmiä elämään niin sitten varmaan kaikki menee muutenkin paremmin. Tai ainakin tuntuu muutenkin paremmalta... Musta ainakin tuntuu että nyt ku kouluun palas, kaikki tuntuu paljon paremmalle aika-ajoin. Paitsi tää tädin puuttuminen...

Nyt onkin menossa jo... hohhoijaa kp66 tjtn kohta meen jo sekasin laskuissa... kp100 on sitten 27.10.2010 ihanaa [>:] Voin muuten vaan kuvitella kuinka RYTINÄLLÄ se täti sit tulee kun se on tullakseen... [:'(] Sit varmaan muuten sattuu ja pahasti. Ja saas nyt sit nähä kuin pirun runsaat tulee olemaan... Täytynee alkaa kierron tarkkailu siitä samantien, ja pitää kirjaa kuinka pitkä se seuraava kierto on.

`YLEINEN KYSYMYS´
Eikö se niin mee, et jos kiertopäivät ylittää sen 35 joka kierrolla, raskautuminen ei oo ees mahollista ja jos on aina 35 niin se ei enää oo normaalia? Et siihen sit jotain teroja vois saaha sit JOS kierto heittelee kauheesti varsinki yli 35 päivän?

Dark: Elikkä Maca on Perussa kasvava juures ja sen pitäisi auttaa sekä naisia, että miehiä parantamaan hedelmällisyyttä. Esimerkkeinä sen pitäisi parantaa siittiöiden liikkuvuutta ja tukea follikkelin kasvua. Tokihan siinä on sitten paljon vitamiineja ja hivenaineita ynnä muuta hyödyllistä. http://www.cocovishop.com/maca <<- tuolla listattu Macan sisältämiä vitamiineja sun muita. [:)] Mä oon kanssa kuullu tosta kohdunnapukan kokeilusta. Musta se kuulostaa jotenki vaikealta. [:D] En sitten tiedä.

Miplis: Ole hyvä vaan. :) Meilläkin jänskäillään nyt että saako toi ukko töitä tosta lähikoululta. [:)] Ois aivan mahtavaa jos sais. Työmatka olis niin lyhyt. Itte en oo töissä, tän talon ylläpito vaatii jo aika paljon aikaa. Sen lisäks meillä on vielä paljon eläimiä. Oma yritys on haaveissa. Jotain hevosalaa tai sitten kahvila/leipomotyyppistä.. Toistaiseksi kotirouvana!

ON: Siemailen tässä greippimehua, hyi että kun on pahaa. Olen kuitenkin päättänyt sitä juoda ja sen aijon tehdä! Kai siihen makuun tottuu. [;)] Odotan niin innolla että mää menkat loppuu! Tahon päästä tositoimiin. [;)] Vaikka tuskin se heti tärppää. Huomenna hääjärjestelyjä ja kampaaja! Saa vähän muuta ajateltavaa.

Kattelin just tossa noita tikkereitä ja huomasin, et Minnuskalla ja Fuyulla taitaa olla sama hääpäivä...?

Dark, mua ei sinänsä hirvitä noissa tutkimuksissa se, et löytyis jotain vikaa. Sillä haluan mennä ajoissa edes juttelemaan, kun tuota ikää alkaa olemaan, et jos jotain ilmenee, ei ole sit turhaan ootellut jos sille jotain on tehtävissä. Hyvä kun ootte saanu miehen kans puhuttua! [:D]

Dark, Tietenki saat ja sun pitää pysyä täällä, vaikka teillä nyt pienehkö yritystauko tulee. =) Täähän on vauvakuumeilua osastolla [;)] Etköhä sä silti kuumeile omasta pienestä vaikka nyt taukoa onki. Hyvä että saitte puhutta miehes kanssa! [:)] Joo, onhan tää tosi hassua tää työ juttu.. No mut katoin et mollin sivuil ne ettii lisää työntekijöitä.. Jahka ne olis saanu sit enempiki niitä uusia paikkoja (ku sen verran ne kerto että 6.10 niil tulee uusia kohteita ja sen takia lisää porukkaa) Saas nähä ens viikol et miten tuo työ alkaa sujumaan. Onneks ekal viikol oon vanhan työntekijän kanssa tekemässä että opin talon tavoille! [:D]

Mä oon Darkin kanssa eri mieltä tosta kierron pituudesta.. Mun viime kierto oli 39 ja kai se neuvolalääkäri olis siitä sanonu jos se olis niin ettei silloin voi raskaaks tulla ja kun mun normaali kierron pituus on nyt kohta vuoden ollu se 34.. ja se lääkäri ei mitään kierrosta sanonu.. Hmm.. tiedä sitten..

Fuyu, Toivotaan että miehes saa sen työpaikan jota jänskäilette! tsemppiä ja peukut ja varpaat pystyyn..

Katos perkele. Pöppis, ootpas huomaavainen.. niin siltä joo näyttäis et olis sama hääpäivä Minnuskalla ja Fuyulla.. aika sattuma [:D]

Eipä kai tässä muutaku öitä kaikille.. pus pus [:D]

YK n. 19, KP 28/34(-39)

Dark, käynpä huutelemassa tällä puolen kun olen itse tuosta sun kysymyksestä kans puhunut gynen kanssa... Ainakin hänen mukaansa vielä 40 huitteilla heiluvat kiertopäivät on vielä normaalia, kunhan vain kierto on suht säännöllinen, eli pyörii samoilla nurkilla koko ajan., Jos taas kierto heittelee niin että muutaman kk on 28-30, sit 38, taas 30, sitten 38, eikä oo mitään syytä (stressiä, muutoksia elämässä, vaikka lomamatka) miksi kierto venyis / ovis siirtyis, niin se ei oo normaalia. Ovishan saattaa siirtyä (ja sen mukana sitten kiertokin venyy) 'spontaanisti' kun oman elimistön mielestä olis tarvetta siirtää sitä (esim juuri kovan stressin takia), mutta jos kierto koko ajan heittelee, ei pitkät kierrot ole yleensä siitä kiinni vaan ennemminkin siitä ettei ovista siinä kierrossa tule ja tyhjennysvuoto vaan tulee sitten omia aikojaan.

Miplis, Oleppas hyvä vain,kyllähän sinä tarvit tsemppejä ja niitä lähtee täältä oikeen roppakaupalla sinne päin [:)] Kyllä oli pakkausseloste mutta siinä ei lukenut mitään rintojen nipistelyistä tai alavatsan nippailuista. Yleisempänä haittavaikutuksena oli ollut vain migreeni/pääkipu. [8|] Kiitoksia ystävä hyvä, tuntuukin jo pikkuhiljaa että minä myös tarvitsisin niitä tsemppejä ja aika näyttää tuleeko sitä nyyttiä pian. [&o]

Dark, Niin voi olla että sen takia ne sen ottaakin uudelleen mutta jotenkin vaan tuntuu että ei mulla ainakaan klamy ole ja äitikin sanoi samaa että ne ottaa juuri sen takia nuo että saavat pois sulkea sitten nuo ja ehkä sitten varmaan aletaan tutkimaan tarkemmin jos nuo testit on kummatkin negatiivisia. Joo olen lukenut siitä kohdunulkoisesta raskaudesta ja kuulostikin aika pelottavalta, no ainakin se nainen labrassa sanoi että naistenpolilta sitten soitellaan iltapäivällä tuloksista että tänään ilmeisesti saan tulokset, ainakin raskaustestin.

Pöppis, joo itsekin piti tarkistaa äsken tuo munkin tikkeri niin on meillä näköjään Fuyun kanssa sama hääpäivä mutta varmasti eri paikkakunnalla kuitenkin. [:D][:)]

Paljon plussapuhureita puhaltelen teille kaikille ihanille ystäville ++++++ *puuuh*

Minnuska89 Minulla oli kolmen tero-kuurin jälkeen paljonkin välillä rinnat kipeenä... ja silloin jo meinasin innostua että nyt sitä ollaan paksuna. Se oli kuitenkin ovisoire tai jotain... mutta sitä silloin ihmettelin, että kun ei mulla ollut sellaista aiemmin ollut. Eikä ole ollut nyt muillakaan kierroilla. Että voi varmaan johtua niistä teroista. Toivottavasti selviää syy tuohon runsaaseen vuotoon, tulehan sitten kertomaan meille.

Omaa: Täällä on valunut vieläkin jotain ihme limoja, ihan kun ovisliimaa... vaikka ovis oli jo tiistaina eli kolme päivää sitten. Ihan ihme juttu. On pitänyt pitää ihan kuukautissuojaa, kun pikkuhousunsuojallakin tuntuu tosi märältä olo. [:-] Parin viikon päästä pääsis sitten jännäilemään... vaikka koko ajan tuntuu että toivo hiipuu...

Takaisin