joko nyt onnistaisi

Mielettömästi onnea plussasta hannaton ja Tyttö Koo! [:)][:)][:)] Tarrasukkia paketeittain mukaan! [:)]

Nyt kaikki vain plussa-aaltoon mukaan! RiikkaJ, ainakin sulla jännät paikat, plussapuhallukset! [:)]

kitty80, voihan helkutti [:@] Se oli liian sitkee ku ei läteny tänne kyläileen mieluummin... Kyllähän sekin voi olla mahollista, et oli kemiallinen raskaus, ei vaan pikkunen pysyny kiinni ja sen takia arempi maha? Pahoittelut sinne ja tsemppiä uuteen kiertoon! <3

Tyttö Koo, ohhoh sinnehän se plussa nopeesti pärähti [:)] oikein paljon onnea sinne! [:D] Ja vauvaliimaa + tarrapuku ja lukot sun muut mukaan [:)]

hannaton, mä tiesin ! [:D] jeeeeee! [:D] IHANAA! [:)][:)] onnea erittäin paljon! <3

NYT KAIKKI SIIHEN PLUSSA-AALTOON MUKAAN!!!

Vetäkää mutkin mukaan... [&o]

en vieläkään oo uskaltanu testiä hankkia tai kuvitella testaavani.. huoh [&o]

Hannaton ja Tyttö Koo, paljon onnea plussasta teille molemmille!! [:D] Tarrasukkia matkaan!!

omaa, viime yönä iski ihan tajuton ripuli ja oksennustauti. Sit siihen päälle outo[8|] täti ja 38 astetta kuumetta. Täti outo siinä mielessä, et vuoto on ihan vaalean punaista/oranssia ja vähäistä. Aamulla kuitenkin tein testin ja negaa näytti. Katsotaan mihin suuntaan kääntyy.

Mun fiilis taas lapsenyrittämiseen katos.. Sen takii ollu ihan hiljaa taas.. HUAH.. Oviski meni ihan läskiks, kiitos papanäytteen (luulisin ainaki et tää johtuu siitä, mitä kohta kirjotan. Ja jos joku ei halua lukea "rivoa" niin hypätköön seuraavan tekstin yli).

Oviksen siis pongasin silloin viikko sitte keskiviikkona.. nohh.. sillo mulla oli myös se neuvolalääkäri jossa siis papanäyte otettiin.. No.. Sessyiltiin keskiviikko iltana, tarkotus oli sessyillä vielä torstaina.. No mun keho oli sitten eri mieltä ja aina kun yritti sessyillä ja miekkonen työntyä sisää ni vihlas NIIIIIIIIIIIN perkeleesti tuolta kohdunkaulasta mistä se näyte otettiinki et joutu AINA lopettaan kesken.. Tätä nyt sit jatkunu eiliseen asti (silloin YRITETTY viimeks).. voiko tää olla normaalia, et paikat hellänä sen näytteen oton jälkeen? Kellää omakohtasta kokemusta.. Kipu oli aika lähellä kuvailua että joku tökkii neulalla. Että se siitä oviksesta.. Tuskin se yks kerta mitään auttaa!! [:@] Saa taas venailla sitä tätiä kylään.. *kiroilee* [:(]

Ilosempiin aiheisiin.. Torstaina pitäs sinne labraan mennä antamaan ne 4 näytettä.. verikokeita vissii ne 3 ja klamy testi.. Sitä odotellessa!!

Kauhee masis ku ei tunnu töitä löytyvän ja puhelinmyyjäks en rupee.. [&:] En siis päässy sinne duuniin missä mulla oli se työhaastis sillo viime maanantaina.. HUOH..

hannaton, OIKEIN PALJON ONNEA PLUSSASTA JA IHMISLIIMAA MUKAAN!!! <3

Tyttö Koo, Oikein paljon onnea plussasta.. En olis ikiin uskonu kanssa että näin nopeesti pärähtäis! [:D] paljon tsemppiä ja ihmisliimaa mukaan jotta pysyis sinne ens kesäkuuhun asti matkassa!!

Niin omaa vielä sen verran että tissit on taas arat.. O_o taitaa kohta se täti tulla..vaik no laskujen mukaa tädin pitäis vika päivä ilmestyä. :P

YK n. 19, KP 25/34-39

Hannaton ja TyttöKoo mahottomasti onnea ja paljon enkeleitä sekä liimaa mukaan matkalle!!!!!![:)][:)][:)][:)]

Toivottavasti plussa aalto tartuu muihinkin! [:D]

Omaa: Olen taas pysytellyt taka-alalla, vaikkakin lukemassa täällä muitten kuulumisisa käyn lähes päivittäin! Itsellä siis ovis oli viime viikolla ja itseasiassa "hyvät päivä" olis menossa vielä tänäänkin...Ehditiin avokin kanssa aloittaa pupuilut juuri oviksen alussa kunnes mies tuli syyslenssuun eikä silloin nyt aivan ensimmäisenä ole pupuilu mielessä kun kuumetta on se 39 ja rapiat...[&o] Perhanan lenssu[:@][:@][:@] mutta ei siiä mitään, parin viikon päästä kattellaan tuottiko yksi kerta onnea, yksi kertahan riittää [;)] muuten odottelen tätiä kylään...Mutta voihan sitä toivoa! [8D]

dark, voi olla, mut neuvolassa sanottii ja lääkäri sanoi et olis ihan normi kipuja ku ei oo ehkäisyy. En tiiä, meinaat menkat loppu tänää yht'äkkii niinku alkoki eilen [:-][&o] ärsyttävää. Yleensä kuitenki kestäny 4pv. Masu edelleen arka. Plussaa kaikille[:)]

Ihanaa,oikein paljon onnea plussanneille ja pidän peukkuja pystyssä että pikkuinen pysyy matkassa[:)]

Omaa
, täällä alkoi tänään aamulla heti 6 aikaan herätessäni se Terojen jälkeinen tyhjennysvuoto,huomasin heti kun menin aamulla vessaan kun oli vähän semmoista vetisempää ja ihan punaista verta..Kauankohan tätä vuotamista pitää vielä jaksaa..Kauan tuo tyhjennysvuoto kestää yleensä?? Pitää tässä nytten aamulla peruuttaa lääkäri aikakin kun eilen varasin lääkäriin ajan kun vuoti vielä samanlailla kuin aikaisemminkin mutta eihän mun tarvikaan mennä lääkäriin kun alkoi tää tyhjennysvuoto..Menkkakipuja on jonkin verran mutta ei niin kauheesti,ainakaan vielä[:D] Nyt oon niin happy kun tulee tuo loppuvuoto ja sitten tuon loputtua pääsee pupuilemaan miehen kans,29.päivä tulee tasan kuukausi siitä ku ollaan viimeks pupuiltu ja se on aika rankkaa olla kuukausi ilman ku ei oo ennen ollu[:D][:)] Mutta jooh, saapas nähä raskautuuko sitä sitten nyt tulevassa kierrossa vieläkään, kun lähtee YK9 käyntiin[:)] Nyt aika sekaisin toi tickeri kun kierto on pitempi ja odotellaan sitten enskuussa niitä menkkoja niin saa tickerin taas sitten laskettua, toivottavasti tätiä ei vaan enskuussa tule ollenkaan, pitää nyt samalla tässä tämän tyhjennysvuodon yhteydessä heittää tätikin samalla pönttöön ja vetäistä se alas[:)]

Paljon plussapuhureita muille joilla jännät päivät lähenee++++++ *puuh*

Hei kaikki!

Aiemmin olen kirjoitellut tuonne Äidiksi ensi kertaa -ketjun puolelle, mutta aktiivisesti seurannut tätäkin ketjua. Piti nyt tulla toivottamaan tuhannesti onnea Hannatonille ja TyttöKoolle plussan nappaamisesta! Ihanaa! [:)]

Meillä siis YK1 vetelee viimeisiään eli aika jännät päivät täälläkin! [;)] Tänään kp 28. Kovasti on innostus ja jänskätys nostanut päätään, vaikka järjellä ajatellen olen aika varma ettei vielä ole napannut. Raskausmultivitat on kuitenkin tänään aloitettu.. [;)]

Darkia rohkaisisin testin tekoon! Ystävällenikään ei koskaan kuukautisia tullut keskenmenon jälkeen, kun oli pieni jo hypännyt kyytiin! [:)]

No testin teko olis kohtuullisen helppoa mut nyt sit soitin tänä aamuna terveyskeskukseen ja kappas suoraan löyty aika ja nyt sit oon kohta lähdössä lääkäriin... Hui :< jännittää...

Vai että Porin Ässät [:@] , kuules Manque, Rauman Lukko se olla pitää [:D] No joo... ite en ole kauheasti SM-liiga ihmisiä, mutta sen saloihin pääsin vähän tutustumaan Raumalla opiskellessani, ja siitä lähtein kannustanut Lukkoa, meni huonosti tai hyvin [:)]

Onnittelut Tyttö Koolle ja hannatonille! Ihanaa kuulla näitä plussauutisia! Joko se RiikkaJ menee kans tähän aaltoon?

Voi ei Miplis. Otan osaa ovisjutusta ja työttömyydestä... oisko voinut olla niin kovat oviskivut? Mulla ei ainakaa oo koskaan papakokeen jälkeen ollut mitää kummallista. Toivottavasti testin ottajalla ei ole kädet tärissyt ja sörkkinyt jotain väärää kohtaa.

Mites Darkin kävi lääkäris?

Tääl ei mittää... ulkona sataa vettä ja pupuiltu on eilen viimeks ;)

Hannaton ja Tyttö Koo, paljon onnea plussasta teille molemmille!! [:)]

Omaa: Aamulla heräsin klo 5 (herätyskello olis ollu soimassa 5.05 [:)]) järkyttävään oviskipuun. Se kipu on niin viiltävä, että tuntuu ettei vois edes istua... Pakko oli vetää grammanen panadol, sillä hetken päästä oli pakko lähteä pyöräilemään viiden kilometrin matka töihin... Kaikki meni ok, kipu hellitti ym, kun olin töissä yhtäkkiä tuntui, että nyt valuu jotain... onneksi ei ollut vielä tullu lapsia hoitoon, niin kerkesin käydä vessassa. Niin vielä valui ihan kamalan paljon kirkasta limaa... mitä on kyllä valunutkin jo monta päivää, niiden avulla olen ovista bongaillutkin. En vaan muista, että mulla olis aiemmin tullut ovislimaa vielä oviksen jälkeenkin... [:-]
Mies ollut jo toista päivää reissussa, ja pupuiltiin viimeksi melkein kolme päivää sitten, joten saa nähdä tuleeko tästä kierrosta tulosta. Toisaalta nyt on just semmoinen olo, että ei haittaa vaikka ei tuliskaan. Olen aloittanut laihdutuksen ja melko säännöllisen liikunnan. Tavoitteena olisi saada pudotettua painoa, joten sehän ei sitten onnistuis jos tärppäisi... Saahan se tärpätä, jos niin on tarkoitettu, tietysti varmaan nyt sitten tärppääkin kun toivoo että ei... [;)] No joo... Täällä ollaan parin päivän saikulla, poskiontelotulehdus. On aikaa kotona yksin miettiä kaikkia asioita, eikä pääse edes liikkumaan...

Voi piip. Täti tuli itkun ja karmeiden kipujen kera, eli ensi tärppipäviin n.2 vkoa. Pitäisköhän hakea niitä oviksen bongailu härpäkkeitä, jos vaikka toimis...

Pöppis, voi ei [&:] Testaile uudelleen pian, pääset vielä aaltoon mukaan [;)] Toivottavasti outoilu olonen johtuu kyytiläisestä [:D]

Miplis, voi ei... [&o] Toivottavasti yrittämisfiilis tulee taas ens kierrossa, eipä siinä vissiin enää oo sörkkimistä?
Toivottavasti fiilikset lähtis siellä nousuun...
Työttömyys ei kyl koskaan oo kivaa... Ja sit se kun töitä ei vaan oikeen oo, ja puhelinmyyjäks ei tosiaankaan kannata mennä. Ite oon ollu, ja koko homma ei oo nautittavaa puuhaa (paitsi sillon ku oikeesti saa myytyä, ja se on harvoin...) ja palkkakin on syvältä... sanotaanpa nyt sit vaik nenästä.

Paapi, yksi kerta riittää hyvin, kyllähän ne neljäkin päivää voi siellä elellä [;)]

kitty80, johan nyt, toivottavasti testi näyttäis vielä jotain hyvää [:)]

Minnuska89, hienoo kuulla, että hommat alkaa luistaa pikkuhiljaa, nyt kun vielä luistais vielä vähän kovempaa ylöspäin [:D]

Kcatri, yritäs parantua, ja toivotaan että nyt riitti se pupuilu tuottamaan toivotun tuloksen! [:D]

Omaa napaa:
Huoh.. Oli aikas turha lääkärireissu, mutta nyt on jatkosuunnitelma ainakin selvillä.
Lääkäri ei myöntäny teroluteja eikä clomeja eikä mitään muutakaan. Kilpirauhastesteihin pisti lähetteen ja sain nyt sit käytyä sekä kilpirauhas- että hepatiitti- ja hiv-testit, mitkä piti aikaa sitten käydä ottaas, mut nyt sit vihdoinkin pääs kaikkiin kerralla.
Kerroin tilanteesta ja se vähän mietti siinä missä päivissä mennään ja jos kierto on oikeesti heittelevä niin mitkä varat siihen jne. Jotain 2-4viikkoo vois olla myöhässä vuoto, ohhoh hupsis [:D]
Ja sitten sano, että muuta ei voi oikeen tehä ku että suunnitelma mitä jatkossa, ja odottelua vaan.
Ens maanantaille sano että sillon kannattais varmaan tehdä viimestään raskaustesti, ja jos on positiivinen, ottais yhteyttä neuvolaan... Jos negatiivinen, niin ootellaan siihen kp100 asti, eli lokakuun lopulle, jos ehtii siihen mennes vuoto tulla, kirjaa pitää pitää ja jos sillon kun pitää tehä testi jos täti ei oo tullu niin jos on neg. niin soittelen uudelleen lääkäriin ja sit saan terot ja jos pos. niin sit taas neuvolaan. Huoh [>:]

enpäs tiiä maltanko oottaa ens maanantaihin testin kanssa.... [:D]
joo ja saas nähä rikastuuko tää tyttö 300e tänään... Voi olla että on täyttä kuvitelmaa, en jaksa uskoo siihen et neljän vuoden jälkeen oikeesti saisin rahani... [:D]

Dark, toivotaan, että tulis pian vastaus suuntaan tai toiseen.

Omaa, yöllä alkoi sit kunnon vuoto, joten yk 8 pyörähtää käyntiin täällä.

Dark Mulla oli keväällä kiertopäiviä peräti 106 ennenkuin täti tuli Terojen voimalla. Kyllä alkoi siinä 80 päivää ja risat kieppeillä jo niin risoa, niin menin gynelle, joka antoi Terolut- kuurin. Onpa kumma että sun pitäis odotella vielä sinne 100 päivään... Kannattaa testata digitestillä, niin se antaa selkeän tuloksen, että onko raskaana vaiko ei. Niin ei tarvii sitä sitten enää pohdiskella, tietty sehän olis ihan tosi ihanaa jos tulis plussa. [:)]

Pöppis, pahoittelut tädistä [&:] parempi onni nyt sit ens kiertoon [:)]

Tatjuska, jep, tuossahan toi digitesti jo oottelee tekijäänsä pöydällä... Kaippa se olis aamulla sitten tehtävä. Vaikka silti jotenki tuntuu että nega sieltä tulee... Ja tota oon säästäny varmistustestiks, mut kerran ku se on täällä niin miksipä ei... Ei sitä tuu testailtuu kovin usein varmaan muutenkaa...[8|]

Tosin, eilen oli ihan pakko käydä ostamassa juustonaksuja, ku rupes niitä tekemään niin vietävän paljon mieli... [8|]
Ja tässä jälleen nassutan niitä naamaani [:D] Vaikka normaalisti vihaan niitä... [:-]

Pahoittelut Pöppis ja RiikkaJ tädistä [:(]  Toivotaan että alkanut kierto tuo toivotun tuloksen! [:)]

Dark: Tee vain aamulla testi ja tule heti kertomaan mitä näytti! [:)]

Omaa: Pikainen käynti vain, mutta pakko oli tulla käymään koska niin iloinen fiilis [:)] Ilmoittauduin tänään avoimeen yliopistoon suorittamaan (varhais)kasvatustieteen perusopintoja ja ylihuomenna alkaa! Päätin hakea ens keväänä lastentarhanopeksi lukemaan [:)] Oon opiskellut amk:ssa liiketaloutta vain sen vuoksi et vois saada työn josta saa hyvää liksaa ja jossa voi edetä. Tänään tajusin lopullisesti kuinka idioottimaista touhua. Palkkaa tärkeämpää on et tekee työtä josta tykkää [:)] Käyn nyt silti tuota amk:ta siihen asti kunnes pääsen sisään (eli kevääseen) [:D] Mut aika rankkaa tulee olemaan kevääseen asti kun nyt kahdet opiskelut ja yksi työ päällekkäin [8|]

Parane pian Kcatri!

Pahoittelut tädistä RiikkaJ ja Pöppis!

Odota Dark maanantaihin... mitä sitä testiä tuhlaamaan liian aikaisin [;)] (Käänteispsykaa. Nyt sä et varmana malta odottaa ja testaat heti huomenna ja me muut hullut päästään kans jännityksestä)

Takaisin