hannaton: ite sain aikoinaan haamuplussani just tolla sofi one stepillä... Koskaan nähny vahvaa viivaa [;)] uskoin kun menkat ei vaan tulleet ja raskausoireet oli aika vahvat... Vaikka kesken menikin. Eihän se haalee viiva mitään kerro tuleeko menemään kesken, älä ainakaan siitä sitten huolestu [;)] Mut nyt kuiskaten, ettei peloteta vahvaa plussaa pois, kun kerta on kurkkinut jo ovella: onnea... ja vaaviliimat ja lukot, tarrapuvut, enkelit, kaikki matkaan sinne [:)]
Kitty80: hurjaa, testaas uudelleen muutaman päivän kuluttuu! Täällä jännäillään jo sunkin puolesta[:)]
lukot, tarrapuvut, liimat, enkelit, kaikki maholliset sinnekin mukaan, näin kuiskaten niin ei lähe karkuun, kun kerta tätikään ei oo tullut kylään! [:)]<3
mulla itellä oli menkat viikon myöhässä ennenko sain semmosen "tunnistettavan viivan" [;)]
Rouva S, tervetuloa, oltiin maaliskuisissa samaan aikaan [&o] Pahoittelut <3 ja tsemppiä yritykseen...
Omaa:
Taidanpa lakata romaanien kirjottamisen, ku kukaan ei jaksa lukea [:D]
Itellä on outoja nippailuja yms ollu tässä nyt taas jonkun aikaa, ja varsinkin liikkuessa... [:-] ne etomiskohtaukset ja tuo yhdessä mietityttää, mut eipä oo tarpeeks oireita mulle alkaa testaileen [:D]
Ja menkkojen puuttuminen... Nyt jo 2kk ilman menkkoja, olisko nyt ollu menossa se kp62 tai jotain... [&:]
Joo ja torstaina oudoin ilta tähän mennessä mun elämässä... Mä en juo lähes koskaan alkoholia (koska useemmat ei vaan mee alas), ja nyt päätettiin kaverin kans mennä yksille. Olin laittautunu tosi nätiks ja tuntukin siltä [:D]
Sit mentiin Turun Amarilloon ja sit "yhet" venähti, juotiin neljät. Siinä ajassa amarilloon alko lappaa porukkaa ja just ku puhuin mun yhestä eksästä että on tps-fani, "hunajata, hunajata hunajata mulle.." alko soimaan ja sit rupesin puhuun enemmän tästä eksästä, mietin mitä tekee jne... Ja katon tiskin toiselle puolelle, kukas se siellä seisookaan...
Loppujen lopuks ilta meni siihen että löysin itteni sen hotellihuoneesta, (tosin minä, kaveri, eksä ja sen kaveri nelistään) juttelemassa... Sit säikähin omia tunteitani ja sanoin annalle et nyt kotiin... No, tuloksena se, että eksä lupaili maksaa velkansa (300e!) pois ens viikolla (saa vaan nähä jääkö taas puheeksi).... Että huhhuh! [:D]
Hih, jäipä pari juttua sanomati [8|]