joko nyt onnistaisi

MAHTAVAA Tatjuska!!!![:)][:)][:)]

Mä oon vaklaillut tota Pidemmän kaavan mukaan.. -ketjua ja jännitin täällä, että näinköhän se plussa sieltä sulle pärähtää!! Ja pärähtihän se!!!!! MILJOONASTI ONNEA!![:)]

Nyt vaan kunnolla sitä w.astiksen ihmisliimaa matkaan mukaan!![:D]

ISO HALI!

- Bamboo

Päivää.. Kirjottelen näin tässä ajankuluksi taas pikkasen jotain ettette ihan luule et oisin taas kadonnu [;)] Huominen alkaa pikkuhiljaa jännittää ja oleen ajatuksena päällimmäisenä.. IIK.. huh.. kaikkein eniten pelottaa ajatus et olis jotain vakavaa vialla. Mulla siis huomenna se neuvolalääkäri aika, sen takia ku 1,5 vuoden yrityksen jälkeen ei oo tärpänny [:(]

Mä alotin sen ovistestailun tuossa eilen ja noh, nyt rupesin tän päivän testin jälkeen miettimään et onkoha noissa viivan paikka. Mammaksi.fi sivulta siis tilannu puikkotestejä.. Onks kellään kokemusta/tietoa noista OVISTESTEISTÄ et onks niissä tosiaan se viivanpaikka? Onko ovistestissä sama periaate ku raskaustestissä, että vaikka olis haalea toinen viiva niin se olis sit niiku "plussa" eli siis olis ovis tulossa, vai onks noi ovistestit niin et pitää olla kummatki yhtä vahvoja. Kauheeta arvailua ja pähkäilyä [:D]

Mulla oli eilen työhaastis. Tosi lupaavalta vaikutti et ois tosi hyvät mahkut päästä, mut liikaa en uskalla toivoa ku pettyy sit taas vaan liikaa [:)] Ois kyl tosi mahtii päässä tonne töihin, kuulosti niin mukavalta työltä.. Tai ainaki uskosin et ite jaksaisin tehä. Haastattelijat oli rentoja ja suht nuoria. puhuttii vähä koko alasta ja sen semmosesta. ei ollu sellai perus työhaastis, jossa mä vaan vastailen niitten esittämiin kysymyksiin. Saas nähä. Sanoivat et tällä viikolla päättävät ketkä 2 ne töihin ottavat.

Tatjuskalle oikein paljon onnea plussasta! Vedäppäs nyt mutki sit mukaan [;)] Aivan innoissani täällä olen, hyvä et pysyn nahoissani! IHANAA! nyt tarrasukkia ja vauvvaliimaa ja kaikkee mahdollista onnea tuovaa ajatusta sinne et nyt tää olis se raskaus joka kestäis ihan loppuun asti! <3

Tuli parempi fiilis ku lueskelin teidän mielipiteitä siitä et onko mun väärin mennä työhaastatteluun tai ylipäänsä hakea töitä, ku yritetään lasta saada aikaseksi. Hyvillä mielin menin ja tulin ja koin ja näin.. ja nyt peukut pystyssä et pääsiski viel firmaan sisään!

tyttis, Pahoittelut tädistä. :( noh, seuraavalle kierrolle paljon tsemppiä mukaan ja nujerra se täti! [:D]

Bamboo, Kiitos kommentistasi. Kävin lueskelemassa sen ennenkuin sinne työhaastikseen menin ja olo parani todella paljon sun kirjotukses jälkeen. Niin ja eihän sitä koskaan tiedä, jos meillä vielä ½ vuottaki menis ennenku tärppäis. Kuullu vaan yhdeltä kaverilta että niillä meni ½ vuotta vielä ennenku tärppäs sen jälkeen ku ne alotti tutkimukset et missä vika vai onko missään vikaa.. yms. Jos ymmärsit [:D]

Eikai tässä muuta ku et todella paljon tsemppiä ja jaksamisia tähän syksyyn kaikille ja toivotaan että kaikilla nyt rupes pikkuhiljaan tärppäämään että päästäis täältä odottajiin! ++++++++++++++++++++++++

Miplis kiittää ja kuittaa seuraavaan kertaan asti

YK n. 19, KP 19/34-39

[:)] IHANIA UUTISIA TÄÄLLÄ [:)]

TATJUSKA: SYLINTÄYDELTÄ TEILLE ONNEA PLUSSASTA [:)][:)][:)][:)]
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!!!!

MIPLIS: Moikka [:)]
Määhän tilasin pari kertaa Mammaksilta noita ovispuikkoja.
Ja niissä ainakin sanottiin,että haalea viiva on sama kuin nega.
Eli jos testiviiva on yhtä vahva tai tummempi kuin kontrolliviiva,niin sitten kyseessä on positiivinen tulos.
Eli mulla ainakin noi ovispuikot toimi erilailla kuin r-testit.
Kun r-testiin mulla tuli ihan haalea viiva ja se tarkoitti plussaa.
Mutta en sitten tiedä,että onko noita ovistestejäkin erilaisia??

Paljon lähetän sinulle tsemppejä huomiselle lääkärikäynnille [:)][:)][:)]
Toivon sydämestäni,että saat/saatte sieltä apua tähän tilanteeseenne!!
Ja tietenkin ennekaikkea toivon,että tämän käynnin jälkeen teille käy niin,että se plussa sieltä tulla tupsahtaakin [:)][:)][:)]
Niin teille sitä plussaa toivon!!!!
Paljon plussatuulia ja jaksamisia teille [:)][:)][:)]

JA KAIKILLE TEILLE MUILLEKIN SUURI PLUSSA-AALTO LÄHTEE NYT ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Toivottavasti te kaikki muutkin nyt pääsette Tatjuskan tavoin tuonne odoutuspuolelle!!

Yönsäde ja Mini rv 18+0

Pöö... [:)]

Onnea plussanneille!
Ihanaa huomata että ei ole ainoa jokaa toivoo plussaa, jotenki tuntuu vaan niin yliampuvalta ajatella asiaa koko ajan, mutta pakkohan se on ku se on päällimmäisenä mielessä. [:)]

Päivät kuluvat hitaasti koko ajan omaa kroppaa kuullostellen että josko ois joku asia joka viittaisi siihen että on raskaana. Toisaalta musta tuntuu että suurin osa oireista on oman mielikuvituksen tepposia mutta eihän sitä koskaan tiedä.

meillä siis eilen oli the Day, ja mies pitää huolen siitä että hommat hoituu ajallaan [;)]

Aika outoa mutta niin suloista kun tuo mies hösää vauva sitä ja vauva tätä...[:)]

Mies tuossa myöskin kyseli että kuin nopeasti raskausoireet alkaa, niin eiköhän se ole aika vaihtelevaa... Hirveä tarkkailu hänellä ainakin on koko ajan [:D] 

Tänään on oksettanu aamusta asti mutta.... en tierä...

Eli ei kummempia uutisia täältä suunnalta, muutakun odottelua.... [8|]

Kaikille toivotan hirmusti plussatuulia ja olen varma että kaikki täällä plussaavat tän vuoden puolella! ainakin päätin niin. [:D]

Tatjuskalle paaaaaaaaaaaaljon onnea ja tarrapuku matkaan,
pysyköön pikkuinen nyt matkassa..mitäs jos siellä onkin kaksi [:D][;)]

Mahtuuko tänne yksi uusi mukaan?[:)]

Olen 27 v, avomies 30v ja ensimmäistä yritetään, yk2 menossa kp 10/27-32
Olen potenut vauvakuumetta jo monta vuotta ja nyt mieskin vihdoin juonessa mukana. [:)]
Monet kavereista on saanut tänä vuonna vauvan ja vauvauutisia tuntuu tulevan joka suunnasta. Toivottavasti mekin saamme kertoa vauvauutisa pian...

tatjuska paljon enkeleitä ja tarrasukkia sekä liimaa matkaan että pysyy pikkunen vauhdissa mukana..

Bluerose ja ötö 25+1

Tänne on taas satanut oikein onnitteluita vanhoilta kamuilta, ISO KIITOS! Ja Tami todentotta jutskaillaan lisää toukokuisissa.

Peikko83 Tervetuloa mukaan! Aina mahtuu! Ja jääpähän mun kanssa tänne joku kuumeilemaan, kun tuntuu noita plussia pärähtelevän muille joka kuukausi.. [:)]

Tatjuskalle valtavan suuret onnittelut!!

Omaa: Täällä odotellaan isoa O:ta, pitäis tulla loppuviikosta tai ens viikon alusta, mieluummin sais tulla tällä viikolla että kerkeis pupuilla ennenkuin mies lähtee reissuun... Tää yrittää taas skarpata tän laihdutuksen kanssa, ei ole oikein motivaatiota näkynyt täälläpäin. Mutta olishan se hyvä olla normaalipainon rajoissa kun tärppää, sitten se paino vasta rupeekin nousemaan... [>:]

Kp 18/37-40  Yk 13 (tai jotain, liian kauan- mennyt jo laskut sekaisin [:@])

HUAH!

Ei vaan niin millään tuu uni silmää.. Ei väsytä.. Jännittää ihan pirusti huominen.. O_o Jännittää enempi ku työhaastatteluun meno! Ärsyttää ku jännitän aina kaikkee.. Menee yö unet sun muut.. HUOH.. Pyörii ja hyörii sängyssä...

Yönsäde, Niin mä vähän aattelin et sillo on ovis/ tulossa ovis ku kummatki viivat on samanvahvusia yms. Täytyypi katsastella jos pongais täs lähipäivinä sen toivotun oviksen.. [:)]

Peikko83, Tervetuloa joukkoomme! Tietenkin tänne mahtuu.. [:)] Ketään ei pois suljeta! Ihana kuulla, että miehesi on vihdoinkin alkanut myös innostua tuosta vauvantekoyrittämisestä. [:)] Tsemppiä nyt sinne todella paljon ja toivotaan että se plussa sinnekki pian tulisi.

Bluerose, Mukavaa et pistäydy joskus täälläki! Vaikka luulen että taidat lueskella jonki verran tälläkin puolella vaikka odottajissa jo olet.. Mitenkäs on tuo raskaus edennyt? [:)]

Kcatri, Voimia laihduttamiseen! [:)] Itse ei ole koskaan tarvinnut yrittää edes laihdutta, mutta uksoisin että on se yhtä vaikeeta kuin tää lihottaminen. Kun ei liho millään :S Tikutteletko ovista? (anteeks, nyt en muista jos oot tuolla jossain asiasta maininnut)

Eipä kai tässä muu auta ku mennä yrittämään sitä nukkumista.. Huomenna täytyis aikasin olla hereillä ku se neuvolalääkäriki on jo 9.20 [&:] tuun huomenissa kertoilemaan et miten siellä meni! [:)]

YK n. 19, KP 20/34-39

Onnea Tatjuskalle roppakaupalla plussasta! [:D] Mitä mä sanoin ? [;)]
Nyt hurjan paljon ihmisliimaa, tarrapuku, enkeleitä, mitä vaan matkaan, mitä tarvitaan! phuuuuuh<3

Miplikselle vastailen tuolta pidemmän kaavan ketjusta, kun on tosiaan kokemusta noista ovistesteistä... [:D] Yönsäde jo tuossa sanoikin että ovistestit toimii eri tavalla kuin r-testit, eli ainakin mulla ne näyttää melkein koko kierron ajan enemmän tai vähemmän haamuviivaa/viivanpaikkaa, kun sitä niiden mittailemaa hormonia aina siellä enemmän tai vähemmän on. Juuri ennen ovulaatiota viivan pitäisi SELVÄSTI vahvistua, ja niinä päivinä kun viiva on yhtä vahva tai jopa vahvempi kuin kontrolliiviiva, on tärpin mahdollisuus suurin. Viiva häviää nopeasti oviksen jälkeen taas pelkäksi haamuksi. Eli niistä vaihtelevanvahvuisista haamuista ei kannata välittää mitään, vaikka tiedän kokemuksesta että niistä kuitenkin koittaa lukea vahvuuseroja ja tulkita olisiko ovis lähestymässä [8D] Jos et missään vaiheessa kiertoa saa edes lähes yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva on, voi olla ettet siinä kierrossa ovuloi. Mutta nuo liuskatestit on sen verran herkkiä esim sille paljonko olet juonut tai juossut pissalla ennen niitä, että kannattaa varmistaa asia digitaalisella (CB) testillä jos epäilyttää. Jos ne taas näyttää sulle ovista, niin silloin se kyllä tapahtuu.

Huomenta.

Taas näin unia... tälläkertaa näin unta, että tein raskaustestin ja se näytti positiivista.. Kaikkien oireiden ja unien perusteella oon siis raskaana.. Pelottaa ihan käsittämättömästi, että menkat alkaa. Siis se pettymys on niin kamala [:(]
Kaikenlisäks muistaakseni mulle kertyy tota istukkahormoonia tosi vähän, eli kuinkahan monta negatiivista testiä tässä vielä ehdin tekemään..[8|]
Just eilen tilasin netistä vähän enemmän noita raskaustestejä, niin pääsen sitten kunnolla niitä kuluttamaan [:D]
Laatikossa ois First Signal ja Clear Blue.. Kumpaankaan en edes uskalla koskea..

Tervehdys!

Uutena ilmoittaudun kuumeilevaan porukkaan! YK2 meneillään, reilu viikko sitten oli tärppipäivä, ja nyt odotellaan=) Ikää mulla on 26, ja miehellä kohta 30. Ollaan oltu viime kesästä naimisissa, ja muutettiin tänä kesänä Helsingin hektisestä hulinasta maaseudun rauhaan. Yritämme ensimmäistä lasta, karvainen vaavi nimeltä Shiro on ollut perheessä nyt puolisen vuotta. Valkoinen paimenkoira, ja äärimmäisen lapsirakas, niin ei tarvitse siitäkään murehtia=) TYöni puolesta (tatuoija) vähän jännittää, että mitä tärppäyksen jälkeen tapahtuu, jos voin kovin pahoin saattaa olla ettei alkuun voi ihan samaa tahtia tehdä töitä, mutta se selviää sitten jos tärppäilee..

EHkäisynä oli rengas, ja kun sen jätin pois olisin voinut vannoa olevani heti raskaana, oli selkeitä oireita ja olotiloja, oli hyvin omituista. Ehkä jopa valeraskauden puolelle meni, kunnes kuukautiset nollasi tilanteen.

Olen lueskellut täällä foorumeita jo jonkin aikaa, mutta nyt ajattelin sitten ihan osallistua itsekin. Hurjan jännittävää seurata miten ihmisillä sujuu, ja vertaistuki on varmasti tärkeää monille!

Tsemppiä kaikille!

Päivää..

Tulipa sit alotettua nää tutkimukset tänään.. Neuvolalääkäri meni ihan ok. ei se ainakaan mitää sanonu.. sykkeen katto, kilpirauhaset tunnusteli, keuhkot kuunteli, otti papanäytteen ja tutki kohdun ja kohdunkaulan.. kyseli hirveesti.. ja pisti ainaki 4 lähetettä labraan.. [:D] Että semmosta.. soittaa tänää yhestä labranäytteestä vielä varmistuksen kun ei muistanut ulkoa että mihin aikaan kierrosta joku pitää käydä ottamassa.. Jos sitä huomenna menis sit ne 3 muuta teettämässä labrassa.. hölmösti vaan yks pitää tehä 7-10 välillä ja toinen 10-14 :D menee vähän eri aikoihin.. Eipä se mitenkään erikoinen juttu ollu.. Nyt jännittää et löytyykö papanäytteestä mitää kauheuksia :S hirvee pelko perseessä.. näin jo toissayönä painajaistaki et mulla on HIV [:D] Vaik no en kyl näin järjellä ku miettii ni usko et olis :D haha. Kaikke sitä unia näkeeki.

Eipä kai tässä mitään erikoista muuten.. lupailin vaan tulla ilmottelemaan sen lääkärin jälkeen.. Seuraava aika sit varataan varmaan tänää puhelimessa, ku sano että jos tiedän milloin oon labraan menossa ni voidaan alkaa varaamaan uutta aikaa..

plussatuulia ja tsemppiä kaikille tähän syksyyn.

Miplis kuittaa taas hetkeks.. YK n. 19, KP 20/34-39

Peikko 83 tervetuloa mukaan! [:D]

Tatjuskalle onnea vielä tätäkin kautta!

Täällä olis varmaan täti tulossa viikon päästä kylään. Mulla on nyt kolmessa viime kierrossa rinnat arkautuneet heti oviksen jälkeen, kuten nytkin, eli se on näköjään uus "oire" ennen menkkoja. Koko tän vuoden mulla tuntuu olleen hormonit sekaisin. Aikasempina vuosina mulle on iskenyt hirvee makeenhimo 1½viikkoa ennen menkkoja, tosin tänä vuonna tuo himo on iskenyt aina heti kun menkat alko. Paitsi tässä kierrossa oon jo kohta viikon mässyttänyt ihan kaikkee hyvää ja eilen närästi ihan tajuttomasti. Ei edes pepsid auttanut. Onneks hävis yön aikana.

Tässä kierrossa en oo stressannut raskautumista yhtään, välillä on tuntunut, et voi kun ei vielä tärppäiskään. Nyt kun on niin paljon muutoksia tulossa mun elämään. Oon hakenut kouluun, joka alkais tammikuussa ja kestäis pari vuotta (näin 9vuoden töissäolon jälkeen[;)]). Ei olis kiva jäädä heti äippälomalle.., mutta en kyllä valita vaikka tärppäiskin. [:D]

Voi itku ja ilo! Onnea paljon Tatjuskalle! Mten sitä meinaakin tulla kyyneleet silmiin ku lukee iloisia uutisia pitkään yrittäneiltä! Toivotaan tosiaan, että tämä pysyy sitte oikeesti ja loppuun asti.

Tervetuloa Peikko83! Aina tänne mahtuu! RiikkaJ:kin mahtuu tänne! Tervetuloa.

Kiva kuulla Miplis, että selvisit hengissä. Toivottavasti labratuloksetki on ok ja kaikki olis hyvin.

Nyt se neuvolalääkäri soitti siitä yhestä labranäytteesstä et milloin sen voi mennä tekemään labraan.. ÄÄÄÄHH.. ens viikolla vasta :(( 5-8 päivää ennen menkkojen tuloa.. perkele.. Ei oo varmaan mitää järkee mennä kahtena eri kertana labraan? Ku en edes tiedä et mikä se niistä lähetteistä on mitä ei kannata tehä vasta ku ens viikolla, ku siitä ei oo mitää hyötyä.. yöhh.. ärsyttää.. JA SIT VIEL labrojen jälkee mun pitäs VENAA 2 viikkoa tuloksia ja soittaa neuvolaa ja varata neuvolalääkärille puhelinaikaa et puhutaan tuloksista ja sovitaan jatkosta! VOI SAAKELI!! odottamisen odottamista.. NYYYH [:(]

En olis ikinä uskonu et joku Akne lääkekki voi vaikuttaa raskaukseen.. [:D] Siis miehelläni aknelääkkeet, mutta onneks huomattiin että se vaikuttaa vain naispuolisilla käyttäjillä raskautumiseen.. ei miehillä [:)]

Jep jep.. Eipä kai tässä muuta.. :P

Miplis kuittaa.. ja plussia puhaltelee kaikille.. ++++

Takaisin