joko nyt onnistaisi

MÄ PONGASIN OVIKSEN.!! [:D]

Eilen oli ns. testinpaikka vaan näkyvissä.. nyt kummatki testiviivat oli yhtä tummia ja paksuja!! ja hyödyntämään.. --->> Onneks ukko on saikulla [;)]

miplis kyselit tuossa kuinka raskaus on mennyt...ihan hyvin, mulla ei oo mitään oireita ollut...pientä ummetusta välillä ja väsymystä, mutta siihen se on jäänyt..masu ei oo viel pahemmin kasvanut ja kuplitusta tunnen päivittäin monesti päivässä..
toivotaan että teilläkin tärppäis pian..kyllä ne tutkimukset on hyvä tehä...

ihana lukea tuttujen ja uusien yrittäjien kommentteja...ja ihanaa ku jotkin ovat jo plussannetkiin...

täältä lähetän plussa tuulia kaikille!!

Bluerose ja ötö 25+2

Kiitos Magenta ja Nyytti, teidät muistankin jo aiemmilta ajoilta :) Nyytillä jo oma nyytti kainalossa, voi kuinka suloinen ja Magenta loppusuoralla, tsemppiä synnytykseen [:)]

Pöppis, eikse niin mee, että kun toivoo, ettei tärppäis, niin sit tärppää [;)] hihhih. Mä en enää luota mihinkään semmosiin klassisiin oireisiin sinällään, ennenko ne jatkuu pidempään ja on semmosia et ei voi muuta olla [:)] Just tommosen takii, jos yhtäkkii oireet muuttuukin, ja tissit arkautuu oviksen jälkeen, sitä sit toivoo ja putoo heeeeeeemmmetin korkeelta kun saa käsiinsä negatiivisen ja sit siinä samassa puna-armeija tuleekin rytisten... [:@]

Miplis, koita nyt ottaa kaikki ilo irti vielä (helpompi sanoo ku toteuttaa... i know..) ennen ku r-testiin plussa tulee, rentoudu, nauti joka hetkestä [;)] Mikäs siinä parempaa, eikös stressittömyyskin oo yks hyvä keino, kun yrittää raskautua, mitä vähemmän stressiä ... niin jotain [:-] limakalvoihin sekin vissiin vaikuttaa [8|] ja ovikseen, tietty [:D]

Tatjuska, on se vaan oikeesti ihanaa kuulla tommonen uutinen pidempään yrittäneeltä, kun kuitenkin ite on alkutaipaleella sinällään vielä, tietääpä että joku toivon kipinä on... [:o] Ei, mut ihan ältsin onnellinen olen sun puolesta [:)]

Joo ja tervetuloa uusille! [:)] Uutta verta kehiin, ku nää pidempään olleet jotkut häipyilee tonne odottajiin [;)]

omaa napaa...
Oudommaks menee.... kp58...

Eilen sitten tuli puhelu, joka ainakin mulle oli suuri helpotus sinällään [:-]
Uusillekin selitän asian nopeasti lyhyesti (tosi lyhyesti... [8|]) alusta:

Olin kesällä raskaana, positiivinen pärähti 8.7... 19.7 alko outo vuoto, jota neuvolasta sanottiin et ei varmaan mitään hätää. Ajateltiin sitten oottaa nt-ultraan asti, ja stressi kasvo vaan. Tiesin alitajuisesti, ja osasin odottaakin huonoja uutisia.
Valvoin yön ennen ultraa, mentiin äitiyshuollon ultraääniyksikköön, jännitti ihan vietävästi, ja sitten odotellessa, kellon lähestyessä kymmentä purskahdin itkuun. Lääkäri kutsu huoneeseensa, ja ei noteerannu millään lailla sitä, että itkin aika vuolaasti. "pöksyt pois ja pöydälle" ja sitten seuraava kommentti, tuntu ihan sille ku joku olis rutistanu mun sydämen kylmällä kourallaan totaalisen ruttuun... "ootko sä kuule tyttö raskaana ollenkaan ?!?!?" sanoin saaneeni plussan ja kerroin vuodosta.
Lääkäri ei sanonut yhtikäs yhtään mitään, ja kappas, sitten rupesi tavaamaan mulle, "että nyt kuule tyttö otetaan tommonen raskaustesti, verestä, meet labraan, annat lähetteen, ja kerrot että mitataan hormoni HOOOOOO - CEEEEE - GEEEE, ymmärsitkö?" [:@][:@]

Hoitaja pahoitteli syvästi ja sano että näitä sattuu... Siis, anteeks mitä sattuu, kukaan sanonu sanaa keskenmeno siinä vaiheessa ääneen... Ja lääkärikään maininnu mitään siitä, että suljetaan kohdunulkonen raskaus pois laskuista...
HCG tosiaan oli nollilla ja en mitään ohjeita saanu tulevaa varten. Neuvolaan soittaessa sain kuulla lääkärin diagnoosin : ilm. keskenmeno.
Oli ihan luulosairas/hullu olo, tytöttelee tollain.. Pakkohan siitä oli valitus tehdä. Suoraan ylilääkärille siis, ku tää no. lääkäri oli äitiyshuollon johdossa.

Ylilääkäri siis soitti eilen, (ihan niille vanhoille ketä jaksanu lukee mun romaania... [8|])
pyysi mun version tapahtuneesta ja pahoitteli erittäin syvästi. Sanoi, että tulee puhuttelemaan rankalla kädellä tätä lääkäriä. Siitä tuli hyvä olo[:)]

Muuten on hyvin lähteny koulu alkuunsa. Mitä nyt sitten tänään oudoista oudoin juttu [8|]

Ihan yhtäkkiä semmonen about 1h kestävä tosi tosi tosi etova huono olo. [:'(] En pystyny tekeen yhtään mitään, kuuntelin musiikkia pään nojatessa käsiin ja hengitellen rauhallisesti, vaikka olikin kesken koulupäivän. Onneksi tuolla on noinkin vapaata hommaa... [8|]
Outoa...
niin ja menossa kohta 2kk täysin menkkavapaata aikaa... HUOH[>:]

Dark, oot ihan oikeessa. En mäkään enää noihin oireisiin luota, sen verran viime kierrossa oli toiveet korkeella. Nyt on sellainen olo, et jos oisinkin raskautunut, se "sotkis" mun suunnitelmat. Ihanaahan se olisi, jos plussa tulis, ja olis niin todella toivottu ja odotettu!![:D]

Täällä taas[:)]Puolukkapäivät lähenee loppuaan ja ajattelin marssia tänään apoteekkiin ostamaan niitä ovistestejä ihan uteliasuuttani, kun en oo niitä vielä kokeillu.
Tatjuskalle TOOOSI PALJON ONNEA!!!!!MAHTAVAA!!![:)][:)]
Ja uusille tervetuloa mukaan!

Miplis Mä en ole vielä ruennut tikuttelemaan ovista, kun mä tunnistan sen niin hyvin siten että limaisuus lisääntyy. [;)] Ja itse oviksen tunnen kyllä semmoisena kipuna ettei voi mennä ohi.

Tänään ja eilen käyty kuntosalilla, löysin kadonneen motivaationi. [:)]

Kylläpäs tällä palstalla on ollut hiljaista..

Aika ihme ! En oo vieläkään sortunut testiä tekemään [:D] Jos tänään postissa tulee tilaamani testit, niin voipi olla että
sorrun heti kokeilemaan..

Jännittää ja pelottaa samaan aikaan...

LISÄYS

Sofi One Step antoi haamujen haamun.. en kyllä luota siihen testiin, niin paljon siitä huonoa sanottu..
Ja tein testin vähän aikaa sitten, elikkäs olen hypännyt koko aamun pisulla ennen testiä [:D] Testaan huomenna aamulla samaisella testillä, katsotaan sitten tulosta..

Eipä ole tullut täällä käytyä piitkään aikaan. Isot onnittelut niille plussanneille, jotka vielä muistavat meikäläisen. Tatjuska ainakin, lämpimät onnittelut. Ihania uutisia. [:)] Nyt paljon tarrasukkia matkaan. Sama wastikselle, vaikka sua olenkin jo päässyt onnittelemaan. Ihanaa, että te pitkään yrittäneet olette vihdoin raskaana. Kaikkea hyvää odotukseen ja onnea matkaan. [:)]

Ja onnea ja jaksamista yritykseen muille. Bandida ainakin vielä odottelee omaa nyyttiään. [:(] Toivottavasti pian tärppäisi. Toki kaikille muillekin tasapuolisesti vahvoja plussatuulia lähettelen! Peukut pystyssä mulla. [:)]

Vaavi2010: Kiitos kiitos [:)] Ja sylintäydeltä ONNEA teille pikkuisen prinssinne johdosta! Onko alku sujunut vauvan kanssa hyvin?

Kiitos kiitos Tatjuska. [:)] Täällä on elo oikein ihanaa. Nyt 4 viime yötä pikkuinen Sisu-poika on nukkunut läpi yön, vaihdellen 7-9h ja äitikin on saanut nukuttua varsin mukavasti! Kyllä se uni tekee ihmeitä. Muutenkin on poika tosi ihana ja hyväntuulinen. Hymyilee ja juttelee paljon ja on kuin pieni tuuliviiri, koko ajan tohina päällä. [:)] Imetys sujuu ja poika kasvaa hyvin. Kohta varmaan täytyisi alkaa ajattelemaan vauvauintia, kovasti tykkää ammeessa polskia. Äiti odottaa jo innoissaan. [:D]

Vaavi2010: Ja nyt sait raskautetun herkkiksen ihan melki kyyneliin... kuulostaa niin siltä mitä mä toivon ensi kesältä :) Voi vitsit, kaikkea hyvää jatkossakin teille [:)]

DIUDIDIU... [:)] täällä on täti myöhässä 2pv jee!!! Maanantaina 5 ja ti teen testin, vielä oli nega ja voihan se nimeltä mainitsematon tulla vielä (lähetelkää lukkoja oveen ja vaaviliimaa ym tänne). Ainoat oireet on masukipu et välil tuntuu et tulis täti mut ei oo tullu ja saa pysyykki poissa![:D][:D]

Kitty80: Teitkö digitaalisen? Jollet niin haepa sellainen niin saat todnäk jo takuuvarman tuloksen...

Heipsan.
Jo jonkin aikaan olen taustalla pyörinyt täällä ja tuolla pitkäänyrittäneiden puolella. Taustasta sen verran, että tjottailtiin viime 6/2009 vuoden vaihteeseen ja siitä sit aktiivisesti 1/2010 ja edelleen jatkuu. Plussasin kesällä ja sain keskenmenon viikolla 6.[:(] Lääkärissä ultrattiin ja kaik ok + munasarjat siistit. Eli yritetään edelleen..

Nyt loppuviikon on alavatsassa ollu menkkamaisia tuntemuksia ja tädinkin pitäis just tulla, mut ei anna muuta vihjettä itsestään.. Viimeksi oli samanlaista, mutta plussasin tosi "myöhään".. Täti ei tullessaan yleensä ilmottele vaan kiduttaa sit vasta ko on tullu rytinällä kylään. Tästä johtuen olen niin toivoa täynnä..[:)]

Onnea plussanneille kera vauvaliiman ja paljon plussatuulia yrittäjille!

Rouva S

Tervetuloa RouvaS. Pahoittelut keskenmenostasi. Onnea uuteen yritykseen.

Pöppis, mitkä on tuntemukset tällähetkellä ?

Entä Kitty80, joko olet testannut ?

ON:
Tänään aamulla sain haamuplussan. Tiedä sitten mitä siitäkin pitäisi ajatella ??? [8|] Kuitenkin vasta dpo 13. No, nyt kuitenkin jään odottelemaan niitä menkkoja. Jos niitä ei kuulu, niin testaan vaikkapa viikon kuluttua.

Hyvää lauantaita kaikille! [:D]

RouvaS tervetuloa mukaan. Peukut pystyyn!!

Hannaton, toivottavasti haamu vahvistuu! Ootko testanut sillä cb:n digitestillä. Itellä on laatikossa yks viivatesti, cb:n digitesti ja cb:n viikkonäytöllinen. Cb:t säästän siihen, kun viivalla tulee edes haamu.[;)] Eipä täällä itsellä ihmeempiä oloja ole. Molemmat tissit on ollut tosi arat jo pari päivää ja tuntuu, et ois vähän kasvanut (turvonneen oloiset). Jopa mieskin huomasi, vaikka aiemmin on aina tyrmännyt mun oletukset tissien kasvusta[:)] Närästänyt ei ole keskiviikon jälkeen, mut paino vaan pysyy samassa, on ehkä pari sataa grammaa tippunut, vaikka syön paljon. Jonkin verran väsyttää.

Omaa; Keskiviikkona pitäis alkaa menkkojen. Oviksen tunnistin limoista ja niiden loppumisesta. Tosin edellinen puuhailu tapahtu 3päivää ennen ovista ja seuraava kerta oli vasta päivä oviksen jälkeen. En hirveästi usko, et ois tärpännyt. Testata en aio ainakaan vielä viikkoon, odottelen kiltisti tädin tuloa.[:)] Tissiarkuus varmaan on tullut pysyväksi tätioireeks [;)]

Takaisin