Ginessa: Onnea! Ison työn oot tehny ja melkosen paketin ponnistanu pihalle :D. Iso vauva ollu <3
Tyttis: Täällä on pääkipua, lämpöä 37,3, ja herkät kutiavat nännit. Ei oo masussa mitään muita tuntemuksia kuin yksi semmoinen repäisy juttu. Yhtäkkiä vaan repäisi alavatsaa, mutta se meni samantien ohi. Eli kaiketi aivan normaalia. Ei mulla kyllä oo ennen menkkojakaan kipeä ennenku vasta hetkeä, ennen ku alkaa. Mulla on aina "oireita" ennen menkkoja, mutta vielä en ole koskaan plussannut. Eikä nytkään tunnu kyllä yhtään erilaiselta kuin ennenkään, että sitä negaa odotellessa sitten... Mulla pitäs menkkojen alkaa perjantaina.
Omaa napaa: Täällä ois nyt menossa kp 25/30-31 ja mikä lie yk... olisko 10? Viikonloppu meni Kemissä ja Torniossa tyttöjen kanssa juhliessa. Olen ottanut elämän ihan normaalisti, nyt ku ei oo plussaa tullut. Lääkkeitä olen tosin vältellyt. En ole syönyt muita ku niitä, mitä mun pitää joka päivä ottaa eli tyroksiinia ja metformiinia ja foolihappoa. Monesti on ollut maha sekaisin ja olen harkinnut imodiumia ja pääkipeä siihen sitten buranaa, mutta en ole ottanut. Jotenkin kaikkien ylimääräisten lääkkeiden syöminen arveluttaa oli sitten raskaana tai ei. Toivon kovasti, että tällä kertaa olisimme onnistuneet... Oman käärön kaipuu on kova :/