joko nyt onnistaisi

Täällä ilmoittautuu myös uusi yrittelijä![:D] Taustatietona: ollaan avomiehen kanssa yhteistä köytää enemmän tai  vähemmän vedetty kolme vuotta, ikää löytyy minulta 23 ja avomieheltä 28 vuotta. Häät astuu kuvioihin sitten kun rahaa löytyy siihen lystiin [;)]

Olen kuumeillut jo varmaan muutaman vuoden ja nyt kuume alkaa olemaan sietämätöntä, tämä alkaa jo ärsyttää jo itseänikin...muutama kuukausi takaperin annoin avomiehelle ehdotuksen missä sanoin että tälle kuumeelle on pakko olla biologinen selitys ja nyt olisi sellainen hetki sekä töiden että opiskelujen kanssa että perheelisäys olisi tervetullutta. Mies kuitenkin hannaa vastaan... siirtää koko ajan yritysajankohtaa, ensin se oli syksy ja nyt kun syksy tuli se on ensi kevät...Pari päivää sitten tein viimeisen ehdotuksen että vauvan teko aloitetaan nyt tai sitten mietitään onko järkeä olla enää yhdessä. Rakastetaan paljon toisiamme tai ainakin itse rakastan miestäni niin jos tälle asialle ei saada kohta selkoa niin se varmaan sitten selittää onko mitään järkeä olla yhdessä...[:(] Meillä on käytössä ehkäisymuotona kondomi ja inhoan sitä. Tunnen sen sisälläni ja sen kanssa seksi on epämukavaa. Eli vauvan hankinta (nimensä mukaan [:D]) parantaisi varmasti myös suhdettamme kun pääsisin nauttimaan seksitä täysin rinnoin. EN pysty käyttämään muuta hormonaalista ehkäisyä koska olen saanut veritulpan...

Kuitenkin siis ärsyttäääääääääääää!!!!! miksi mies ei ymmärrä että tätä kuumetta ei eltuteta muulla kuin plussalla...Ja kauheaa purnata täällä ja kaataa tämä muiden niskaan [:-] Mutta ikinä ei kannata menettää toivoa!

Heips,
En mä tullut tänne takaisin ja tulkaa te muutkin tuonne odottajien puolelle [:D] pian!
Kaikki varhaisultrassa hyvin, viikkoja 6+6 eli päivä omia laskuja enemmän [:D] meillä on siis vironautti matkassa mukana. Hyvä loma oli!

Cava: Komppaan! Joka lause ja sana ois voinut olla juuri mun suusta [:)]
Oon aiheesta todella kiinnostunut, paljon lueskellut ja keskustellut.
Jotkut tosin on suuttuneet koska en voi puhua oman kokemuksen kautta, niin pitää aina vähän varoa [8|]

Paapi: Lämpimästi tervetuloa! [:)]

Hannaton, ajattelin testata lauantaina, jos uskallan. Mies menee nyt viikolla kuuteen töihin, niin en viitti herätä vielä niin aikaisin. Ja haluan, et se mieskin on mukana. Ainakin kattomassa tulosta, jos en itse uskalla. [;)]

Paapi, tervetuloa mukaan! [:D]

Tosiaan, nyt alkaa jo hieman hirvittää se testaus. Alkuvuodesta, kun testaili monta negaa, ihan vaan keltarauhashäiriöstä johtuvista syistä, niin siitä tuntuu jääneen se pelko. Nyt on kyllä oireet ihan eri luokkaa, kun mitä koskaan on ollut. Vajaa viikkoo ennen menkkoja tuun tosi äkäseks, nyt on ihan rauhallinen olo, ja pari päivää ennen alkua mulla menee alaselkä jumiin yöllä, nyt ei sitäkään. Jospa sitä vaan jättäis testaamatta...

Näin nopealla ensi silmäyksellä ei näy yhtään tuttua muutaman kk:n tauon jälkeen, hyvä merkki[;)]

Mä pärähdin takaisin paikan päälle mutta suop nähä kuin kauan tällä palstalla jaksan, toivottavasti en perjantaita pidemmälle[:)][;)]
Eli kaikille "uusille" jotka ei tunnista meikäläisen nimimerkkiä niin vähän taustoja:
olemme 22 ja 30 vuotias pariskunta Helsingistä joka "yrittää" esikoistaan. Pillerit jätettiin viime lokakuussa (muistaakseni[8|]) mutta keväällä oli kuukauden parin tauko ehkäisettömässä rakkaudessa emännän uuden työ-paikan takia. Nyt taas on kesän verta oltu asenteella että antaa tulla vaan jos on tullakseen, mutta talven stressi on taakse jätettyä ja nyt on tod. rennolla ja huolettomalla asenteella menty. Viimeiset kaksi kiertoakin pysyneet inhimillisen mittaisina (34,35pv aikaisemmin kaikkea 29 ja 45kpn väliltä). Tupakka ollaan miehen kanssa kummatkin onnistuttu n.2kk sitten jättämään kokonaan pois, hyvä me![:)][:D]

Älkää muuten tota mun laskinta uskoko se on heittäny jo pitkän aikaa härän-pyllyä enkä jaksa enää taas korjata sitä..[8|] Nyt pitäisi olla kp57 menossa siis (menen jo sekaisin tästä laskemisesta..), perjantaiksi ostettu testi odottelee keittiön pöydällä jä jänskättää[:)]
pari päivää on ollut vähän pelottavia menkkamaisia kipuja aina hetkellisesti ja tänään törähti pieni vuoto housuihin mutta jos se ei tosta se vuoto määrä kasva niin ehkä on vielä joku kyydissä, peukut pystyyn!
Kipuiluakaan kun ei ole ollut tänään, ainoastaan painajaisia kuukautisten alkamisesta viime yönä [&:] ja pari yötä nukuin tod. nihkeästi, pyörin kuin hyrrä.
Tissit ei meinaa enää mahtua liiveihin.

Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille muille odottajille ja odotuksen odottajille[:)]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Availen nyt minäkin taas suutani pitkästä aikaa kun on yksi vapaapäivä hirmuisen työputken jälkeen..

Pöppis, Täällä odotellaan plussauutisia siltä suunnalta :)

IhaNainen, Ihana kuulla, että kaikki on hyvin!

Paapi, Tervetuloa! Meillä kanssa mies siirsi yritystä aina puoli vuotta kerrallaan milloin milläkin järkiperusteella (kuten mun koulu kesken jne). Keväällä 2009 sanoin kuitenkin, että pilleriresepti on lopussa enkä aio käydä uutta enää hakemassa, koska mitään oikeasti järkevää perustetta ei enää ole lapsen yrityksen siirtämiseen :) Yllätyksekseni mies olikin samaa mieltä. Hän siis on toki kuumeillut kauemmin kuin minä, koska minä olen aina voinut tappaa vauvakuumeeni ajattelemalla esikoiseni raskautta ja vauva-aikaa, jotka olivat kaukana helposta.

Omaa, Täällä menossa kp 45 ensimmäistä luomukiertoa 3kk terolutien syömisestä. Ei löytynyt ovista testein vaikka viikon ajan oli lähes yhtä vahvat viivat.. Pitäisi kai soitella ja varailla sitä lääkäriaikaa. Alkaa mennä totaalisesti hermot tähän kiertoon tai sen puutteeseen. Miksi nyt ei voi toimia kunnolla kun aina aiemmin on ollut hyvin säännöllinen! Ärrimurri! Tätä kiertoa/kierrottomuutta on nyt katseltu reilun vuoden ajan. Josko vihdoin voitaisiin edes verikokeita kontrolloida.
Noin muuten meillä ollaan todellakin palattu arkeen. Esikoinen on ollut viikon verran nelosluokkalainen ja mies töissä. Töissä olen minäkin ollut, ylitöitäkin kertynyt hurja määrä viimeiseltä viikolta. Onneksi reilun viikon päästä alkaa minun ihan ikioma lomaviikkoni! Pihatyötkin ovat jääneet ihan tekemättä kun muuten kiirettä pitänyt. Ei siis tule meille tomaatteja tänäkään vuonna kun kukaan ei ole ehtinyt niitä hoitamaan enää.. Iso märää vihreitä raakileita kyllä roikkuu. Ja kasvimaa rehottaa.. rikkaruohoista. No saatiin sentään nauttia oman maan sipuleista ja tuli jopa saavista kourallinen pieniä perunoita jne. Aika hyvin pieneltä rivitalopihalta :)
Nyt jatkamaan ainokaisen vapaapäivän viettoa.. sohvalla makoillen ja telkkaria katsellen :D

Minä hätäpäissäni testasin negan. Ei tullut Egyptistä siis muuta tuliaista kun ihan uskomaton paskatauti. Pettynyt olo...

Ok, otan tuon aikaisempani takaisin, 10-5min sitten alkoi  kirkkaan verinen vuoto ja aivan jumalattomat vatsa-kivut[&:]
Oli pakko laskea päivät uudelleen mutta juu, 57pv, olisiko nyt sitten menossa kesken vai eikö mun kroppa oikeasti osaa pitää kiertoja edes joten kuten säädyllisissä mitoissa?
Harmittaa kun en aikaisemmin ottanut buranaa (kun ei oikein uskalla) siihen pikku-juilintaan sillä nyt tuntuuu TOOOSI ikävältä, töissä. No jos toi puoli-purkkia auttaisi minkä vedin naamariin kun huomasin vuodon muuttuneen kirkkaan punaiseksi. Että pärjäilisi tuohon 16:30 kun pääsee kotiin lähtemään. Musta on jotenkin niin noloa aina lähteä mensujen ekana päivänä kesken kaiken kotiin kun sattuu niin jumalattomasti. Hyvä syyhän se on ei siinä, mutta jotenkin kaikista maailman syistä (taivas tippuu, talo palaa) se on jotenkin vain niin hekn.koht ja kiusallinen[8|]

Mutta yhä plussia ja tarrasukkia muille![:)]

Pahoittelut Tatjuska, olisiko ollut liian aikainen testaaminen ? Ja testasitko viivalla vai digillä ?
Niinhän se meinaa olla että ulkomailta saa vain kauhean ripulin matkaansa [&:]

Tervetuloa Paapi !

Tervetuloa takaisin Artemis !

Pöppis, itse en vielä tiedä, milloin testailisin. Minusta on taas kiva pitää ukkoa jännityksessä, kun hänellä ei ole mitään hajua tästä, milloin mitäkin tapahtuu. Olisi kiva yllättää hänet tuomalla positiivinen testi nenän eteen.

Omaa; Mulla ei oikein mitään oireita mihinkään suuntaan ole [8|] Tai no tänä aamuna vihlaisi tissiä, mutta en sitte tiiä onko sekään merkki mistään [:D] Pelottaa taas että menkat alkaa.. jos ei tällä kierrolla tärppää, niin sitten alan ottamaan vähän painoani alemmas ja liikkumaan ja syömään terveellisesti. Kerrankin on vapaapäivä ja sekin sitten käytetään mukavasti siivoamiseen ja pyykkäämiseen [&:]

Hannaton: En testannu liian aikaisin, tunsin oviksen jo 16pv sitten ja tein CB digillä, mähän en viivatesteihin ees koske enää. Ja tän pettymysitkun jälkeen mä en enää ikinä testaa ennenku menkat on oikeesti myöhässä ja selvät oireet ilmassa. Tonne pidemmän kaavan mukaankin jo laitoin et ensin odotin vuoden että mies haluais vauvan, nyt on takana yritystä 13kk ja tuloksena yks tuulimuna ja yks hengenvaarallinen kohdunulkoinen. Eli kaks vuotta oon täs vauvaa toivonu ja vaikka nyt piankin tulis raskaaks niin menee sen vauvan käsivarsille saamiseen se kolmisen vuotta kaiken kaikkiaan. Jotenkin nyt vaan tuli sellanen ahdistusitku että mikä helvetti siinä on et mä en enää voi tätä onnea kokea?!?!?!

Ja NYT täti on jo täällä kun harrastettiin tuossa miehen kans lohtuseksiä. Eli kierto vain 25pv ja ovis jo kierron päivänä 10.

Artemis: Tervetuloa takaisin! [:)] Heitteleepäs tyhmästi nuo kierrot [:@] Toivotaan et tää tuleva kierto normaalimpi ja tärppi käy! [:)]

Tatjuska: Voi ei, pahoittelut tädistä! [:(] Jotenkin tuntuu, et tädit yleensäkin tykkää kimppakivasta, kun niin monesti pitää ängetä mukaan.

Omaa: Tilasin 10 raskaustestiliuskaa, jotka pistin saksilla puoliksi ja ajattelin et nyt 20 liuskan voimin voin hyvillä mielin testata niin usein kuin siltä tuntuu [:D]

Testailinpa siis äsken n.14-18 päivää ennen oletettua tätipäivää, aika jännä juttu et nega tuli [8|] [:D] Nyt pysykööt pari viikkoa kaapissa!

Tatjuska pahottelut tädistä[:(][:(]
Ja Paapille tervetuloa joukkoon suureen!
Tosi mukava kuulla Ihanainen että teillä on siellä asiat hyvin[:)][:)]

Omaa: tänne kuuluu kurjaa,ei tarttenu sitten sitä testiä perjantaina tehdä, tänään se täti sitten tuli, eli nyt oli kierron pituus 25 ja tänään siis kp1/25-30 ja yk5 lähtee käyntiin[:(][:(][:(] Haluun jo vauvelin!!! Taidanpa ottaa tänään illalla lasillisen(ja ehkä toisenkin....).Pitänee hankkia niitä ovistestejäkin[:(] Tätä v....sen määrää ei voi sanoin kuvailla[:@] Toivottavasti teille muille testaajille kuuluis parempaa[:)][:)] Nyt yritän täällä rauhoittua ja alan etsiskelemään niitä ovistestejä.

KOVASTI PLUSSATUULIA MUILLE PUHALTELEN++++++

Tyttis: Pahoittelut negasta :/! Ei muuta kuin uutta kiertoa kehiin vaan ja positiivista mieltä sylikaupalla matkaan.

Tatjuska: Voi harmitus! Nuo ahdistusitkut on ehkä kamalimpia, mitä tiedän. Sitä tuntee olonsa niin riittämättömäski ja lohduttomaksi, eikä itkustakaan näy tulevan loppua. Se paha mieli kummittelee mielessä turhan monta päivää, eikä mikään tunnu auttavan. Mies ja suklaata kainaloon ja uutta ovulaatiota odottelemaan <3. Kyllä teillekin se oma käärö vielä saadaan!

Artemikselle Tervetulotoivotukset taas joukkoon!

Omia napoja... Eipä oo erikoinen olo. Ihan normaali siis. Välillä vihloo massussa ja päätä särkee ihan tuhottomasti. Väsyttelee ja lämmöt on koholla. Toivoisin niin paljon sitä plussaa, mutta eiköhän se negatiivinen taas pärähdä mittariin. Kaks päivää ois laskurin mukaan testaukseen, mutta ajattelin odotella ihan rauhassa viikonlopun yli.

Tatjuska ja tyttis, Pahoittelut tädin vierailusta :(

Omaa, Kävipä sitten niin, että huvikseni päätin vielä tehdä ovistestin vaikka kierto jo todella pitkällä ja olin heittänyt toiveet kierron olemassaolosta.. Sain aivan selvääkin selvemmän plussan tikkuun :o Nyt en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä kun tekisi mieli hyppiä riemusta, mutta se voi ehkä viedä mieheltä innostuksen ;)

Niin ja pitää siis vielä lisätä, että kyseessä elämäni ensimmäinen ovisplussa :)

Aphrael: Onnea oviksesta ihan mielettömästi. Ja kiitos pahoitteluista, kyllä tää elämä taas tästä...

Oikeesti ku lukee teidän muiden juttuja raskaaksi yrittämisestä niin tulee mieleen, et miks sen pitää olla niin helv-et-in vaikeeta [:@] miksei kerta seksii riittäis ilman ehäisyjä (oli sit pillerit tms) ja se olis siinä! Mut ku ei ni ei. Harmittaa ja potuttaa muiden puolesta jotka pitkään yrittäneet. Omaa, ei mitään uutta, ei yhtikäs mitään[&o] ensvkl 28pv saa tehdä testin. Lasken suurinpiirtein jo minuuttejaki siihe päivään.

Tatjuska, olisihan se ollut ihanaa, jos oisitte saanut sen salamatkustajan kuljetettua reissulta!

Tyttis, pahoittelut sinullekin negast, jospa sitten ensi kierrossa tärppäis!

Kitty80, arvaa kuinka monesti olen itse miettinyt just tuota samaa [:D]

Sinuli, tervetuloa mukaan sinullekin, toivottavasti vain pikaisesti käymään! [:D]

Aphrael, onnea ovisplussasta. [:)] Mulla oli tässä kierrossa ovis kp20 ja nyt sit ootellaan viikonloppuun, et pääsis testaan, olin jo sitä mieltä ettei ovista tule ollenkaan, mut viimeiseen tikkuun sit tuli plussa! ja oireita on siis ollut paljon sellaisia, mitkä vois viitata tärppiin.

Mangue, toihan on kätevä keino, pitääkin testata sitä jos tässä ei nyt tärppiä tule. Mun tekee toisinaan mieli testailla vähän väliä, nyt tosin tuntuu siltä etten uskalla testata edes sitä yhtä [:D][:D]

Ensiksi: Tervetuloa joukkoon kaikki uudet kuumeilijat! :)

Kitty80, oon kans miettiny NIIN useasti tuota samaista asiaa.. Miksi sen täytyy olla niin vaikeaa! Ja juuri kihlattuni kanssa puhuttiin, että on aika epäreilua, että niin paljon syntyy lapsia sellaisille, jotka eivät todellakaan ole suunnitelleet tai edes haluaisi hankkia lapsia ja sitten sellaiset, jotka toivovat lasta sydämensä pohjasta, eivät meinaa millään saada ja joutuvat odottamaan iäisyydeltä tuntuvan ajan... :(

Mulle se täti perkule tuli taas vaikka niin oli mukamas kaikenmaailman oireita Alkoivat kp38 ja edellinen kierto oli sen 37pvä. Alkaa ilmeisesti viimeinkin kierto tasaantua terojen jälkeen.. Edes jotain positiivista! Kuume on sietämätön, kolme kaveria ja pikkuserkku saaneet vauvan ja kohta miehen siskokin saa toisensa. Ihan täyttä kidutusta pidellä niitä pikkuisia nyyttejä sylissä Onkohan niistä ovistesteistä mitään hyötyä, meinaan että kuinka luotettavia ne oikeen on? Varsinkin kun kierto ei ole vielä kunnolla säännöllistynyt? Gyne sanoi, ettei kannata mitää ovistestejä hankkia ja turhaan stressata, "seksiä vaan mennen tullen niin kyllä se sitte tärppää" :D

Takaisin