joko nyt onnistaisi

hannaton: täällä kans yritetään aikaa kuluttaa. vielä laskurin mukaan 8päivää ennen testailuja. voi olla enemmänkin.

Nia ja Hannaton: täällä kans kuumeisesti yritetään saada aika kulumaan, laskurin mukaan olis kuus päivää testaukseen. Ja aattelin kyllä ens pe testata jos täti ei oo tullu kylään. Onko teillä ollu mitään oireita, että nyt olis tärpänny? Mulla on vain mahaa juilinu, mutta se voi myös olla siitä tulevasta tädistä johtuvaakin. Tää on aina ikävintä tää oottelu, olis jo ens viikonloppu!

Joo, toi aika sais kulua kyllä nopeammin! Mulla on tänä aamuna tuntunut toinen tissi vähän aralta ja maha on ollu tosi outo koko viime viikon. Eilen oltiin kavereitten synttäreillä ja mulla oli farkut jalassa. Koko ajan piti istuessa pitää nappia auki, kun sattu mahaan ja oli hankala istua. Seisomaan noustessa oli parempi olo. Join kaks lasillista boolia ja yhden snapsin 8tunnin aikana, ja nyt mulla on todella huono olo. Mahassa kiertää ja oksettaa [&:], yhtään ei tee mieli syödä mitään. En normaalisti saa tällaista oloa aikaiseksi kovinkaan helposti, pitää juoda vähintään 4 kertaa toi määrä. Mulla on ylipainookin reilu 20kg, joten alkoholi ei yleensä edes nouse päähän. Eilen en ees kokenut olleeni humalassa.

Edelleen mulla kuitenkin on tunne, et siellä mahassa jotain on. [:)] Aikasintaan torstaina vois testiä tehdä, mut kun jaksais oottaa ens lauantaihin... Mutta eiköhän se aika tästä äkkiä kulu. [;)]

Tsemppiä Tyttis, Nia ja Hannaton, toivotaan et yhdessä plussattais! [:D][:D][:D]

Mulla oli eilen ovis. Ei epäilystäkään. Koski alavatsaan niin p*rkeleesti, että piti ottaa grammanen panadol. Lauantai-iltana siis ovuloin ja keskiviikko-iltana oltiin viimeksi harrastettu sessyä. Kun ollaan kaksi yötä oltu erossa, minä siskon luona bilettämässä ja mies kalareissulla. Eli voipi olla että tällä kierrolla ei tärppää. En muista, miten kauan ovulaatiosta munasolu pystyy hedelmöittymään? Onko liian myöhäistä jos tänään vielä sessyilee...?! Pitää kyllä sitten ensi kiertoon hankkia ovistestejä, niin tietäis jo ennen kipua milloin ovuilee... [&o]

kesänneiti toivottavasti oot vaan testaillut liian aikasin! jospa se plussa sieltä vielä pärähtää! [:)]

Tässä googletin vielä tietoa, kun en muistanut miten asiat on. [:)]
"Kun munasolu on irronnut, se siirtyy munanjohtimeen ja alkaa liikkua kohtua kohti. Munasolu säilyy elinkykyisenä 24 tuntia. Siittiöiden säilyminen vaihtelee, mutta yleensä ne ovat toimintakykyisiä 3–5 päivää, joten ovulaatiota edeltävät päivät ja ovulaatiopäivä ovat hedelmällisimmät, eli päiviä, joina yhdynnästä seuraava raskaus on todennäköisin."

Ginessa!! Sähän poksahdat kohta, jollet oo jo poksahtanut... Oioi, toivottavasti tulet kertomaan miten meni ja millanen ihana rinsessa sieltä tulee? Hurjaa jotenkin että itsellä yrittäminen on kestänyt niin kauan että muut samaan aikaan kuumeilleet jo kuumeilee synnärillä... Onnea jo nyt!

Noh Bandida,meiän peikkoinen syntyi sitten 6.8 kaikki meni oikein loistavasti ![:)]
Painoa oli 4230 ja pituutta 52 cm...
tässä linkki missä kerron kaiken jos haluat lukea[:)]

http://forum.vau.fi/tm.aspx?m=91329&mpage=2

Oi, onnea ginessalle ja koko perheelle vauvasta!

Täällä on ovislimaa tiputellut.

Tervetuloa uudet ja plussatuulia kaikille!

Perjantain posti ei tuonut vielä ovis testejä. Oireista päätellen ovis on nyt käsillä. Selkää polttaa ja alavatsaa sattuu. Peittoja on heilautettu [:D] 2 viikon piinaviikot alkakoon. Tosin en ollenkaan usko että heti tärppäisi. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Kiitos onnitteluista [:)]

Tänne nyt sellainen kunnon plussa aalto, tai oikeammin zunami niin saadaan lisää ihania vauvoja temmeltämään ensivuodelle [:D]

Hellurei taas pitkästä aikaa! [:)]

Ginessalle valtaisat onnittelut! [:)][:)]

Jännäpäivät alkaa olla monilla käsillä, eli plussamyrskyä ootellessa [;)]
Plussapuhallukset kaikille!

Omaa: Panettaa ihan älyttömästi koko ajan. Miehellä kunnon joulu, kun koko ajan pääsee piparia maistelemaan ja pamputtelemaan.
Ja siinä ne mun kuulumiset olikin et aika köyhää täällä päässä [:D]
Niin ja kp lienee 17/35 [8|]

Ginessa: Oikein paljon onnea! :)

Tultiin tänään mökkeilemästä siskon miehen perheen mökiltä ja kivaa oli kuuden aikuisen porukalla turistessa, saunoessa ja uidessa sekä pelaillen kivoja pelejä.

Tuntemuksia ei mitään, ei mihinkään suuntaan. Ei oo kyl tätiä edeltäviä nippailujakaan. Eikä oo raskautettu olo. Et ihan rauhassa saa katella loppuviikkoon, torstaina kai tädin viimeistään pitäisi tulla.

Ginessa: Onnea! Ison työn oot tehny ja melkosen paketin ponnistanu pihalle :D. Iso vauva ollu <3

Tyttis: Täällä on pääkipua, lämpöä 37,3, ja herkät kutiavat nännit. Ei oo masussa mitään muita tuntemuksia kuin yksi semmoinen repäisy juttu. Yhtäkkiä vaan repäisi alavatsaa, mutta se meni samantien ohi. Eli kaiketi aivan normaalia. Ei mulla kyllä oo ennen menkkojakaan kipeä ennenku vasta hetkeä, ennen ku alkaa. Mulla on aina "oireita" ennen menkkoja, mutta vielä en ole koskaan plussannut. Eikä nytkään tunnu kyllä yhtään erilaiselta kuin ennenkään, että sitä negaa odotellessa sitten... Mulla pitäs menkkojen alkaa perjantaina.

Omaa napaa: Täällä ois nyt menossa kp 25/30-31 ja mikä lie yk... olisko 10? Viikonloppu meni Kemissä ja Torniossa tyttöjen kanssa juhliessa. Olen ottanut elämän ihan normaalisti, nyt ku ei oo plussaa tullut. Lääkkeitä olen tosin vältellyt. En ole syönyt muita ku niitä, mitä mun pitää joka päivä ottaa eli tyroksiinia ja metformiinia ja foolihappoa. Monesti on ollut maha sekaisin ja olen harkinnut imodiumia ja pääkipeä siihen sitten buranaa, mutta en ole ottanut. Jotenkin kaikkien ylimääräisten lääkkeiden syöminen arveluttaa oli sitten raskaana tai ei. Toivon kovasti, että tällä kertaa olisimme onnistuneet... Oman käärön kaipuu on kova :/

Helou.

Täältä toivottelen plussaa kaikille lähiaikoina testaajille!
[:)][:)]

Omaa: Odottelen myös kuukautisten alkamista, eipä oikein meinaa semmoinen tunne olla, että olisin raskaana. Katsotaaan... edelleenkin aika menee liian hitaasti.

Oikein paljon onnea ginessalle,hyvän kokoinen vauveli sieltä on tullut,verrattuna meidän esikoiseen[:)]

Nia, ai sie oot täällä päin ollu? Oliks sie kans kaupungilla muistamassa sitä Karpon hommaa ku Kemis oli se P-ralli?[:)] Mie olen Kemistä kotoisin mutta nyt asustan Keminmaassa[:D]

Oma, täällä on nytten 3pv mennyt oviksesta ja katsellaan mitenkä käy tässä kierrossa..Kyllä se alkaa jo pikkuhiljaa jännittään koska tärppää nimittäin mulla on jotenki semmonen kutina ja tunne että joudun meidän enskesän häissä olemaan maha pystyssä.Jotenkin on vaan liian vahva tunne siitä..Koska jos tässä kierrossa tärppäisikin niin La olis jo 6.5 eli menee aika huimaa vauhtia tää tärppääminen lähemmäs tuota meidän hääpäivää.Meillä nimittäin on häät 9.7.2011[:D]

Paljon plussatuulia ja puhureita ihan kaikille jotka vielä yrittää++++++++++

Yk 7

Kp 20/30

Minnuska89: Oulusta olen :>. Kaveri asuu Kemissä ja hänen vanhemmat Keminmaassa. Siellä Keminmaassa me oikeastaan viikonloppu oltiin ja käväistiin Torniossakin. Perjantaina oltiin Cornerissa ja lauantaina Ilonassa :D. 

Noniin, sitä piti sitten jäädä pariksi päiväksi sairaslomalle. Tottakai könysin koiran kanssa heti aamusta portaissa... Saldona venähtänyt selkä, osumaa ottanut pää, kipeät hartiat, jumit pakarat, vääntyneet nilkat ja listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään... olipa hyvä aloitus tällekin päivälle.

Pienen tapaturman takia sitten piti tehdä reissu apteekkiin... arvatkaapa muistinko ostaa särkylääkettä, ku villiinnyin raskaustestihyllyllä :D. Nyt nuo sitten polttelee tuolla kaapissa.. "joko nyt kehtais..."

Kcatri Joo ja jos yhdynnästä on muutama päivä aikaa ennen ovista on todennäköisempää että tulette saamaan tytön, jos siis olet raskaana [;)]
Mää tulin varmuuden vuoksi tänne kurkkaamaan että jo huomenna käy huonosti niin tulen sitten takaisin tänne [:o] Toivottavasti joku tuolla masussa oikeasti kasvaisi!

Takaisin