joko nyt onnistaisi

Nia, tyttis ja Pöppis , nyt sitten kohta yhdessä testaillaan ja toisiamme onnitellaan [:D] Paljon onnea teille testailuun!

Todellakin jännät paikat on...

Täällä ei mitään ihmeempiä, odotellaan sitä että täti on myöhässä ja olis plussatesti kädessä [:)]

tulin tänne taas puhaltelemaan plussatuulia !
sanokaa vaan jos haittaa mun täällä palloilu,
kun en vieläkään oikein osaa olla tuolla odottajien puolella.

*PUHALTAA PAAAAAAALJON PLUSSATUULIA !!!!!***

Yhdeksän päivää testaukseen[:)] Mahaan koski eilen just silleen, kun täti olis tulossa käymään, niin saa nyt taas nähdä...
Wastis: mukava kun käyt meitä kuumeilijoita täällä piristämässä[:)] Miten sinulla on odotus mennyt?

tyttis odotus mennyt ihan hyvin. NP-ultrassa oli viikko sitten kaikki ok ja eilen löydettiin miehen kanssa kotidoblerilla pienen sydänäänetkin<3 Eli hyvin menee, kiitos kysymästä[:)]

Hei kaikille!

Vieläkö tänne mahtuisi yksi esikoisesta kuumeileva immeinen?[;)]
Itsellä on ikää 26v ja miehellä tuli 30 täyteen tänä vuonna. Vauvalupa annettiin tän vuoden helmikuussa ja nyt on sitten yk4 menossa (vasta, koska yks kierto venyi 71 päivän pituiseksi). Kierrot on ollu kaikkee 27-71 väliltä, tuo lyhin oli viime kierto, jossa söin teroja ja tuo monsterikiertoki saatiin niillä vasta päätökseen.

Nyt on sit kp40/27-71 menossa. Tikutin ekan kerran ovista tuossa pitkässä kierrossa, mutta siinä en siis ovuloinut ollenkaan, joten plussa jäi saamatta. Tässä kierrossa niitä "plussia" sit tikutin senki eestä, kun ensin luulin saaneeni plussan kp12, mutta kun menkkoja ei kuulunu kp27 ja testi näytti negaa niin aloin tikuttaa uudestaan. Siitäpä sitten testiviivat vaan tummeni ja näytti "plussaa" viikon ajan siihen asti et testit loppu. Luultavasti näistä ei siis ollut mikään oikea plussa vaan Lh-tasot on vaan koholla koko ajan. Mulla on ultrattu monirakkulaiset munasarjat, mutta yksityisellä kun kävin niin ei alkanut gyne muuta sanomaan kun että mahdollisesti pco ja tossa terot olla hyvä ja loppusyksystä takasin jos ei ala tärppää. Nyt olen menossa sitten yths:lle käymään kyseleen asiasta vähän lisää, koska jos se tosiaan pco on (on aknea, keskivartalolihavuutta ja lievää hirsutismia) niin olisi mukava tietää nyt eikä vasta kuukausien päästä.

Niin ja tästä kierrosta vielä että, tein kp29 ja 32 haamut halpa-testin liuskoihin, mutta tuo jälkimmäinen oli ensimmäistä haaleempi ja cb:n digi ja apteekin oma näyttivät sit negaa. [&o]Viimesimmän testin tein kp33, joka oli first signal (johon tuli se tolle testille ominainen roskishaamu). Tuossa kp36-37 tuli sit ph-suojaan pari pisaraa ruskeaa tuhrua (ei oo ennen tuhruttanu), josta en nyt tiedä sit mitä oli. Lisäks on ollu vähä hiivaoireilua. Nännit on ollu arat jo pitempään, hirvee turvotus koko ajan, pissattaa ja väsyttää. Ajattelin ehkä huomenna taas testata kun ei ne menkat oo vieläkään alkanu...

Noh, mutta tässä siis mun historiikki lyhykäisyydessään, heh. Kiitokset jos joku jaksoi lukea. Niin ja jos täällä on muita joilla on tullut tollasta tuhrua niin kiinnostais tietää, että mistä se mahdollisesti vois johtua? Onkohan sekin mahdollisen pco:n sivutuote?

Täällä ollaan hieman oudoilla mutta odottavilla fiiliksillä..
Sillä tänään menossa 25/28, ja eilen 24/28 tuli ihan selvä toinen viiva, josta jo onnen kyyneleet tulivat [:)]
Siinä mielessä on kuitenkin varovainen mieli, sillä aattelin tänään aamulla vielä varmistaa eilistä, mutta tulikin toten erillä testillä vain yks viiva.. [>:]
Mistä teidän mielestä voisi olla kysymys? Että ensin positiivinen ja nyt negatiivinen.. hmm..?
Eli nyt täällä ootellaan tulevaa viikonloppua, jotta saadaan digi raskaustesti kaapista testattua.. [:)]
Oireita on kuitenkin ollut: rinnat ovat olleen erittäin arat, vihlaisut alamahassa ja selän puolella sekä örkän käynti kurkussa vähän väliä.. [:)]
Anteeksi omanapaisuus, mutta niin tuntuu tämä vaivaavan itseä, että onko vai eikö.. Kun plussan jo kerran sai.. [:-]
Tsemppiä kaikille ja paljon paljon plussatuulia!

hahaa tää tyttö lähtee huomenna ostaa elämäsä ensimmäiset ovistestit ja sitte alan tässä viikon aikana bongaileen sitä ovista ;P jospa pääsis tonne plussa aaltoon sitte. nyt hihkun ihan innosta ku on taas kunnon mahis yrittää. ekana olin 3 kk ihan täpinöissä et ois vauva tulos sitte oliki vaa tuulimuna joka todettii siin ultras ja sitte jouduin ottaa ne tyhjennys lääkkeet ja nyt vihdoin mie pääsen taas yrittää plussaantumista [:D] nyt otetaa tässä kuussa kunnon plussaukset ne me kaikki ollaan ansaittu ku ollaan niin pitkään haaveiltu niistä omista pienistä palleroista joitten kasvua on ihana seurata. 

Täällä tuhru muuttui runsaammaksi vuodoksi, joten se on sitten kp1 yk5. [:@]

kesänneiti Itse sain tässä kierrossa ensin haamun liuskaan, sitten apteekin oma nega, sit uus liuskahaamu ja sitten cb:n digi ja first signal negat. Joten joko nuo liuskat oli viallisia tai oli kemiallinen raskaus. Kannattaa odottaa pari päivää (jos vain malttaa[:D]) ja tehdä se digi sitten. Plussausonnea!

Kaikille jännääjille Plussapuhureita!

Huomenna pitäis olla ovis mutta ei mitään tuntemuksia että tulis..Noh,eipä se haittaa vaikka ei tuliskaan ovista vielä kun tässä ollaan kipeenä,eilen kävin antamassa nielunäytteen kun on kurkku jo 4pv kipeenä ja sattuu niin paljon ettei uskalla pahemmin nielaista..No tuossa ihan muutaman minuutin päästä soitan ja kyselen tuloksia..Oikeanpuolinmainen nielu on todella turvonnut ja kipeä,peitteitä oli jonkin verran ja tulehusarvot on 109 kun eilen mitattiin.Annoin ukolle jo mun reseptin mukaan töihin että jos testi on positiivinen niin saa hakea mulle antibiootit samalla kun tulee töistä ettei mun tarvi hakea erikseen ja että pääsen heti aloittamaan ne ja että pääsen tästä kivusta nopeesti..Kuumetta ollu semmoset lähemmäs 39 asteen..Aamulla on vähän parempi olotila paisti kurkkukipu ja illalla sitten se huononee..Mutta tänään siis onneks saa ne tulokset niin tietää onko viruksen aiheuttama vai angiina,uskoisin että on angiina koska en pysty pahemmin puhumaan,ei käy kipeetä ku on hiljaa[:D] Joten syön sitten sen viikon kuurin ja sitten kattellaan tätä vauvahommaa uudelleen..Eipä tässä niin kauhee kiire ole tehä toista kun on vielä tuo yksi kuitenkin siinä iässä että on alkanu jo kiukutteleen jos ei saa tahtoaan läpi[:)][:D]

Paljon plussatuulia kaikille++++++++

YK 7

Kp 16/30

jenphi tervetuloa mukaan! Ja pahoitelut tädistä[:(][:(]
Minnuska89 toivottavasti sun vointi paranee!
Kesäneiti toivotaan, että pysyy plussana!! [:)] Ja oon myöskin Tatjuskan kans samaa mieltä, että digitesti kehiin.
Sitten omaa: kiertopäivä 20/25-30 menossa ja viime kierto oli 28, niin viikon jos jaksais ootella vielä testausta, jännää[:)]  Rintoja oon taas täällä puristellu, mutta ei ne oo yhtään kipeet, vaikka kuinka yrittäis. Tänään on ollut taas pientä mahan nippailua, mutta se voi olla vaan täti taas joka siellä vihjailee tuloaan, toivottavasti ei tule enää vähään aikaan.

PLUSSATUULIA KAIKILLE PUHALTELEN!!!+++++

ostinkin sitten sylkiovulaatio testin [:)] saa nähä kuin se toimii tesmasin sitä jo oli aika jännä katella et mite se toimii [:D] ei ainaka viel näyttäny mitää ovulaation merkkejä mutta jospa se tässä 2 pv sisällä alkais näyttään jos ovulaatiota ylipäätänsä tulee.

Jenpfi, tervetuloa mukaan! [:D]

Minnuska89, pikaista paranemista, inhottava tuollainen tauti...

Kesänneiti, kannattaa malttaa odottaa, mutta toivotaan et vahvistuis plussaks!

Simpsa, toivottavasti testi tuottaa heti tulosta... [;)]

Omaa: Menkkoja enteilevät kivut ovat alkaneet ja valvottaneet öisin. Inhottavaa, kun herää yöllä 2-4 välillä ihan helvetinmoiseen kipuun ja sit valvoo toista tuntia, kun odottaa särkylääkkeen vaikuttavan. Aiemmin olen syönyt burana 600mg:sta kipuun, mut nyt vaihdoin Panacodiinn, kun niitä kaapissa sattuu olevan. Otan nyt varman päälle, jos ois sattunut tärppäämään [;)]. Oviksen jälkeen on kyllä alkanut valkovuoto lisääntymään, kun aiemmilla kierroilla on tuntunut vain kuivahtavan paikat. Mahassa tuntuu koko ajan vähän erilaiselta ja miehelle sanoin yks ilta yhtään miettimättä, kun piti kättä mun vatsalla, et sano moi meidän vauvalle. En tiiä mistä sekään tuli. Lämmöt on myös olleet koholla, normaalisti on 36,4-36,8 ja nyt on ollut oviksesta saakka 36,9-37,2. Toivottavasti ei ole stressistä johtuvaa, kun työ on tällä hetkellä aikaa stressaavaa. No viikon päästä pitäis menkat alkaa ja testata uskallan ehkä seuraavan viikonlopun aikaan aikasintaan... jos vielä sittenkään.

Heissan.

Tervetuloa joukkoon kaikki uudet, tänne mahtuu aina lisää uusia jännittäjiä [:)]

Täällä on täti mennyt pois ja vihdoin kaiken jälkeen saadaan taas käynnistää yk1. Yritystä ja odotusta nyt takana jo vuosi [:o]

Sorruin sit tilaamaan ovis testejä. Nyt odotellaan postia jos ehtis vielä tässä kierrossa testaamaan. Nyt menossa kp 10/27-30. Pelonsekaisin tuntein mennään eteenpäin ja plussatuulia kaikille puhaltaen.

Tännekään ei kuulu mitään uutta. Muutaman kuivan päivän jälkeen täälläkin on valkovuoto lisääntynyt hiukan, eikä kyllä sänkypuuhat kiinnosta yhtään. Päätä mulla on särkenyt useampana päivänä ja nännit ovat olleet erittäin arat. Mulla noiden tissien kanssa näyttää olevan, että joka toisessa kierrossa oviksen jälkeen menevät araksi ja joka toisessa ei. Että tuskin tuo mikään oire on. Ei kyllä yhtään ole semmoinen olo, että olisi tärpännyt. Mutta voi tämä olla semmosta itsensä psyykkausta siihen, ettei siitä negasta taas pettyisi niin paljon. Olen kumminkin kaikkia ylimääräisiä lääkkeitä vältellyt, en ole syönyt buranaa, enkä ottanut imodiumia, ku vatsa oli sekaisin. Aion kuitenkin ensi viikonloppuna juhlia ystävieni kanssa, kun lähden vierailulle tuonne lappiin päin. Niin kauan elän normaalisti, kun testi näyttää negaa. Olen kyllä alkoholin joka kierrossa lopettanut viikko ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Nyt menkkoja odottelen 21.pvän tienoilla ja sen jälkeen varmaan aletaan testailemaan. Täytyy yrittää olla olematta liian aikaisessa :D

Jännittävän plussaisia tuulia meille kaikille! :>

Tervetuloa kaikille uusille! [:)]
Täällä ovulaatiota odotellaan ja ennustan sitä pelkän valkkarin perusteella. Ehkä ensi kiertoon sitten hankkisin ihka oikeita ovistestejä. Yks työkaveri oli ostanut niitä syljestä tehtäviä, kunhan siltä kuulee kommentit miten on toiminut, niin vois harkita. [:)]
Muuten täällä ollaankin aika kehnoissa fiiliksissä, kun sain tänään kuulla että työt on todennäköisesti loppumassa tän kuun lopussa ja jään ehkä työttömäksi...?! [:@] Mutta kyllä mä jotain hommaa aion itelleni hankkia. Tulen muuten mökkihöperöksi kun mietin vaan kaiket päivät työ- ja vauvaongelmia... [:(]
Ei kun tuulta päin, sanoi mummo lumessa! [:D] Hyvää pian alkavaa viikonloppua kaikille!

Täällä jo luovutuksen puolella tällä kierrolla.. sillä tänään on 27/28, ja digitesti näytti aamulla ei raskaana, joten uskottava se on ettei tässä kierrossa sitten tärpänny... [:(] Oireita on edelleen, mutta johtuvat kai tätistä sitten..Toisaalta on niin outo olo siitä yhestä plussasta, että mistähän se johtui.. Ei pitäisi edes sitä miettiä.. Ei kai se auta muuta kuin odottelemaan tätiä kylään ja uutta yritystä kehiin [:)]

Simpsa: kerrohan jossain vaiheessa oliko sylkitesti minkälainen käytössä, oliko toimiva.
Kcatri: kerrohan meillekkin mitä kommentteja sait sylkitestistä.
Pöppis: toivotaan että sieltä plussa tulee, peukut pystyyn.
Tyttis: Puhaltelen plussatuulia sinne.

Plussatuulia myös kaikille muillekkin [:)]

Pahoittelut negastasi kesänneiti[&o]

Omaa, täällä alkaa olemaan jo olotila vähän helpompaa,kurkkukipukin on häviämässä pois,oli varmaan jotain viruksen aiheuttamaa[:)] Kylläpä kestää että tärppää uudelleen,tänään on tullut tasan 7kk keskenmenosta..[8|]Noh tulee jos on tullakseen uudelleen raskaaksi sitten jossakin vaiheessa,mutta koskahan sekin tapahtuu[8|][&o]
Neitillä ensimmäinen hamppilääkäri tänään ja sen jälkeen mennäänki käymään mun pikkusiskon tykönä kyläilemässä pitkästä aikaa taas[:)]Ai niin joo,en tiedä tuliko siitä mitään hyötyä kun ovis tänään pitäis olla laskurin mukaan ja keskiviikkona pupuiltiin ennen kuin laitettiin nukkumaan,mutta kattoo nyt mitenkä käy.[:)] Jos nyt tärppäis niin mulla La oli 6.5.2011[:D] isosiskolla 24v synttärit 14.5.2011[:D]

En ymmärrä tätä mun oireilua..Mulla välillä saattaa nipistellä tuolta alavatsasta oikealta tai vasemmalta puolelta,sitten on melkee joka päivä huono olo ja huimaa..[8|][&o] Johtuu varmasti tästä kun oon ollut kipeenä,kuumetta ei tosiaan ole enään ollenkaan,vointikin on todella hyvä,mutta huimaa tässä kokoajan.[:)][8|][:'(] Joskus miettiny että oliskohan mahdollista esim että olisin raskaana vaikka menkat alkoikin kuukauden myöhässä..Kun tää huono olo ja alavatsan nipistely on alkanut tässä lähiaikoina,huono olo alkoi tiistaina..Esimerkki että jos olisin raskaana niin viikkoja olis 7+2,en tiiä mutta tekis vaan mieli tehä huvikseni testi että mitä se näyttää vaikka en usko kuitenkaan että olisin raskaana,ehkä tää huono olo tosiaan johtuu jostain muusta.[:D]

Puhaltelenpas täältä paljon plussapuhureita+++++++ *puuh*, toivottavasti joku edes plussaisi[:)]

YK 7

Kp 17/30

Takaisin