joko nyt onnistaisi

Digi on kyllä se ehdottomasti paras, niin ei tarvitse testiä käännellä ja väännellä miettien onko plussa, haamu vai nega.

Itellä tosin noita ihan perus Apteekin raskaustestejä pino (kaksi [:D]), ja ajattelin että heti jos pieninkään tulkinnanvarainen haamu tai viivanpaikka ilmestyy, niin juoksen hakemaan sen digin [:D] Tai vaikka ihan selkeä plussakin, niin viikkonäytöllisen digin haen silti.

manque, no joo mutta en ainakaan vielä kovin iloitse asiasta jos sattuu että viiva ei esimerkiksi vahvistu siitä haamusta..[:)] Toivotaan että se tummuis ja että mahassa oikeasti olisi se salamatkustaja mukana[:)] Ja La mulla olis 30.3.2011-4.4.2011[:D] Kiitoksia ystävä hyvä[:)]

Tatjuska, Kiitoksia,muutaman päivän päästä näkee sitten onko se vielä haamu.[:)]

hannaton, Kiitoksia kiitoksia,toivotaan ja olis todella kiva jos uusi testi näyttäiskin plussaa jo[:)]

Plussatuulia +++++++

Minnuska89 ihanaa [:)] onnea! Parin päivän päästä viiva ihan varmasti vahvistuu.

Omaa: ovis lähestyy. . . Kokoajan vain sessy mielessä ja kaameet limat valuu [8D] mutta tää kerta vielä joutuu käyttää typerää kumiukkoa [:@]

Kaikille muillekin +++++++ tuulia. Muutaman päivän sisällä niitä tulee monta. Myös Mipliksen oireet kuulostaa lupaavilta [:)]

Minnuska89 Isot onnittelut plussan johdosta! Plussa se on haamukin! Toivottavasti se vielä tummenee. [:)]

Omaa: Täällä menossa kp 36 ja oottelen tätiä, joka ei toivottavasti ole tulossa. [;)] Lauantaina tai sunnuntaina olis mulla testailut edessä, jos ei siihen ole täti saapunut. CB digitaalinen odottaa kaapissa. Viime viikon lopusta lähtien on välillä tuntuneet rinnat ja nännit aralta. Flunssaa parantelen toista viikkoa ja lämmöt on kuumeen jälkeen jääny koholle... Silti en innostu enempää ennen kun se plussa tulis. [;)]

Pahoittelut Miplikselle tädistä. On se yks saakelin ämmä, ei toivois sen vierailuja kenellekään.

Minnuskalle erittäin paljon onnea mahdollisesta plussasta. Kyllä se sieltä keskiviikkona pärähtää tauluun!

tsemppiä muutenkin kaikille testaajille.

Ihana yönsäde, kun käyt täälläkin moikkailemassa. Miten teillä minin kanssa homma sujuu? onko vielä hirvittävää pahoinvointia? oletko ollut kauhean väsynyt? mitä ensioireita sulla oli?

Omaa: En ole taaskaan pitkään aikaan kirjoitellut. Yritän rauhoitella itseäni innostumasta liikaa. Olen kuitenkin koko ajan ollut taustalla ja käynyt lukemassa teidän muiden kuulumisia. Itsellä tällä hetkellä kp31/24-26 menossa. Elikkäs menkat on myöhässä. On ollut muutamana päivänä todella pahaa menkkakipuilua alavatsassa. Sunnuntaina makasin puoli tuntia sängyssä ja itkin, kun sattui niin paljon. Siltikään ei menkat alkaneet. Nännit on olleet puolitoista viikkoa kipeät. Lämpöä en ole edes mitannut, koska kuumemittari on hukkateillä :D. En taaskaan usko, että olisi tärpännyt. Olen niin heittänyt kirveen kaivoon. Kuitenkin pakko aina testata, vaikka tietääkin negan tulevan, koska toisaalta vaikka tietää niin ei voi koskaan tietää ja olla varma. Sitä toivoo ja toivoo ja pettyy. Jospa se tästä. Marraskuussa olisi kontrolliaika naistentautien polille ja tsekataan munasarjojen tilanne (PCO ja metformiinilääkityksen tulos). Silloin saan varmaan clomeja alkaa kokeilemaan, jos ei muuten ala vauvelia näkyä. En ole vielä päättäny milloin testailen. Ehkä ennen viikonloppua.

iiiihhhh !!!
Varovaiset onnittelut Minnuskalle<3
Itelle tuli kanssa ekaan testiin haamuviiva[;)]
Seuraavaankin hailakka, että plussia oli nekin[;)]
Toivottavasti tummenisi[:)]

Kyllä ketuttaa Mipliksen puolesta, helvatan ämmä kun ei tajua !![:@][:@][:@]

manque toivottavasti roskishaamusta tulis ihan oikea[:)]

¨tatjuskalla kuulostaa kanssa hyvältä, sulle niin soisin jo sen onnistuneen tärpin. Oot sen niin ansainnut.

PALJON PLUSSATUULIA,
anteeksi kun täällä hypin vieläkin.
Edelleenkään en oo kunnolla sisäistänyt omaa "tilannetta",
kaipa sen sitten 12vk:n jälkeen jos niin pitkälle päästään.

MOIKKA RAKKAAT [:)],

MIPLIS: [:(][:(]Suuren suuret pahoittelut siitä pe***leestä [:@][:@]
Olen niin pahoillani ja surullinen teidän puolestanne.
*SUURI VOIMAHALI*

NIA: Moikka ja KIITOS kysymästä
En viitsi tänne nyt kauheesti valitella näitä mun olotilojani [;)]..Mutta nopsasti voin sanoa,että mulla on joka raskaus ollut yhtäjaksoista pahoinvointia ja oksentelua ja niin on tämäkin raskaus.Mieli tekisi vain levätä,kun tuntuu,että taju lähtee,mutta milläs täällä lepäilet,kun on työt ja 4 alle 6-vuotiasta lasta [;)][:D]
Mutta onneksi tiedän,ettei tämä olotila ikuisuuksia kestä [;)]
Ja ihanan asian takia tässä kärsitään [:)]
Eilen oli eka neuvola ja siellä oli kaikki ok [:)].Sydänääniä ei vielä saatu kuulumaan,MUTTA ruudulla välkkyi lukema 159 eli se oli Minin syke [:)].
Onnellinen olen,vaikka olotilat joskus vetävätkin vähän maihin.
JEE JEE..Sulla kuulostaa siellä tosi lupaavalta [:)][:)][:)][:)]
Niin teille sitä plussaa toivon,ettet tiedäkään!!!!!!!!!!!
Mullahan tässä raskaudessa ensin tuli 6pv oviksen jälkeen kova vihlaisukipu tuonne alavatsalle ja pieni ruskea vuoto.Sitten ennen testausta mulla alkoi lievät menkkajuilinnat,joiden luulin tarkoittavan tädin tulemista.Mutta sitten minulle tuli myös ihmeellistä nännien kutinaa [:D][:D].Siis nännejä kutisi ihan mielettömästi.Ja sitten mulle tuli juuri niitä tavanomaisia nivuskipuja,joita mulle tuli aina ennen tätiä.Eli mulle ei tullut mitään uusia oireita muita kuin tuo NÄNNIEN KUTINA,joka sitten ihme ja kumma tarkoitti raskautta [:D]
HALEJA SULLE JA PALJON PALJON PEUKKUJA [:)][:)][:)]!!!!!

JA KAIKILLE TEILLE MUILLEKIN SUURI KASA PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 10+0

Miplis: Tosi kurjaa[:(][:(] 
mangue ja Minnuska: Kyllä se viiva sieltä vahvistuu ihan varmasti[:)][:)]

omaa: testasin tossa aamulla kun en malttanut huomiseen oottaa[:)]. Ja sieltähän pärähti haaleista haalein viiva[:)]! Viiva oli TOSI haalea ja huomiseks käyn ostamassa sen digitestin, niin loppuu tämä haamuviivojen tuijottelu. Mahaa vielä vähän juilii niiku täti olis tulossa, mutta katotaan miten käy. Vielä ei tietysti sais olla hirveen innoissaan kun se oli vaan haamuviiva. Mulle on aikaisemminkin tullu niitä ja täti on tullut kuitenkin vähän myöhemmin kyläilemään. Mutta vähän oon innoissaan[:)][:)]! Huomenna uudestaan, jos täti ei tuu siihen mennessä.

Mulla ei oo kyllä ikinä tullut yhden yhtäkään haamuviivaa, mistä olisi voinut innostua. Voisin melkein ottaa yhen haamuviivan ja sitte negan, että sais vähä aikaa edes iloita :D. On tässä kumminkin jo yk8 menossa :D. Tänään ajattelin ruokkiksella hakea jonku rfsu:n liuskatestin (on niin köyhä tilanne, ettei oo varaa digiin kyllä hetikään). Saapa nähhä mitä tuo näyttää. Ei mitään tätioireita enää. Massussa juilii välillä ja MULLAKI NÄNNEJÄ KUTITTAA. Ne on jotenki kuivunu. Ja oli ne tuossa pari viikkoa ihan kipeätki oikeen.

Pahoittelut Miplis.

Onnea tyttis! Toivottavasti digitesti näyttää positiivista.

Nia, toivottavasti nännit ovat sitä mieltä, että oot raskaana! [:D] Onnea testailuun!

Minä tein tänä aamuna testin, en malttanut odottaa. Negatiivista se näytti, sen tiesin jo. Liian aikaisin tein testin. Viimeksikin kun
tein raskaustestin kun menkat oli myöhässä viikon, niin silti näytti negaa. Vasta kun menkat oli parisen viikkoa myöhässä, sain plussan. Kaippa
mulla sitten sitä hormoonia erittyy hitaanpuoleisesti, että kannattais testailla vasta reilusti myöhässä. Joten ei vielä mitään hätää. Toivekkaana täällä vielä
ollaan, ettei täti tule käymään. [:)]

Ärhm [:@]

Mitä hei tää nyt on mahdollista.

16 päivää sitten ovisplussa, eilen selkeä ovisplussa, tänään nega raskaustesti.

Onko mun kroppa ihan sekaisin?

Miplis: Pahoittelut.... mitähän perkelettä se täti jaksaa sun luona aina vaan vierailla. Luovuttais jo...

June: Tervetuloa joukkoon :) En ehkä lähtis luottamaan mihinkään ovistesteihin raskauden toteamiseksi. Kuten täällä jo useaan otteeseen toitotettu niin Clearbluen digitaalinen testi se kaikkein luotettavin ja aikaisin toteamaan raskauden.

Nia: Testaa!!!!

Kiitti Wastis, mäkin toivon, että meillä ois jo tärpänny ja että kolmannella kerralla se onni olisi suopeampi... Onks siä jo masua näkyvissä?

Yönsäde: Mulla tuli eilen noita vihlaisukipuja illalla, n. vko oviksesta, oliskohan oliskohan...???

Tyttis: Onnittelut haamusta [:)]

Manque: Aika outoo.. mikäs kierronpäivä sulla onkaan ja mikä on normisti? Millä testillä teit raskaustestin?

OMAA: Sanokaa ny etten vaan kuvittele mutku mutku... pissattaa öisin ja väsyttelee pitkin päivää, vähän on niinku menkkakipuja tai ainakin jotain outoo tuolla alavatsalla (ei onneks oikeesti kipeesti vaan sellasta että tuntee jotain), eilen tuli vihlasuja illasta. Kerran nousin autosta silleen että joutu oikeen pysähtyyn että oips ja mies kysy että mitä nyt.. oli sit pakko kertoo tissikivuista ja siitä että on nyt parin päivän ajan ollu sellanen olo että ois saattanu tärpätä tällä kolmannella kertaa heti ekasta yrityksestä enkä oo todellakaan yrittäny seurailla tilannetta vaan tuntemukset vaan yksinkertasesti tuli tossa sunnuntaina tissikivun muodossa ja nyt sit näitä muita. Meillä on perjantaina ystäväperheen luona illanistujaiset ja jos tää olo jatkuu niin taidan perjantaiaamuna heittää digin kehiin. Se ois kolme päivää etuajassa mut jos se oiskin plussa niin sit täytyy jättää kyllä alkomahoolit väliin koska mitään riskejä en ota jos mulle vielä raskaus suodaan...

Tatjuska: Kp on nyt 27. Heitelleet kierrot ennen 28-38 päivää. Siksi tikuttelenkin ovista. Mut en vain ymmärrä et tässä kierrossa ois kaks ovisplussaa, tosiaan vahvoja viivoja olivat. Jos eka ovisplussa oli oikein niin tädin pitäis jo olla täällä. Jos taas tää toka oli "oikea" ovisplussa niin kierto olis n.39 päivää.
Raskaustesteinä oli apteekin oma ja clearblue.

Peukkuja pidän et sulla ois nyt tärpännyt, oireet ovat lupaavat [;)] Perjantaita ootellessa, jännäilen sun puolesta! [:)]

Ohoi vaan kaikille [:)]

Taidan nyt oikein esittäytyä, koska alan tuntemaan itteni vaklaajaksi.. [:D] Käyn nimittäin päivittäin (näin lomalla jopa parin tunnin välein) tsekkaamassa uusimmat kuulumiset ja koko ketju on tullut luettua useampaan kertaan. Tuntuu siis siltä, että "tunnen" jo monet teistä! Useammat tuuletukset on heitetty ilmaan teidän plussauutisista ja muutamat kyyneleetkin vuodatettu vastoinkäymisten johdosta!!

Asustellaan tulevan mieheni (häät on ensi kuussa!! Kääk!) kanssa Lahdessa rivarissa. Kotona häärää 1,5v ja 4kk hauvat, jotka lievittävät suurinta vauvakuumetta. Kovin pitkään ei tosin olla edes vielä kuumeiltu, mutta tuntuu, että tää mun kärsimätön luonne ei vaan kykene ymmärtämään, että tässä asiassa odotus vähän niinku kuuluu asiaan [:D][:D] Lapsia ei meillä siis ennestään ole eli esikoista odotellaan.
Käväsin mä pikavisiitillä marraskuisissa tossa loppukeväästä.. Viikon verran kerkesin olla onnesta soikeena, vauva masussa. Keskenhän se sit meni.. [X(] Onneksi kuitenkin ihan luonnon omin voimin ja ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna melko kivuttomasti (vai kultaakohan se aika vaan muistot?[:D]) Pieni pelko siitä jäi persiiseen, että näinkö tässä nyt sit joka kerta käy. Vaikka toki tiedän, että yksi km ei vielä lisää tulevien keskenmenojen riskiä, niin jostain syystä se silti pelottaa. Noh, aika näyttää.

Mä oon tosi huono laskemaan noita mun kiertopäiviä sun muita, mutta ehkäpä mä terästäydyn tässä asiassa [;)]
Kaiken järjen mukaan oviksen pitäis kuitenkin olla tässä lähipäivinä, joten pyrimme kyllä hyödyntämään sen [;)][;)]

Nyt tais olla useammallakin testaus edessä tai sit haamun vahvistamista! Tsemppiä siis!![:)]

- Bamboo

Heipsan!

Miplis: no voi höh! Voikun tätä raskautumista voisi jotenkin varmistella (muutenkin kuin ovista vahtimalla...). Mut hei: leuka pystyyn ja pöksyt nilkkoihin uuden yrityksen myötä, kyllä se vielä tärppää! Ihan varmasti tärppää! <3

Kysymys aiheesta OVISTESTIT:
Mulla on tommosia ihan halpoja liuskoja käytössäni. Oviksen piti olla tossa 3 päivää sitten, mutta se testiviiva on aina haaleampi kuin kontrolliviiva. Joten tulkinnan varaa on.
Mutta se varsinainen kysymykseni on se, että miksi ihmeessä ovistestiin ilmestyy ihan selkeä viiva (niin ikään kuitenkin haaleampi kuin kontrolliviiva) vaikka oviksen piti olla jo muutama päivä sitten? [:-]
Jotkut väittävät, että raskaana ollessa ovistesti näyttää aina positiivista, koska istukka erittää lh-hormoonia. Mutta JOS edes teoriassa olisi tästä kierrosta tärpännyt, niin eihän mitään istukkaa vielä ole kun ei kiinnittymistäkään ole tapahtunut näin nopeasti. Eli ovistestiin ei pitäisi mitään viivoja tulla.
Tästä aiheesta varmaan on ketju jossain mutta en jaksanu alkaa ettimään.

Ja tiedän: digitestejä ei tarviis alkaa tulkitsemaan, mutta kun ne on niin kalliita... [8D] Tosin jos ei tästä kierrosta tärpännyt, niin taidan ostaa sellaisiakin ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi.

Minnuska: voi vitsi, oispa ihan älyttömän huippua jos testi vaan vahvistuisi!!! Oisin omasta puolestani ihan valmis potkimaan sut pois täältä tuonne odottajien joukkoon (ja niin mieluusti seuraisin sinua parin viikon päästä sinne itsekin <3).

June: kiva kun liityit joukkoon, olkoon visiittisi tällä foorumilla ennätyslyhyt! [:D]

Bamboo: samat sanat kuin Junelle!

Nia: Ääh, ei voi pitää tyttöparkoja tolleen jännityksessä! Millos testaat? Kauhee jänskätys päällä...

Hannaton: ooh, jännää... Millos meinaat seuraavan kerran testata (olettaen, että menkat ei ala)?

Okkei, ite piinailen tässä nyt kuun loppuun ennen testausta tai testauksen tarpeettomuuden toteamista (kp 16/26). Toivottavasti ensimmäistä...

Cava

nia en oo ottanut, en viitti tosta läskistä kuvia ottaa[:D]

tatjuska ei oo, on omasta takaa tota mahaa sen verran että tuskin hetkeen näkyykään. Mulla tosiaan ylipainoa sen verran että on tuota mahaakin[:D]

cava joillekin jotkut testit ei vaan toimi, itellä yks merkki antoi aina kaks viivaa... Ja voihan se ovis tulla 3pvä "myöhässäkin", vai ootko laskurista kattonut vai miten? itellä tapahtunut tärppikierrosta esim. kp.18 tienoilla sen laskurin antaman kp 14 sijaan...

plussatuulia ![:)]

Takaisin