joko nyt onnistaisi

Kiitoksia hippu76[:)]

Omaa napaa, Täti ei ole vieläkään tänne saapunut eikä ole kipuja edelleenkään että tulisi..Mutta päivä on vielä alussa joten kaikkea voi vielä ajan mittaan tapahtua[>:][8|][&o][:@] En tiedä että testailenko kuitenkaan tänään vielä vai oottelenko jonki aikaa ja jos huomenna sitten esimerkiks kun on silloin jo 3pv myöhässä.[8|]Saa nähä,testaanko tänään päivällä vai huomenna aamulla Elikkäs edelleen toivoa on saada plussa kun täti on poissa ja olishan se ihan hyvä tehdä testi tänään päivällä niin pääseepä siitäkin sitten eroon ja että tietää ootella sitten tätiä tulevaksi jos testi näyttää negaa[:)]

Kp 25/23

hippu76 , niin oltiin juu! Pusketaan nyt sit yhdessä huhtikuisiin [:)]

Täällä on menossa kp 17. Melko selkeä ovis pari päivää sitten ja se kyllä hyödynnettiin [:D]
Nyt sit vaan odotellaan.

On ollut ihan mielettömät lomasäät [:)][:)] Vaikka vähän jo säälittää noi meidän karvakamut. Kun ei ne jaksa oikeen mitään tehdä näillä helteillä. Tuolla ne pötköttää molemmat pihalla ison puskan alla [:D] Taidetaan illalla käydä taas uimassa, niin edes hetkeksi helpottaa!
Eilen tajuttiin, että meidän häihin on tasan kuukaus. Tähän asti oon selvinnyt ilman stressiä, mutta nyt se nostaa kyllä jo päätään.. Aika lailla hommaa vielä tekemättä, mutta lomaa on onneksi vielä 2 viikkoa jäljellä! Ei siis kauheesti tarvii miettiä, että mitä sitä lomalla tekisi [:D]

Kovasti tsemppiä kaikille!! Plussatuulia odotellessa [;)]

- Bamboo

Heips kaikille, ilmoittaudun mukaan vauvasta haaveilijoihin! [:)]

Kolmannesta lapsesta haaveillaan miehen kanssa, ollaan kolmekymppisiä molemmat. Aiemmat lapset jo 8 ja 6 vuotta, esikoinen sai alkunsa luomusti vajaan vuoden yrityksen jälkeen ja kuopus tärppäsi heti ekasta kierrosta. Viime syyskuussa jätin pillerit pois, minkä jälkeen kierto vaihdellut 26-69. Kuudet kuukautiset on kerennyt olla. Pari viikkoa sitten kävin otattamassa Papan ja nyt tk:n lääkäri ystävällisesti soitti, että se kunnossa. Ei suostunut silloin vielä Terolut-kuuria kirjoittamaan. Nytkin meinasi sulkea puhelimen heti kun oli hökäissyt että kaikki kunnossa. Kun kysyin kierron säännöllistämisestä, kysyi haluanko aloittaa ehkäisypillerit? No, en todellakaan! [:@]  Miten se nyt on niin vaikeeta tajuta... Laittoi nyt sitten lähetteen labraan raskaustestiin ja jos se negatiivinen, saan Terot. En ole niitä aikaisemmin käyttänytkään.

Nyt menossa kp29, tänään raskaustesti pissasta nega. Aprikoin, että milloin nyt menisin labrassa käymään? Odottelisinko kuitenkin vaikka ensi viikon torstaihin, jolloin olisi rv3+6, jos kierto olisi 36, kuten edellinen. 36 kuulostaisi siinäkin suhteessa hyvältä, että viikko sitten tein vain yhtenä päivänä sylkitestin ja sain plussan, kunnon saniaiset näkyviin. Ja ovislaskuri näytti sopivaa ajankohtaa. Edellisenä yönä oli tullut sopivasti sessyäkin harrastettua. Parempi oli kyllä hokasta tämä jälkikäteen.

Alkuvuodesta tikuttelin pari kiertoa oviksia, ei tärpännyt. Julia-sylkitestiä käytin loppukeväästä, kun oli kätevämpi kolmivuorotyötä tekevälle. [;)] Juuri nuo työkuviot vähän häiritsee harrastuksia, kun ei olla miehen kanssa yhtäaikaa samassa sängyssä, saati kotosalla ja sitten on noi koulukkaatkin siinä vielä. [:D]

Iiku
kp 29/26-69/yk 6

Hippu76 ja Bamboo, itsekin kuuluin marrasmuruihin.. [:(]

Tervetuloa Iiku!

Omaa;
Taas on niin outoa, kun täti on jälleen kuvioissa. Viimeksi oli nimittäin tammikuussa. Elämä oli tosiaan helpompaa ilman sitä!
Vielä en oo ovistikkuja käyttänyt.. enkä tiedä viitsisikö ostaa. Voishan sitä joskus kokeilla.. niin paljon kyllä pupuillaan miehen kanssa, että sentakia ei oikein niillä tikuilla mitään tekisi.. mutta katsotaan nyt.
Olen miettinyt tuossa, että te jotka joka kierrolla yritätte, niin käytättekö ollenkaan alkoholia tai tupakkaa? Vai lopetatteko niiden käytön oviksen jälkeen ? Varmaan ihan höpsöjä kyselen, mutta olen miettinyt..
Itse kun tuntuu, että ei viitsisi juoda, jos onkin raskaana jo..

Hippu76 ja Bamboo: Mullakin juuri oli ovis, (jos ovisplussaan uskominen) joten suht koht samoissa mennään [:)] Mulla tosin jo kp 29. Päästään yhdessä jännäileen [:)] Toivotaan et kaikilla tärppää!

Minnuska89: Oi että, tuu kertoon sit heti mitä näytti testi [:)] En tiiä muistanko oikein, kun muistelin et sulla kierto ollut aika säännöllinen yleensä? Tää peukuttelee kovin et täti poissa pysyykin! [:)]

Iiku:
Tervetuloa ja toivotaan et ois jo tärpännyt! [:)] Ja mikäli ikävästi ei, niin varmasti helpottavaa ne Terot saada, kierrot näköjään kohtuu voimakkaasti heitelleet.

hannaton:
Tuota alkoholi/tupakka -asiaa olen itsekin pohtinut, et miten muut toimii. Mä kyllä myönnän, että alkoholin käyttöä en ole rajoittanut missään vaiheessa kiertoa. Tai no paria päivää ennen testaamista kyllä. Jos heikkokin plussa tulisi, niin tottakai menisi heti korkki kiinni. Pidän terassilla tai puistossa istumisesta kaverien kanssa, ja bisse tällöin maistuu. Välillä tekee mieli polttaa ja poltan. Tästä luovun tietysti ilomielin jos raskautuminen onnistuu. Tiedostan, että kenties alkoholi/tupakka vaikeuttaa raskautumista. Sittenpä niin. Tässä kuitenkin nuoria ollaan, eikä ole väliä, vaikka raskautuminen ei heti tapahtuisikaan. Tärkeintä itselleni on se, että kun raskaus alkaa, ei tee mitään joka pikkuista voisi vaurioittaa.

Moikka,

testasin tänään negan mutta älkää vaivautuko edes pahoittelemaan sillä mulla on sytostaattikeskeytyksestä vasta neljä kuukautta niin ollaan vaan turvallisemmilla vesillä kun raskautuminen menee edemmäs. Tänään on kummipojan synttärit ja illalla illanistujaiset ja aion ottaa ilon irti kesäilmasta ja ystävistä ja nautiskelen kylmiä juomia... mä en siis myöskään oo rajoittanu kesken kierron iteltäni mitään, korkki menee kiinni ja tupakat jää kauppaan siitä hetkestä kun plussaan. En polta siis vakituiseen vaan jos oon ottanu jotain naista vahvempaa eli ei oo mikään ongelma.

Maanantaina mulla siis vasta pitäis menkkojen alkaakin eli saattoihan olla että testasin liian aikasin mut eilen jomotteli tutun oloseen että veikkaanpa että täti kolkuttaa jo oven takana.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Jonkun täti eksyi tähän osoitteeseen, prkl!! Olin jo niin toivonut, että se ei tänne enää eksyisi. [:@] Pitää koota itteni, ja tästä se elämä jatkuu... ens kuussa tulee vuosi täyteen yritystä. [:(] Kp 40 / Yk 11 En tiiä nyt sitten... pitäiskö aloittaa Terot uudestaan, kun ei tämä näin pitkä kierto ole kivaa. [:'(]

Heips!

Dark91: Se on ihan totta, että niitä hyytymiä voi muodostua pienestäkin vuodosta kun on makuulla pidempään. Näin munkin on joskus annettu ymmärtää...ja kyllä on niinkin, että ne keskenmenokivut ei ole mitään pientä nippailua. Tsemppiä vaan ja jaksuja odottaa sitä neuvolaa. Muuten, monet yksityiset ei ota edes ultraan ennen kun on 7 rvkoa täynnä, koska vois tulla joka tapauksessa turha reissu. Mun gyne sanoi, että vasta siitä eteenpäin alkaa saada jotain kunnolla näkyviin, mutta voi tietysti erojakin olla. Luulen, että se sun neuvola 7+ viikoilla on just hyvään aikaan[:)]

Minnuska: Heti sitten kertomaan testikuulumiset[;)]

Bamboo: Meillähän on melkein samat kierron päivätkin menossa, tosin sulla taitaa olla hiukan lyhyempi kierto...eli siis huhtikuisiin pusketaan. Sovittu[:)] Ai,niin ja tsemppiä vaan häiden järjestelyihin, niissä on oma hommansa ja stressinsäkin. Ainakin mä stressasin aikoinaan niiden viime päivien aikana jonkin verrankin[;)]

Iiku: Tervetuloa mukaan. Plussatuulia sinullekkin toivottelen!

hannaton: Anteeksi, etten sinua muistanut marraskuisista.

Kyselit tuosta alkoholi asiasta. Itselläni on aina kierron loppuvaiheessa jollain tavalla mielessä raskauden mahdollisuus, mikä jotenkin tuntuu hillitsevän alkoholin käyttöä. Noh, eipä sitä muutenkaan paljoa tule otettua. Tytärtäni odottaessa, kun en vielä tiennyt olevani raskaana, olin illanvietossa ja join viiniä. Ihmettelin kovasti kun meni viini niin huippuhelposti "hattuun" ja seuraavana päivänä oli kamala olo, vaikken oikeesti paljoa edes ottanut...eli aattelin luonnon hoitaneen niin, ettei elimistö pahemmin siedä alkoholia raskaana ollessa. Voi olla ihan mun luulojakin[;)]

Manque: Joo, jännäillään yhdessä sitten tuonne huhtikuisiin pääsyä...ainiin, mehän jo sovittiin menevämme sinne, eli tervetuloa mukaan[:D]

Tatjuska: Tsemppiä siis tuleviin kiertoihin ja mukavaa iltaa[:)]

Kcatri: Olen pahoillani[:(]

Omaa: Eilisen päivän ja illan oli aivan hirvittävän kovat oviskivut, olin töissä välillä ihan kaksinkerroin kivusta...toivottavasti se tietäisi edes jotain hyvää! Laskin eilen kp:n väärin, sehän oli tietty 17 eilen, joten kierto menis nyt 30 tietämiin.

Plussatuulia kaikille!!

- hippu76

Kp 18/28-30

Tatjuska: Heeiiii, enhän mä huomannut heti, että eihän sulla täti pitänytkään vielä tulla kyläilemään...voihan se siis olla, että testailit vaan liian aikaisin...eli en vielä siis mitään tulevia kiertoja toivottele[;)]

- hippu76

Tervetuloa Iiku mukaan! Toivottavasti teillä pian tärppää!

Mä lopetin Pääsiäisen aikaan alkoholin käytön ihan tosta noin vaan. No ajatuksena oli vaan, että miksköhän sitä edes juo. On päässyt sitten jossain tilanteissa kokeilemaan mitä eri vaihtoehtoja on olemassa. Kaipaisin kyllä rafloihin muutakin alkoholitonta kuin cokis ja fanta yms. Pietarissa oli hienoja alkoholittomiakin drinkkejä, pystyi paremmin naamioitumaan tai olla erottumatta porukasta. Punaviiniä join kyllä ruoan kanssa, mutta sitä tekevät ranskalaisetkin ja kai sielläkin lisäännytään ;) Tämä oma vastaukseni hannatonille. Olen ajatellut kyllä senkin puoleen, ku ei juo ennen raskauttaan, ni ei sitten kukaan ihmettele olenko raskaana sitten kun olen. Nii ja tupakkaa en käytä - ehkä joskus tosi harvoin.

Äh, tulin painaneeksi liian aikaseen tuota OK nappia...

En pahoittele Tatjuskan menkkoja, mutta Kcatrille sanon: "otan osaa".

Toivottavasti hippu76 saa hyödynnettyä oviksen.

Itselläni on siis se aika kuukaudesta kun täällä oleminen on mukavaa ja vessassa käyminen jännittävää [:D] Pikkutäti mulla on tapana tulla viikkoa ennen menkkoja. (tapana ja tapana, se tapa on tullut vasta kun ehkäisyn lopetin) Nyt odotan niiden alkavan minähetkenä vain. Mutta katsellaan ja jännäillään.

Tsemppiä itsekullkein!

Tulin kertomaan vaan että täti on edelleen poissa jo kylläkin 4:ttä päivää ja taidankin testailla vasta ensiviikolla maanantaina jos täti ei ole alkanut siihen mennessä..Odottelen vain sen takia vähän pitempään ennenkuin testaan koska joudun sitten vain pettymään aina niihin tuloksiin jos testailen nytten ja testi olisikin nega esimerkiksi..Joten täällä menee ajat tätiä odotellessa ja jännittäessä että tuleeko sitä ollenkaan[:D][:)] Tähän päivään asti tädin pysyminen poissa on todella hyvä ja toivon että se pysyykin poissa pitemmän aikaa[:)]

Pahoitteluni kaikille tädin alkamisesta[&o] Kyllä se plussa vielä tulee joten päät pystyyn vaan[:)]

Ja muille sitten jotka jännä päiviä odottaa niin täältä lähtee oikein roppakaupalla paljon plussatuulia+++++[:)]

Kp 26/23

SUNNUNTAI 25.7:

Täti ei ole edelleenkään tullut[:D]Missähän se viipyy oikeen..[8|] Eikä ole kyllä mahakaan kipeä että se edes tänne tulee,v-vuoto on kyllä lisääntyny ja välillä pitääkin oikeen käyä tarkistamassa vessassa että joko ne alko mutta ei,se on vain sitä v-vuotoa mikä tuntuu ihan menkoilta kun sitä valuu[:D][:)]

Kp 27/23

Täti on nyt täällä... elikkäs yk2 nyt kolmatta kertaa starttaa. Ajateltiin parin viikon päästä lähtee viikoks etelään ja sanoinkin jo miehelle että sieltä tuodaan sitten tuliainen mukana. Vaikka mies toteskin että sellanen salakuljettaminen taitaa olla lailla kielletty, hih ;-)

Heipä hei taas!

Höh, missä on kaikki innostavat plussauutiset?!? Tosin Minnuskan tilanne näyttää aika lupaavalta... [;)]

Hippu76: Tuosta teknisestä ongelmasta kirjottelun suhteen: kuulostaa vähän selainongelmalta. Jos käytät Internet Exploreria, ni en ainakaan ihmettelisi yhtään että tommosta tapahtuu. Firefox toimii ainakin mulla ihan täydellisesti.
Ja toivotaan, että ovis hyödyntyi parhaalla mahdollisella tavalla! [;)]

Iiku: moi! Tervetuloa! Toivotaan, että sinunkin vierailusi tällä foorumilla jää lyhyeksi. [8D]

hannaton ja muut alkoholi/tupakka-asioita miettivät: noh, tupakka on myrkkyä, sille ei voi mitään. Tupakan mukana tulee hengiteltyä kaikkea mahdollista paskaa sisäänsä ja happihan on sikiön "ruokaa". Eli sitä ei voi oikein puolustella. MUTTA: jos ei testiin vielä ole plussaa tullut, niin haitta ei pitäisi mitenkään merkittävä olla. Ja siis saahan tupakoivatkin äidit ihan täysin terveitä lapsia - kyse on vaan riskien lisääntymisestä.

Alkoholi on vähän toinen juttu. Itse join lasillisen viiniä ruoan kanssa (ehkä kerran viikossa) ihan hyvällä omallatunnolla koko esikoisen odotusajan. Hyvin meni. Humalajuominenhan on sitten täysin oma lukunsa, sitä en tietenkään suosi (muutenkaan). Ja jätin pois myös yksittäiset saunasiiderit, ne ovat tavallaan turhaa. Mutta lasi hyvää punkkua mielestäni kuuluu hyvän ruoan kaveriksi.
Suositukset raskauden aikana esim. Keski-Euroopassa eivät puutu viinin juomiseen, mutta KOFEIINI on siellä paljon suuremmin pannassa. Eli humalajuomista ei missän nimessä sielläkään tueta, mutta viini kuuluu pienissä määrin normaaliin ruokavalioon. Kahvia sen sijaan pidetään paljon pahempana myrkkynä. (Näitä ohjeita annetaan esim. Sveitsissä - terveydenhuolloltaan Suomea HUOMATTAVASTI korkeatasoisemmassa maassa.)

Eli oma näkemykseni on, että jokainen äiti tehköön niinkuin haluaa. Itse olen aivan ehdoton tupakan vastustaja raskauden aikana, mutta vähäinen alkoholin (lähinnä siis viinin) käyttö ei mielestäni ole paha juttu. Tästäkin voi olla eri näkemyksiä ja kunnioitan niitä.

Psst. vinkki! Buckler -niminen alkoholiton olut on oikeesti ihan jees! Koukutuin siihen esikoista odottaessani ja olen siitä lähtien juonut sitä ihan muutenkin. Hyvää ja aika matalakaloristakin - siinä kun ei ole sokeria tai alkoholia. Onhan se kolmos-olutta laimeamman makuista, mutta oikein hyvää siitä huolimatta.

Ja sitten vielä omaa napaa: vielä viikko piinailua, ennenkuin tietää yk2 tuloksesta. Mutta en tajua: mulla on jo muutaman päivän ajan ollut jotenkin paha ja ällöttävä olo koko ajan. Edellisessä raskaudessa kärsin pahoinvoinnista nelisen kuukautta, mutta en kyllä muista sen alkaneen vielä näin aikaisin. Mutta olisiko se edes teoriassa mahdollista vielä? Siis raskausoireet? Kaitpa ne kiinnittymisen jälkeen alkaa ilmenemään, mutta että jo nyt...
Noh, en uskalla vielä iloita tai vetää johtopäätöksiä mihinkään suuntaa. Ällöolo voi olla myös esim. helteiden sekottaman kropan suolatasapainon heittelemistä tai jotain muuta. Viikon päästä tietänen enemmän (ajattelin sunnuntaina testailla, jos tarvetta edes ilmenee).

Mukavaa alkavaa uutta viikkoa kaikille! Ja niitä plussatuulia ofcourse!

Cava

Hiljaiseloa on tullut vietettyä kirjoittelun kanssa vaikka lukemassa käynkin päivittäin..

Minnuska toivottavasti nappaa sen plussan maanantaina!

Samoin kaikki muutkin voisivat joilla se nyt on ajankohtaista ja mahdollista :)

Tatjuska, Pahoittelut tädin vierailusta! Tuo tuliaisen salakuljettaminen kyllä kuulostaa erityisen hyvältä :)

Tuosta alkoholiasiasta on ollut täällä juttua.. Juon muutenkin todella vähän, joten yrityksen vuoksi en ole juomista vähentänyt millään tavalla. Siihen asti kunnes raskaustestiin tulee plussa, aion jatkaa entiseen malliin eli kuukaudessa keskim. 2 alkoholiannosta :D Plussan jälkeen saavat nekin jäädä. Kukaan ei edes minun juomattomuudestani huomaisi raskautumistani, koska usein olen selvinpäin vaikka muut juovat.

Omaa, Nyt on kai menossa kp 21 ja ovista olen ahkerasti tikutellut ja nyt ehkä hieman viiva alkanut vahvistumaan. Testit vaan taitavat loppua kesken tällä menolla. Ilmeisesti edellisessä kierrossa ovuloin kun olin viikon verran syönyt teroluteja ja jos kierto nyt luomusti menee samaan malliin (mikä vielä tässä vaiheessa vaikuttaa mahdolliselta) niin kierto venynee tuonne kp 40 tienoille. No pääasia, että jonkinlainen kierto edes olisi.

Heinäkuu alkaa vedellä viimeisiään ja kohta siirrytään elokuulle. Esikoiselle juuri lupasin, että ensi viikolla jonain vapaapäivänäni mennään ostamaan uusia koulutarvikkeita. Samalla täytyy ostaa kummipojalle lähetettäväksi pari kynää ja kumia kun hän aloittaa eskarin :) Vaatteitakin tuolle esikoiselle pitäisi jostakin metsästää, mutta eipä oikein innostaisi. Vasta puoli vuotta sitten ison pinon ostin ja taas ovat pieniä. Nuoren miehen vaatekoko nyt 150cm ja kengän koko 38-39. Puuh!

Hyvää sunnuntaita arvon leidit!

Minnuska89lle pidän kaikki peukut, varpaat ja muutkin raajat pystyssä, että täti pysyisikin poissa ja plussa pärähtäisi kohta testiin!!

Loistavaa!! Mehän napataan sit hippu76:n ja manquen kanssa plussat samoihin aikoihin!! [:D] Ja Cavakin menee samoissa päivissä!! Tästähän kehitetään sellanen plussa-hirmumyrsky, että jää tämä palsta täysin tyhjäksi!![:D][:D]

Kcatrille pahoittelut tädistä [:(]!! Toivotaan, että se tajuais nyt jättää sut rauhaan!!

Tää viikonloppu on mulla mennyt jotenkin ihan täysin vauvan kaipuussa.. Mies lähti eilen polttareihinsa ja mulla on sitten kaikki ajatukset vaan keskittynyt vauvaan. Välillä tulee oikeen sellasia, että "tänne se vauva nyt heti välittömästi!!" [:D] Mulla on ehkä taipumusta yleisestikkin sellaseen "kaikki tänne nythetipaikalla"- ajatteluun, joten tää odotus on varmaankin ihan hyvä kasvun paikka!! Ja missään nimessä me ei olla edes pitkään vielä yritetty!! Joten kaikki sympatiat teille, jotka olette jo pidempään yrittäneet!

Nyt lenkkitossut jalkaan ja koirien kanssa lenkille![:)] Toi meidän juniori on tosin vielä sellanen kohelo, että vauhti ei päätä huimaa. Mutta lenkkeillään siis kävelyvauhtia [:)]

- Bamboo

Niin, tänne sitten eilen pärähti pikkutäti kylään. Odotan oikeeta tätiä saapuvaksi ens viikonloppuna. Pöh.

Mutta aurinko paistaa, nyt pihalle vielä viimeistä lomapäivää viettämään. Huomenna taas töihin.

Cava, hehe,saapas nähdä mitenkä käy [:)]

Aphrael, Toivotaan [:)]

Bamboo, Kiitoksia todella paljon,niitä tarvitaankin[:)]

Omaa: Täällä tuli kauhee pahoinvointi nytten,tuntuu että oksettaa mutta jooh,huomenna testaillaan joten jännätään siihen asti[:)]

Iiku, tervetuloa mukaan!

Minnuska89, pidetään peukkuja pystyssä ja toivotaan parasta!

Omaa: täti lähti kylästä ja nyt kun saa hiivan hoidettua alta pois, niin yritys jatkuu. Mulla oli alkava paise nielurisassa ja sain siihen 10pv:n antibioottikuurin, mikä aiheutti hiivan just menkkojen aikaan. Onneksi tehosi ja vältyin paiseen puhkaisulta. Ei ollut mitenkään miellyttävä kokemus, joten oli pakko ottaa suun kautta otettava lääke, vaikkei sitä suositella edes raskautta yrittäessä. Kysyin apteekista kuitenkin, mitä haittaa siitä voi olla, mutta ilmeisesti kertaluontoisesti otettuna ei tutkimuksissa ole haittoja ilmennyt.

Minnuska89 Pidän sulle kovasti peukkuja, että täti ei eksyisi sinne ja saisit sen plussan! Tuo pahoinvointi voipi olla aika "hyvä" oire... [;)]

Omaa: Tänne ei ihmeempiä, uutta kiertoa aloitellaan. Pitäisi ehkä nyt vähän hillitä tätä jatkuvaa kuumeilua, kun joka kerran pettymys tuntuu olevan vaan isompi... Nyt aion keskittyä ensisijaisesti laihduttamaan... Painoa on kertynyt e-pillereiden lopettamisen jälkeen melkein vuodessa melkein 10 kg. Nyt mitat 178/85, joten siinä ehkä yksi syy miksi ei ole tärpännyt... Ja sitten kun joskus tärppää, niin paino nousee kuitenkin. Joten nyt olisi hyvä saada painoa pois... Helpommin sanottu kuin tehty. [:@]

Jäin miettimään semmoista, kun luin viikonlopun Iltalehdestä joltain palstalta sellaisen lauseen, että jos toivoo raskautta niin ei pitäisi peseytyä heti seksin jälkeen. Mitä ootte mieltä, pitääkö paikkaansa? Olen kuitenkin kuullut, että sänkyynkin on ihan turha jäädä jalkoja ylös nostelemaan, siitä ei kuulemma ole tutkitusti hyötyä?! Joten muutenhan ne mönjät ( [:D] ) heti valuu pois, joten itse ainakin tykkään käydä sen jälkeen pesuille... Vissiin ei sitten kannattaisi?! Ihmettelee tää täällä...

Takaisin