joko nyt onnistaisi

wastis: mulla on kans roimasti ylipainoa tuon kilpirauhasen vajaatoiminnan ja pco:n puolesta. eikä ne lähe pois, ei sitte millään. ei ruokavaliolla, lenkillä, lääkkeillä, ei sitte millään. oon joskus tosi epäterveellisesti raskaana ja riskinä muutenki tuon kilpparihomman takia. pitää sitte vaan olla tarkkana. mutta maha ko maha, niin kuvia se ansaitsee :DDDDD!!!

Heips!

Tervetuloa joukkoon June ja Bamboo!

Miplis: pää pystyyn ja uutta kierrosta taas kehiin! Oon itselleni toitottanut tädin kyläilystä, et hyvä kun tulee ja ilmoittaa itsestään, niin pääsee taas aloittamaan uuden yrityksen.

Tyttis: toivottavasti viiva vahvistuu!

Täällä on täti kyläilemässä normaalina runsaana omana itsenään. Tää viikko ois vielä lomaa jäljellä, joten välttyy sit töissä vessassa ramppaamiselta. Voi sit työtkin aloittaa "puhtaalta pöydältä". [;)] Ihanaa, kun muutamalla asteella viileni ilma!

Tää testasi nytten aamulla ja testiin tuli vain viivan paikka...Tänään täti pitäis alkaa mutta ei ole ainakaan vielä kuulunut mitään ja ei ole kyllä mahakaan kipeä..Nipistelee alavatsassa ja on ihan hemmetin huono olo ja huippaa..[8|] No jos perjantaihin mennessä ei täti ole tänne tullu niin testailen uudestaan sitten..Toivottavasti täti ei tänne tulekkaan.[&o]

Testailin tässä äsken digitestillä ja näyttöön pärähti ei raskaana[:(] No ei auta muu kuin ootella tätiä ja jos ei tuu ens viikkolla niin testailen uudestaan, mutta tuntuu kyllä mahassa siltä että tulee[:(]. Kierto heitää viis päivää niin oottelen nyt täällä sormet ja varpaat pystyssä miten käy 

Nia: mitäs se testi sulle kerto? Toivottavasti plussaa+++++

Plussatuulia kovasti täältä puhaltelen++ 

[:)]HUOMENTA[:)]

NIA: JEE..Tuo NÄNNIEN KUTINA oli mulla ihan outo oire ja se oikeesti tarkoitti,että oli tärpännyt [:)][:)][:)][:)][:)]
Mielettömästi sinulle jälleen PEUKKUJA!!!!!!!!!!!!!1
P.S.Unohdin eilen yhden raskauden alkuoireen laittaa [&o]..eli ennen plussaahan mulla oli iltaisin,kun menin maate,niin ikävää paineentunnetta ihan alavatsalla.Tuntui ihan siltä,että kokoajan olisi pissahätä.

TYTTIS: Voi ei [:(]..Pahoittelut negasta!!
Uuteen kiertoon peukutuksia!!

HANNATON: Pahoittelut negasta [:(]
Ehkä tosiaanin testasit vain liian aikaisin.
Peukkuja todella paljon,että vähän ajan päästä nega muuttuu plussaksi [:)]!!

TATJUSKA: No ILMAN MUUTA ON [:)][:)][:)][:)][:)]..Eli ehdottomasti sulla nyt kiinnittyi vauva kohdunseinämään [:)][:)][:)][:)][:)]
Tuossa jo NIAlle kerroinkin,että mullahan tuli myös ennen plussaa tuota ihmeellistä paineenkin tunnetta alavatsalle,kun menin nukkumaan.Oli kokojan tunne,että olisi pissahätä.
PEUKKUJA PEUKKUJA perjantain testaukseen!!!!!!!!!!!!!!

MINNUSKA89: Siis mitä [:(]..Ei voi olla totta,että negan sait [:(]
Pahoittelut negasta!!!
Toivon tosissani,että testasit vain liian aikaisin ja plussa tulee vielä myöhemmin [:)][:)]!!
Oletko ajatellut testata digitestillä?

KAIKILLE JÄLLEEN SUURI HEILUTUS JA VIELÄ SUUREMMAT PLUSSAPUHALLUKSET
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 10+1

Yhen viivan tääki sai vain aikaan, että nega. Mutta mun kierto onki, mitä on. Ihan päin metsiä. Nyt ku on eka kierto taas ilman teroja. No, odotellaan ja katsellaan. Jos ei tätiä ens viikolla näy, testaan uudelleen ja jos sitteki nega, niin sitte täytyy uskoa. En kyllä elättele toiveita. Ensi kierrossa sitten.

Yönsäde, no jos tätiä ei kuulu perjantaihin mennessä niin sitten testaan digitestillä.Nännejä kyllä nipistelee[8|][&o]Toivottavasti se prkl täti ei tänne enään tule..[:@]

Pahoittelut negasta tyttis ja Nia[:(][&o]

[font="microsoft sans serif"]Tervehdys!

tyttis: Voi ei [:(] Olin varma että saat plussan.

Minnuska89: Pahoittelut, ehkä sinäkin oot testannut liian aikaisin, niinkuin minäkin ? Myöhemmin vaan uudelleen testaamaan, plussaonnea!

Nia: Pahoittelut [:(]

Cava: Uusi testauspäivä ei ole vielä tiedossa [:D]

OMAA;
Tosiaan, eilen aamulla pärähti tänne se nega. Nyt sitten en mietitään, että milloin kannattaisi tehdä testi uudelleen, varmimman tuloksen saamiseksi. Mikäli sikäli maltan odottaa (hyvin todennäköistä että en) niin tekisin uuden testin tiistai-aamuna. Tietenkin jos täti ei oo sitä ennen tullu, en usko että tuleekaan!
Mulla on kyllä ollut 'outoja' oireita normaali-minään verrattuna. Oon ollu kärttyinen, itkuinen, väsynyt, alavatsaa on juilinut, jatkuva pissaamis-tunne. Se vain on siinä, että enpäs tiedä kumpaan yhdistäisin oireeni, tätiin vai raskauteen... ??? Ei auta kuin odotella... Jännittävää...

Täällä vähän samanlaisia oireita kuin hannaton:lla..Rinnat on kyllä vähän kasvanu kun peilistä kattelin ja tuntuu painavammilta,alavatsaa on välillä nipistellyt,on ollu vilun tunnetta ja herkästi hikoilee ja sitten on vielä myös mulla tuo jatkuva vessassa ramppaaminen..Itse kans vähän mietin onko nämä oireet tädin tulon syy vai raskauden...Täti ei ainakaan tänään ole tänne vielä pörähtänyt,tänään oli menkkamaisia kipuja että luulin jo tädin tulevan ja menin vessaan saman tien kun piti käyä tarkistamassa mutta huh,onneksi ei ollut.[:D] v-vuoto on kyllä lisääntynyt.[8|][>:] Eilen illalla nukkumaan laittaessa tuli pieni nipistys mahaan ja meni sitten ohi[:'(]Joten täällä kattellaan viimeistään perjantaihin asti tuleeko täti ja jos ei tule niin sitten testailen uudestaan,kasetilla tai digitestillä.[:)] En tiiä mutta välillä on alaselkä ollut kipeä,on jomottanu hiukan mutta ei koko aikaa.[8|] Tiedä sitten..[>:]

Sinulle myös hannaton paljon plussaonnea että se plussa sitten tulis ja täti pysyis poissa[:)]

Heippis!

Pelottaapa tässä jonkin verran, että joudun tällä puolella himmailemaan kohta uudelleen ja pidempään...
Oireita on ollut tasasesti ja nilkat turvonneet, mut sit yhdynnän jälkeen on alkanut vuoto, tosin erittäin niukka ja kivuton. Pelkään että meni kesken [&:] Sori, kaipaan siis lohduttavia sanoja, anteeksi. Tunnen itseni niin typeräksi pelkojeni ja ajatusteni kanssa.
Pelkään kohdun olevan täysin tyhjä kun ultrataan... pelkään kesken menoa tällä hetkellä. Tosin tuntuu kuin vuoto olisi nyt tyrehtymässä ja neuvolassakin rauhoiteltu. Kaks viikkoo pitäis neuvolaa ootella ja siellä lupasivat ultrata, josko jotain näkyisi.

dark91 toivotaan parasta, mutta etkös sää vois soittaa itelles ultraa yksityiselle? Niin ei tarvis ootella, kyllä noilla viikoilla jo näkyy jotain. Ja yhdynnän jälkeinen vuoto on kuulemma yleistäkin, kun on paikat niin "verestävät". Niin kauan kun ei oo kipuja niin oo rauhassa. Toki mitään luvata voi. Mutta toivotaan parasta !!!!

Ääh, täti pärähti tänne..[:(] joten jää sitte testailut tältä erää.. hmm..

Dark91:
Eiköhän se pikkuinen pysy kyydissä pupuilusta huolimatta [;)] Ja tosiaan, monella vissiin on tuota vuotoa alussa. Ja jos kesken menisi, uskon, että se olisi edes jotenkin kivulias juttu. Joten kun sulla ei kipuja ole, niin ei hätää :) Tsemiä ultraan.

Tännekin saatiin täti tänä aamuna kyläilemään, mutta en valita. Olisin erittäin onnellinen ollut plussasta, mutta nyt kävi näin. Olen oikeastaan ihan tyytyväinen näinkin, koska nämä ovat ensimmäiset LUOMUMENKAT yli puoleen vuoteen. Olen syönyt puoli vuotta teroja ja nyt loppuivat lääkkeet kesken ja jouduin olemaan ilman. Ja niin vain kp.32 jälkeen täti tuli. Olen aika kipeä, mutta innolla uuteen yritykseen. Käyttääkö kukaan kuukuppia? Minä ostin itselleni viime kierrossa sellaisen ja olen erittäin tyytyväinen! En enää ikinä vaihda tamppooneihin ja siteisiin. 

Plussatuulia ja aurinkoista mieltä teille muillekin! :>

Heip kaikki, ja uusille tervetuloa! [:)]

Kaksi päivää poissa ja paljon tekstiä tullut, harmittavan paljon nega- ja tätiuutisia, pahoittelut teille kaikille! [:(]
Negan testailijoille keillä täti poissa toivon, että olette vain liian aikaisin testailleet ja plussa vielä pärähtää [;)]

Ja plussapuhureita toki kaikille paljon paljon! [:)]

Dark91, toivon niin paljon ettet tänne puolelle joudu uudelleen. Kyllä se pikkuinen varmasti matkassa on! [:)] Ootko menossa varhaisultraan? Peukkuja pidän et kaikki hyvin! [:)]

Omaa: Täällä kp 28 ja 18 pv ekasta ovisplussasta ja 3pv toisesta. Eli tuo eka ei ainakaan pitänyt paikkaansa, en tiiä sit tuosta edellisestä. Tädin merkkejä ei ole ollenkaan. En kyllä enää ikinä tee ovistestejä. Luotan silti nyt kuitenkin et tuo edellinen ovisplussa ois oikea (testiviiva oli paljon tummempi kuin kontrolliviiva), koska silloin ois taas mahdollisuudet synttärivauvaan [:D]
Ja asiasta kuudenteen, röntgenissä ei mitään uutta. " On nää jalkapöydän luut edelleen ihan vinksallaan, ja noi neljä varvastakin on näköjään murtunut, tuu viiden viikon päästä uudelleen niin joko otetaan kipsi pois tai leikkausjonoon" Nice [:@]

Toivoa on vielä saada se plussa,täti ei ole vieläkään päivän mittaan ilmestynyt ja aamulämpö oli 36,9.Normaali lämpö 36,6...Huomenna tosiaan testailen uudelleen..[:)]Alavatsassa nippailee oikealta puolelta..Toivotaan että täti ei tule tänne edes..[:)]

Tervetuloa uusille! Sekä uusille että vanhoille toivon plussia! Terveisiet lomareissulta. Ennen reissua tais olla ovis, silloin tuli pupuiltua ja nyt jännitetään ja odotetaan... tuleeko pikkutäti viikon päästä ja isotäti siitä viikon päästä... sen näkee ajallaan. Aurinkoa kaikille!

Iltaa,

tervetuloa uudet ja pahoitteluja neganneille ja tädin kohdanneille...

Mä en taida sittenkään vielä huomenna testata aamusta... kaks syytä, on tänään ollu menkkamaista jomoilua ja epäusko ja sit toinen syy on se, että oltiin tänään koko perhe reissussa enkä oo yksinkertasesti hommannu sitä digitestiä tänne kotiin vielä. Että josko oottelis ihan sitä tätiä vaan ja jos ei maanantaina kuulu niin sitte tekis vasta. Harmittais pian se turha nega muuten. Jos ihan kerrankin ois niin fiksu ja filmaattinen että oottelis siihen asti että ne on oikeesti myöhässä. Ei kai se huominen illanvietto vielä tuhoksi ole, kun ei kerran normaalioloissa olisi tietoinen raskaudesta koska kuukautisten ei vielä ees ois pitäny alkaa.

Että joutunette oottelemaan vielä viikonlopun yli ellei täti kerpele änkee tänne etuajassa.

Heips!

Tervetuloa mukaan June ja Bamboo. Bamboo, me taidettiin olla molemmat "käymässä" tuolla marrasmasuissa?

Dark91: En osaa minäkään oikein muuten lohduttaa kuin tsemppiä lähettämällä...itse olen varannut joka raskaudessa aikaa yksityiselle alkuviikoilla, se jotenkin helpottaa kun ei tarvitse odotella niin pitkään.

Voih, hannaton. Olen pahoillani[:(]
Nialle ja myös pahoittelut...ja tsemppiä molemmille seuraavaan kiertoon[:)

Minnuskalle ja tyttikselle sekä tatjuskalle plussattuulia...toivottavasti täti ymmärtää pysyä pois!!

...ja muillekkin lähipäivinä testaaville paljon plussatuulia!!!

Omaa: Eilen pärähti ovistestiin se odotettu hymynaama...nyt sitten on ahkerasti se yritetty hyödyntää[:)] Saapa nähdä kuinka käy. Nyt ainakin oli kierto suht kohdillaan, tänään kp 16.

- hippu76

Hoops, tuli kahteen kertaan...käykö teille muille koskaan niin että kirjoitatte pitkät pätkät ja sitten se häviää vaan lähtemättä mihinkään. Mä olen monta kertaa kirjoitellut tänne niin, että viesti ei lopultakaan lähde...[:@]

- hippu76

Heippis! ^^

Tervetuloa mukaan uusille =)

hippu76, pidän peukkuja nyt että täti ei tuu parin viikon päästä käymään! ^^ [:)]

Omaa, kaippa tää vuoto nyt sit alkaa pikkuhiljaa loppumaan...
Tosin noi hyytymät on pelottavia. Tänään ei tullu ku pari hyytymää ja vuotoo ei lähestulkoon ollenkaan. Soitin taas terkkarille ja sanoin et olin ollu makuulla 14h ainakin niin totes vaan et hyytymäthän voi siellä emättimessä syntyä siitäkin kun limakalvon verinen vuoto on sitten ollut paikallaan kauemmin. Näin itsekin ajattelen, miksipä ei olisi mahdollista. Eikä vuotoa enää ole hurjemmin kyllä tullutkaan, enää vaaleanpunertavaa tuhrua.

Varhaisultraan yksityiselle ei tällä hetkellä varallisuus riitä [&:] Muuten menisin varmaan heti huomenna jo. Onneks neuvolassa on luvattu ultrata sillon 7+4 joten sillon jos jotain näkyy niin eipä varmaan suurempaa hätää oo. ja jos mitään ei näy ja kohtu tyhjä niin onpa sitten ainakin tyhjentynyt kokonaan.. Kai. mistäs nuista tietää.

Keskenmenoa epäilin siihen asti kunnes vuoto on alkanut niukistumaan, ja oksensin sitten tänään kun haistoin jotain epämiellyttävää. En osaa ees sanoa mikä se haju olii mutta oksensinpa vaan sitten siitä seurauksena! [:'(] Jalopenoja on mennyt enemmän ku laki sallii ja muutenkin olo ei oo ollut kaksinen. Normaalit nippailut alavatsassa jatkuu, ei kuitenkaan kivuliaita, ja liitän ne ennemmin raskauden jatkumiseen kuin siihen, että olis muka keskenmenokipuja -.- siis helkkari, pitäishän keskenmenon tuntea jo jotenkin, pitäis olla kipuja ja vuotoo enemmänkin! Ja ei se yhdyntä laukase keskenmenoa joten ajattelen itse nyt vaan niin, että taitaapa seksi olla sitten pannassa - tai no, ehkä ennemmin hellemmin jos sitä tekee [:D]

Kaipa ne neuvolassa voivat ottaa sen hcg:n määränkin ja kattoa siitä näyttääkö joltakin ! Jos ei mitään siinä ja kohtu tyhjä niin kaks viikkoo sitten eli nyt tapahtunut vuoto on ollut keskenmeno, mutta ihmettelempä tätä kivuttomuutta. Ei mulla ainakaan koskaan oo ollu kokemuksia kivuttomista menkoista [8|] Ja olisko täällä palstalla joskus ollut basura kun vuosi myös yhdynnän jälkeen ja ainakin toistaseks kaikki hyvin^^

Oottelen nyt siis ihan rauhassa neuvolaan asti... Saas nähä mitä tekemistä keksin. Nyt oon sit jotain pelejä alkanu pelaileen ja vähän aion sukuloida, ei siihen oo enää ku 9 päivää siihenkään neuvolakäyntiin! ^^ Ja voihan olla et vuodon kanssa ovat neuvolassa sitä mieltä että ootellaan mut kyl mä vaadin siellä sitä kun kerta laitteet on ja jos ne myöntyski sit niin eipä tarvihe pettyä sit np-ultrassa silleen "ei tääl ketään kyllä näy" tai sit jos sattuu seuraavasta oviksesta sit kiinnittymään uudelleen niin sit koko ei vastaa viikkoja... Johan mäkin spekuloin!

Joo ja vuoto on mulla menkoissa muutenkin aina ollu rusertavaa ja nyt on ollut kirkasta joten varmaan ne limakalvot vuotelee ärsytyksestä^^

Takaisin