joko nyt onnistaisi

Iltaa naiset!

Ompa ollu helteet, jo niin toivois et satais ees pikkasen! nurtsiki alkaa jo olee keltanen.. :( Mut ei pitäs valittaa, on tää Suomen kesä niin lyhyt..

Olis viel 1,5 viikkoo kesätyötä jäljellä, pitäs alkaa ettiskelee ihan vakkari töitä tai ees jotain työtä ettei ihan kotiin homehdu. Tulee olee elokuus varmaan aika outoo ku ei tarvi kouluun mennä [:D] tosiaan siis niille jotka ei tiedä ni valmistuin keväällä =)

On tullu suht paljo tekstii teiltä. en oo kerinny oikeen ite kirjotteleen, lukenu kyllä oon..

Tami, Voi ei, pahoittelut tädistä. en kyllä nyt muista sua, pieni hämärä muistikuva kyllä nickistäs [:D] Mutta ei sulla vielä liian lyhyeks tuo kierto oo menny sen keskimääräsen 28 päivän perusteella [:)] tsemppiä uuteen kiertoon jahka täti on luotasi häipynyt.

manque, Aivan ihana tuo hauvavauvva tuossa sun kuvassa <3 Tääl on miehen äitin englanninbuldoggi ja no sitä ei hirveen lutuseks voi sanoa [:D] jännää jännää. ns. täti päivä lähestyy.. IIIIKKK.. Mut siis eihän meille sitä tätiä tuu, eihän? [:)]

Yönsäde, Mulla on kyl yleensä hiukset kii [:D] Voi johtua siitä et miks sulla on muistikuva mulla lyhyistä hiuksista. Olipas vaikeesti selitetty x) Pitäähän mun kerranki tuo ovis hyödyntää totaalisesti kunnolla.. Jos nyt ei tärppää ni sit soitto neuvolaan (tääl hoidetaan siis kaikki raskauteen liittyvät asiat siellä).

wastis, Mulla on ainaki jännäpäivät ens sunnuntaina tai maanantaina tai niillä kieppeillä.. [:)] Jos vaikka nyt sitte olis mullekki se raskaus suotu.. Olis kiva odottaa isosiskon kanssa yhdessä, vaik se onki jo neljännellä kuulla..

cava, tsemppiä odotteluun.. Meinaatko tikutella ovista??

Minnuska89, Mun ovis oli 5.7 tikulla tikuttaen! aika samoissa mennää sunki kanssa! mut eiks ni et päräytetää raskaustestiin yhdessä se plussa?!?

tyttis, Tervetuloa joukkoomme suurehkoon!

Tatjuska, Mahtavaa! Toiv nyt olis ne koettelemukset sun osalta ohi. Te olisitte kyllä niin jo ansainneet sen pienokaisen! Tsemppiä..

Kcatri, Mulla on sama ongelma etten osaa lukea omaa kehoani, siks mä oon ottanu ovistikut käyttöön. Täs kierros aloin tikuttaan vast edellisenä päivänä ku mitä netin laskuri ilmotti et olis ovis ja niinhän se täl kertaa oli ovis samaa aikaa ku netinlaskuri näytti. Kauheesti ei kannata netin laskureita luottaa YLEENSÄ. ja joka kk saattaa keho olla erilainen.. on tää niin vaikeeta.. Tsemppiä kummiskin että yritys onnistuisi ja vaihtuisi odottamiseen! =)

hannaton, Tervetuloa ja pahoitteluni menetyksestäsi [&:] toiv seuraavassa raskaudessa olisi kaikki hyvin ja kestäisi sinne loppuun asti. voimia teille.

OMAA: Tänää töissä tuntu vasemmalt puolelta navan alta viistosti ihanku olis kiristäny housut vaik oliki löysät housut jalassa, nipisti sillain jännästi. Mul oli äsken se sana mieles et miltä tuntu mut en mä ny enää muista [:D] Sellaselta pinkeeltä, ei oo ennen tuntunu.. En sit tiiä mitä oli, meni kyllä ohi ja sen jälkeen ei oo ollu mitää..

jännäpäiviä tässä.. viikonloppuna saa nähä, tai no ens viikon alussa.. ens maanantaina pitäs se täti tulla, mut eihän se tuu, eihän??

YK 17, Kp 29/34

Miplis, Niinpä..No yritetään päräyttää se plussa yhdessä sitten[:)] Jos en itse päräytä niin toivon ja peukutan että sinä saisit sen plussan päräytettyä edes.[:)]

Omaa, täällä ihme alavatsa kipuja ollut jo melkein koko päivän ja se ei ole ihan mitä tahansa kipuilua vaan just semmoista menkkamaista kipua ja nipistystä.Rinnat on tosiaan ihan hemmetin kipeet mutta saas nähä mitä ensviikon testin tulos näyttää,voi olla että testailen jo sunnuntaina ja sitten silloin ensviikon keskiviikkona uudestaan jolloin täti pitäis tänne tulla kyläilemään taas..Toivottavasti täti olis häipyny nytten kuin tuhka tuuleen,ei se enään ole tervetullut tänne ollenkaan..Toivotaan parasta ja pelätään pahinta testin tuloksesta sitten[:)]Maha on kyllä niin turvoksissa että huhhuh,näyttää että olisin 8kk raskaana[:D] ja nuo vihlonnat ja nipistykset tulee vasemman puolelle alavatsaan[:)] Tänään ollut taas vähän kipeä olo että ihan kuin olisi kuumeessa ja eilen illalla oli nenäkin tukossa[8|]

hannaton: Voi ei, halaukset täältäkin ja paljon tsemppiä tähän kiertoon! [:)] Toivottavasti sen plussan nappaat!

Yönsäde: Onhan tuo hauva aika ihana [:)] Aika tohelo oon minä(kin) ollut aina, päivää en ole nähnyt, ettei mitään mustelmia tai naarmuja olisi. Jalka paketissa ei onneksi ihan joka päivä [:D] Hei kiitti vinkistä, keittiön pöytä tänään hyötykäyttöön! [:D] Kyllä sitä jo itekin aika lailla asentoja keksinyt ja osa ollut jo kokeilussakin. Onneksi tää rampaseksi on myös ihan jees [:D] Kiitti peukutuksista! [:)] Jännityksellä ens viikkoa ootellen...

Miplis: Tätipäivät on ohi ja plussapäivä on edessä kummallakin, näin juuri [:)] Viikonloppuna alkaa varmaan vessassa ravaaminen, kun tulee pieninkin tuntemus et tulikohan se prkln täti. Ei se tuu, hukutin sen kolmisen viikkoa sitten mökillä kaivoon [:D]

hitto ku polttelis alkaa jo yrittää uusiks mutku pitäs oottaa yks kierto ni tietää alkaako menkat jullaa normaalisti.olis nyt vaa ollu kaikki hyvi täs viime kerralla mut ei ku oli se hemmetin tuulimuna. no oli onneks ihan hyvin kohtu tyhjentyny lääkkeellisellä tyhjennyksellä.

Kiitos Miplis ja manque.

Tosiaan, perjantaina olisi täti päivä. Mietin vain, että entäs jos teenkin testin liian aikaisin ? Mutta perkule ku ei meinais millään jaksaa ootella, mutta liian aikasin tehty tois vain turhaa pettymystä.. Hmm.. [8|]
Jospa jaksaisin ensviikon perjantaihin asti ootella, ellei täti oo tätä ennen tullut. Jännittäviä hetkiä eletään.

Täällä vihdoin täti poistunut. Ärsyttää kun sen vierailu kestää aina 7pv! Tämä kierto täytyy siis vielä käyttää ehkäisyä sit saa antaa palaa. Kaikenlaiset ajatukset jo risteilee mielessä että jos taas käy niin kuin viimeksi. Viimepäivät on olleet jokseenkin muutenkin hankalia. Jos kaikki olis mennyt hyvin niin 2kk päästä täällä olis nyytti kainalossa [:(]

Tervetuloa kaikille uusille tänne joukkoomme ja toivon että vierailunne jää lyhyeksi [:)]

Täällä onkin pian monella jännät päivät edessä joten +++++++++ tuulia puhaltaen

Tami, Onpas kiva kuulla että täti on sieltä poistunut,mulla kans on kestänyt nykyään 6-7pv täti..No toivotaan että seuraavassa kierrossa tärppäisi heti[:)] Mullakin on välillä aika hankalaa kun täällä sama homma että jos kaikki olis mennyt hyvin niin mulla olis nyytti 1vk ja 5pv päästä ollut kainalossa.[:(] *huoh* kuinka pahalta se tuntuukin kun sitä ei tulekkaan[:(] Paljon voimia sinulle ja kyllä me se nyytti vielä saadaan kainaloon[:)] *halaus*

Omaa, Testata pitäis ehkä jo sunnuntaina kun tuskin jaksan/maltan odottaa siihen keskiviikkoon ja jos ei mitään vielä sunnuntaina tule niin sitten testailen uudestaan viikon päästä[:)] Uusia oireita ilmaantunu,välillä palelee ja välillä on ihan hirveen kuuma että hiki meinaa virrata.Mahassa nippailee nytten useammin päivässä,väsyttää ihan pöllönä päivisin ja kova nälkä/jano[8|] v-vuoto on ihan valkoista(uusi kokemus tämäkin).[8|] Niin ja vessassa saa rampata useammin ja kuvottavaa oloa on ollut viime yöstä lähtien[&o][:'(]

Paljon plussapuhureita kaikille lähipäivinä jännääjille ++++++

Voi apua, nyt tulee vain oma random purkautuminen, kun tyhmänä tajusin vasta nyt...

JOS on tärpännyt tässä kierrossa niin mullahan on tiedossa niitä helkutin röntgeneitä tosta jalasta. Ensi viikon tiistaina eka. Ja aivan pakollisia, koska on 60% mahdollisuus et luutuu väärin ja jalka paskana. Sit syntyy kolmisilmäinen kilon painava vihreä vauva tai menee kesken. ÄRHM! [:@] Eli pitäskö sitä nyt toivoa etten raskaana ole? Ärsyttää niin! [:(]

Nyt on pakko vastata tähänkin ketjuun, kun manque käy läpi samaa, mitä itse aikoinaan... eli röntgenit ja raskaus.

Olen ollut samassa tilanteessa ja tuolloin kysyin röntgenhoitajalta, että mitä vaikuttaa, jos olisikin raskaana. Sanoi tuolloin, että sironta on niin pientä, kun kohdistetaan siihen jalalle, että ei ole mitään vaikutusta. Luotin siihen, koska ottavat röntgeneitä raskaana olevistakin kuulemma.

MK81: Hei ihanaa, kiitos todella paljon että vastasit! [:)] Tuli jotenkin niin kauhea fiilis, kun aloin pohtia et yritetäänkö tässä nyt tehdä lasta ja samalla vammauttaa sitä [&:] Lohduttavaa kuulla, eli enköhän tuohon nyt luota. Koitin tuossa jo itseäni lohdutella, et oon niin pitkä et jalkapöytä ja lantio aika kaukana toisistaan [:D], ja et varmasti laitteet nykyään kehittyneitä.

Iltaa..

Meil on näköjään aika monella jännäpäivät suht samoihin aikoihin.. Ite en aseta itelleni mitään päivää et milloin testailen, testailen sitten ku siltä tuntuu.. nohh.. odotan kyllä vaikka vaikeaa onkin niin ainakin tiistaille asti ennenku alan mitään testaamaan.. Nyt on kyllä ollu tasaset 34 päivän kierrot parina viime kiertona, et saattaa se sama tässäki kuussa olla, ainaki oviksen mukaan. ärsyttäviä nää välipäivät! [:D]

Miehen kanssa jäädään kahestaan vahtimaan asuntoa perjantaina. Saadaan olla melkein kahestaa 3 vikkoa! aijaijaij.. kaikkee kivaa olla suunniteltu viikonlopuks. Ei olla sillain kunnolla oikein vietetty aikaa toistemme kanssa..

Minnuska89, ja sähän päräytät sen plussan mun kanssa!!! tai tulee satikutia [:D]

manque, Luulen kans et mäki rupeen viikonloppuna ravaan vessas tarkistaa pöksyt koko aika.. niiku aina siihen aikoihin ku tätin pitäs olla tulossa.. aina jotenki vainistelee et nyt se perkeleen täti tullu.. no mut nyt sitä ei tuu!!!

Mulla menkat yleensä kestää sen 4-5 päivää.. ei onneks ihan viikkoa tarvi kituuttaan.. [:D]

Eipä kai täs nyt muuta.. Jos suihkuun menis ja sit nukkumaan.. huomenna olis TAAS työpäivä.. yöks.. loppuis jo toi kesätyö, en kyllä pitkän päälle tykkää tosta hommasta..

Miplis, yritetään päräyttää sun kans se plussa jo[:)] Eiköhän me olla se ansaittu jo[:)] Ja joo satikutia tulee ja lujaa jos ei plussa pärähä[:D]

Omaa, tänään on 8pv oviksesta ja tänään tuli joku ihme kipu kylkeen tai puoliksi tuohon vatsanpuolelle ihan kuin olisi ovis kipuja ollut mutta ne meni ohi n.3h päästä ja kauhee paine tuntui myös alavatsassa edessä..Huonoa oloa on mutta saattaa johtua tästä kauheesta helteestä[&o][8|] Pääkin on kipeä ja vessassa saa käydä useasti ja väsyttää ihan pöllönä,välillä palelee ja välillä on edelleen kuuma,nännit on entistä kipeämmät kun niihin koskee.[&o][:'(]Tiedä sitten mikä tuo kipuilukin oli.[8|] En usko että se oviskaan voisi olla kun mulla kuitenkin ensiviikon keskiviikkona pitäis täti pyörähtää kylään.[&:]

Heipä hei taas.

Tulin piipahtamaan ahkeran lomailun välissä koneellakin.

Jahas jahas... ei vielä mitään suurta plussa-aaltoa ole hyökynyt porukan läpi. Vaikka Dark91 taitaakin olla jo ihan varmaa kamaa, hienoa! :)

Miplis: no mulla on tuon tikuttelun kanssa vähän niin ja näin... yksi testi on jäljellä, enköhän mä sen huomenissa käytä. Yleensä kyllä tunnen oviksen, mutta ihan täysin en omiin tulkintoihini luota. Jännityksellä odotan sun ensiviikon testailuja, tiedä vaikka "joutuisit" poistumaan joukostamme! [8D]

Minnuska89: no paree olla tällä kertaa oikeesti alkuraskauden oireita! [:D] Ens viikolla testiin pärähtää plussa, eiks vaan?

Manque: periaatteessa voit kyllä vaatia röntgenin sijasta myös magneettikuvaa. Magneettikuva on terveydenhuollelle kalliimpi toteuttaa, mutta kait se järjestyy jos oikein vaatimalla vaatii. Mutta tosiaan, ei siitä pitäisi mitään haittaakaan olla, röntgenistä siis.

Hannaton: oho, malttamattomana odotellaan uutisia! Jospa se täti ois nyt älynnyt ottaa hatkat ainakin vuodeksi eteenpäin.

Eli tämmöstä siis täällä. Ovis pitäisi olla seuraavan kolmen päivän aikana (jos kehoni nyt on tuossa 26 päivän kierrossa) ja toinen yrityskerta lähestyy huippuaan. Voikun tällä kertaa tärppäisi!!! Tänne(kin) niin kovasti sellaista pientä nyyttiä jo toivottaisiin!
Jalkaudun takaisin mökkielämään... vanhassa aitassa on oikeanlaista tunnelmaa siivittämään meidän romanttisia hetkiä kesäyössä... [;)]

Plussatuulia (tai mitä hyvänsä ilman liikettä nihkeisiin kesäpäiviin) toivottelee

Cava

Täällä viiden päivän päästä vois alkaa testailee..mutta tuntuu kyllä ettei oo tärpänny tässä kierrossa.Ei oo mitään oireita ei uudesta asukista tai tädistä[:@]Vähän mahaa on juilinu, mutta ei muuta. Tissejäkin puristelen harva se päivä josko ne olis tullu kipeeksi[:D]. Tämä oottelu tympii[:(] 

Hurrrjasti plussatuulia kaikille jolla tikuttelu lähestyy+++++++

Tyttis: Tsemppiä ja malttia vaan sinne, ei aina tarvii tulla mitään oireita ja aika monesti ihan puun takaa ne plussat tulee :)

Omaa: Koipeliini on ollu useamman viikon kipee, ei siis voi astua vasemmalla jalalla kun kantapäähän sattuu niin paljon niin kipitin tänään yksityiselle. Mulla on vaihteeks plantaarifaskiitti eli kantakalvon tulehdus ja sain siihen geeliä ja tulehduskipulääkkeet. No niissä viä sanotaan että jos on vaikeuksia tulla raskaaksi tai yrittää niin on syytä kertoa lääkärille, mut miten musta onkin tullu nyt sellanen tän raskautumisen suhteen, että en koe että yks viikon tulehduskipulääkekuuri vie maata merelle jos olisinkin hedelmöittynyt vaikka eilen. Isommat asiat ne merkkaa ja napsin nuo napit että paranen ja pääsen taas liikkumaan. Ovispäivästä ei siis täyttä varmuutta mut pupuiltu on su, ma ja tänään, tossa oli pari välipäivää. Ei oo mitään paniikkia tulossa vaikka tässä kuussa ei tärppäiskään eikä muutenkaan muutamaan kuukauteen koska aina parempi onnistumisen kannalta mitä pidempi toipumisaika kropalla kohdunulkoishoidon jälkeen on mut toki avosylin raskaus tänne vastaanotetaan jos se meille annetaan.... eli hieman kaksijakoisin fiiliksin.

Minnuska89 Mulla alkoi just äsken oikeaan kylkeen/alavatsan seutuville hirveesti jomottamaan ja pistämään... Sain just ja just laitettua mansikkapiirakan uuniin ja tulin tähän sohvalle huilaamaan. Sattuu välillä ihan kamalasti, ettei tiedä missä asennossa olla. Niin sitten tulen koneelle ja luen että sulla samat vaivat. Mulla jos oli lauantaina se ovis niin nytten olis viides päivä menossa oviksen jälkeen... [;)] Eli kp 32.

Kumma juttu muutenkin, miten rinnat ja varsinkin nännit on tulleet herkemmäksi. Flunssa edelleen päällä, välillä väsyttää tosi paljon ja on pakko nukkua pikku päikkäreitä. En kyllä yhtään ala, jos täti tulee kuun lopussa ja kaikki on taas ollut vaan ihmeellistä hormoonien aiheuttamaan harhaa. [:@]

Cava,No niinpä,samaa mieltä minäki olen[:)] No toivottavasti pärähtää se prkl plussa jo,sais kyllä jo tulla[:D][:)] Voi olla että testailen jo lauantaina tai sunnuntaina kun niin kuumottaa jo tuo testaaminen,oli tulos mikä tahansa[:)]

Kcatri,Ei vitsit,vähänkö on hyvä sattuma kun kummallakin samanlaisia oireita[:D] Huhhuh,no mehän sitten yhdessä päräytetään se plussa yhdessä myös niinkuin Mipliksenki kans,eiks jeh?[:)]

Ja täältä lähtee todella isot plussapuhallukset kaikille tuleville testaajille ++++++ *Uhkun ja puhkun itseni kumoon*[:D]

Kp 18/23

Itselläni ei ainakaan mitään oireita ole (tai on jos hakemalla hakee), mutta eipä edellisessäkään raskauden alussa alussa oireita ollut, joten mistäs sitä tietää vaikka plussa tuleekin [;)]

Muistaakseni ensimmäinen oireeni oli just, että nännit oli arat, mutta sekin vasta monen viikon jälkeen siitä, kun kuukautiset olisi pitänyt alkaa. Ja vasta 6 rv tietämillä alkoi pahoinvointi, joka kestikin sinne 13 rv:lle.
Juuri kun oireet ja koko elämä tasaantui, pitikin sanoa vauvalle hyvästit [:(]

Mutta nyt ollaan positiivisella mielellä, eikä anneta taka-iskujen lannistaa!

Oikein paljon plussia kaikille !!!

Takaisin