MOIKKA RAKKAAT [:)],
MIPLIS: [:(][:(]Suuren suuret pahoittelut siitä pe***leestä [:@][:@]
Olen niin pahoillani ja surullinen teidän puolestanne.
*SUURI VOIMAHALI*
NIA: Moikka ja KIITOS kysymästä

En viitsi tänne nyt kauheesti valitella näitä mun olotilojani [;)]..Mutta nopsasti voin sanoa,että mulla on joka raskaus ollut yhtäjaksoista pahoinvointia ja oksentelua ja niin on tämäkin raskaus.Mieli tekisi vain levätä,kun tuntuu,että taju lähtee,mutta milläs täällä lepäilet,kun on työt ja 4 alle 6-vuotiasta lasta [;)][:D]
Mutta onneksi tiedän,ettei tämä olotila ikuisuuksia kestä [;)]
Ja ihanan asian takia tässä kärsitään [:)]
Eilen oli eka neuvola ja siellä oli kaikki ok [:)].Sydänääniä ei vielä saatu kuulumaan,MUTTA ruudulla välkkyi lukema 159 eli se oli Minin syke [:)].
Onnellinen olen,vaikka olotilat joskus vetävätkin vähän maihin.
JEE JEE..Sulla kuulostaa siellä tosi lupaavalta [:)][:)][:)][:)]
Niin teille sitä plussaa toivon,ettet tiedäkään!!!!!!!!!!!
Mullahan tässä raskaudessa ensin tuli 6pv oviksen jälkeen kova vihlaisukipu tuonne alavatsalle ja pieni ruskea vuoto.Sitten ennen testausta mulla alkoi lievät menkkajuilinnat,joiden luulin tarkoittavan tädin tulemista.Mutta sitten minulle tuli myös ihmeellistä nännien kutinaa [:D][:D].Siis nännejä kutisi ihan mielettömästi.Ja sitten mulle tuli juuri niitä tavanomaisia nivuskipuja,joita mulle tuli aina ennen tätiä.Eli mulle ei tullut mitään uusia oireita muita kuin tuo NÄNNIEN KUTINA,joka sitten ihme ja kumma tarkoitti raskautta [:D]
HALEJA SULLE JA PALJON PALJON PEUKKUJA [:)][:)][:)]!!!!!
JA KAIKILLE TEILLE MUILLEKIN SUURI KASA PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde ja Mini rv 10+0