joko nyt onnistaisi

Tami: Hienoa et täti poistunut, harmi kun sen paholaisen joudut vielä kerran kylään päästämään. [:@] Mut se onkin sit viimeinen kerta! Varmasti hankalalta tuntuu ja ikävät ajatukset välillä myllertää mielessä. Tää puhaltelee tässä vaiheessa paljon iloista mieltä, ja pikkasen myöhemmin paljon plussapuhalluksia! [:)]

Miplis: Mä ajattelin alkuun testailla vasta ens viikon perjantain aikoihin, etten vahingossakaan liian aikaisin. Mut sen röntgenin takia testaan jo tiistaina ennen sinne menoa. Uskon et pitäis silloin jo plussaa näyttää tuolla 25 herkkyiselläkin mikäli on näyttääkseen. Eli jos tiistaina testailet niin meillä on sama jännäpäivä [:)]

Minnuska89: Sullu noi oireet on niin lupaavat! [:)] Eiköhän se täti nyt ole lähtenyt pitkälle reissulla etelänavalle jäätymään ja plussa pärähtää! [:)] Mulla myöskin tänään oviksesta 9-10 päivää, testipäivä tiistai. Ei minkäännäköisiä oireita mihinkään suuntaan.

Cava: Jos plussa ennen röntgeniä tulee (tai muutenkin) niin tenttaan kyllä niitä röntgentyyppejä oikeen huolella. En tullut ajatelleeksikaan magneettikuvia, pidän mielessä! Toivon niin, että jo tästä kierrosta sen pienen nyytin saatte! [:)] Mökkielämä on niin ihanaa, vanhassa aitassa on juurikin loistomahdollisuudet tehdä vauvataikoja [:D]

tyttis: Voi että, sullakin testipäivä osuu yksiin meidän monien kanssa! Napataan kaikki ne plussat ja plussapyörremyrsky vetäköön kaikki perässä mukaansa [:)]

Tatjuska: En usko minäkään et viikon tulehduskipulääkekuurilla ois mitään vaikutusta. Ehkä juurikin jos säännöllisesti käyttäisi. Meillä onkin sit kummallakin vasemman jalan kanssa ongelmia. Mulla vielä tuskaiset 6 viikkoa kipsi jalassa ja yhtään ei ole lupa painoa laittaa. Toivottavasti jalkasi pian paranee!

hannaton:
Hienoa et positiivinen mieli! [:)] Plussapuhallukset suuret sinne! [:)]

Omaa: Täällä ois nyt dpo 10 vau:n laskurin mukaan. En oo varma ovispäivästä ja ovisplussastakaan en ole varma. Normaalilta etäisyydeltä katsottaessa viivat oli yhtä tummat, mutta kuin oikein läheltä katsoi, niin testiviiva oli inan vaaleampi [&:] Näin oli silloin sunnuntaina, seka maanantaina. Lauantaina en muistanut testata. Lasken sen mukaan, et ovis ois ollut tiistaina. Tiistaina testaan, oireita ei ole minkäänlaisia.

Ja nyt pieni turhautumisavautuminen, joten hypätkää rauhassa ohi [:D] Alkaa niin tympiä tää jalka. Yhtään painoa ei saa laittaa, joten esim. minkään tavaran kuljettaminen paikasta A paikkaan B ei seisoaaltaan onnistu. Eli en voi tehdä käytännössä oikein mitään. Kontata voin, polvisuojat on jalassa. Eli pakolliset jutut hoidan koiran jätöksissä konttailen [:D] Mies on yleensä kotona vasta ysiltä illalla, joten tuskaista on. Salilla oon tottunut vetämään kunnon setit 6 kertaa viikossa, ja nyt sit pitäis vaan olla. Oma vika, ei sais valittaa. Olen avautunut, loppu [:D]

manque, Toivotaan parasta että se täti todella olisi lähtenyt jo pitkälle reissulle ja ei tulisi vähään aikaan ja että pysyis siellä etelänavalla sen 9kk[:)][:D] No mie ainakin toivon että saisit sen plussan tuolloin tiistaina,peukutukset lähetän täältä sulle sinne[:)]

Omaa, tein tänään huvikseni testin ja sain rosishaamun,tai viivan paikka siinä oli ja ajattelin nytten ootella siihen tiistaihin tai keskiviikkoon ja testailla sitten uudestaan[:)] Joku aika sitten tuli hetkellinen polttelu kummallakin puolella kylkiluissa ja meni heti melkein ohi,alavatsassa nippailee/nipistelee välillä,pääkipeä,palelua taas ja sitten sopivan lämmin,lämmöt ei ole noussu vaan pysyy samassa normaalissa lämmössä.[:)] Rinnat on isot ja tuntuu painavilta kun rintsikat ottaa pois[:)][8|][:D]

Plussapuhureita lähettelen ++++++

Kp 19/23

Hei kaikille,

pitkään olen lueskellut teidän keskusteluja, mutta nyt vasta uskaltaudun itsekin kirjoittelemaan. [:D] Vuoden alusta ollaan miehen kanssa yritetty ensimmäistä, mut vielä ei ole tärpännyt. Tunne on, että ottaa vielä aikansa, ennenkuin tärppää. Ikää meillä molemmilla on 30v.

Vähän tausta historiaa: Multa on löydetty 3vuotta sitten pieni myooma kohdusta ja nyt viime marraskuussa niitä löytyi vielä 2 lisää, kaikkien pitäisi olla sellaisilla paikoilla, etteivät estäisi raskautta. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Söin lisäksi keväällä terolut-kuurin (kaksi edellistä kiertoa kesti tuolloin 55pv), jonka jälkeen tuli yhdet normimenkat 28pv:n kierrolla, seuraavien piti alkaa pari viikkoa sitten, mutta alkoikin samanlainen tiputtelu vuoto, mihin keväällä terot sain ja kierto lähentelee taas yli 50päivää. Mulla on vielä kolmisen vuotta sitten pahentunut kk-kivut todella kivuliaksi. Kipu on kuin puukolla viiltäis vatsasta ja burana 600mg on ainut mikä siihen auttaa. Kipukohtaukset alkaa ovulaation aikaan tai heti jälkeen ja loppuu 3-5pv ennen kuin menkat alkaa. Niistä olen hyvin osannut arvioida menkkojen alun. Nyt tässä kierrossa kivut alkoivat 2pv tuon tiputteluvuodon jälkeen, joten menkkojen alku on odotettavissa viikon sisään. Pelkäänkin, että tiputtelu johtuu taas keltarauhashormoonista ja joudun aloittamaan terot uudelleen. Toivottavasti joku ymmärsi, mitä yritän selittää... [:D] 

Pienen pieni mahdollisuus tietysti on, että olisi tärpännyt, mutta en oikein jaksa uskoa siihen. Joskus joku gyne sanoi, että nuo kivut kun pitäisi kadota raskauden aikana. Kaksi testiä olen tehnyt, ekan silloin, kun tiputtelu alkoi, eli kohta 3vkoa sitten ja toisen nyt tiistaina. Molemmat näytti negaa. Mutta toivotaan, että pian tärppäis... kaikilla![;)]

Hyvää lauantai iltapäivää!

On se taas niin lämmin. Talonvahteina miekkosen kanssa 3 viikkoa.. :) Eilen tuli raskaustestit postista, mikä on periaatteessa huono asia ku ne testit nyt kummittelee tuolla laatikossa.. Olis tullut maanantaina niin pystyis paremmin olee testaamatta liian ajoissa =) Huomenna siis pitäisi täti tulla kylään mut ei se tuu!! toivon ainaki niin. [:D] Huomenna aikasintaan testaan.. mut YRITÄN pitkittää testailua ainakin tiistaille.. Huomenna olis hauska testata jos se plussa vaik tuliski, on mun veljen syntymäpäivät. [:D] Mitään täti oireita ei oo ollu ja yleensä täti oireet tulee pari päivää ennen sen tuloa. noh toivottavasti tää on hyvä merkki!!

Milloin työ jännäpäiväläiset ootte aatellu testata??

manque, Mäki yritän pidättäytyä testaamasta ennen tiistaita.. En jaksa turhia pettymyksiä.. Ja ei testissä välttis näy vasta ku tiistaina ku taas tiiä kuin hyvin mun keho erittää sitä hormoonia vai mitä lie [:D] Vaikka herkkiä testiä tuolla laatikossa onkin.

pöppis, tervetuloa keskuuteemme. Toivottavasti myös sinä saisit tuon niin odotetun plussan.. [:)] odotetaan yhdessä odottelua! heh kuulostaapa se hassulta. [:D] tsemppiä.

Eipä kai tässä tällä hetkellä muuta. Taidan tänään uskaltautua vähän maistelemaan alkomahoolia, niin kauan elän normaalisti kun plussaa ei vielä näy.

paljon plussatuulia ja voimia kaikille! kyllä me kaikki vielä se plussa saadaan!!

Helou.
Itse tosiaan aatellut testata joko tiistaina tai keskiviikkona. Itselläni on pari First Signal testiä ja jos kauan negatiivista tulee, niin käyn kyllä ostamassa semmoisen clear blue digi testin, niin paljon täällä on sitä kehuttu. Eiköhän sen pitäisi ihan oikein oikein näyttää ?? [:)]

Pöppis: Tervetuloa !

Miplis: Itsellänikin laatikossa kummittelee testejä, joten tuttu tunne [:D]

Mutta hei, laittakaahan heti testien tuloksia tänne kun niitä saatte. Jännitän teidänkin puolesta! [:)]

Huomenta kaikille!
Pöppis: Tervetuloa joukkoon!
Näyttää olevan tosi monella ens viikolla tikuttelupäivät[:)] Mulla olis luvassa testailua keskiviikkona, jänskää...(yritän malttaa sinne asti[:)])Nyt on alkanu mahaa juilimaan ja vessassa pitää rampata useammin, mutta sehän voi olla tietysti merkki myös tädin vierailusta, toivotaan ettei. Nyt napataan kaikki plussaa ens viikolla ja mennään rytinällä odottajiin, eikös?

Leppoisaa sunnuntaita kaikille!

Minnuska89: Oi että, toivotaan et roskishaamu muuttuu plussaksi! Jännää [:)]

Pöppis: Tervetuloa täältäkin, ja tosiaan peukut pystyssä et tärppi ois jo käynyt! [:)]

Omaa: Olin ihan hölmö ja tein äkkipikaisuudessani testin eilen, negahan se siinä. Ja saman tien tein ovistestin (en tiiä miksi) ja negahan se siinäkin [>:] Liian aikasinhan mä testasin, ehkä about kp11-12 oli eilen ja Apteekin omalla. Tiistaina sit uudestaan!

Vitun tätikivut [:'(]. Vuoto tosin ei viel alkanu. Mut just sellai fiilis et tänää se täti tulee.. juilii juilii.. testii viitti edes miettiä.. toivo meni taas.. HUOH.. pettymys 200%..

miplis tätikivut mullekin tuli, olin myös ihan 100% varma ettei tärpännyt. Kivut meinaan identtiset. Ja sitten oho, että älä vielä luovuta[;)]

*puhaltelee paaaaaaaljon plussatuulia*

Miplis: Meni mullakin vähän usko, mut koitetaan olla heittämättä toivoa kaivoon! Luotetaan wastiksen sanaan [;)]

Omaa:
^^ Tuota mun eilistä negaa olin pois heittämässä, niin roskishaamun bongasin. Ei siis se ohut selkeä roskishaamuviiva vaan ihan se leveä. Tiiän ettei se mitään meinaa mut jotenkin kuitenkin toivoa nostatti [:D]

Hei vaan!

Miplis: Toivottavasti jää vain kipuihin, eikä vuoto ala!

Omaa: Uusi kierto lähti tänään käyntiin. 48päivää kesti tämä kierto ja olen tyytyväinen, kun jäi alle 50pv:n. [:D] Ajattelin taas ovista tikutella (toissa kierrossa sen bongasin, viime kierrossa en) ja jos siitä ei näy merkkiäkään kp 13-17 välillä, niin sitten aloittelen terot. Ei sit tämä kierto veny myös loputtomiin.

Kummasti sitä on vain yllättävän rennoin mielin vielä tässä puuhassa, vaikka yk6 lähtee käyntiin. Parin ekan yk:n jälkeen oli mieli aika maassa, kun veli ja sen vaimo kertoivat odottavansa esikoistaan, joka syntyy nyt reilun kuukauden päästä. Toivoin kovasti, että meilläkin tärppäis pian, niin olis serkuksilla pieni ikäero. Mutta nyt ajattelen, et ei se vuosikaan ole kovin suuri ikäero loppupelissä. Ja onpahan sit isovanhemmillakin enemmän aikaa tutustua ensin veljen lapseen ja sit kun meillä on oma pötkylä, niin saavat taas ihan innoissaan vastasyntynyttä vauvaa hoitaa. [:D]

Nyt on kyllä maailman kirjat ihan sekasin.. Vuoto ei oo vieläkään alkanut.. Juiliminenki loppu.. Enää ei oo ees sellasta fiilisä et täti tulis kylään.. Mut, en kyl jaksa mitää toivoo.. saas nähä mikä aamu jaksan kaivaa testin kätee ja testata.. jos siis täti ei tuu..

manque, toivottavasti roskishaamu muuttuu kunnon plussaksi [:)]

Pöppis, Toivon kans et se tädin ilmotus jäis siihen päiväseen kauheeseen juilintaan.. Tsemppiä sulle alkavaan uuteen kiertoon. [:)]

vitsi ku ei millää malttais oottaa et tulis seuraavat menkat ja pääsis sen jälkeen alottaan yritystä... haluisin niin oman palleron mutku ei oo viel 2 aikasemmalla kerralla sitä annettu. pikkuhiljaa alkaa menee toivo ja kiinnostus koko asiaan :( just 3 viikkoo sitte tehtiin tuulimunan takia lääkkeellinen tyhjennys kohtuun ku oli vaan pelkkää istukka kudosta kohdussa ja alettiin piikittää b12 vitamiinii ku sen arvo oli vaan 219 ja nyt oottelen millo alkaa ne seuraavat menkat et pääsee seuraavalla kierrolla mukaan yrittämiseen ja näkee alkaako menkat normisti sillo ku pitäs. onks kenelläkään kokemusta lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja onko menkat alkanu normaalisti sen jälkee vai onko heittäny alkamis aika?

Hellou ja oikein kivaa maanantai aamua kaikille[:)]

Omaa, tänään aamulla testasin kun en jaksanut enään odottaa niin täällä saatiin testiajan sisällä haamuviiva joka näkyi selvästi,joten parin päivän päästä testaillaan uudestaan vahvistuuko viiva..

Paljon plussapuhureita kaikille ++++++

[:)]MOIKKA RAKKAAT[:)]

MINNUSKA89: MITÄ MITÄ [8D][8D][8D][8D]
Suuremmoiset ONNITTELUT haamuplussasta
Haamuviiva on sama kuin plussa [:)][:)][:)]
Mullahan tuli tässä raskaudessa rv4+0 haamuviiva,kun tein testin herkällä testillä..ja tässä nyt ollaan [;)]
ONNEA PALJON RAKAS ja paljon niitä ENKELEITÄ ja TARRASUKKIA matkallesi!!!!!!!!!!!!

MIPLIS: JEE JEE..täti ei tullutkaan sinne [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Nyt rakas ystävä teet sen testin ja tulet tänne kertomaan MINNUSKAN tapaan ne ihanat uutiset [:)][:)][:)][:)]
Ihan selvästi olet raskaana!!!!!!!!!!!
SUURET PEUKUTUKSET SINULLE [:)][:)][:)]

MANQUE: JEE..ja sielläkin on tullut roskishaamu [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Teeppä vaikka huomenna uudestaan testi aamupissasta [:)]??
IHAN MIELETTÖMÄSTI SINULLEKIN PEUKUTUKSIA [:)][:)][:)]

JA KAIKILLE MUILLEKIN VILKUTUKSET JA SUUREN SUURET PLUSSAPUHALLUKSET
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 9+6

Yönsäde, Kiitoksia ystävä rakas hirmuisen paljon[:)] Mulla viikkoja olis vasta 3+5 joten testailen keskiviikkona uudelleen että onko se haamuviiva menossa mihin suuntaan,toivotaan että se on vahvistumassa[:)] Kiitoksia vielä kerran rakas onnitteluista ja enkeleiden ja tarrasukkien lähetyksistä. Niitä tässä tarvitaankin jos se todellakin on sitten se plussa[:)] Huh,ihan jännittää tuo keskiviikon uudelleen testaus[:D]

Huomenta, ja aurinkoista alkavaa viikkoa! [:)]

Täällä on NIIN monilla testipäivät meneillään ettei enää perässä pysy. Joko tiituliini testasit ja mitä näytti? Peukkuja täällä pidän! SUURET PLUSSAPUHURIT KAIKILLE!!! [:)][:)][:)]

Minnuska89: Wou, sinähän oot plussannut, onnea hurjan paljon ja tarrasukkia matkaan! [:)][:)] Sun oireet on olleet niin raskauden merkkejä, et tuo haamu menee vain jatkeeksi muiden oireiden perään [:)] Hienoa lukea herätessä plussauutisia! Taidat mennä juuri ja juuri maaliskuisiin?

Yönsäde: Kiitos peukutuksista, niitä tarvitaan! [:)][:)][:)]
Huomenaamulla heti testiä kehiin, ja tuun ilmoittamaan miten kävi. Se jalan kontrolliröntgenkin huomenna, senkin takia haluun tietää mitä testi näyttää et osaa olla tarvittaessa varovainen. Jalan tilannekin siis selviää huomenna, kaksoisjännitystä ilmassa! [:)]

Käyttäkää nyt hyvät ihmiset sitä digitaalista testiä niin jää noi haamut kärsimättä. [;)] Mä en jaksais ite tuskailla enää lainkaan haamujen kanssa...

Minnuskalle anyways onnittelut haamusta.

Omaa: Nännit on kipeytyny, eilen huomasin suihkussa, että aha... mut mullapa on joskus muinoin aiemminkin oviksen jälkeen ollu ne kipeenä eli siitä ei voi päätellä mitään. Jonkin verran on nippailua alavatsalla puolin ja toisin ja alaselkä on kans välillä oudon oloinen. Kärvistelyksi menee siis täällä tää viiminen viikko. Valkovuoto ei oo oviksen jälkeen myöskään lopahtanut.

Minnuska89: Onnea onnea hirveästi ja uusi testi näyttää varmasti selkeää viivaa :)

Miplis: Ei se vuoto sieltä ala, seuraavaksi sulle tulee varmasti plussa :)

Omaa; Täällä ei menkkoja ole näkynyt..
Mieskin tänä aamuna tokaisi "Tuolla laatikossa olisi vauvatesti, pissattaako sua?" [:D] Raukka niin malttamaton, no niin olen kyllä minäkin.
Ei kuitenkaan viitsi tuota turhan aikaista negaa ottaa, odottelen malttamattomana vielä muutamia päiviä.

Millä muuten testailette ? Itselleni on vähän epäselvää mikä on luotettava testi..
Ainakin tuo Clear Blue digital pitäisi olla hyvä, vai ?? kokemuksia ??

Takaisin