joko nyt onnistaisi

Heippa kaikille!
Vihdoinkin uskaltauduin liittyä tänne, pitkään olen jo teidän juttuja lueskellut. Ollaan miehen kans yritetty viime syksystä ja tammikuussa 2010 tuli plussaa, mutta raskaus meni kesken, todettiin tuulimuna rv 10+4. Kohtua yritettiin tyhjätä lääkkeillä, mutta kaavintaan loppujen lopuksi jouduin. Nyt on sitten kolmas yrityskuukausi tuon kaavinnan jälkeen. Vauvakuume on kova, toivottavasti se plussa sieltä vielä pärähtäisi[:)]Ihana lukea täältä teidän kommentteja, kun itelllä on ihan samanlaisia fiiliksiä[:)]

Minnekäs kaikki täältä on hävinnyt kun ei ole kukaan tuttu kirjoitellut tänne pahemmin???[8|][&o] Taijan täällä yksikseni olla..[:'(][>:] Täällä oviksesta on jo 4pv aikaa ja tänään tultiin miehen ja neidin kanssa Oulusta kun oltiin siellä miehen siskon,sen miehen ja niiden 3 tytön tykönä yökylässä[:)][:D] Tänään tuli sitten aamupäivällä ihme repäisy kipuja alavatsaan ja nipistyksiä kun nousin liian nopeasti ylös sohvalta ja lähdin kävelemään,sattui vähän..[8|][>:] Mitähän se olikaan sitten..Aikaisemmin en ole tuota kokenut niin en tiedä..[8|]

Minnuska89 Jos siellä vatsassa tuntuis vaikka kiinnittymiskipuja? [;)]

Minä oon kavereiden häissä ollut viikonloppuna. Ja kamala flunssa päällä ollut jo torstaista. Ääni on käheänä, ei oikein lähde ääntä. Lisäksi nenä vuotaa ja yskittää. Kuumettakin meinaa nostaa. Järjetön väsymys. Eli töihin jätän huomenna menemättä, on niin kehno olo. Turhaan sinne päiväkotiin on mennä toisia tartuttamaan. Kp 28 ja eilen aamulla heräsin kamalaan vatsakipuun (selvästi alavatsassa tuntuvaa, niin jomottavaa että pakko oli särkylääke ottaa). Ihmettelin sitten että mitäs se on... Luulin oviksen olleen jo pari viikkoa sitten, mutta en tiedä sittenkään. Josko se olikin sitten vasta eilen... Kaiken varalta äkkiä pupuiltiin miehen kanssa ennen juhliin lähtöä. [;)] Pakko on oman mielenrauhan vuoksi odotella menkkoja nyt vielä ainakin pari viikkoa ja jos sitten ei ole alkanut... Oon niin kyllästynyt testaamaan negoja. [:@]

Kcatri, olisikohan ne ollut kiinnittymiskipuja,mitään ei ollut kuitenkaan housuihin tullut mutta eihän mulla tullut silloinkaan mitään kiinnittymisvuotoa kun aloin odottamaan sitä toista silloin lokakuussa 2009[:D] Toivotaan että se kipu sitten tarkoitti jotain hyvää..Nännit on todella arat kun niitä hipaiseekaan ja välillä on menkkamaisia kipuja ollut eilisestä asti..Mutta voiko kiinnittymiskivut tulla jo näin nopeesti että 4pv vasta ovulaatiosta aikaa..[8|] Toivottavasti sinulla oli jotain salamatkustajaan viittaavia kipuja että olisikin tärpännyt,pidetään täällä kovasti peukkuja sinulle[:)]

Kierron 17 päivä on täällä menossa, menkkamaisia kipuja on ollut tänään aamulla. Kahden viime kierron kanssa on ollu ihan tosi kärsimätön ja alkanu tikuttelemaan ennen aikojaan, pitää yrittää nyt laittaa vähän jäitä hattuun, kun se negatiivisen testaus on hermoja raastavaa touhua[:(] Täällä on kovasti peukut pystyssä, että kiinnittymiskipuja olis ne sun oireet!

heippa teille jotka pienokaista yritätte! [:)]

kerron hieman ensin omista kokemuksista kun aloimme mieheni kanssa yrittämään vauvaa [:)]

jätin pillerit pois helmikuun alkupuolella, odottelin kahdet menkat ennen kun aloimme yrittämään (pillereiden jälkeinen vuoto ja yksi normaali vuoto). seurailin kalenterista milloin olisi seuraava ovulaatio, minkä sitten loppujen lopuksi unohdin aivan kokonaan (huonomuistinen kun olen[:D]).
tuli vappu ja emme oikeasti edes suunnitelleet yrittämistä juuri silloin. ovulaationi oli juuri silloin ja sitähän en tosiaan edes muistanut. muistin asian vasta seuraavana aamuna. [:D]
ajattelin että tuskin tärppää kun oli tosiaan vasta ensimmäinen tahaton yritys. mutta sitten ei seuraavia menkkoja kuulunutkaan ja olin päättänyt jo päivän milloin teen raskaustestin jos menkat eivät alkais siihen päivään mennessä. menkkani olivat olleet siihen päivään mennessä 5 päivää myöhässä. sinä aamuna herättyäni tein testin heti aamuvirtsasta.
itkuhan siinä meinasi päästä kun testissä olikin plussa! mieheni nukkuin vielä tyytyväisenä siinä vaiheessa, kunnes menin itkuisen onnellisena kertoon hänelle, että olen raskaana ja että hänestä tulee isä. [:)] sinä hetkenä elämämme kääntyi päälaelleen [:)] olin itse niin shokissa että tuijotin vaan testin tulosta, enkä juurikaan ymmärtänyt mitään mitä mieheni mulle puhui [:D] meitä siis onnisti ensiyrittämästä, olen nyt viikolla 12 ja laskettuaika on 23.1.2011 [:)]

eli toisin sanoen, tarkkailkaa koska ovuloitte, mutta älkää sen kummemmin jääkö ajattelemaan ja jännittämään asiaa [:)] jos vain mietitte asiaa, niin silloin ei ainakaan onnistu, mutta muuten puuhailkaa ihan normaalisti ja tekin yllätytte vielä jonain päivänä positiivisesti [:)]

onnea vielä kaikille yrittämiselle! [:)]

Heips,

viimeinen lääkärikontrolli kohdunulkoisen vuoksi oli tänään ja kaikki oli niinkuin pitääkin ja siellä oli kierron mukaisesti rakkula kehittymässä, irronnee ihan näinä päivinä ja meillä on nyt sessyilty ilman kumia pari kertaa, eilen viimeks eli saa alkaa jännäilemään kierron lopussa miten käy. Vihdoin on taas lupa yrittää [;)]

Olo on aikas onnellinen ja helpottava, tää kohdunulkoisrumba kun alkoi jo helmikuussa ja vasta nyt saa hengähtää oikeasti.

Minnuska89: Mulla on täsmälleen samat kiertopäivät kuin sulla! [:)] Ja aika monilla muillakin täällä. Näköjään samoissa mennään, ens viikolla pääsee testaileen, napataan kaikki silloin plussat! [:)]

Kcatri: Paranemisia sinne! [:)] Toivotaan että alavatsakipuilut raskautumiseen liittyviä!

tyttis: Tääkin oli aika kärsimätön parissa viime kierrossa, en edes kehtaa kertoa kuinka monta testiä on mennyt [:D] Nyt koitan jaksaa venailla tarpeeksi.

LilMinni: Hienoa kuulla et teillä heti tärpännyt, onnea paljon! [:)] Ite tikuttelin oviksen ekaa kertaa elämässä tässä kierrossa ihan sen takia et tiedän et ylipäätään ovuloinko (vaikkei se plussa sitä todistakaan). Mut me ollaan koko seurustelun ajan aina kerran päivässä vähintään touhuiltu et sen puolesta ei tarvi laskea [:D]

Tatjuska: Oi kun mahtavaa! Hienoa, niin pidän peukkuja et tärppää! [:)]

Omaa: Mun itsensä telominen jatkuu. Lauantaina duunin pirskeissä onnistuin jalkapöydän murtamaan. Turposi ja musteni ja sojoittai väärään suuntaan. Eilen siis menin sairaalaan ja lääkäri kuvasi, kyseli yms. ja lopulta määräsi Mobilatia ja Buranaa. Kävelykepit sentään sain kun en kävelemään todellakaan pystynyt. Eli sanoi ettei tarvi kipsata, kun kuvissa ei mitään pahaa näy. Noh, aamulla heräsin siihen et toinen lääkäri soittaa et äkkiä tänne. Ne oli tsekanneet kuvat, ja katsoneet et onpas pahanlainen Jonesin murtuma. Todennäköisyys et joutuu leikkaukseen iso, nyt vain kipsasivat ja seuraillaan jos luutuiskin itestään. Lääkärit kinastelivat tänään vielä siinä mun eessä et minkälainen kipsi laitetaan. Sit toinen luovutti ja suostu. Siis ihan älytöntä toimintaa! Mut kuiteskin, nyt siis ei saa toiselle jalalle yhtään painoa laittaa. Vauvantekohommat taitaa mennä vähän uusiksi [:D]

Eli loman päälle ainakin 6 viikkoa saikkua.

Plussatuulia puhaltelen teille kaikille! [:)]

manque, No kiva kuulla että sulla ja muillakin on samat kiertopäivät kuin mulla.Niinpä,ku jaksais odottaa sinne ensviikkoon että pääsee testailemaan..Ja toivotaan todella paljon että kaikki saisi silloin sen plussan kehiin ja myös sinä[:)]

Omaa, noh mulla tuli ihme mahakipu viimeyönä joskus kun katsoin kelloa niin 3.30 kun menin vessaan..Ihan kramppasi jonkin aikaa ja meni maha ihan sekaisin ja tuskin on voinut pahemmin mistään tulla kun viimeksi söin eilen illalla joskus klo:19.00 ja eilen juonu todella paljon vettä,varmaan 5:kin litraa kun ollut ihan kauhea jano kokoajan ja tänään sama homma,vettä täytyy juoda vaikka kuinka paljon ja suunnilleen 5min välein,tänään oli hieman kipeähkö olo että ihan kuin olisi tulossa kuumeeseen tjn mutta meni kuitenkin ohi ja väsytti ihan hulluna tuossa joskus 17.00 ja piti mennä päikkäreille ja se päikkäri sitten vierähtikin melkein 3h..Heräsin 19.30..[8|][&o][:)] Tänään tullut kuluneeksi oviksesta 5.päivää ja välillä on ollut menkkamaisia kipuja ja nipistyksiä alavatsassa,nännipihat ovat todella tummuneet ja suurentuneet,joku aika sitten oli nännipiha pienempi.[8|][>:]Ja nännejä nipistelee välillä aika kipeästi vaikkei niihen koske edes.[&o][:'(]

Paljon plussa puhureita kaikille lähipäivinä testaajille+++++

Tervetuloa uudet minunkin puolesta!

Juu menkat hävis... kiitti Yönsäde vinkistä, toivottavasti ne menkat väistyivät nyt viimeisen kerran. Jos eivät, ni sitte voit lähettää postissa sitä kakkaa [:D]

Täällä sitä ovista ootellaan... tulee ku on tullakseen.

mie joudun oottaan kk eteen päin et pääsee ees yrittään ku just tehtiin se läkkeellinen tyhjennys ni oottelen et tulee seuraavat menkat ni tietää onks kierto oikee. pääsee sitte yrittää uutta yrityst.

Tää teki testin kp:nä 30 ja negahan se oli. [:@] Eli lauantain kipu oli ehkä sittenkin ovis. Ja pitkä kierto taas tulossa. [:@] En kyllä yhtään osaa ennustaa ovista limojen tms. avulla. Ärsyttää.

Hei kaikki !

Minä nyt sitten jatkan kirjoittelua tällä palstalla.
Vielä vähän aikaa sitten olin raskaana, mutta jouduin keskeyttämään sikiön vakavan sairauden vuoksi.
Nyt sitten uudelleen haaveillaan omasta pikkuisesta [:)]

Nyt pitäisi malttaa odottaa testin tekemistä tuonne ensiviikolle asti. Tekisi niin mieli tehdä se jo tänään, mutta
mitä luultavammin se näyttäisi vain negaa.

No mutta katsotaan ja odotellaan.

Hannaton: Tervetuloa ja iso halaus menetyksesi johdosta.... oletteko alkaneet yrittää siis heti ensimmäisestä kierrosta keskeytyksen jälkeen kun tuota tickeriäsi luin?

Täällä taisi se ovis olla heti eilen illalla kun niin nipisteli vasemmalta puolen (ja kiertoa kun katselin niin kuuluisikin olla), joten pitihän se käyttää hyödyksi [:D] Loppujen lopuksi aika hauskaa aikaa tämä yrittäminen vaikka tässä tietysti itselläkin on pelkoja taustalla. Kun tavallaan on aika varma, että raskaudun jälleen suht nopeasti kuten aina ennenkin mutta että tuoko se meille vauvan vai päättyykö taas ikävästi... se jäytää mielessä väistämättä.Kaikesta huolimatta halu sitä vauvaa kohtaan on niin suuri, että innolla sitä odotan jälleen...

Tatjuska: Kiitos. Eipä me nyt yrittämällä yritetä, mutta ei me oikein ehkäisyäkään olla käytetty [:D]

MOIKKA KAIKILLE,

MANQUE: WAU WAU..Aivan ihanan lutunen kuva teidän haukusta
No voihan koipi sentäs [&:]..kuinka sinä nyt noin tohelo olet [;)].*puhuu toinen tohelo,jonka polvi 5 kertaa leikattu+murtumia ympäri kehoa ollut [&o][:D]*
Heh..harrastatte sessyä keittiön pöytää vasten kipee jalka ketterästi heitettynä miehen olkapäälle [;)][:D][:D][8D] *joo,taas tyhmä juttu* [&o]
Peukkuja jalan paranemiseen ja tietysti siihen plussaan!!!!!!!!!

MINNUSKA: Luin pikaseen kuulumisesi,mutta sullahan on ilmiselvästi ollut kyse kiinnittymiskivusta *peukuttaa peukuttaa*
Otahan nyt ensi viikolla se plussa [:)][:)][:)]

TATJUSKA: Olipa ihanaa kuulla,että kontrollikäynnillä kaikki oli hyvin [:)][:)][:)]
Nyt todella paljon peukkuja teille tähän kiertoon!!!!!!!!!!

KCATRI: Pahoittelut negasta [:(]
Mutta sulla on sitten ollut ovis myöhemmin.Otat sitten sen plussan vajaan kahden viikon päästä..jookos?
Peukkuja peukkuja!!!!!!!!!

ÖRKKI: Toivottavasti en joudu lähettämään sulle mitään kakkapostia [;)][:D]
No,en tietenkään joudu,kun sinähän saat nyt sen plussan [:)]
Peukkuja peukkuja!!!!!!!!!

JA KAIKILLE MUILLEKIN SUURI HALAUS JA PALJON PLUSSAPUHALLUKSIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 9+0

Yönsäde, No toivotaan että se on ollut sitä kiinnittymiskipuilua mitä mulla oli silloin,nytten onkin ollut nipistyksiä alavatsassa ja nännit on kipeät edelleen..Tädin alkamiseen on vielä 1vk 1pv aikaa joten saas nähä sitten ensiviikolla miten käy..Toivotaan että se plussa sieltä ilmestyisi.[:)] Niin joo ja rintsikat jääny jo jonkin verran pienehköksi ja rinnat turpoaa kohta ulos kokonaan noista,nännit siis todella kipeät,ei uskalla edes hipastakaan kun sattuu niihin..[8|]

Takaisin