Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
Aurinkoista torstaita kaikille,
Jos nopeeta raapustaisi jotain..vieläkin on jotenkin veto poissa olo [&:]
MK81: Heh [:D]..KIITOS SUURI [:)]!!
Sun ihanan hauska juttusi sai kyllä mielen piristymään!!
Täällä on nyt monella ollut ihmeellisiä tädin vierailuita [8|]
Ikävää,että siellä nyt kuitenkin alkoi kunnon vuoto [:(]
Olen edelleen todella pahoillani negasta ja tädistä!!*ruts ruts*
Koitahan jaksella!!
NIA: Meillä riehui jälleen norovirus,joka sitten tulee ensin yhteen ja siitä kulovalkeena tarttuu jokaiseen.Nyt oli meidän Kuopus jälleen ainut,jolle ei tauti ole tullut [:)].Ja toivottavasti hänelle ei enään tarttuisikaan.Siinähän on kumminkin vielä 3 vuorokautta tarttumisvaara,kun oireet ovat hävinneet [&:].
Kakkamainen tauti..ihan sanan varsinaisella merkityksellä [;)]
KIITOS SUURI ihanista sanoistasi [:)][:)]*halaa*
Oli kyllä kiva,että palasit jälleen linjoille
Kysyit Mipliksestä..Hänestä ei ole kuulunut nyt mitään vähään aikaan [&:]
Vissiin hän vielä opiskelee ja se varmaankin verottaa hänen aikaansa aika paljon.
Hälläkin on vissiin nyt jännät päivät käsillä eli loppukiertoa hän nyt muistaakseni elelee?
MIPLIS peukkuja peukkuja [:)]
JEE..Teillä hommataan siellä uutta autoa,johon mahtuu muitakin kuin te kaksi [;)][:)]
Ihanaa,että uusi työpaikka on kiva!!
Peukkuja peukkuja sinulle [:)][:)][:)]
TATJUSKA: Palon voimia ja jaksamisia sinulle ja sinun miehellesi [:)][:)][:)]
Ihanaa kuulla,että mieli on jo vähän parempi [:)]!!
WASTIS: KIITOS SUURI sinullekin ihanista sanoistasi [:)]*halaa*
Heh..pakko laittaa jo vähän huumoriakin peliin [;)]..Jos meillä nyt tässä kierrossa nasahtaisi,niin mulle tulisi kyllä ihan "Neitsyt Maria olo" [;)][:D][:D][:D]..juu juu,olipas jälleen tyhmä juttu.
Kyllä sinä nyt tässä kierrossa sen plussan saat ja kaikki menee hyvin [:)][:)]
Peukkuja ihan hirveesti!!!!
WAU..Ompas siskosi vaavilla jo kokoa.Koskas hänella on la?Vai onko se mennyt jo?
Ihanaa..pääset kohta nuuhkuttelemaan pientä vaavia [:)]
IHANAINEN: Pahoittelut keskenmenosta [:(]
BLUEROSE: Tervetuloa takaisin [:)]
Noropa hyvinkin se täällä jälleen jylläsi [:'(]..mulla on vieläkin olo väsähtänyt.
Ihanaa,kun olet noin positiivisella mielellä [:)]..se tarttuu heti!!
Peukkuja peukkuja,että saat nyt sen plussan!!!!
MINNUSKA: Hui ja wau..Paljon peukkuja,että plussa tulee [:)][:)]!!
OMAA: Tämä oli nyt tällainen tosi nopea lukaisu ja kirjoitus voi olla vähän sekavaa ( anteeksi )..tosin poikkeeko se sitten yhtään normaalista [;)][:D][:D]
Heh..Mun piti sitä vielä kertoa,kun meidän Esikko ajoi perjantaina traktoria ja minä olin apukuskin paikalla.Niin hänen koulukaverinsa tuli mopolla vastaan meitä.Hän soitti Esikolle,että oliko hänen traktorin kyydissä joku 9-luokkalainen tyttö [:D][:D][:D]
Esikko sanoi,että ei..se oli mun äiti [:D][:D][:D].Ei olla mua ennen luultukaan ihan 15-vuotiaaksi [;)].No,näkyvyys ei ehkä ollut ihan hyvä [:D].
Olo siis vieläkin vähän nuutunut.Eilen sitten vähän sessyilimme [8D].En muista,että koska ollaan näin kauan oltu sessyilemättä;muutakuin tädin aikana [;)]
Odotukset ovat mitättömät edelleen..mulla alkoi juiliminen ja etominen eli varma merkki tädistä.Kiva,kun justiin pääsi oksentamisesta ja kakkaamisesta irti;niin nyt alkoi ennen tätiä tuleva etominen [:'(]
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA OTTAKAA TE TYTÖT NIITÄ PLUSSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 20728-33/5
Jos nopeeta raapustaisi jotain..vieläkin on jotenkin veto poissa olo [&:]
MK81: Heh [:D]..KIITOS SUURI [:)]!!
Sun ihanan hauska juttusi sai kyllä mielen piristymään!!
Täällä on nyt monella ollut ihmeellisiä tädin vierailuita [8|]
Ikävää,että siellä nyt kuitenkin alkoi kunnon vuoto [:(]
Olen edelleen todella pahoillani negasta ja tädistä!!*ruts ruts*
Koitahan jaksella!!
NIA: Meillä riehui jälleen norovirus,joka sitten tulee ensin yhteen ja siitä kulovalkeena tarttuu jokaiseen.Nyt oli meidän Kuopus jälleen ainut,jolle ei tauti ole tullut [:)].Ja toivottavasti hänelle ei enään tarttuisikaan.Siinähän on kumminkin vielä 3 vuorokautta tarttumisvaara,kun oireet ovat hävinneet [&:].
Kakkamainen tauti..ihan sanan varsinaisella merkityksellä [;)]
KIITOS SUURI ihanista sanoistasi [:)][:)]*halaa*
Oli kyllä kiva,että palasit jälleen linjoille

Kysyit Mipliksestä..Hänestä ei ole kuulunut nyt mitään vähään aikaan [&:]
Vissiin hän vielä opiskelee ja se varmaankin verottaa hänen aikaansa aika paljon.
Hälläkin on vissiin nyt jännät päivät käsillä eli loppukiertoa hän nyt muistaakseni elelee?
MIPLIS peukkuja peukkuja [:)]
JEE..Teillä hommataan siellä uutta autoa,johon mahtuu muitakin kuin te kaksi [;)][:)]
Ihanaa,että uusi työpaikka on kiva!!
Peukkuja peukkuja sinulle [:)][:)][:)]
TATJUSKA: Palon voimia ja jaksamisia sinulle ja sinun miehellesi [:)][:)][:)]
Ihanaa kuulla,että mieli on jo vähän parempi [:)]!!
WASTIS: KIITOS SUURI sinullekin ihanista sanoistasi [:)]*halaa*
Heh..pakko laittaa jo vähän huumoriakin peliin [;)]..Jos meillä nyt tässä kierrossa nasahtaisi,niin mulle tulisi kyllä ihan "Neitsyt Maria olo" [;)][:D][:D][:D]..juu juu,olipas jälleen tyhmä juttu.
Kyllä sinä nyt tässä kierrossa sen plussan saat ja kaikki menee hyvin [:)][:)]
Peukkuja ihan hirveesti!!!!
WAU..Ompas siskosi vaavilla jo kokoa.Koskas hänella on la?Vai onko se mennyt jo?
Ihanaa..pääset kohta nuuhkuttelemaan pientä vaavia [:)]
IHANAINEN: Pahoittelut keskenmenosta [:(]
BLUEROSE: Tervetuloa takaisin [:)]
Noropa hyvinkin se täällä jälleen jylläsi [:'(]..mulla on vieläkin olo väsähtänyt.
Ihanaa,kun olet noin positiivisella mielellä [:)]..se tarttuu heti!!
Peukkuja peukkuja,että saat nyt sen plussan!!!!
MINNUSKA: Hui ja wau..Paljon peukkuja,että plussa tulee [:)][:)]!!
OMAA: Tämä oli nyt tällainen tosi nopea lukaisu ja kirjoitus voi olla vähän sekavaa ( anteeksi )..tosin poikkeeko se sitten yhtään normaalista [;)][:D][:D]
Heh..Mun piti sitä vielä kertoa,kun meidän Esikko ajoi perjantaina traktoria ja minä olin apukuskin paikalla.Niin hänen koulukaverinsa tuli mopolla vastaan meitä.Hän soitti Esikolle,että oliko hänen traktorin kyydissä joku 9-luokkalainen tyttö [:D][:D][:D]
Esikko sanoi,että ei..se oli mun äiti [:D][:D][:D].Ei olla mua ennen luultukaan ihan 15-vuotiaaksi [;)].No,näkyvyys ei ehkä ollut ihan hyvä [:D].
Olo siis vieläkin vähän nuutunut.Eilen sitten vähän sessyilimme [8D].En muista,että koska ollaan näin kauan oltu sessyilemättä;muutakuin tädin aikana [;)]
Odotukset ovat mitättömät edelleen..mulla alkoi juiliminen ja etominen eli varma merkki tädistä.Kiva,kun justiin pääsi oksentamisesta ja kakkaamisesta irti;niin nyt alkoi ennen tätiä tuleva etominen [:'(]
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA OTTAKAA TE TYTÖT NIITÄ PLUSSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 20728-33/5