joko nyt onnistaisi

Aurinkoista torstaita kaikille,

Jos nopeeta raapustaisi jotain..vieläkin on jotenkin veto poissa olo [&:]

MK81: Heh [:D]..KIITOS SUURI [:)]!!
Sun ihanan hauska juttusi sai kyllä mielen piristymään!!
Täällä on nyt monella ollut ihmeellisiä tädin vierailuita [8|]
Ikävää,että siellä nyt kuitenkin alkoi kunnon vuoto [:(]
Olen edelleen todella pahoillani negasta ja tädistä!!*ruts ruts*
Koitahan jaksella!!

NIA: Meillä riehui jälleen norovirus,joka sitten tulee ensin yhteen ja siitä kulovalkeena tarttuu jokaiseen.Nyt oli meidän Kuopus jälleen ainut,jolle ei tauti ole tullut [:)].Ja toivottavasti hänelle ei enään tarttuisikaan.Siinähän on kumminkin vielä 3 vuorokautta tarttumisvaara,kun oireet ovat hävinneet [&:].
Kakkamainen tauti..ihan sanan varsinaisella merkityksellä [;)]
KIITOS SUURI ihanista sanoistasi [:)][:)]*halaa*
Oli kyllä kiva,että palasit jälleen linjoille
Kysyit Mipliksestä..Hänestä ei ole kuulunut nyt mitään vähään aikaan [&:]
Vissiin hän vielä opiskelee ja se varmaankin verottaa hänen aikaansa aika paljon.
Hälläkin on vissiin nyt jännät päivät käsillä eli loppukiertoa hän nyt muistaakseni elelee?
MIPLIS peukkuja peukkuja [:)]
JEE..Teillä hommataan siellä uutta autoa,johon mahtuu muitakin kuin te kaksi [;)][:)]
Ihanaa,että uusi työpaikka on kiva!!
Peukkuja peukkuja sinulle [:)][:)][:)]

TATJUSKA: Palon voimia ja jaksamisia sinulle ja sinun miehellesi [:)][:)][:)]
Ihanaa kuulla,että mieli on jo vähän parempi [:)]!!

WASTIS: KIITOS SUURI sinullekin ihanista sanoistasi [:)]*halaa*
Heh..pakko laittaa jo vähän huumoriakin peliin [;)]..Jos meillä nyt tässä kierrossa nasahtaisi,niin mulle tulisi kyllä ihan "Neitsyt Maria olo" [;)][:D][:D][:D]..juu juu,olipas jälleen tyhmä juttu.
Kyllä sinä nyt tässä kierrossa sen plussan saat ja kaikki menee hyvin [:)][:)]
Peukkuja ihan hirveesti!!!!
WAU..Ompas siskosi vaavilla jo kokoa.Koskas hänella on la?Vai onko se mennyt jo?
Ihanaa..pääset kohta nuuhkuttelemaan pientä vaavia [:)]

IHANAINEN: Pahoittelut keskenmenosta [:(]

BLUEROSE: Tervetuloa takaisin [:)]
Noropa hyvinkin se täällä jälleen jylläsi [:'(]..mulla on vieläkin olo väsähtänyt.
Ihanaa,kun olet noin positiivisella mielellä [:)]..se tarttuu heti!!
Peukkuja peukkuja,että saat nyt sen plussan!!!!

MINNUSKA: Hui ja wau..Paljon peukkuja,että plussa tulee [:)][:)]!!

OMAA: Tämä oli nyt tällainen tosi nopea lukaisu ja kirjoitus voi olla vähän sekavaa ( anteeksi )..tosin poikkeeko se sitten yhtään normaalista [;)][:D][:D]
Heh..Mun piti sitä vielä kertoa,kun meidän Esikko ajoi perjantaina traktoria ja minä olin apukuskin paikalla.Niin hänen koulukaverinsa tuli mopolla vastaan meitä.Hän soitti Esikolle,että oliko hänen traktorin kyydissä joku 9-luokkalainen tyttö [:D][:D][:D]
Esikko sanoi,että ei..se oli mun äiti [:D][:D][:D].Ei olla mua ennen luultukaan ihan 15-vuotiaaksi [;)].No,näkyvyys ei ehkä ollut ihan hyvä [:D].

Olo siis vieläkin vähän nuutunut.Eilen sitten vähän sessyilimme [8D].En muista,että koska ollaan näin kauan oltu sessyilemättä;muutakuin tädin aikana [;)]
Odotukset ovat mitättömät edelleen..mulla alkoi juiliminen ja etominen eli varma merkki tädistä.Kiva,kun justiin pääsi oksentamisesta ja kakkaamisesta irti;niin nyt alkoi ennen tätiä tuleva etominen [:'(]

IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA OTTAKAA TE TYTÖT NIITÄ PLUSSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 20728-33/5

Mun piti oikeen tulla kysymään tältä kaiken kokeneelta ryhmältä ihan tyhmä kysymys!

Kysymys kuuluu: Voiko mulla olla ovulaatio nyt? Kp 2 tai 3 menossa ja tein ovistestin (siis ihan testasin toimiiko ne, kun ostin uutta mallia) ja sain kaks yhtä vahvaa viivaa. Vai voiko nää menkat sotkea? Mä oon niin ulalla [>:] Tein tietenki sit heti perään toisen testin ja taas kaks yhtä vahvaa viivaa.

ALKUPERÄINEN: MK81
Kysymys kuuluu: Voiko mulla olla ovulaatio nyt? Kp 2 tai 3 menossa ja tein ovistestin (siis ihan testasin toimiiko ne, kun ostin uutta mallia) ja sain kaks yhtä vahvaa viivaa. Vai voiko nää menkat sotkea? Mä oon niin ulalla [>:] Tein tietenki sit heti perään toisen testin ja taas kaks yhtä vahvaa viivaa.

On se ihan mahdollista, muistaakseni sellaisten naisten prosentti oli yllättävän suuri (no, useita prosentteja) jotka ovuloivat kuukautisten aikaan.

Kiitos vastauksesta Sassykissa, ilmeisesti se on sitten mahdollista... saas nähdä mitä meidän isäntä sanoo vamppyyrisessystä [;)]

Empä ole aikaisemmin tällasta edes tullut ajatelleeksi.

paipapu: kiitos! onnea sulle vielä raskautumisesta ja nauti nyt odotuksesta [:)]

wastis: kurjaa et sul on tullu pelkoja, paineita ja pohdintoja pitkän yrityksen myötä. mut toivotan sulle hyvää mieltä ja onnea yritykseen. kyllä se tärppi sielt vielä tulee!!
olen myöskin lukenut tuon härkösen kirjan jota suosittelit. siitä on kyllä jo aikaa kun itse lujin sen, minä en hirveesti tykännyt siitä, mut ihan luettava.

yönsäde: hienoa että sielä ollaan jo parantumaan päin ja jaksettu jo puuhailla [;)] mä toivon sulle edelleen tärppiä vaikket siihen itse uskokkaan enää tästä kierrosta!![:)] peuk peuk! ja oikein maukasta pääsiäistä!!!

tatjuska:lle voimahalaus ja jaksamista!! hienoa että teillä siellä tukijoita on! [:)]

mk81: pahoittelut tädistä! ja onnea oviksen pongauksesta!!

bluerosa: peukut sulle että nyt tärppää!! ihanan positiivinen viestisi [:)]

"tädistä" tääl puhuttii. mul on vähä sama et en ollu kuullut ennen tätä palstaa puhuttavan "tädistä" mut jotenki se kirjoittaessa luonnistuu paremmin tekstiin ku menkat. [:-]

omaa: ei uutta, ovis testailuja tehty. tänää aamul oli vahvempi haalee viiva mut en sanois vielä kunnon viivaks. sit iltapäiväl tein tänää uuden koska aamullinen oli aamulirusta tehty (eikä sais tehä) mut iltapäivän testi näytti taas tosi haaleeta viivaa(kylläkin olin juonut varmaaan noin tunti sit vettä). joten eipä näistä ota selvää. huomena pitäs ovis olla laskurin mukaan. mut tosiaa eka luomukierto terojen jälkeen nii ei tiiä mitä tästä tulee tai tuleeko mitään. ootellaa ja teen nyt nuo ovistestit mitä jälellä on niin saapa sit sanoo lääkärille et en ovuloi (siis jos luomu täti ei tuu ja soitan taas lääkärille). mut siis
ei muutako etiäpäin ja tosiaa nauttimaan kahden keskisestä pikku lomasta miehen kanssa. [:)]

muna rikasta pääsiäistä kaikille!!!! ja plussa tuulia !!!

mk81 ootko varma ettet oo raskaana?
kun ovistestit saattaa näyttää plussaa myös raskauden takia. Ja valemenkkojahan tulee. Ootkos raskaustestiä kokeillu?

yönsäde joo nuo on niitä lekurien/ultrien painoarvioita. Siskolla tulee nyt maanantaina 39+0. Ja ne on jo siellä jutellu että kun se käy kaikkien ongelmien kanssa kerran kuussa ultrassa (sokeritauti jne) niin seuraava aika on 14pvä ja sillon puheli että jos ei oo siihen mennessä syntynyt niin se jää varmaan sit laitokselle et käynnistellään,ettei kauheesti liian isoks kasvais [:D]

itellä ei uutta. Vähän nippailee tuolla alamasussa, että ovisko lähenee? Tiedä siitä sitten[:D]
kp 12/28(-32)

OIKEIN MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE ![;)]

Wastis olishan se mukavaa, jos näyttäisikin raskautta, mutta tosiaan ne 2 herkkää raskaustestiä alla negativiisina ja sitten tänä aamuna tuo ovistesti olikin jo nega. Aamulämmöt nousseet taas 36,66 asteeseen eilisillan lepolämmön 35,7:sta, joten eiköhän se ole ovis sitten meikäläisellä ollut aamuyön aikana. Eli siis ilmeisesti bongasin ovistestissä LH-huipun viimeisen hännän eilen päivällä [8|]

Noh, jää nähtäväksi pitääkö teoria paikkansa ja tulisiko nyt sitten tuplaovis tässä kuussa (siis uusi oikeaan aikaan)?

Nauttikaahan kaikki rakkaat naiset lomastanne (Ronny eritoten siitä kahdenkeskisestä lomasta [;)]) ja Wastiskin pääsee nauttimaan ihan MUNAlomasta oviksen merkeissä. Oikein rauhallista pääsiäistä ite kullekin... myös Bluerosen miehelle, joka kuikuilee selän takana palstan toimintaa [;)] Voinen lohduttaa miestäsi, ettei tosiaan ole ainoa. Meidän mies keksi tän palstan minulle, että pääsen jakamaan tuntoja jollekin muulle kuin anopille.

Hyvää pääsiäistä kaikille!![:)]

Täällä vieläkään menkoista ole kuulunu mitään,eilen oli taas aika paha olo illalla kun nukkumaan laitettiin miehen kans kun neiti oli jo nukkumassa setän kanssa[:D] Tuntu et örkkä lentää kun teki niin pahaa[:'(][8|] Mahassa oli aamulla taas sellainen tunne että menkat alkais ja pitihän se taas laittaa varmuuden vuoksi side mutta eipä alkanutkaan,väsymys on vieläkin iha hirveä ja välistä niin vilu että pitäny sisällä laittaa pusero päälle ettei ole enään tarennu olla toppi tai lyhythihainen paita päällä..[8|] Maha on niin turvonnu että näyttäis ihan siltä että olisin 5kk raskaana[:D] Ja vähän väliä pitää olla jääkaapilla kattomassa mitä söis tällä kertaa ja yölläkin joutuu nousemaan vessaan kesken unien..[:)] Yöllä näköjään satanu vettäkin kun pihakin näyttää todella liukkaalta,eilen oli sitten ärsyttävä loskakeli kun ei täältä rivarin pihaltakaan päässy lähtemään ku just ja just liikku autoki eteenpäin kun mies,minä,neiti ja neidin setä lähettiin käymään kaupassa ostamassa banaania ja mansikkahilloa kun huomenna vietellään neidin 1v syntymäpäiviä vaikka Jasmin täytti 29.päivä jo 1v.[:D] Niin ja tässä yks ilta oli sellanen palan tunne kurkussa että hyi[8|] No tulipas nytten jonkinlainen pienimuotoinen romaani/elämänkerta..[:D]

Paljon plussa tuulia puhaltelen täältä keminmaasta päin teille...Ja oikein ihanaa pääsiäistä peukutuksia teille kaikille[:)]

Hyvää pääsiäistä.

Tällä ois nyt sit jo pv 51 eikä vieläkään tätiä kuulu. Alkaa jo hieman hermostuttamaan. Eikä itselle tullut mieleen noi pääsiäisen pyhät, eli vielä ensi viikkoon joutuu odottelee neuvolaan soittoa. Saattaahan se olla ihan vaan stressistä, että on sit kokonaan jääny väliin. Töissä sitä riittää. Mulla on aika huono työpaikka, sellainen missä kukaan ei viihdy, kaikkein vähiten minä. Koeaika loppuu tän kuun puolessavälissä, joten päätöstä jatkosta pitäis tehdä melko nopeesti. [8|] En haluis jatkaa siellä, mutta pienellä paikkakunnalla ei ole paljoa valinnanvaraa. Aiemmin (kun ajattelin raskautuneeni) olisi ollut hyvä syy lopettaa, keskenmenoja kun on ollut jo kolme (ennen tätä nykyistä suhdetta). Jos tulen raskaaksi, en halua jatkaa työssä, joka saa minut henkisesti ja fyysisesti aivan loppuun.

Mutta yks tuttava kertoi, että aikoinaan hän oli tehnyt neljä testiä, joista yhden labrassa, kaikki negatiivisia, kunnes neuvolassa sanoivat hänen olevan raskaana. En tiedä, liekö mahdollista... Minä kun luulin, että labran testit ovat melko luotettavia. [:-]

Ja maha vain jatkaa turpoamistaan, eikä oksetusolot ole hävinneet, vähentyneet kylläkin, mutta eivät täysin hävinneet. Alamahaa välillä nippailee. En oikein tiedä mitä nyt ajatella! [:@]

Kaikkien ilossa ja suruissa myötäeläen.

Pahoittelut kaikille negoista! On ne aina yhtä tympeitä, kun ensin on pari viikkoa jännityksellä odottanut ja sitten pettyy. En tykkäile.

Yönsäde: Perheessä on aina yksi, joka pysyy terveenä ja naureskelee, kun muut kärsii :D. Reilu kerho Ranualla. Meillä minä oon yleensä ollu se, joka ei sairastu, mutta nyt aikuisiällä sitten muuttunut niin päin, että mulle tarttuu ja pesiytyy kaikki maailman sairaudet ja taudit. Toivottavasti sillä Mipliksellä menee hyvin, hyvä tietää, että ainakin opiskelee.

Tatjuska: Voimia, voimia! <3

MK81: Nyt sitten vain jännittelemään!

wastis: Mitä sitä sinne teidän elämään kuuluu?
...

Pikaisesti nyt kommentoin vain muutamille, kun kiireessä kirjoittelen. Omaa napaa, eilen yritin siemailla punaviiniä, mutta hirveä ällötys tuli ja oksennus kipusi jatkuvasti kurkkuun. Aina mulle on kyllä alkoholi maistunu, mutta nyt sitten tökkii, onko lie alitajuista. Enkä oikeen jaksanut valvoakkaan. Koko ajan palelee ja väsyttelee. Voi kyllä johtua tuosta mun kilpirauhashommastaki ihan hyvin. Eipä näistä koskaan tiedä. Mulla tosiaan nyt oli ensimmäinen luomukierto kolmen kuukauden terolut kuurin jälkeen. Saapa nähdä onko se kierto asettunut uomaansa. Ainakin terojen aikana menkat tuli kellon tarkkuudella, kuten e-pillereidenkin aikana. Nyt vain odotellaan.... ÄH! [:-]

Kiireen keskeltä morot,

HYVÄÄ PITKÄPERJANTAITA KAIKILLE

RONNY: Aah..taidatkin siellä miehesi kaikussa romantisoida ja naatiskella [;)]
Niin sydämeni pohjasta täällä sinulle peukutan,että ovis olisi juuri nyt päällä ja saisitte sen vaavin siellä alulleen [:)][:)][:)]
Nauttikaahan nyt toisistanne täysin rinnoin,vatsoin ja köh köh ( en oikeesti kehtaa sanoa..joskus pitää pitää suukin kiinni [&o][:D] )
KIITOS MURU peukuista [:)]!!Nuo peukut kyllä melko varmasti menee siihen ensi kiertoon.
IHANAA PÄÄSIÄISTÄ TEILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WASTIS: Jeps,mulla itselläni on erittäin huonoja kokomuksia pätevistä synnytys-ja naistentautien lääkäreistä sekä ultrista [8|].
Nelosta kun odotin,niin 4-D ultrassa lääkäri näki istukan vajaatoiminnan ja lapsella sydänvian [&:]..sekä vielä lapsen pienikokoisuuden.
Jouduin käydä äitipolilla 2 viikon välein kontrolleissa ja synnyttää piti erikoissairaalassa,jossa on lapselle tehohoito,leikkaussalit ym.lähellä.
Synnytys alkoi ja kaikki meni hyvin.Lapsi painoi normaalisti eli 3400g ja sydän TERVE!!
Arvaan vaan,että menikö luotto lääkäreihin ja ultriin??Se oli aika rankka raskaus silloin,kun pelkäsin puoli raskautta,että saamme sairaan lapsen.
Mutta sitten on myös paljon niitä HYVIÄ JA IHANIA kokemuksia lääkäreistä ja ultrista!!!
Mutta tuollainen yksikin kerta jo saa aika karmeita vaikutuksia ihmiseen.
Diabetes äidin tai raskausdiabetes äidin vauvathan eivät saa syntyä lasketun ajan jälkeen.Ainakin täällä Pirkanmaalla on se käytäntö.
Peukkuja nyt petipuuhiin [;)][:)]!!!
JA HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ SINNEKIN JA MUNAISAA TOK TOK [;)][8D]

MK81: Ihana mies sinulla,kun on tämän palstan sinulle näyttänyt [:)][:)]
Aika jännä juttu tuo,että ovis voi olla kaksikin kertaa [8|]
Saitteko hyödynnettyä sen,vai eikö mies lämmennyt "punaiseen" ajatukseen [;)]?
IHANAA PÄÄSIÄISTÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MINNUSKA: Jee nou täti ja oireetkin lupaavia *peukuttaa peukuttaa*
Oletko tehnyt testiä?
HYVVEE PÄÄSIÄISTÄ SINNEKIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADARA: Ikävä tilanne sinulla,kun täti on hukassa ja testit negoja [:(]
Minäkin olen kuullut,että joillakin naisilla on sellainen kroppa,että testit näyttävät raskauden tosi myöhään [8|]
Itselläni ei kyllä ole henk.kohtaista kokemusta.
Mulla on testi näyttänyt heti selvää plussaa jo samana päivänä,kun menkat olisi pitänyt alkaa.
Peukkuja sinulle hirveesti,että se plussa sieltä vielä tulisi [:)]..tai sitten ainakin se täti.
IHANAA PÄÄSIÄISTÄ TEILLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIA: Kyllähän tuossa vaiheessa voi jo hyvinkin tulla raskausoireita,jos ovis on ollut aikaisemmin??Ja varsinkin,jos odotat kaksosia tai jopa kolmosia [;)][:D]..vitsi vitsi..älä lyö minua [;)][:D][:D]
Mullahan tuli siis oikeesti jo paljon ennen kun menkkojen piti alkaa niin pahoinvointia.Silloin tosiaankin odotin kaksosia,joista sitten toinen menehtyi [:(]
Peukkuja peukkuja!!!!!!!!!!!!!!
NIIN JA IHANAA PÄÄSIÄISTÄ TEILLEKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KAIKILLE MUILLEKIN AIVAN MAHTAVAA MÄMMISTÄ JA SIITTIÖMÄISTÄ PÄÄSIÄISTÄ..NAUTITAAN RAKKAIMMISTAMME JA ELÄMÄSTÄMME [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

OMAA: Mulla on koventunut nämä "menkkakivut" aika kovaa polttelua alavatsalla ja alaselässä [8|]..en enään ymmärrä.Ei tähän kierron aikaan enään kystat pitäisi vaivata.
Oisko tuota noron jälkipuintia eli suomeksi sanottuna "PIERU HUKASSA"tsydeemiä??
On tuo ruokapuoli ollut vielä hakusessa..ei maita kunnolla vieläkään.
Eilen kävin vaakassa ja 3 kiloa oli lähtenyt pois.Eli jotain hurraamista norollekin [;)

JA PLUSSATUULIA VIELÄ PUHALLAN JA PAAAALJON
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 21/28-33/5

En aikonut enää tänään mitään sanoa, mutta oli pakko, kun repesin tuolle Yönsäteelle niin pahasti :D. SIITTIÖMÄISTÄ :DDDDDD ja Pieru hukassa, ei helv. Mulla on oikeasti maha kipeä varmaan seuraavan viikon ja tietokonekki meinas pudota lattialle.

Kummaa. Saunassakin tuli todella etova olo. Ennen on voinut istua vaikka tunnin ilman, että tulee edes hiki. Alaselkääkin pakottaa hulluna. Mene ja tiedä, vielä seitsemän päivää ja sitte testailemaan. Mulla taitaakin olla yksi herkkä raskaustesti tuolla jemmassa.

nia eipä tänne kummempia, välissä nippailee mutta mulla nyt nippailee vähän väliä. Että tiedä sitä mikä on,ovis vai muuten vaan[:D] peittojen heiluttelu ollu aika vähäistä, ihan senkin takia että olen ollut pikkasen kipeänä. Tänään olis taas suunnitteilla jos jaksais[;)] kp. 13 mennään tänää. Että jos se ovis olis ajallaan tällä kertaa niin sehän on ihan just.

mäkin naureskelin täällä (taas kerran[;)]) tuon yönsäteen juttuja, oot kyllä mahti muija[;)][:D]

Yönsäde En ole vielä tehnyt uutta kun ajattelin odottaa ja kattoa alkaako viikkoon menkkoja jos ei ala niin sitten teen uudestaan..[:)][:D]

Omaa: Menkkoja ei ole vieläkään kuulunut.Ja oireilut jatkuu yhä,myös vessassa ramppaaminen yöllä kesken unien..[:D]

Leivoinpas tämän näköiset kakut neidin 1v syntymäpäivä juhliin 3.4.2010:

ihania kakkusia oot leiponut minnuska [:)]

eipä mulla sitten muuta tähän väliin ollut [8D]

Fantastisen näköisiä kakkuja! Onnea neidille!

Meillä poika oksentaa... että kiva pääsiäis"loma" tuli tästä.

Ai niin ja eilisissä labroissa HCG oli alaspäin ja mun vointi on ihan normaali oma ittensä eli vihdoin hyviä uutisia siltä saralta :)

Pääsiäisvauva on syntynyt,

IHANAA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE MUSSUKOILLE

NIA: Onko masu vielä pipi [;)]??
Sulla on kyllä todella lupaavia noi oireet *peukuttaa hurjasti*
Sulle pidän todella paljon peukkuja,että saat sen plussan [:)][:)]!!!

WASTIS: Mikäs siellä on vointi?
Toivottavasti et tullut kovin kipeäksi ja jaksoit ovistakin vähän hyödyntää!!!
Koitahan jaksella [:)][:)]!!

MINNUSKA: Mahtavan näköisiä kakkuja olet leiponut [:)]
Olispa kiva päästä maistamaan [8D]*kuola valuen puhuu hän,joka syö aina ellei pode noroa [;)])

OMAA: Jee jee..ensimmäinen vasikka syntyi näin Pääsiäisen kunniaksi
Aamulla siis lehmä poiki ja siitä lähtien olenkin saanut juosta [;)].Poikiminen sujui hyvin,mutta jouduin vähän vasua opettamaan tissille.Selkä ja jalat siinä touhussa puutuu..

Mulla on pieru löytänyt tiensä ulos ja näinollen olotila on jälleen normi [:D]
Tehtiin Esikoisen kanssa tänään yhdessä Pääsiäislounas..eli 1,5 kiloa kanafilettä heitettiin uuniin ja tehtiin siihen itse päälle mausteinen Intialainen kastike.Kanan kanssa tehtiin sitten veneperunoita myöskin toisenlaisella Intialaisella kastikkeella.Sitten salaatti ja siihen avokadokastike [8D]..nyt on pötsi täys [;)]

IHANAA PÄÄSIÄISEN JATKOA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA NIITÄ PLUSSATUULIA ++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 23/28-33/5

Hyvää pääsiäistä kaikille[:D]

Mulla ois pitäny tänää alkaa menkat mut eipä oo ainakaa viel alkanu.
Jos ei huomiseen mennes ala ni sit teen aamul raskaustestin[:)] Tällä kierrolla oon ollu varma etten raskaudu mut mitä lähemmäs päästään h-hetkeä sitä enemmän siihen alkaaki taas uskoo[>:] Haluisin jo niin et se näyttäis plussaa! Taas kuulin yhen ystävän olevan raskaana ovat vissiin jo pidempään yrittäneet.

Iso kiitos kaikille[:)]

Menkat vieläkään alkanu ja jos ei ensviikon keskiviikkoon mennessä ala niin sitten testin tekoa..[:D]

Takaisin