joko nyt onnistaisi

Mä olen häirikkö,

...Mies nukuttaa lapsia ja mamma taas täällä [;)]..tulin juuri iltahommista ja sauna lämpiää..mikäs sen mukavampaa kun vähäksi aikaa rentoutua koneen äärelle [;)].Sitten vasta hilpasen täältä,kun on hiljaista *vitsi vitsi*..tyhmiä juttuja taas tuttuun tapaan.

ÖRKKI: Kun ihminen syömisellä läskistyy,niin naisella ainakin eka plösöt tulee naamavärkkiin.,sitten lanteisiin ja perseeseen ja sitten reisiin.Tisseihin ei taida ollenkaan nuo läskit valua [:D][:D]..ei ainakaan mulla [;)].Mulla ollut koko ikäni pienet ja sirot tissit.No,imetyksen aikana ne on kyllä paisuneet ihaniin mittoihin [;)][:D][:D]eli sekin on ollut hetkellinen eli noin 9 kuukauden ilo aina [;)]
Heh..sulla on mun luonne [;)] ( olen pahoillani,jos loukkasin [&o][;)] ).Määkin kerran sanoin ystävälleni,että meidän navetta kiiltää enemmän kuin koti.Silloin olin juuri puunaamassa navetassa ja koti oli vielä siivoomista vaille.Eli sanoin sitten ystävälleni,että tarvii pyytää vieraat navettaan kahveelle,kun kotiin ei kehtaa [;)][:D]
No,sain ja jaksoin kuitenkin kämpänkin siivota ennen vieraitten tuloa!!
Taidat olla samanlainen koheli kuin minäkin [;)]..mulla naamavärkissä,nenässä ja ranteissa murtumia pikku koheltamisista.Ja toi polvi on vieläkin ihan paska,kun sen silloin 2000 luvun alussa teloin treeneissä.Nykyään kyllä olen rauhallinen *viheltelee *..siis sillain rauhallinen,ettei tarvi enään mennä paikattavaksi [;)]
Ja hemmetti..sun tissit sen kertoi..sää plussaat nyt [:)][:)][:)]
Ja muistakaa nyt testata se makkari sillainkin..you know [&o][&o][:D][:D]!!

TULITIKKU: KIITOS HANI [:)][:)].On se ihanaa,että sinä näit/tunsit mun oviksen [;)][:D][:D]
Mies todellakin on tuolla nukuttamassa meidän lapsia.Saunaan siitä sitten ja loput meneekin arvailujen varaan [&o][;)][;)]
Nooh,rakas ystäväni..tuliko mies SE tanassa ja saitteko hyödynnettyä oviksen [:)][8D][:)][8D][:)][8D]??!!

MINNILIINA: Suuren suuret pahoittelut negasta [:(][:(]
Ehkä se nega siitä vielä plussaksi muuttuu??Ainakin täällä toivotaan niin [:)][:)]!!!!

ARTEMIS: En tiedä mitä sanoisin [8|]..hyvähän se oli,että täti tuli vihdosta viimein,mutta kyllä niin mielelläni olisin toivonut sitä plussaa myöhemmässä vaiheessa!!!!
Olen oikeesti pahoillani tädistä [:(]*halaa ja rutistaa*
Ensi kierrolla sitten nappaat sen plussan!!!!!

OMAA: Jeps,mutta kohta saunaan [;)]
Huomenna tulee vieraita ja ehkä ne kumminkin päästän kahveelle sisälle,vaikka Örkki tuota navettaa ehdottikin [;)][:D][:D]..tosin taitaa huomenna tuo navetta kiiltään enemmän kuin tämä torppa [;)]
Palailen iltasella,jos kerkeän......

HEIPPA MURUT JA PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 16/28-33/3

Kiitos kaikille tsempeistä mutta kyllä tää olo nyt vaan on niin pre menkat parin päivän päästä. Samoilla kipuiluilla on parit edelliset alkanu. Harmittaa ihan älyttömästi.

Tatjuska, täällä mennään vähä samoilla fiiliksillä.. olo ei oo yhtään et olis tärpänny.. luultavasti jos testaan huomenna tai maanantaina niin seuraavana päivänä alkaa..

sorry ku en jaksa kaikille kommentoida.. olo nimittäin ei oo yhtään et olis tässä kierrossa tärpänny.. jos nyt ei tärppää saa nähdä pidänkö parin vkon paussin näiltä sivuilta.. (just ja oviksen aikoihin juoksen lujaa takasi.. ellen jo ennen)

Ihan rehellisesti sanottuna Yönsäde, mulla kasvaa mun vararengas, jonka kätevästi peitän rennoilla vaatteilla ja kaverit ihmettelee miks mä väitän muka olevani lihava [;)] Niin, no en mä ole lihava. Nyt ihan sopivan kokoinen, mutta vuosi sitten olin vuoden mittaisella "elämäntapa muutos" -kilpailussa kahden kaverini kanssa. Toinen heistä kysyi sitten ku mä olin n. 10 kg laihempi sen vuoden jälkeen, että näkyykö mua enää puun takaa. Mutta ne kaikki kilot (ainakin suurinosa) oli tosiaan vararenkaassani, jota ei useimmat näe. Mutt silti mun rinnat ovat arat - kyllä kyllä. Enkä tunnusta olevani raskaana.
Maalaisihminen olen... siihen asti kun joku ärsyttävä ötökkä alkaa kipittää pitkin mahaani kesken auringonpalvontani nurmikolla... mutta lehmiä en ole koskaan halunnut, kun ajattelen, etten halua herätä joka aamu viideltä lypsäämään. Myöhemmin olen kyllä kuullut, että lehmätkin oppii siihen aikaan lypsyyn ku ne opettaa - vaikka aamu yhdeksältä. Ja nykyisessä ammatissani parhaimmillaan herään klo 03:40, että se niistä aamuherätyksistä. Mä tykkäisisin kans kaikenmaailman elukoista muutoin. Kissa mulla aikoinaan oli, mutta kun tutustuin allergiseen mieheen, niin kissa löysi uuden kodin ystävältäni. Mutta mies on ihana. Ja sänky uudistetussa makuuhuoneessa tuli testattua sessyilynkin merkeissä viime yönä [:)]

Kannattaa Catja85 tulla tänne useammin kun kahden viikon tauon jälkeen. Tai sitten sun pitää varata päivä, jotta jaksat lukee näitä tekstejä. Kuten tiedät itsekin täähän on niin mielettömän aktiivinen palsta. Siksihän minäkin täällä pyörin. Välillä käynyt kurkkaamassa vauvapalsta.com (vai mikä se olikaan) sivuja ja todennut, että siellä on tylsiä tekstejä. Siel ei puhuta mitää asian vierestä, ainakin näyttää siltä. Tääl puhutaan, purnataan, tunteillaan, iloitaan, nauretaan, itketään - wau, kiitos tämän palstan avanneille! Ja jokaiselle teille, jotka täällä käytte kirjoittamassa.

Aurinkoa ja iloa kaikille tähän päivään! Jos nyt on suru kuitenkin puserossa, saat surrakin. Asiat tärkeysjärjestykseen. On surettava, jotta voi taas iloita!

Mä en nyt taas tiä enää missä mennään koska ne menkkakipuilut on förbi. Jotain pientä nipistelyä ihan sillon tällöin. Tissit on edelleen sellaset että jos vaikka lapsi halaa niin tunnen kipua ja muutenkin ne on tosi oudot. Mulla nyt ei oo sitä testiä kumminkaan huomenaamuks odottamassa ja ajattelinkin että jos ei hötkyilis sen kanssa kun ihan varmaan ne menkat alkaa just heti kun on testipuikkoon pissitty. Että olkoon. Jos ei keskiviikkoon mennessä ala niin ehkä sitte. Kuitenkin takaraivossa on olo et ti tai ke ne alkaa.

täti taisi löytää tänne !!!!
eli menkkamuilimiset on kuviossa sekä vertakin!
Toivottavasti yltyy tädiksi asti.[:)]
Ekan kerran varmaan elämässäni oon onnellinen tädistä[:D][:D]
Mutta jos se nyt tulee,niin saa aloittaa puhtaalta pöydältä.

Näemmä mun kierto on viimisten 4kk aikana lyhentynyt kokonaan.
On ollut väliä 27-29. Tää kierto jäi sitten 28 päivään.
Kun joskus ollut sen tasasen 32 pvä.
Mielummin toki otan tän lyhyemmän mallin.
Enemmän mahiksia[;)]

Heippa tooosi pitkästä aikaan! Tääl on kirjoteltu niin paljo etten pysy peräs ollenkaa.
Mulla on tilanne nykyään semmonen että menkat on tullu viimeks 14.10.09. Sain Terolut kuurin. Eilen illal otin vikan pillerin ja yöllä alko menkat[:D] vihdoin! En kyl tienny et ne voi  noin nopeesti alkaa. Lääkäri sano mulle et vikan pillerin jälkeen kk pitäs alkaa viimeistään 2vk:n kuluttua jos on alkaakseen. Aika  niukilta tää vuoto vaikuttaa mut voi olla et ne viel voimistuu ku vasta alkovat pitkän ajan jälkeen. Nyt vaan pitää toivoo et ovulaatiokin alkais tuleen. Lääkäri sano et mun pitää soittaa sille ku menkat alkaa tai sit ku se 2vk tulee täyteen vikan pillerin jälkeen. Voi olla et soitan huomen sille ni saan taas lisä ohjeita mitä pitää tehä  vai teenkö mitään. Mutta vielä ois 2 kymmenen päivän kuurii teroluttii syömättä. Nyt vaan peukut pystyyn et onnistais saamaan lapsen. Toukokuus tulis vuos täyteen ekasta yritys kerrasta. Toivottavasti ei tars mennä sinne asti.

Hirveesti onnee kaikille pussanneille![:D] Kyllä me muutkin jossain vaihees peräs tullaan[:)]

Moikka Leidit,

CATJA85: Piristyhän nyt rakas ystävä [:)][:)][:)]!!!
Silloinhan sitä paremmin se plussa pärähtääkin,kun vähiten odottaa [;)][:)][:)]
Teetkö huomenna testin?
Nyt vaan hirveet positiiviset fiilarit kehiin ja huomenna plussaat [:)][:)][:)]
*halaa ja rutistaa*

ÖRKKI: En minäkään lihava ole,vaikka itseäni pidänkin hirveenä plösönä[;)][:D][:'(]
Ainakin noiden painoindeksien mukaan vielä menen normaaleissa mitoissa ( ihme ja kyllä [:D] ).Mutta kyllä mulle on hirveesti tullut lisäpainoa,kun vertaan sitä minkä painoinen olin vielä Esikoisen syntymän jälkeen [&o].Tokihan mulle on ikääkin tullut 14 vuotta lisää ja 5 lastakin tässä olen synnyttänyt.Kyllähän nuo raskaudet ja synnytykset aina pienen lisän jättää naisen kroppaan *seli seli [;)]*
Ja kai tää raskas työ ja raskaat huvitkin ovat tuota lihasmassaakin tuonut lisää hauberiin,reisiin ja perseeseen *kattoo ihmeissään olemattomia lihaksiaan [;)]*
Hitsit..sää olet raskaana [:)][:)][:)]..ei voi muuten olla tissit arat.Vai onko sulla ollut tissit arat ennen tätiä?
Heh..vaihdoit sitten kissan mieheen..ihan hyvä lemmikkivaihdos [;)][:D][:D]
Jeps,yhdyn sinuun..siis sinun mielipiteeseesi..hui,mitä tekstiä [;)]
Tää palsta on siga-ihana ja täällä palstailevat ihmiset tositosi ihania [:)][:)][:)]!!!
On se hemmetin hyvä,että tällainen palsta on olemassa!!!!!!!!

TATJUSKA: Kyllä sinä raskaana olet [:)][:)]
Positiivisin mielin menet eteenpäin,niin aivan varmasti plussaat sinäkin [:)][:)]
Ainakin täällä peukutetaan sinulle täpöillä!!!!!

WASTIS: Onnittelut tädistä [:)]
Löysihän se vihdosta viimein sinne [;)]
Nyt sitten tässä kierrossa hirveesti peukkuja,että plussa tulee!!!!!

OMAA: En joutunut yhtäkään vierasta elvyttämään täällä [;)]..eli ei tämä kämppä kai sitten niin pommin jäljiltä ollut,että joku olisi pyörtynyt [:D]
Vieraitten lähdön jälkeen haettiin sitten pizzat [8D]..tää mun dieetti tai oikeastaan näiden herkkujen lopettaminen sujuu odotettua paremmin *viheltelee ja rajusti *.
No,jos huomenna sitten lopettais tämän mässäilyn [;)]

Mulla taitaa nyt olla ovis tai on tuloillaan huomiseksi..jee jee [:)][:)]
Tänään on nippaillut aika lujaa ensin oikealta puolelta ja nyt myös vasemmaltakin.Ovislimaa tulee reilusti.Eli aika myöhään mää sitten ovistelen tai sitten tämä on jo toinen ovis tässä kierrossa [:D][:D][:D]
Miten voi olla,että jo maanantaina ja tiistainakin tuli jo ovislimaa..outoa??
No,nyt nää nippailut ja limat ainakin ovat oviksen selvä merkki!!!!
Outoa vaan se,että yleensä on aina nippaillut vain oikealta puolelta ja nyt on nippaillut molemmilta puolilta.
Tarvii sitten selättää tuo mies tänään ja huomenna kunnolla tuonne kammarin puolelle [8D][8D][8D]..tosin se nyt ei paljoa tarvi mitään voimakeinoja,kun ukko kyllä on aina hetivalmis [;)][:D]

Pitäis taas hakee traktorilla auto penkasta *viheltelee*..miten toi Esikko sen voi aina saada penkkaan ja miljoona kertaa päivässä [8|]??
Mutta nyt lopettelen..

IHANAA ILTAA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA NIITÄ PLUSSATUULIA MYÖS +++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 17/28-33/3

Silmät sikkurassa nopsaan luin tekstejä, mutta peukkuja kaikille ja Tajuska pitää sen tädin vain poissa. Kirves ei ole kaivossa, ennen kuin se pohjalle asti kilahtaa ;)

Itsellä vielä 4-5 piinapäivää jäljellä. Ja jokainen kierto on taas todettu erilaiseksi. Nyt oletetun ovulaation jälkeen tissit eivät kipeytyneet, ja viikko ennen menkkoja tissien pitäisi alkaa taas kipeytymään, mutta eipä ole juuri mitään tissikipuja. Ruokahalu on kyllä ollut erinomainen, mutta eipä muuta kummallista. Toivottavasti tämän hormonihäiriön nimi on raskaus, mutta eipä ole odotukset kauhean korkealla. Kivempi tipahtaa matalemmalta.

Tsemppiä kaikille ja peittoja heiluttelemaan!

Miplis: Mulla olis sulle kysymyksiä [:D]Mikäli siis haluat vastata[:D] Eikös sulla ollut jossain vaiheessa täti aika pitkään kadoksissa? Selvisikö missään vaiheessa syytä miksi oli kadoksissa? Missä vaiheessa soittelin lääkäriin ja ottiko ne siellä asiaa edes vakavissaan?
Kävitkö jossain vaiheessa lääkärissä verikokeessa missä tarkistettiin että et ole raskaana. Ja oliko sulla kuitenkin raskausoireita, vai tiestikö heti että täti on jonkun muun asian takia myöhässä?

Että tämmöisiä, anteeksi kun utelen [:)] Kiinostaa vain kuulla kun itsellä täti myöhässä nyt 7 päivää. Eihän se vielä edes hirveän paljon ole, mutta kuitenkin [:D] Järki sanoo että tietenkään en ole raskaana, koska testi negaa, mutta silti pieni toivo elää vielä, sillä tiedän myös joitain todella myöhään plussanneita :)

Kiitos jos jaksat vastata !!!

No voe.. Artemis pahuksen täti [:'(]
Yönsäde mää oon varmaan ainoo maailmassa, joka ei oo nauttinu imetysaikana paisuneista tisseistä. Oon kans pienirintainen ja kun kuppikoko läheni D:tä, niin mulla tuli lähinnä nolotus tai jotain.. Toivottavasti saitta kaverit liikkeelle, niin saahaan sitten parin viikon päästä kuulla mukavia uutisia[:)]
Wastis kiva kun menkkojen tulemisesta voi vilpittömästi olla ilonen
Miplis parin päivän päästä sitten uutta testiä, niin jos se ois sitten positiivinen[:)][:)]
Minniliina toivottavasti sulla oli ovis myöhemmin ja se ois negan syy
Noppa Onnee menkoista, niin kauan kun ne riesana pyörii, on toivoa.. Tietää että jotain hormonitoimintaa löytyy kropasta
Ja tulitikku myös paljon lempeä vällyjen välissä ja vähän päälläkin[8D][8D]
Tatjuska .."käymme yhdessä ain..." Peukkuja, peukkuja!!! Noi tissioireet on kyllä melkeen satavarma merkki toukasta.. Esikoista ootellessa meikällä ne tuli niin kipeeks, ettei puhettakaan mahalleen nukkumisesta tai halimisesta
Täälei kyl tisuihin pahemmin ota, tuntuu että ovat tavallista pehmeemmät jopa. Ehkä nänneissä on hitusen arkuutta, kun koskettaa.. (no johan on tissianalyysiä)[:D] Noi aiemmat nippailut loppuivat ihan tyystin, eivät oo vieläkää palanneet. Ooon tunnustellu tota mielialaakin, ei oo pahemmin mitään pms-kiukkuilua. Vähän tietty V.....aa välillä kun varsinkin noilla varhaisteineillä tippuu kamat päältä ja käsistä miten sattuu. Jäävät sitten lojumaan ja saa jatkuvasti muistutella niistä ylihyppiessään. Usein oon ollu ku persiiseen ammuttu karhu potenssiin kolme.[:D]
Mulla oli muka paha olokin tossa parina päivänä, sen voi kyl tietty pistää pms:n piikkiin, kuten myös päikkärit mitä on tullu veettyy jo kolmena päivänä peräkkäin ( huomaako, etten anna mitään tsäänssei raskausoireille[;)] )
Eilen jätin pojan treeneihin ja ajelin läheisen marketin kahvilaan aikaa tappamaan. Siinä sitten ohi kävellessä tein pikkusen kurvaisun apteekkia kohti testiä ostamaan, mutta käännyin sitten oviaukolla takasin kahvilan kurssiin.. Hitto, mietin, että en voi ostaa testii ennakkoon, koska se polttelis niin pahasti että sehän tulis tehtyy heti. Ja kuiteski mahdolloseen plussaan on vielä aika pienet mahkut (ja enhän kuiteskaan oo raskaana..). Päätin sitten, että teen testin vasta kp 30, ellei se bitch kurvaa paikalle ennen sitä[:)]
Nyt kovasti peukutuksia ja plussapuhureita kaikille. +++++++++++++++++++++

noppa tervetuloa pitkästä aikaa takaisin. Ja onnea tädistä[;)] Täälläkin iloitaan tädistä joka kurvasi tänään punaisella ferrarillaan kylään[:)] Mä iloitsen siksi kun sain KM nyt sitten edellisten menkkojen mukana. Niin josko tää täti karkottais viimisen kuukauden tiputtelutkin mukaansa. Ja mun kierto ei pompannut KM,niin aihe iloita tädistä. Ja pääsee yrittämään taas[;)]

loput naiset sovitaanko nyt vaikka niin,että me pidetään onnellisina nopan kanssa täti (ja eikös sen Ronnyllekin pitänyt eksyä vielä) ja te voitte puolestaan plussailla koko ketjun tyhjäksi. Ja kiskotte meet myöhemmin mukaan?[;)][;)][:D][:D]
Olisko ideaa tuossa? Me pidellään tädistä kiinni nyt,niin menkää te karkuun vaikka oottajien puolelle. Ei se sinne sitten katsos enää osaa löytää[:D]

ja tää mun täti tuntuu ihan normaalilta tädiltä. Ei nyt ihan hirmuisesti vuoda (siis sitä mitä normisti eli PALJON) mutta niin paljon kuitenkin että tietää tädiksi[:)]

Meikäläisellä on ollu nyt pari päivää hermot kireellä.. meinannu tiuskia pienistäkin asoista.. yleensä niin käy pari päivää ennen tätiä.. jos tuosta mitään voi päätellä niin täti on varmaan tulossa kylään.. ainaki oireet olis semmoset.. mitään siitä et pikkuinen olis matkassa ei oo merkkei..
taidan tehdä niin et jos ei oo ke-to mennessä alkanu niin sitte testaa.. mut muuten en..

en oo oikee käyny täällä kirjottelees ku huumori on erittäin lopussa.. hooah..
ketuttais lähtee uuteen kiertoon mut ei kait tässä muukaan auta jos se täti tuleeki kylään..

anteeksi vuodatukseni ja toisille oikein paljo peukkuja et tulis plussaa..

eli
OIKEIN PALJON PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE TEILLE RAKKAAT YSTÄVÄNI!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++

Täällä kyllä toivo alkaa taas nostaa päätään. Kun vain pieniä pistelyitä tulee sillon tällöin ja aivan ilosesti harrastettiin tuossa juuri miehen kanssa seksiä saunassa jälleen kerran... Sheivasin ihan pieneks ton pöheikön niin tuli sit kaikenlaista palvelua siinä, avot.. Mut tissien puristelu tekee hiukka kipeetä ja olo on muutenkin vähän kummallinen mut ei enää kovin tätimäinen. Ja herkkä, voi me katottiin tossa leffa niin meinasin alkaa itkeen vähän väliä. Ja saunassa sanoin miehelle että tänään kaupassa tuli kaihoisa olo kun näin vauvan vaatteita... ja siinä salaa mieheltä pääsi pari kyyneltäkin. Voiskohan tää sittenkin olla sitä itteensä? Mua meinaan itketti tänään jopa EM-luistelun loppunäytöksessä Kiira Korven esitys tai ne juontajien kommentit siitä kuinka erinomainen urheilija se on... Ei tää nyt ihan oo mun tapasta vetistelyä.

WASTIS: Loistavaa että täti tuli sinne!!!! Onnitteluhalaukset siitä.

Ja Yönsäde: Kiitos jälleen kannustavista kommenteista.

Catja85: Älä luovu toivosta.

Kitty72: Tällä viikolla plussataan, deal? ;-)

Kaikille muillekin tasapuolisesti plussatuulia. Painun takaisin miehen kainaloon, kun lapset lähti isälleen ja on kahdenkeskistä aikaa taas kokonainen viikko (en mä siitä juhli että lapset ei oo tässä mutta kiva kun nyt ovis- ja menkkaviikolla ollaan kaksin niin saa ensinnäkin puuhastella kun tekee mieli ja sit surra ne menkat rauhassa....). Takana siis tänään jo ellu, sipsiä, takkatulta, sauna ja saunaseksiä ja nyt X-factorin pariin :)

Huomenta!

helvetti kirjotin pitkän tekstin ja sit tää koko sivu sitte kaatuu [:D] jeejee.. eiku uusiks..

Täällä tätiä odotellessa.. pari päivää VASTA myöhässä. testi näytti lauantaina negaa, mutta toivoa ei oo vielä heitetty. niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy. Toiv tästä kierrosta ei tuu yhtä pitkä ku viime kierrosta [:o] aattelin jos testaisin viikonlopulla uudestaa JOS tätiä ei näy.

Tatjuska, siellä elellään ihmeellisiä aikoja. tsemppiä sinne. toiv nuo oireet olis hyvä merkki ja olisit pieniin päin!

Catja85, elä luovu toivosta. Niin kauan kuin tätiä ei näy on toivoa! [:)]

Minniliina, Kyllä. viime kierron pituus oli 65 päivää. Eli niin sanotusti yhet menkat jäi välistä. Eka testi näytti haamua ja sen jälkeen loput testit viikon päästä ekasta testistä negaa. Soitin päijät-neuvoon ja siellä se ämmä sano että olen niin nuori että on ihan normaalia (vaikka sanoin että yritetään lasta yms yms) ja sanoi että täytyy vain odottaa, että jos menkat myöhässä parisen kk ni sitte on eri asia (huoh) no piti soittaa uusiks joulun jälkeen mutta täti tuli sit käymään vähän ennen joulua! [:D] En sit tiiä miks oli myöhässä. niin ja olihan mulla siinä välissä joku pieni vuotokin/tuhrua.

Kiitos tsempityksistä kaikille!! jos nyt ei oo tärpänny ni harkitsen kyllä testeihin menemistä, ketuttaa vaan soittaa sinne päijät-neuvoon ku viimeks oli niin mulkkua kohtelua ja se on tuoreessa muistissa [:@] Mutta mutta..

Paljon plussapuhureita kaikille ja peitonheiluttelemisia!!

Yk 11, Kp 38/35(-65)

Huomenta
testasin negan. Voi fiddu.. :(
Että semmosta. Tästä tulee varmaan sit taas samanlainen kierto ku viimeks, oli melkeen 50 päivää ja just samaan aikaan kierrosta alko menkkakivut joita kesti 3 viikkoa ennenku menkat alko. Eli menkat ootettavissa joskus 2 vkon päästä. Aika tylsä alku viikolle....... Noh, töihin pitäis raahautua tästä.

Parempaa onnea ja plussia teille! ++++++++++++++ [:)]

Pixie ja Miplis- pahoittelut negasta. Tietenkin kaikille muille myös pahoittelut, jos täti tuli kutsumatta tai nega pärähti.
Ja onnittelut kaikille, jotka saivat tädin ja toivottavasti kaikki sitä kaipaavat, sen nopeasti saavat.

Mitens siellä Tatjuska, koska on aika pissiä tikkuun? *puhaltaa plussaa*

++++++++++++++ puhuri kaikille!!!

Ei ollu tullu hankittua testiä vielä tälle aamulle joten en tiiä.. en uskallakaan testata, jännittää ihan simona. Tätiä ei näy eikä enää oo oireitakaan, sitä nipistelyä alavatsalla vaan mut ei juilintaa enää lainkaan. Siis tuntuis nyt et ihan kaikki mahkut ois plussata. En vaan jotenkin nyt uskalla....

Voihan vitsi Tatjuska!
Kamalasti tsemppiä, jos meinaat päivillä lykätä testaamista...Arvostan, itse en pystynyt..

Hyvää maanantaita Leidit,

LENITA: Peukkuja peukkuja [:)][:)]!!!
Nappaat nyt sen plussan ja viet sitten meidät kaikki mukanas odottajiin [;)]

KITTY72: KIITOS [:)]
Toivottavasti tosiaan meillä nyt nappas veijari kiinni ja 2 viikon päästä nasahtaa plussa!!!
Hui ja wau..sielläkin eletään nyt toooosi jänniä aikoja [:)][:)]
Nyt haet sen testin ja testaat heti huomenna???!!!
Hirveesti sinullekin peukkuja!!!!!

TATJUSKA: Toosi lupaavalta sielläkin kuulostaa [:)][:)]
Sulle samat sanat kuin Kittyllekin eli apteekin kautta kotiin ja viimeistään huomenna testaat [;)]???!!!!
Hirveesti peukkuja sinullekin!!!!!!

MIPLIS: Toivoa pidetään edelleen yllä niin kauan kun ei tätiä näy [:)][:)]??!!
Toivotaan nyt tosisaan,että kiertosi vaan on jälleen pitempi ja se plussa nasahtaa vähän myöhemmin!!!!!!!

CATJA85: Halauksia,rutistuksia ja paljon lämpimiä ajatuksia sinulle [:)][:)][:)]!!!!
Älä nyt vaan vielä luovuta!!!!!!!!
Ensin teet testin ja sitten katsot elämääsi eteenpäin..eikös?????
Koitahan piristyä ystäväiseni [:)][:)][:)]!!!!

PIXIE: Suuren suuret pahoittelut negasta [:(][:(]
Toivotaan nyt kuitenkin ettei tätiä tule ollenkaan ja testi näyttää myöhemmin plussaa [:)][:)]!!!

NOPPA: Tervetuloa takaisin palstavahvuuteen [:)][:)]
Ja onnittelut tädistä [:)]
Nyt tähän kiertoon sitten hirveesti peukutuksia!!!!!

OMAA: Jeps,eilen mulla oli ovis..jee [:)][:)].Oikeesti luulin/pelkäsin jo,etten ovuloi tässä kierrossa ollenkaan ( hirvee tunne [&:] ).
Eilen siis nippaili todella lujaa ja otti ihan alaselkään asti kivut.Limaa tuli kun saavista [:'(].
Illalla tietty jälleen hyödynnettiin ovista [:'(]..hah,kp 7 asti ollaan jo hyödynnetty ovista joka päivä [;)][:D][:D][:D]

Tänään koulutetaan tota meidän rottista.Meidän hyvä naapuri on koirakouluttaja ja hänen kanssaan tehdään viimeisiä harjoituksia [:)][:)].Hän saa sitten palkaksi hevosilleen ilmaista heinää meiltä [:)].
Mun pitäisi tässä joskus käydä piruuttaan näyttelyssä tuon meidän uros rotikan kanssa.Se on kuulemma niin komea ja isokoinen,että sillä kuulemma kannattaisi teetättää pentujakin.Joopa joo,tuskin vaan kerkeen ikinä mihkään näyttelyihin ja oikeesti ne eivät minua edes kiinnosta.
Taidan nakittaa homman tuolla meidän naapurille [:D][:D]..Hän tekee myös tuomarin hommiakin eli hänhän voisi viedä meidän rotikan näyttelyyn ja toimia samalla siellä tuomarina [;)][;)][:D]

TÄÄLLÄ ON NIIN JÄNNÄÄ MONELLA,ETTÄ MULLAKIN MEINAA TULLA KAKAT HOUSUUN TÄSTÄ JÄNNITYKSESTÄ [;)][:D][:D]
PLUSSATKAA NYT KAIKKI TYTÖT +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 18/28-33/3

Takaisin